Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1770. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.339
Cevap
308
Favori
876.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17681769177017711772
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tanersinem T kullanıcısına yanıt
    Hafta sonuna denk geldiği için nöbetçi ekipler hizmet veriyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında sizinle iletişime geçerek bilgi vereceğiz. Kullanamadığınız günleri indirim olarak tanımlayacağız.
  • tevfikkemal T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim 🙏 Destek kaydı numaranızı benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    56793116

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba @TurkNetDestek

    Evdeki interneti arkadaşımın üstüne geçirmek istediğiniz için iptal işlemi başlattık. Modem ve ONT cihazını aras kargo kamyonuna verdim fakat bana herhangi bir takip numarası gelmedi. :(

    Ama kutumun her yerine Ad soyad ve müşteri numaramı yazdım. Bu konuda yapmam gereken bir şey var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sorunum 2 gündür çözülmedi ve sizin yüzünüzden maddi kayba uğruyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tevfikkemal T kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız sorunu dün alarak ekiplere iş emri numarasıyla ilettik. Yazılımsal sorun olduğu yerleşik operatör saha ekiplerinin müdahalede bulunması beklenmektedir. Ekipler müdahalede bulunduğunda sizinle iletişime geçeceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    tamam gelsinler şimdi evdeyim bekliyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • anlkrkmz A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem bize ulaştığında uzmanımız sisteme girişini yaparak ulaştığı bilgisini sizinle paylaşacaktır.
  • Turknet müşterisiyim, Gigafiber binama geldi, başvuruyu yaptım başvurumu aldınız saha ekipleri arayacak dediniz bir haftadır ne arayan var ne soran. Hangi destek numaranızı arasam yapabileceğimiz bir şey yok deyip geçiştiriyorlar. Yardımcı olmanız için bekliyorum.

  • Hayatta bi internetten yana sansimiz guldu. 5 yildir kullaniyorum. Bir kez bile ariza yasamadim. Altyapi olmadigi icin 16 mps kullaniyordum (20 yil oncesinin teknolojisi rezillik resmen). Altyapi geldigini gorunce direkt destekden yazdim. Adam beni 2 dk sonra aradi isleminiz tamam diye. Simdi 75 oldu hizim. Hizmetleriniz icin teşekkürler. İns hep boyle devam edersiniz.
    Millet ne guzel fiber kovaliyo ama onu gormeye zaten omrumuz yetmez burada. Boyle devam. Bi ping sorunum var ama kablodan şüpheleniyorum. Onu degistiriyim olmazsa destek kaydi acacagim.

    Bir de onerim var. Altyapisi guncellenen hesaplara bilgilendirme yapilabilir teknik olarak mumkunse..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orkun224 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • reyesssss kullanıcısına yanıt
    Merhaba, keyifli kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    56650840 destek kaydı numarası

  • orkun224 O kullanıcısına yanıt
    Hizmetinizi kontrol ettiğimde mevcut aboneliğiniz üzerinden dönüşüm işlemi yapılacak. Net uzmanlarımız dönüşüm işlemlerinize öncelik verilmesi için ekibimize bilgi vermiş ancak dönüşümde yoğunluk olması nedeniyle gecikmeler olabiliyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    süreç zaten bu şekilde söylenerek uzuyor. her gün telefon gelecek diye evde bekliyoruz işimiz gücümüz de var

  • Her gün ve saatler süren internet kopmaları yaşıyoruz. Aboneliğimiz 50 mbit ancak arıza kaydımız üzerine bugün gelen tt saha görevlisi altyapının bunu kaldırmadığını 25 mbite düşürülürse daha stabil çalışacağını iddia etti. Ben 10 mbit olsun stabil olsun durumundayım artık. İlallah ettim. Arıza kayıt numaram: 56811386. İlgilenirseniz sevinirim.

  • reyesssss kullanıcısına yanıt
    Adınıza sevindim, sürecin bu kadar hızlı ilerlemesi de ayrıca şaşırtıcı. İyi günlerde kullanın hizmetinizi 🙏🤗

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bayt93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız 13 saat 14 dakikadır online görünüyor ama bu süre içerisinde bir sorun yaşadınız mı?
  • 3 haftadır Turknet'li olabilmek için bekliyorum. Sürekli ankastrenizde arıza var, Türk Telekom'a bilgi verildi deniyor. Ha bugun ha yarın hallolacak diye diye 3 haftayı doldurduk. Anlamadığım, apartmanda birçok kişi TTnet kullanıyor (bende daha önce kullandım), nasıl bir ankastre arızası ki sadece bende var ve 3 haftadır çözülemiyor. İlginç...

  • AnimaL. kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon sürecinizi kontrol edebilmem için kayıt numaranızı gönderir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 17681769177017711772
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.