Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (139. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cellat87 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, alabileceğiniz maksimum hızı kontrol edip size vermeye çalışacağız. Bana GSM numaranızı PM üzerinden sorununuz ile birlikte iletir misiniz?
  • muaz1984 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu PM üzerinden GSM numaranız ile birlikte iletir misiniz?
  • Merhaba, sesli yanıt sistemine geçtik. İstediğiniz zaman arayarak sesli yanıt sistemimizden kayıt bırakabilirsiniz. Bıraktığınız kayıtlar arkadaşlarımın ekranlarına hemen ulaşıyor ve işlemlerinize hızlıca başlanıyor. Tüm sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
  • AnthemSY kullanıcısına yanıt
    Sadece biz değil diğer İSS'lerde santral dolaplarında yer olmaması durumunda size hizmet veremez. Bağlı olduğunuz santral dolaplarında yeni port tahsisi yapılması durumunda kapasite arttırılır ve hizmet alabilirsiniz. Siz yine ara arahttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ web sitemizi ziyaret ederek altyapı sorgunuzu gerçekleştirin.
  • @TurkNetDestek Sagolsun internetim bugün açıldı. TürkNet yaptığı güzel şeylerle bizi şu ana kadar sevindirdi hep. Umarım destek konusu da artık hızlanır ve daha hızlı çözüme kavuşuruz. Teşekkürler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Otomasyonun yanlış cevap dönmesini de göz önünde bulundurmak lazım. Saha dolabında port olup da sistemde yok şeklinde gözükebilir. Ben bu otomasyon işini anlamadım zaten, her firma aynı verileri çekmesine rağmen farklı sonuç çıkıyor

    Sitenizdeki sorgulamada "adresinizde bakır altyapı bulunmamaktadır" metni yanıltıcı, bunun yerine olası bütün sorunların yazdığı bir metin eklenebilir, mesela "Şu an size hizmet veremiyoruz. Bunun sebebi bağlı olduğunuz saha dolabında boş port olmaması, altyapınızın yerleşik operatör sisteminde aktif gözükmemesi veya adresinizde bakır altyapı olmayıp sadece fiber altyapı bulunması olabilir."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 3 Ocak 2018; 16:27:27 >
  • specialist_onur S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım VDSL geçiş işlemlerinizi başarıyla 15742396 numaralı destek kaydınız üzerinden tamamlamış. VDSL hizmetimizi kullanamamanız için teknik bir sorun yok.
  • specialist_onur S kullanıcısına yanıt
    Her ihtimale karşı modemi fabrika ayarlarına döndürün. Bu şekilde vdsl sinyali alabilen olmuştu.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu güzel düşünceleriniz beni mutlu ve motive ediyor. Biliyorsunuz ki burası bir iletişim kanalı ve yapabileceğim teknik işlemler kısıtlı... Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımızla iletişim içerisinde olmaya çalışıp sorunlarını çözmeye ve çözdürmeye çalışıyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden direkt olarak ulaşabilirsiniz. En kısa süre içerisinde geri dönüş yapmaya çalışacağım. İyi günler herkese.
  • cellat87 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım sizin hizmetinizi 15752132 açılan destek kaydınızla incelemişler. TurkNet olarak size 35 Mbps'e kadar VDSL hizmetimizi verebildiğimizi iletmişler.
  • Merhaba, ben sorununuzu arkadaşlarıma ilettim. Hizmetinizi şuan 15692838 numaralı destek kaydınızla inceliyorlar. Sorununuzu gidererek en kısa süre içerisinde sizi arayarak detaylı bilgi vereceklerdir. Bu süreç içerisinde benimle buradan iletişimde olabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Sadece biz değil diğer İSS'lerde santral dolaplarında yer olmaması durumunda size hizmet veremez. Bağlı olduğunuz santral dolaplarında yeni port tahsisi yapılması durumunda kapasite arttırılır ve hizmet alabilirsiniz. Siz yine ara arahttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ web sitemizi ziyaret ederek altyapı sorgunuzu gerçekleştirin.

    İşin tuhaf tarafıda altyapı var görünüyordu. Turknete başvurdum altyapı vardı. Başvurum alındı tlf hattı tahsis edildi numara verildi. Ondan sonra port yok dediler, şimdide altyapı yok görünüyor.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Maalesef vdsl bağlantı sağlayamıyorum. Resetledim modemi farklı farklı ayarlarda denedim ama vdsl bağlantı yok. Adsl de sıkıntı yok. Bu arada turknet uygulamasından da adsl aldığımı görüyorum.





    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • specialist_onur S kullanıcısına yanıt
    Port tanımı değiştirilmemiş. Yeni dolaplardan birine bağlıysanız, sistemden bir iki tuşa basarak vdsl'e geçiş mümkün. Eski dolaplarda fiziki müdahale gerekli. Sorun yok demesi tuhaf. Gerçi turknet'in adeti bu, sistem kayıtlarınızı insanın önüne getirmeden otomatik kapatıyor artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 3 Ocak 2018; 17:10:39 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bekliyoruz bakalım iki haftadır vdsl e geçemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarım VDSL geçiş işlemlerinizi başarıyla 15742396 numaralı destek kaydınız üzerinden tamamlamış. VDSL hizmetimizi kullanamamanız için teknik bir sorun yok.

    Merhaba, Aynı sorun bende de mevcut ADSL'den VDSL'e geçiş başvurusunda bulunalı 1 ay oldu, ayın 1 inde değiştiğine dair bilgi sms'i geldi fakat hiç bir değişim yok eski düzen devam ediyor. Sabah Twitter'dan yazdım dönüş yapan olmadı. Geçiş nasıl sağlanacak acaba? Kolay gelsin.
  • EfSaNe_S kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın mesaisi bitti, yarın da pm tarafıyla ilgilenir, sizin cevap cumaya kaldı
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    hocam ne diyorsun adam olacak gibi mi TürkNet ? Evde kurulum iyide zorunlu olması koydu bana ama rakam tutturma konusunda olabilir haklısın. Oim de yeniliğe giderler mi ?
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    PM de göndermiştim aslında, gün içerisinde yazacaktım ama twitter'dan cevap gelir diye düşündüm ama gelmeyince buradan yazayım dedim. :)
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Adam olacağa benzemiyor. Zorla kurulum satmak nedir yahu, hepimizi cahil belledi. Oim'i kolaylaştıracağına daha da dolambaçlı hale getiriyor. Hele şu hat durumu online ise destek kaydını otomatik kapatan sistem yok mu, insanı çıldırtıyor Adamın hat profili adsl'de, vdsl'e geçişiniz başarıyla olmuş bizde sorun yok deyip müşteriye suç atıyor.
  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.