Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
23.017
Cevap
240
Favori
464.548
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, biraz geç bir geri dönüş oldu kusura bakmayın ama bu numara bize ait değil.
    |
    |
    alpererez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, bu hat değerleri ile 50 Mbps hızı rahatlıkla görebilirsiniz. Ancak 75 Mbps'de kopmalar yaşayabilirsiniz. Bunun sebebi ise desibel değerleri... Portunuz evet 90 Mbps destekliyor ancak hattınızın desibel değeri bu durumda çok önemli. Sağlıklı olarak 50 Mbps alabilirsiniz. Sorunsuz şekilde kullanım gerçekkleştirebilirsiniz.
    |
    |
    Babahalleder kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, aslında bize kolayca ulaşabilirsiniz. Destek kaydınızı OİM ve ya IVR sesli yanıt sistemimizde oluşturduğunzuda arkadaşlarım size hemen ulaşıp bilgi veriyorlar. Tabii bayram dolayısıyla TT tarafı vardiyalı sisteme geçtiği için sorunların çözümleri biraz uzadı. Bunun bizde farkındayız. Onlardan bir geri dönüş alamadığımız destek kayıtlarınada bu bilgilere istinaden bir şeyler yazılmış olabilir. Tüm sosyal medya hesaplarımızı aktif olarak kullanıyoruz. Bir daha ki sefere bir sorun yaşarsanız bize direkt olarak sosyal medya hesaplarımız üzerinden ulaşın.
    |
    |
    werduet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, bayram tatilinde TT ekipleri vardiyalı düzene geçiyor ve saha personellerinin yarısı izin yapıyor. Bu sebepten dolayı sorunların çözümü uzayabiliyor ki bu bilgileri biz destek kayıtları içerisinde de belirtiyoruz. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa ben size yardımcı olmaya çalışayım. PM üzerinden bana ulaşır mısınız?
    |
    |
    dec_chaos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, BTK isteği üzerine tüm iptal işlemleri ıslak imzalı bir şekilde fax olarak kullanılan İSS'ye iletilmesi gerekiyor. Size daha önce bilgisi elbette verilmiş. Aranarak daha sonra sözlü bir şekilde onayınız alınıyor. İptal dilekçeniz elimize ulaşmadığı için arkadaşlarım sizi aramamışlardır. Ayrıca iptal işlemleri için otomatik olarak kayıt açılıyor ve iptal dilekçesi bekleniyor. Eğer belirlenen süre içerisinde iptal dilekçenizi göndermemiş olursanız açık olan destek kaydını sistem otomatik olarak kapatıyor ve size hem mail hem de SMS olarak kayıdın kapatıldığına dair bir bilgilendirilme yapılıyor.
    |
    |
    cybersalih kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, buralardayım. Bir yere gittiğim yok İstediğiniz zaman PM'den mesaj atın. Bana ulaşabilirsiniz
    |
    |
    skyrime2828 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Selamlar, buralardayım. Tüm müşterilerimize yardımcı olmaya çalışıyorum.
    |
    |
    hburak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Cevabınız için teşekkürler,ben yinede geçmek istiyorum bunu nasil sağlayabiliriz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    26 Mesaj

    Sabahtan beri başını ağrıtiuorum :) biziimle uğraşıyor :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, bayram tatilinde TT ekipleri vardiyalı düzene geçiyor ve saha personellerinin yarısı izin yapıyor. Bu sebepten dolayı sorunların çözümü uzayabiliyor ki bu bilgileri biz destek kayıtları içerisinde de belirtiyoruz. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa ben size yardımcı olmaya çalışayım. PM üzerinden bana ulaşır mısınız?
    Evet ediyor.. Kimse de destek kaydında bunu yazmıyor.
    Bayram biteli 4 gün geçti.
    Düzgünce bir cevap verilmedi hala..

    telefon numarası 2328146322
    devre no: 8818108014
    _____________________________
    Lanet olsun! Bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş. Reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşinde. Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp gereksiz şeyler alıyoruz. Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız. Bir amacımız ya da yerimiz yok. Ne büyük savaşı yaşadık ne de büyük buhranı. Bizim savaşımız ruhani bir savaş. En büyük buhranımız hayatlarımız...
    T.D.
  • Yarbay
    2184 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Evet dalga geçiyorum.
    Dön bi tarafına bak ve onla dalga geç canım..
    Ben geçmiyorum..
    _____________________________
    Lanet olsun! Bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş. Reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşinde. Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp gereksiz şeyler alıyoruz. Bizler tarihin ortanca çocuklarıyız. Bir amacımız ya da yerimiz yok. Ne büyük savaşı yaşadık ne de büyük buhranı. Bizim savaşımız ruhani bir savaş. En büyük buhranımız hayatlarımız...
    T.D.
  • Binbaşı
    1624 Mesaj
    Fiyat ayda 80 TL mi oldu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj

    Peki



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    dec_chaos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj

    Vae de 35 mbps üstü opsiyonel Paket fiyatı 80 TL



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Beavis. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2106 Mesaj
    Merhabalar sıfırdan bir başvuruda bulundum modem ve kullanıcı adı şifrem de var ancak dsl ışığı yanmıyor ttnetten gelen ekip telefon kutusuna bir bağlantı yapmış ancak gerisi yok evrakları bugün kargoya verdim geri kalan süreç nasıl işliyor?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj

    Mümkün olduğunca dağıtmaya çalışıyoruz ama olduğu kadar. Oim de geri dönüş bilgilendirmeleri gecikince aboneler sabırsızlanıyor Facebook, Twitter, Instagram, TurkNet Kullanıcıları Platformu dahil her yere aynı şeyi yazıyorlar. Anlık bilgilendirmelere biraz daha hız verilmeli.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj

    Evraklar teslim alındıktan sonra 24 saat içinde sisteme yüklenir ve adınıza Telekom a resmi başvuru yapılır. Evraklar olmadan DSL sinyali gelmez



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Sedat_60 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2106 Mesaj

    Şuan benim bir şey yapmama gerek yok doğru mudur kablo çekim işlemini de onlar mı yapacaklar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: gokselbasol
    _____________________________
  • Yarbay
    3585 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, biraz geç bir geri dönüş oldu kusura bakmayın ama bu numara bize ait değil.

    tamamdır, çok teşekkürler



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PSN: KoRnTuNeS_88
  • Yüzbaşı
    555 Mesaj

    Hayır şuan yapmanız gereken bir şey yok. Eviniz apartman dairesi ise zaten telefon tesisatı mevcuttur aktivasyon tamamlanınca TurkNet kurulum ekibi bina girişinde ki ankastreden dairenize giden kabloyu birleştirecek. Müstakil ev ise zaten Telekom ekipleri genelde modemin bulunduğu odaya kadar hattı çekiyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Sedat_60 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
bankalar.org
Sohbet
Media Sözlük
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.