Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1927. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.729
Cevap
309
Favori
891.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19251926192719281929
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba


    destek kayidi actim beni arayan zeynep hanim yardimci olamadi

    destek no 70052409


    belirli yurt disi serverlarinda paket kayibim var

    64.52.81.99

    45.88.230.52

    64.52.81.45


    bu severlarda paket kayibim vardir

    zeynep hanim bana statik ip alin diye cozum saglamak istedi ya cozulmezse sordugumda cevap veremedi


    bana yardimci olabilecek birisi varmi

  • Slm. Arkadaşını getir hakkında bir kaç soru.

    Uzun zamandır davetye veryemen olarak soruyorum. Değişen kurallara baktım.

    Eski, yeni üye fark etmezsizin arkadaşını etir de 10 kişi limiti gelmiş. Benim önceki davetimi kullananlar zaten 50 üstü idi. Bu durumda ben davet de bulunup indirim alamacakmıyım.

    Eğer indirim olayı sıfırdan başlıyor ise;

    Davet ettiğim kişi daveti kabul edip 2-3 ay sonra internetini kapatır / taşır ise geri kalan 6 aylık süreden indirilerden faydalanalımıyormu? Ben bu şekilde anladım Tecrübeliler de teyit ederlerse memnun olurum.

  • KoDaDi K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, daha önce oluşturulan destek kayıtlarından bir tanesi paylaşır mısınız? İlgili ekiplere kaydınız üzerinden dönüş yapmam gerekmektedir.
  • Golku G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, uzman arkadaşım kayıt üzerinden ilettiğiniz sorun için kontrolleri sağlamıştır. Sorun devam ediyorsa 70052409 numaralı aktif kaydınız üzerinden tekrar bilgi vermenizi rica ederim.
  • Türk telekomdan geçmek istediğimde 600 TL kurulum ücreti istiyor ? Kurulum ücreti bedava değil miydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler. Destek kaydı açtım. Ordan bana aylık 50₺ karşılığında wi-fi 6 destekli modem verilebileceğini ilettiler. Ancak ücretsiz olmasını tercih ederdim. Yinede teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Melange kullanıcısına yanıt
    Merhaba, churn geçişlerde kurulum ücreti yansımamaktadır. Eğer altyapı değişikliği olacaksa kurulum ücreti her hizmet için yansır.
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ücretsiz modem desteğimiz sadece fiber aboneliklerde kullanılan sabit modemler için bulunuyor. Ekstra talepler için ekiplerimiz bilgi sağlıyor ve tutar yansıyor. Keyifli kullanımlar ve sağlıklı günler dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Online başvuru yaparken şu anki TTNet abonelik numaramı yazmama rağmen son aşamada kurulum ücreti talep edildi . Başvuruyu iptal ettim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Melange kullanıcısına yanıt

    turknet destek hocam var forumda ona ilet sorunu yardımcı olur

  • Melange kullanıcısına yanıt
    Dilerseniz PM üzerinden ad-soyad ve GSM bilginizi iletin. Konu linkini de eklenemnizi rica ederim. Ben kaydınızı oluşturup ilgili ekiplerle paylaşabilirim.
  • 30 Kasım'dan beri internetimiz yok.

    Kayıtlar açıldı, telefon görüşmeleri yapıldı. Değşien yok, gelen cevaplar bile copy paste. Okunmadığını düşünüyorum bizim dertlerimizin.

    En sonunda bugüne kadar düzelmezse taahhüt yok, iptal edeceğim dediğimde siz bilirsinize getirdiler konuyu.

    Kesinlikle bu firma ile iş yapmanızı tavsiye etmem, zaten teknik ekibi olmayan ISS mi olur! Olursa da bu kadar olur işte.

    Fiyatı da ucuz değil artık zaten, madem teknik ekibi olmayan bir firmadan hizmet alacaksınız bari aynı hizmeti alacağınız diğer ISS'leri seçin, en azından aynı hizmeti daha ucuza almış olursunuz. Zaten hepsinin yaptığı Telekom'a haber verdikten öteye gidemez.

  • Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, 69996211 ve 70072182.

  • Merhaba, önceliğiniz için ekibimize bilgi verdim ve sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Siz mi yönlendirdiğiniz veya az önce hat kapatma talebimi iptal ettiğim için ondan mı aradılar bilmiyorum ama az önce müşteri hizmetleri aradı ve en yakın tarih olarak 7.12 tarihinde arıza için Telekom ekiplerini yönlendirebileceğini söyledi.

    Yani kısacası ve sonuç olarak iyi ihtimal minimum 1 hafta internet hizmeti alamamış olacağım. Eminim 7.12'de sallama bir tarih, en az 10 gün internet hizmeti sağlamamış olacaksınız.

    300 liraya aldığım hizmet ortada, 10 gün sonunda düzelmemiş olabilir yani ben en iyi ihtimali söylüyorum.

    Buraya geçiş yapacak olanlar varsa şunu iyi bilsinler ki en en küçük bir sorunda tek başınızasınız.

    Kampanya yapan ve aynı hizmeti veren başka bir sürü yer varken gidin diğerlerini de deneyin bari daha az maddi zararla atlatmış olursunuz.

  • netspeed den geçiş yapmaya çalışıyorum. Netspeed TT altyapısı ile hizmet veriyor.

    Turknet e geçiş yapmak istediğimde benden 200 tl kurulum hizmeti istiyor.

    Türknet te aynı TT altyapısı ile hizmet verecek. Ben bu kurulum hizmetini anlamadım

  • Oduncu28 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işlemlerinde kurulum ücreti alınmıyor. Sürecinizi kontrol edebilmem için müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
  • Ekiplerin listesi kontrol edilerek en uygun tarihe randevu oluşturuluyor. Arıza kaydınızla ilgili çalışmalar tamamlandıktan sonra kullanım yapamadığınız günler için uzmanlarımız işlem sağlayacaktır.
  • 2 ay önce arkadaşıma tavsiye ettim, kendi oturduğu binada gigafiber var diye. Kurulum ekibi bina kablodan sinyal alamadı ve 2 aydır arkadaşım her gün aramasına rağmen 1 ekip göndermediler.

    En sonunda bugün kendisi artık gelen giden olmayınca başka internet sağlayıcısına geçmiş çünkü varolan taahhütü bitmişti ve internetsiz kalacaktı. Teşekkürler!

  • 
Sayfa: önceki 19251926192719281929
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.