Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
41.221
Cevap
335
Favori
937.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu türknetin müşteri hizmetleri gece çalışmıyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet eğer iki taraf faturalarını tam zamanında ödediyse bu ay kampanyadan yararlanabilir ve ücretsiz inteernet hizmetimizi kullanabilirsiniz.
  • Hiç çalışmıyor ki Sadece online kanallardan hizmet veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 3 Ocak 2018; 9:8:3 >
  • türkneti 1 seneden fazladır kullanıyorum lakin modem olmadıgı için vdsl kullanamamıştım şu ana kadar geçen ay modem aldım ve bu ay vdsl geçiş yaptım lakin 35mbps den yukarısını veremeyeceklerini söylüyorlar. hat degerlerim 74mbps destekliyor ve ben türknete abone olurken bana söylemiş oldukları hat degerinizin ulaştıgı en son hızı size sunacagız demişlerdi ve ona göre sözleşme imzalandı. ben eski kullanıcıyım bu 35 olayı beni etkilememesi gerekiyor. yardımcı olan olursa sevinirim bu konuda iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, örnek vererek anlatmak isterim;
    adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır.

    Yani bu demek oluyorki internet aboneliği yapmamız imkansız. Birinin iptal etmesini beklemek saçma kim iptal eder. Türk Telekom önce kendi müşterilerine port ayırır ozaman. Boşalan portu gidip Türknete vodafone vereceğini sanmıyorum.
  • 2 hafta öncesine kadar hat değerlerim bu şekilde 40 mbit e kadar hız alıyordum.(Tarifem 100mbit e kadar)







    Şimdi ise modem değerlerim bu şekilde 15 mbit hız alıyorum.









    Neden hızımı düşürdünüz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oim teknik bilgilerde yapa evet mi yazıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    oim teknik bilgilerde yapa evet mi yazıyor?







    Bu şekilde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, fiber dolaptan söküp ana santral binasına kadar bakır bağlamışlar. İptal resti çekmeden eski haline dönmesi zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 3 Ocak 2018; 11:27:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şuan sistem üzerinden hizmetinizi kontrol ettiğimde herhangi bir kopma yaşamadan 72 Mbps'e kadar hız aldığınızı görüyorum. Sizin hız sorununuz akşam saatlerinde yaşanıyor olabilir. Bu sorununuzun sebebi, santralinizin yoğunluğu kaldıramıyor olması... Tüm İSS'lerde bu soruna rastlayabiliyorsunuz. Bunun için bant genişliği sağlıyoruz. Bu sorun geçici olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Geçmiş olsun, fiber dolaptan söküp ana santral binasına kadar bakır bağlamışlar. İptal resti çekmeden eski haline dönmesi zor.

    Ozaman burdaki arkadaşlara da örnek olsun.Beni yapa ile 100 mbite kadar yüksek hız alırsın vaadi ile üye yaptılar.50 60 mbite kadar hız verdiler.Sonrasında da kafalarına göre hızımı düşürdüler.İptal etmek farz oldu bunun adı dolandırıcılığa girer.Yeni üye olacak arkadaşlara da örnek olsun..yapa mapa yüksek hız yalanı bir sürelikmiş,adamlar kafalarına göre hizmet veriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cg-TR83 -- 3 Ocak 2018; 11:53:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. Geçen gün de yazmiştim saolsun başka arkadaşlar cevaplamişti.

    dün kayıt yaptırmak istedim ama altyapida bakir kablo olmadıgından işleme devam edemedim. Az önce müşteri temsilcisiyle görüştüm. port olmadıgından geçemiyorsunuz dediler. müdürlükten port başvurusu yapin dediler.

    Fakat geçen gün yazdığımda yeni hat alanlar port başvurusu yapmalı , ama şuanda hazır halde kullanılan sabit telefon ve internet hizmeti varsa yeni port olmasına gerek yok dediler. yani şuan ki kullandıgım port üzerinden nakil olabilir dediler? ben bu şekilde türknete geçemedim malesef.



    bide işin ilginç bir yanını söyeleyeyim farkeder mi bilmiyorum. adres üzerinden hız testi yaptigimda benım adresim bakir kablo hatası verirken, bizim evin yaklasık 100 metre ilerisinde duran başka bir evi kontrol ettigimde sıkıntı görünmüyor ?
  • Türknet e geçişimin 3. Günü. 2 gün boyunca vdsl verin vdsl verin diye yazdım şimdi elimde telefondan başka bişey kalmadı. Adsl sinyalim kesildi.@turknetdestek

    Ekleme: Telekom a bildirmişler. inşaat zamanında dolaptan hattı bağlayan abi geldi ben ayarladım senin hattı hariciye vermişler dedi. Vdsl geçtim muhabbeti oldu işte. Dolaba gidip bakayım 5 dakkaya düzelir dedi. Ararım ben seni dedi.

    eklemeye ekleme : aynende öyle oldu tam 35mbit hız alıyorum. hat değerleride şöyle


    şansımı zorlayıp 100mbit hat istesemmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vincent54 -- 3 Ocak 2018; 15:1:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Önceki değerler de yapa üzerinden miydi? O zaman port arızası olabilir, arıza kaydı açın. Hat zayıflaması da artmış, kablolarınızda ek falan varsa bir kontrol edin bence. Benim yukarıda yazdığım olay vae'den yapa'ya geçenlerde yaşanıyor.
  • türkneti 1 seneden fazladır kullanıyorum lakin modem olmadıgı için vdsl kullanamamıştım şu ana kadar geçen ay modem aldım ve bu ay vdsl geçiş yaptım lakin 35mbps den yukarısını veremeyeceklerini söylüyorlar. hat degerlerim 74mbps destekliyor ve ben türknete abone olurken bana söylemiş oldukları hat degerinizin ulaştıgı en son hızı size sunacagız demişlerdi ve ona göre sözleşme imzalandı. ben eski kullanıcıyım bu 35 olayı beni etkilememesi gerektiğini düsünüyorum. yardımcı olan olursa sevinirim bu konuda iyi forumlar.

    Not: forumda araştırmam sonucu sizinde benim duşundugum gibi cevap verdiğinizi gördüm yazdığınız mesajlarda alıntılar resimlerde mevcuttur.

    1, resim sorulan soru

    1,resim sorulan soru

    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/665781/7576e570-2b54-4840-a509-f8a3e9dd61ae.png [/simage]



    2,resim soruya verilen cevap

    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/665781/0e72e05a-488d-4d9f-aadb-b1101db86aa6.png [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cellat87 -- 3 Ocak 2018; 13:4:40 >




  • Merhaba turknet. Adsl den vdsl e geçiş için başvurdum ama hala adsl sinyali alıyorum. Vdsl e geçişim sistem üzerinde görünüyormuş ama adsl sinyali alıyorum. Modemi vdsl olarak ayarlayınca internetim kesiliyor. Yardım ederseniz sevinirim.



    2247193229 telefon




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cellat87 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, alabileceğiniz maksimum hızı kontrol edip size vermeye çalışacağız. Bana GSM numaranızı PM üzerinden sorununuz ile birlikte iletir misiniz?
  • muaz1984 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu PM üzerinden GSM numaranız ile birlikte iletir misiniz?
  • Merhaba, sesli yanıt sistemine geçtik. İstediğiniz zaman arayarak sesli yanıt sistemimizden kayıt bırakabilirsiniz. Bıraktığınız kayıtlar arkadaşlarımın ekranlarına hemen ulaşıyor ve işlemlerinize hızlıca başlanıyor. Tüm sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
  • AnthemSY kullanıcısına yanıt
    Sadece biz değil diğer İSS'lerde santral dolaplarında yer olmaması durumunda size hizmet veremez. Bağlı olduğunuz santral dolaplarında yeni port tahsisi yapılması durumunda kapasite arttırılır ve hizmet alabilirsiniz. Siz yine ara arahttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ web sitemizi ziyaret ederek altyapı sorgunuzu gerçekleştirin.
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.