Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1308. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13061307130813091310
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cgiyte C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • karabibeer K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, devre arızasını arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerine iletmiştir. Ben de önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Gelişme olması durumunda sizinle iletişime geçerek bilgi verecekler.
  • bilgijani B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz destek kaydı üzerinden abonelik bilgilerinize ulaşamadım. Kayıt numaranızı tekrar kontrol ederek benimle paylaşmanız durumunda arkadaşlarıma bildirimde bulunacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sayın yetkili arıza kaydı açarken sorunun çözümlenmesi için öngördüğünüz 48 saatlik zaman dilimi dolmasına rağmen hala internet yok. Biran önce sorunun çözülmesini rica eder aksi takdirde yasal mercilere başvuru yapacağımı bildiririm

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Linuxxer L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgede yerleşik operatör kaynaklı genel arıza bulunduğu ve sorunun çözümlendiği bilgisi verilmiştir. Kontrol ettiğimde sorunun devam ettiğini görüyorum. Bunun üzerine arkadaşlarıma sorunun devam ettiğini ilettim. Saha ekipleri tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gerçekten ruh hastası edersiniz insanı adam sabah geldi kurdu modemi 5 dkya bağlanır dedi 7 saattir internet yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • onrtuglu O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Kısa süre içerisinde teyit araması için arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • Universal_X kullanıcısına yanıt
    Merhaba, onay verdiğinizi teknik uzmanlarımıza ileterek sürecin başlatılmasını talep ettim. Arkadaşlarım kısa süre içerisinde başvurunuzu yaparak size bilgi verecektir.
  • cgiyte C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Mevlutozenser M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri ve çalışmaları tamamlayarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • Burdan yazıp mesajlara bakmamanız tam bir türknet ahlakı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 26sından beri bağlantı bekliyoruz sayenizde Turkcell i zengin ettik. Kimseye tavsiye etmiyorum rezil olmak isteyen şansını denesin.
    Buradan yazıyım belki ilgilenen olur mağduruyetimiz son bulur abone no:1877026

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mu7y M kullanıcısına yanıt
    Bunların allah belasını versin ruh hastası oldum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mu7y M kullanıcısına yanıt
    Ben 19undan beri bekliyordum bugün bağladılar çok şükür ama internet veremiyorlar haftaya buğün açılır tahminen ama beklentiye girmeyin bağlasalar da çözüm olmuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim modem vs tamam aktivasyon u yapmadılar yani ne kadar zor olabilirki bu iş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevlutozenser M kullanıcısına yanıt

    1877760

    Müşteri temsilcisi tarafından en kısa zamanda aranmak istiyorumm. Bu isteğimi küstahlık olarak lütfen algılamayın, çünkü abone olduktan sonra müşteri temsilcisine baglanamadigimiz için ...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Modeme 74 megabit geliyormu şu an yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @TurkNetDestek sevgili turknetdestek ekibi, online işlemlerden yaza yaza bıktım, Allah rızası için telekomdan pişman olduğum için size geçtim siz hiç ilgilenmiyorsunuz. Engelli tarifesine geçmek istiyorum dedim, evraklarımı yükledim sisteme okunmuyor denilip 5 defa sildiler belgeyi, fotograf makinesi ile çektim yükledim en yüksek çözünürlük ile yükledim yine olmadı. Annem üzerinden engelli tarifesinden faydalanmak istiyoruz, son çare fax ile göndereceğim belgeyi. Engelli raporu+ kimlik fotokopisini faxlasam yeterli olur mu ?

    1886039 müşteri numaram.

  • ayın ikisinde dosyalarımı mng ile kargoladım. Fakat daha herhangi bir bilgilendirme gelmedi. Siteye kimlik fotokopisini de yükledim. Desteğe yazdığımda cevap ta alamıyorum. Türktelekomun taahütü ben başvuru yapmadan 112 lira idi fakat bu süre uzadıkça benim taahütüm de artıyor. Gereğinin yapılmasını istiyorum. Şikayetçi olduğum ttnin tek güzel yanı müşteri hizmetleriydi o da sizde yok. Şuanda pingim 11 altyapım 75 destekliyor ve 50mbps alıyorum ttde. fiyatı uygun oldugu ve taahüt olmadığı için sizi tercih ediyorum. PİŞMAN ETMEYİN! 1893524




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salihcakmak -- 4 Kasım 2020; 22:34:49 >
  • ev telefonu gelen çağrı numarasını nasıl öğrenebiliriz

  • 
Sayfa: önceki 13061307130813091310
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.