Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ozayyasin Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 8 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
23.034
Cevap
240
Favori
464.763
Tıklama
Popüler Konular listesinde 25. Sırada  bugün en iyi #3
Cevapla
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, belgeleriniz elimize ulaştıktan 3-5 iş günü içerisinde aksi bir durum olmazsa hizmetinizi aktif hale getiriyoruz. bu süreçte bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşırsanız size yardımcı olabilirim.
    |
    |
    TiqReGo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, sistem üzerinde açılan tüm kayıtlarla arkadaşlarım hemen ilgilenmeye başlıyor. İnternet hızınızın düşüklüğünün sebebini öğrenip, varsa bizim tarafımızdan yapılabilecek bir işlem hemen yapalım. Size yardımcı olabilirim bu konuda. Bana PM üzerinden bu sorununuzu yazıp GSM numaranızla birlikte PM iletir misiniz?
    |
    |
    HardMuz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, bu işlemleri buradan da yapabiliyoruz. Tüm kullanıcılarımıza yardımcı olabilmek adına bu kanalda da elimizden geldiği kadarıyla işlem gerçekleştiriyoruz. Twitter ekibimizin iş yoğunluğu daha fazla artmasın
    |
    |
    gokselbasol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, nüfus cüzdanı fotokopinizi ve iptal dilekçenizi faks ile göndermeniz gerekiyor. İptal birimimiz daha sonra sizi sözlü teyit için arıyor. Hizmetiniz iptal ediliyor. Eğer bu işlemleri yerine getirdiyseniz bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası iletin. Ben iptal işlemlerinizi önceliklendireyim.
    |
    |
    ysfigo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, aktivasyon işlemlerinizin uzamasınız sebeplerinden biri de araya bayram tatilinin girmesi olmuş. Evraklarınız sisteme yüklendiğinden 3-5 iş günü sonrası hizmeti aktif etmeye çalışıyoruz. Eğer bu süreçte bir sorun yaşarsanız bana PM üzerinden ulaşın. Ben elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışayım.
    |
    |
    Architect_24 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, bu güzel yorumlarınızı bizimle buradan paylaştığınız için teşekkür ederim. Sizinle PM üzerinden iyi bir iletişimimiz oldu. Aklınıza takılan tüm sorularınızı cevapladım sanırım Bir sorun yaşamanız durumunda bana nereden ulaşabileceğinizi biliyorsunuz. İyi kullanımlar dilerim.
    |
    |
    Astroosman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj

    Teşekkür ederim 😊 her zaman , skntilara anlık cozumler üretip keyifli bir muhabbet geçirdiğimiz için 😊

    Candir TURKNET



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, @gokselbasol'un dediği gibi sorun yaşayan kullanıcılar sosyal medya üzerinden bizimle daha çok iletişime geçiyor. Sonuçta sorun yaşamayan adam neden gelip buradan belirtsin ki... Herkesin altyapısı ve kablo kaliteleri bir değil. Bunları göz önünde bulundurun derim. Hizmetimizi biliyorsunuz ki taahhütsüz. İstediğiniz zaman ayrılabilirsiniz. Denemenizde fayda var. Tabii son karar sizin. Aklınıza bir şey takılırsa bana PM üzerinden ulaşın. Ben yardımcı olurum.
    |
    |
    Khaleesis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    |
    |
    Astroosman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, sizinle PM üzerinden de iletişime geçmiştim. Evet çok haklısınız. Süreciniz beklenenden uzun sürmüş. Bu durum sizin kadar bizi de oldukça üzüyor. Ben arkadaşlarıma bire bir olarak sizin hizmetinizle ilgilenmeleri gerektiğini söylemiştim. Sizi yarım saat önce aramışlar ancak ulaşamışlar. Yarına ekip yönlendirmişiz. Öğlenden önce gelecekler. Bilginiz olsun. Bir durum olursa PM'den yazarsınız.
    |
    |
    KMOjr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, bayram tatili dolayısıyla ara mesajlar ve yorumlar gözümden kaçmış olabilir. Sizinle de sanırım iletişime geçmiştik. Yardımcı olabileceğim ve aklınıza takılan her şey için bana PM'den ulaşabilirsiniz.
    |
    |
    shortcut kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, tüm kullanıcılarımız için bu durum geçerli. Altyapınızın desteklediği hızı tabii indirimli olarak kullanabilirsiniz.
    |
    |
    letmax kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, yaşamış olduğunuz sorununuzu bana PM üzerinden detaylıca yazın. Ben tam olarak sorununuzu anlayabilirsem size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışabilirim.
    |
    |
    Quirah kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2665 Mesaj

    Sayın @TurkNetDestek bulunduğum bölgede vdsl altyapısı mevcut ama şuan adsl modemim olduğu için adsl kullanıyorum. Vdsl modem aldığım zaman herhangi bir port değişikliği olmadan vdsl internet kullanabilir miyim ?
    Yapa alt yapısındayım ve tarifem (Z) 100 Mb e Kadar Limitsiz - Taahhütsüz - 64,99 TL/Ay (YAPA).
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, hafta içi beş gün buralardayım. Bir sorun yaşamanız durumunda bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz İyi kullanımlar dilerim
    |
    |
    muhammetgun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, tabii kullanabilirsiniz. YAPA santrallerinde alabileceğiniz maksimum hız değerlerinizi size verebiliyoruz. Modem almadan bana PM üzerinden ulaşın isterseniz. Alabileceğiniz maksimum hız değerlerini bir kontrol edelim derim.
    |
    |
    xSwindLer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, yaşanılan sorunlar ve talepler için açılan destek kayıtlarına anında müdahaleler oluyor. Arkadaşlarım hemen ilgilenmeye başlıyor. Ayrıca buradan da konuyu açtık çünkü tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyoruz. Dikkat ettiyseniz forum tarafında bizden başka bir İSS'nin domain'i yok. Müşterilerimizle olan bağımızı güçlendirmek ve sorunlara çözüm bulmak için buradan iletişim halindeyiz. Siz sorununuzu bana PM üzerinden iletin isterseniz. Ben yardımcı olmaya çalışacağım.
    |
    |
    skyrime2828 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2665 Mesaj

    Teşekkürler pm gönderdim
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, arkadaşlarım sizin yaşamış olduğunuz sık sık kopma sorununu 19406993 numaralı destek kaydınız üzerinden takip ediyorlar. Bugün size ekip yönlendirilmesi yapılmış. TT ekiplerinin hizmetinize gelip kontrolleri yapmış olması gerekiyor. Gelen giden oldu mu? Sorun için bir çözüm bulundu mu?
    |
    |
    42sb942 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10951 Mesaj

    Selamlar, bildiğiniz üzere altyapı tekeli TT tarafında... İyileştirme çalışmalarına onlar bakıyor. Biz ortak altyapıyı kullanarak kullanıcılarımıza hizmet verebiliyoruz.
    |
    |
    turstar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Canlı Tv izle
emek server
Sohbet
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,828
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.