Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2098. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41.998
Cevap
342
Favori
1.013.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
109 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20962097209820992100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Evet. Az önce de kontrol ettim. Hâlâ aynı. Yapay zekâ hata veriyor. Canlı destek ise şu anda hizmet veremiyoruz şeklinde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Gönderdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • @TurkNetDestek


    Merhaba, Türknet için başvuru yapmıştım fakat internet sağlayıcım ile görüştükten sonra vazgeçtim. Başvurumu iptal etmek istiyorum. İptal etmemin sebebi internet sağlayıcımın cayma bedeline ek olarak ekipman ücreti de çıkartması. Bu masraflar çok pahalıya mal olacak bana sözleşmem 1 yıl sonra bitiyor inşallah o zaman başvuracağım. Herhangi bir ücret ödemedim. Başvurumu iptal etmek istiyorum sadece port için uğraşmayın diye.


    Yardımcı olur musunuz ?

    _____________________________
  • vicuk ben spaydi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden dönüş yapılmıştır.
    _____________________________
  • Merhaba;


    Türknet aboneliğini gerçekleştirdik. Altyapımızda da gigafiber bulunmakta fakat her ne hikmetse alt yapıyı çeken arkadaşlar kabloyu getirmiş kabloyu sonlandırmak için bir kutu koymayı akıl etmemişler. 1 aydır internet bağlantısının verilmesi için kutuyu bekliyoruz. Altyapıyı çekerek zaten büyük sorunu aşmışsınız bir kutu bağlanması için bu kadar bekletmeniz ne kadar çok üzücü.

    _____________________________
    Kişisel Bir Olay
  • wehwet21 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adres ve iletişim bilgilerinizi konu linki ile birlikte PM üzerinden paylaşabilir misiniz? Kontrol sağlayacağız.
    _____________________________
  • Merhaba 14 Ekim 03:00 Civarlarında İnternet Bağlantım kesildi ve Modemdeki DSL ışığı yanıp sönmeye başladı. Destek talebi oluşturdum Ve Türk Telekom saha ekibine yönlendirildi. TT Saha ekibi 15.10.2025 Günü Saat 14:15'te tarafıma GSM ile ulaşarak binada onarımın sağlandığı ve kontrol etmem gerektiğini bildirdi. İşten eve geldiğimde kontrol sağlayabildim fakat yaptığım kontrollerde " 80Mbps "almış olduğum download hızım "60Mbps" Download'a , "20Mbps" Almış olduğum Upload hızım "8Mpbs" ye düşürülmüş.

    Ayrıca TürkNet aboneliğime dahil olan Sabit Telefon hattımda çevir sesi yok, arama yapamamaktayım. İvedi şekilde yanlış yapılan müdahelenin çözümlenmesi için desteklerinizi rica ederim.

    _____________________________
  • @TurkNetDestek Merhaba turknete yeni geçiş yaptım 3 ay 400 tl ve davet2025 kodunu kullanarak aboneliğim bugün başladı ancak uygulamada tarifelerim kısmında aylık 700 tl gözüküyor . ilk ay ücretsiz takip eden 3 ay 400 tl olması gerekmiyor mu kontrol edebilir misiniz.


    Ek olarak uygulamaya ilk girişte oluşturulacak ilk fatura tutarı 700 tl yazıyordu, şu an fatura oluşmadı göremiyorum ancak bu durumla ilgili bilgi ve düzeltme talep ediyorum.


    Abone no : 4826209

    _____________________________
  • SM0K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden dönüş yapılmıştır.
    _____________________________
  • MücahitBayram55 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu ile ilgili 92395062 numaralı kaydınızı oluşturduk. Detaylı bilgi için sizinle iletişime geçilecektir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MücahitBayram55

    @TurkNetDestek Merhaba turknete yeni geçiş yaptım 3 ay 400 tl ve davet2025 kodunu kullanarak aboneliğim bugün başladı ancak uygulamada tarifelerim kısmında aylık 700 tl gözüküyor . ilk ay ücretsiz takip eden 3 ay 400 tl olması gerekmiyor mu kontrol edebilir misiniz.


    Ek olarak uygulamaya ilk girişte oluşturulacak ilk fatura tutarı 700 tl yazıyordu, şu an fatura oluşmadı göremiyorum ancak bu durumla ilgili bilgi ve düzeltme talep ediyorum.


    Abone no : 4826209

    merhaba bende yeni geçiş yaptım uygumasını cep telefonuna kurdum tariflerim kısmı diye bir bölüm yok bulamadım uygulamada bilgi eksikleri mevcut internemiz aktifmi ilk sayfada kırmızı yada yeşil ışıkla belli olmalı @TurkNetDestek arkadaş indirimleri belli olmalı

    _____________________________




  • fast-man F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden paylaşabilir misiniz? Kontrol sağlayacağız.
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    mobil uygulamadan internet hizmetleri paket bilgileri kısmında yazıyormuş tarife bilgisi pm atayım

    _____________________________
  • Bırakın sözümona aciliyet taleplerini yerine getirmeyi.. Verilen randevu gününe bile riayet etmiyorlar. Forumda destek hesabı bulundurmak da tamamen gösteriş. Bir insanın işini "Allah razı olsun" dedirtecek şekilde çözdünüz mü yahu bugüne dek? Neyse 3 ay sonunda görürüm rakiplerin fiyatlarını.. 3 ay katlanırım. Hele bir de internet kalitesi berbat olursa çekeceğiniz var benden!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    HAYAT KIZGIN BOĞA,
    BEN KIRMIZI PELERİN
  • kırmızı pelerin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız bu deneyim için üzgünüz. Süreci kontrol edip size yardımcı olabilmemiz için müşteri numaranızı konu linki ile birlikte PM üzerinden paylaşır mısınız?
    _____________________________
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    neyi düzeltmeye çalışıyorlarsa eskisinden beter halde. en uzun up time 10 dk bile değil... gerçi dün geceyarısı bi şımarttınız beni 1saat kadar kopma olmadı .. kesintisiz interneti ummayı bırakalı zaten çok oldu ama sorun edece boyuta gelmesi üzerinden 1ayı geçti



    isyan seviyesinde haftalar geçirmek.. en azından her gün ettiğim küfür ve bedduaların tam addresini belirtirseniz ortaya karışık takılmak yerine direk adrese teslim edeyim TurkNet Destek Burada 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KKM -- 18 Ekim 2025; 19:50:53 >
    _____________________________

    Find The Way
    Give The Love
    Get The Power

    O'Sensei Morihei Ueshiba
  • TurkNet Destek Burada



    uu beybi 5 dakika dedi TurkNet Destek Burada 

    _____________________________

    Find The Way
    Give The Love
    Get The Power

    O'Sensei Morihei Ueshiba
  • 2 haftalık testlerin sonunda sorun bizde değil sizde deyip ayrılık konuşması yaptılar.. modeminizde problem var dediler. ben de yeni modem aldım sonrası değişen bişey olmadı

    _____________________________

    Find The Way
    Give The Love
    Get The Power

    O'Sensei Morihei Ueshiba
  • Ben de yeni modem aldım (Keenetic Hopper), daha çok kesinti olmaya başladı. Günde en az 7-8 kez kesiliyor.


    TurkNet Destek Burada
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 20962097209820992100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.