Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1307. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: WrathChild Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.274
Cevap
307
Favori
874.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13051306130713081309
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Günaydın,



    OIM'den hiçbir şekilde dönüş alamıyorum Sorunumun bugün çözülmesi gerekmekte lütfen gerekli hassasiyeti göstermenizi rica ederim.

  • Selamlar @TurkNetDestek ,


    Abone Numarasi

    1860483


    Destek Numarası

    37719904


    Bugun interneti acmaya gelmicekseniz hic gelmeyin. Aksama iptal icin mail atacagim bilginize.


    @TurkNetDestek

  • 40 saati aşkın internetim yok. 48 saat dolduğu anda yasal şikayetlerimi yapacağım. Ben böyle saçmalık görmedim.


    @TurkNetDestek


    Destek Numarası

    37975885

  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    O kadar mı kötü gerçekten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adoness kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Geçen hafta perşembe Türk Telekom tarıfından kesilen İnternet hala gelmiş değil.

    Dün akşam itibari ile kullanıcı adı ve şifremi gönderdiniz, teşekkürler. Ancak modemi restart etmeme ve modem arayüzüne gönderdiğiniz bilgileri girmeme rağmen İnternet ışığı yanmıyor.Yani eve İnternet hala gelmedi sadece resmi olarak Türknet abonesi oldum dün akşam itibariyle ama internet hala yok.

    Arıza kaydı oluşturdum dün destek no:38014487




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgijani -- 4 Kasım 2020; 12:25:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek Merhabalar sayın yetkili 26.10.2020 tarihi ve 30.10.2020 tarihinde oim 37779708 - btk 37886425 2 farklı kayıt oluşturdum. ortalama her mesaja dönüş süresi 3 gün arızanın neden kaynaklandığını ve çözümü detaylı olarak yazdıktan sonra çözüm için onay istediler onay da vermeme rağmen 48 saate yakın oldu ancak bir geridönüş ya da operasyon bilgisi alamadım 10gündür internet kullanımız maalesef yok ve mağdur durumdayım twiterdan 4 gündür hergün ayrı ayrı destek istememe rağmen cevap verilmiyor son olarak buradan ulaşmayı deniyorum sizden de sonuç alamaz isem üzülerek ayrılık vaktinin geldiğini kabullenmiş olacağım. ivedi olarak sorunun çözümü için destek olmanızı rica ediyorum.


    Müşt. Num: 1790167




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Universal_X -- 4 Kasım 2020; 12:45:21 >
  • 3 gündür İnternetim yok. Müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Ariza bildirimine geri dönüş alamıyorum. Çevremize önerdiğimiz turknet ne hale gelmiş.. Lütfen yardımcı olun.
    Özelden abone numarami gonderdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Yetkililer, @TurkNetDestek@TurkNetDestek, Merhabalar,

    Ben İnternet başvurusunda bulundum. Şu anda Belgeleriniz kontrol ediliyor kısmındayım, sesli onayımı almak için hala aranmadık.

    Bayram TUĞLU

    Müşteri no:1886212


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun ekip geldi ve TTNET portu hatta baglamaya gelmemis dediler, sagolsunlar yardimci olmakta istiyorlar. TTNETi aradim bunu TurkNet ile gorusmeniz gerek biz oyle ekip yollayamiyoruz dediler. Benim sorunumu kim cozecek simdi bugun? @TurkNetDestek


    Abone Numarasi

    1860483


    Destek Numarası

    37719904

  • Mevlutozenser M kullanıcısına yanıt

    Bırakmış olduğum bu soruna ilişkin evet Türk Telekom ekipleri şuan geldi. Yaptıkları incelemede apartmanda jüpon hat olduğunu ve herhangi bir problem olmadığını söylediler ve modemi değiştirdiler tekrar yaptıkları incelemede sorunun server 14 hatası olduğunu yani internet sağlayicisindan kaynaklandığını belirttiler ve sizede bununla ilgili mail gönderdiler. Ve hız değerleri halen düşük 2.4 GHz bandında 15-20 mbps 5 GHz bandında ise 30-40 mbps lütfen ilgilenin su sorunla artık bence fibere yeni gectiginiz için sizin vericilerinizde sorun var büyük bir ihtimalle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri no : 1877760
    Bırakmış olduğum bu soruna ilişkin evet Türk Telekom ekipleri şuan geldi. Yaptıkları incelemede apartmanda jüpon hat olduğunu ve herhangi bir problem olmadığını söylediler ve modemi değiştirdiler tekrar yaptıkları incelemede sorunun server 14 hatası olduğunu yani internet sağlayicisindan kaynaklandığını belirttiler ve sizede bununla ilgili mail gönderdiler. Ve hız değerleri halen düşük 2.4 GHz bandında 15-20 mbps 5 GHz bandında ise 30-40 mbps lütfen ilgilenin su sorunla artık bence fibere yeni gectiginiz için sizin vericilerinizde sorun var büyük bir ihtimalle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guvenada kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızın önceliğinin sağlanması için bildirimde bulundum. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • adoness kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon süreci genel olarak 3 ila 6 iş günü sürmektedir. Bu süreyi aşması durumunda GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Merhaba, sıfırdan aboneliklerde kurulum ücreti alınmaktadır. Geçiş yapmanız durumunda mevcut fiber modeminizi kullanabilirsiniz. Sıfırdan fiber aboneliklerinde ücretsiz modem veriyoruz.

    Türk telekom fiber kampanyasına ait detaylı bilgiye https://turk.net/destek/sss/ozgur-iletisim-fiber-100-paketi.html sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
  • sadece yazıklar olsun diyorum, hız yükseltilmesi için talepte bulunduk 12 mbite sabitlediler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 4 Kasım 2020; 17:7:53 >




  • onno66 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ettiğimde ekiplerin müdahalesi sonrasında 74972 kbps'e yükseltilmiştir. Sorun devam ediyorsa aldığınız hız değerlerini kayıt içerisine ekleyerek sorunun devam ettiğini iletebilir misiniz?
  • ferdicann F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım çözüm sürecinin uzaması üzerine yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Ekiplerden gelen bilgide hattın ankastre kutusuna kadar sağlam olduğu bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım ise olumsuz teyit vererek arızanın tekrar kontrol edilmesini talep etmiştir. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. Ben de önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    adsl/vdslde kurulum ücreti varmı iç hattı ben hallederim ankestre bağlantısı yapılsın yeter

  • Yeter artık ya birisi beni arasın canıma tak etti artık 2 haftadır çözüm bekliyorum. Müşteri no:932527

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13051306130713081309
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.