< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TurkNet Destek Burada (1925. sayfa)
-
-
tek numaram var . yapacak bir şey yok o zaman
-
Merhaba, bu şekilde bir bilgilendirme ve güncelleme yapılmadı. Şu an paket ücretlerinde değişiklik yok, farklı bir güncelleme olması durumunda mutlaka bilgi verilecektir. -
Merhaba, arıza durumumla ilgili tekrar desteginizi rica edecegim, 3.güne girdik, gelen giden hala olmadı.
-
Merhaba, ekiplerle tekrar iletişime geçeceğim. -
5. gündeyim, hala binada internet yok :) Mobil veri üzerinden 50 gb'a yakın veri yemek zorunda kaldım. İşin kötü yanı, ne zaman çözüme ulaşacağını ekip de bilmiyor :D
-
-
Merhaba, ilginiz için teşekkür ederiz. Müşterimizle uzman ekiplerimiz iletişim halindedir, sorunu çözümleyip kendisine gelişmleri ileteceğiz. -
Merhaba,
Maslak, Ahi Evran Cad, Rentaş iş merkezi.
Yaklaşıp 40 stüdyo ve ajansın olduğu bir binadayız ve maalesef 100mbit Max altyapı mevcut.
gigafiber için toplu bir dilekçe verilip çekilebiliyor mu? çünkü genel olarak firma sahipleri buna mütabıklar, nasıl bir yol izlemeliyiz? Yoksa tüm bölgeye gelmesini mi beklemek gerekiyor?
-
Telegram kanalınız varmı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, GigaFiber talebinizi https://turk.net/gigafiber-istiyorum sayfamızdan GigaFiber Talep Formu - Site Yöneticisiyim formunu doldurarak iletebilirsiniz. Proje ekiplerimiz uygun görülmesi durumunda sizinle iletişime geçecektir. -
Destek Kaydı (69765037)
En baştan belirteyim, “sözde” GigaFiber abonesiyim…
Aslında son 1 haftaya kadar pek bi’ sıkıntım da yoktu ama gel gelelim…
Aynı sorun itibarıyla günlerden beri hizmet alamamaktayım ve görüldüğü/bilindiği üzere benim gibi birçok abone de bu konudan muzdarip durumdadır.
Kendi içinizdeki (departmanlar arası) en büyük iletişim eksikliğiniz ise; maalesef ki böyle sorunlardaki en önemli bilgi paylaşımı olan zaman bilgisinin iletilmemesi (daha doğrusu bilinmemesi/bihaber olunması) + sürekli olarak müşterilerinize (hadi abonelerinize diyelim yumuşatalım) robotik cevaplar verilmesidir. Örneğin; “işlemler en az 1 hafta süreyle devam edecektir” gibi birtakım bilgi paylaşımları sağlanarak insanların buna göre aksiyon almaları sağlanabilir.
Deniyor ki; “çevrenizdeki inşaat/inşaatlar kaynaklı altyapı arızaları meydana geldi”. Tamam böyle bir durum her servis sağlayıcının karşılaşabileceği bi’ sorun olabilir lakin “kurumsal” olarak nitelendirilen bir firma bu kadar mı hazırlıksız bu kadar mı acemi olur? En azından bi’ çözüm süresi bile belirtemez!? Bu yıkımlar öncesi belediyeler de sizlere bilgi veriyorlar, bu nasıl bir iletişim eksikliğidir? Ciddi manada sorumsuzluk, boşlamışlık var burada başka bir şey değil.
Yıllardır abonesi olduğum TURKSAT’ın (sözüm ona) 100/5-100/20 MBPS hızlarındaki fahiş fiyatlandırmalarından kaçalım derken GigaFiber beraberinde TURKNET’e şans verelim dedik hatta hız açısından da “930-940 MBPS değerlerini” elde ettik fakat yaşanan ilk sorunda “yağmurdan kaçarken doluya tutulmak” hesabı dumura uğradık.
Bugün ivedilikle hizmeti iptal ettirmemem için yapılabilecek bir şey var mıdır? Ben şahsen olduğunu sanmıyorum ama yine de bi’ sorgulamış olalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, arızanızın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini uzmanımıza ilettim. Uzmanımız altyapı ekiplerinden bu konuda bilgi talep ederek sizinle iletişime geçecektir. Sorunun bir an önce çözümlenmesi için elimizden geleni yapacağız. -
lütfen iş bilmeyen insanları bünyenizde bulundurmayın, 2 haftadır geçiş yapamadım şaka gibi! zorla müşteriniz olmak için uğraşıyoruz... her şey bitti sesli onayım alındı, şimdi de internet hattınızda telefon var; onu iptal etmek için size ulaşmamız gerek diyorlar. netspeed kullanıyorum ne telefonu ne iptali anlamadım. bir de müşteri hizmetleriniz nasıl oluyorsa ulaşamıyorlar bir türlü.
-
Merhaba, PM üzerinden dönüş sağladım Bilgilerinizi iletirseniz yardımcı olacağım. -
Merhaba ping sorunu tekrar başladı ve çok sık kopma yaşıyorum. Genel arıza var denildi çözüm tarihi 8 Aralıkmış. Arızanın ne olduğu konusunda bilgi alabilir miyim ?
Arıza kayıt no : 69910364
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearless_king -- 29 Kasım 2023; 22:11:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, kaydınız işleme alınmıştır. Sorunun çözümleneceği tarih 8 Aralık, daha kısa sürede çözümlenmesi için ekiplerimiz takibini sağlıyor. -
Yarın itibariyle tam 1 hafta olacak, internetimiz kesik. 1 hafta önce bildirdigim arıza kaydına hala gelen bir ekip yok. Dağ başında filan da degiliz hani, Bodrum gibi koca bir şehrin merkezindeyiz. 1 Aralık'a kadar ekiplerin gelip müdahale edecegi cevabını aldım, bu mudur çözüm peki ? Bir arıza durumunun 1 hafta gibi bir sürede çözülmesi çözüm üretmek degildir, bu işi becerememektir.
Açıkçası artık durum şu anlaşılan, Turknet teknik olarak Turk Telekom'dan destek alamıyor, sorunları kendi haline bırakıp, müşteri memnuniyetini bir kenara atıp, durumu uzaktan seyretmekten başka elinden birşey gelmiyor. Ben ve benim gibi buraya yazan birçok madur abonenin durumu aynı olsa gerek. @TurkNetDestek
2023112500111338759 numaralı arıza iş emri
Abone No.1996192
Destek Numarası: 69780555
-
Geçmiş olsun; alternatif iss ler de ne yazık ki durum böyle. Altyapı arızasında müdahale edemedikleri için işin çözümü Telekom'a bağlı. Sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayın Türknet; Dadya arkadaşımızın 1 haftadır internetinin kesik olduğunu ifade etmiş. Kullanılmayan günler için faturada işlem yapmayı düşünüyor musunuz? Sorunun kaynağının ne olduğunu merak ediyoruz. Yoksa yine kablolar kesilmiş veya çalınmış olmasın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X