|
TurkNet Destek Burada (1770. sayfa)
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim 🙏 Destek kaydı numaranızı benimle paylaşabilir misiniz? -
56793116
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba @TurkNetDestek
Evdeki interneti arkadaşımın üstüne geçirmek istediğiniz için iptal işlemi başlattık. Modem ve ONT cihazını aras kargo kamyonuna verdim fakat bana herhangi bir takip numarası gelmedi. :(
Ama kutumun her yerine Ad soyad ve müşteri numaramı yazdım. Bu konuda yapmam gereken bir şey var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sorunum 2 gündür çözülmedi ve sizin yüzünüzden maddi kayba uğruyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yaşadığınız sorunu dün alarak ekiplere iş emri numarasıyla ilettik. Yazılımsal sorun olduğu yerleşik operatör saha ekiplerinin müdahalede bulunması beklenmektedir. Ekipler müdahalede bulunduğunda sizinle iletişime geçeceğiz. -
tamam gelsinler şimdi evdeyim bekliyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, modem bize ulaştığında uzmanımız sisteme girişini yaparak ulaştığı bilgisini sizinle paylaşacaktır. -
Turknet müşterisiyim, Gigafiber binama geldi, başvuruyu yaptım başvurumu aldınız saha ekipleri arayacak dediniz bir haftadır ne arayan var ne soran. Hangi destek numaranızı arasam yapabileceğimiz bir şey yok deyip geçiştiriyorlar. Yardımcı olmanız için bekliyorum.
-
Hayatta bi internetten yana sansimiz guldu. 5 yildir kullaniyorum. Bir kez bile ariza yasamadim. Altyapi olmadigi icin 16 mps kullaniyordum (20 yil oncesinin teknolojisi rezillik resmen). Altyapi geldigini gorunce direkt destekden yazdim. Adam beni 2 dk sonra aradi isleminiz tamam diye. Simdi 75 oldu hizim. Hizmetleriniz icin teşekkürler. İns hep boyle devam edersiniz.
Millet ne guzel fiber kovaliyo ama onu gormeye zaten omrumuz yetmez burada. Boyle devam. Bi ping sorunum var ama kablodan şüpheleniyorum. Onu degistiriyim olmazsa destek kaydi acacagim.
Bir de onerim var. Altyapisi guncellenen hesaplara bilgilendirme yapilabilir teknik olarak mumkunse..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
Merhaba, keyifli kullanımlar dilerim -
56650840 destek kaydı numarası
-
Hizmetinizi kontrol ettiğimde mevcut aboneliğiniz üzerinden dönüşüm işlemi yapılacak. Net uzmanlarımız dönüşüm işlemlerinize öncelik verilmesi için ekibimize bilgi vermiş ancak dönüşümde yoğunluk olması nedeniyle gecikmeler olabiliyor. -
süreç zaten bu şekilde söylenerek uzuyor. her gün telefon gelecek diye evde bekliyoruz işimiz gücümüz de var
-
Her gün ve saatler süren internet kopmaları yaşıyoruz. Aboneliğimiz 50 mbit ancak arıza kaydımız üzerine bugün gelen tt saha görevlisi altyapının bunu kaldırmadığını 25 mbite düşürülürse daha stabil çalışacağını iddia etti. Ben 10 mbit olsun stabil olsun durumundayım artık. İlallah ettim. Arıza kayıt numaram: 56811386. İlgilenirseniz sevinirim.
-
Adınıza sevindim, sürecin bu kadar hızlı ilerlemesi de ayrıca şaşırtıcı. İyi günlerde kullanın hizmetinizi 🙏🤗
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, hattınız 13 saat 14 dakikadır online görünüyor ama bu süre içerisinde bir sorun yaşadınız mı? -
3 haftadır Turknet'li olabilmek için bekliyorum. Sürekli ankastrenizde arıza var, Türk Telekom'a bilgi verildi deniyor. Ha bugun ha yarın hallolacak diye diye 3 haftayı doldurduk. Anlamadığım, apartmanda birçok kişi TTnet kullanıyor (bende daha önce kullandım), nasıl bir ankastre arızası ki sadece bende var ve 3 haftadır çözülemiyor. İlginç...
-
Merhaba, aktivasyon sürecinizi kontrol edebilmem için kayıt numaranızı gönderir misiniz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X