Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Tesir37 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 7 Misafir (4 Mobil) - 3 Masaüstü5 Mobil1 Android
5 sn
28.942
Cevap
276
Favori
594.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 5045
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6663
  • Ortalama Mesaj Aralığı 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 11
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2947
  • Favoriye Eklediklerim 315
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (6663 mesaj) kütahyalı_ramazan (855 mesaj) Dr. Boone (377 mesaj) gokselbasol (375 mesaj) matrix52 (282 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19644 mesaj) Mobil (6669 mesaj) Tablet (252 mesaj) Mini (615 mesaj) Uygulama (2582 mesaj)
  • @
80 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
12. Sırada  bugün en iyi #7
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    558 Mesaj

    Hat değerlerine göre 100 e de geçebilirsin.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Frank Slade kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    985 Mesaj

    Hat değerlerim bu; acaba 100mbiti mi talep etseydim; yoksa 75 ideal mi dersiniz?


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/dd/9c/d8/dd9cd8991667e4d0ab92ad73f4aff9b3.jpeg&t=0&width=480&text=1
    |
    |
    > kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    558 Mesaj

    Geç 100 e rahat kaldırır.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Frank Slade kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    985 Mesaj

    Tamamdır teşekkürler.


    75mbite yaptığım başvuru gerçekleşmesine rağmen oim'de beklemede görünüyor o nedenle 100mbiti talep edemiyorum; o sonuçlandıktan sonra 100mbit için talep açacağım. @TurkNetDestek

    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek, > kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    558 Mesaj

    Rica ederim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Frank Slade kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Ekim ayı faturam çıkmadı diye yazıyorum app üzerinden. Bana çıkmış diye geri dönüyorlar. Çıkmadı demek üçin yasacağım konuyu kapatmışlar :)
    Ya çıkmadj işte,



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    256 Mesaj
    Turknet gercekten hayatimda yasasigim en kotu pismanliklarimdan birisiniz. VDSL olarak yaptigim islem hizini icin basvurdum, onay alindi surec basladi kurulumu yaptik o da ne. ADSL hizmeti aliyorum ve hizim tahadutu bozdugum TTnet ile yani. Musteri hizmetlerine ulasamiyorum, oto mesaj haric. Turknet uygulamasi uzerinden defalarca bildirim yaptim donen yok. En kisa surede iptal edecegim, boyle pervasiz bir sirket gormesim her sey reklam.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Firma Yetkilisi
    18909 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, hizmetinizi ve faturanızı kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
    |
    |
    mustafahurma kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    18909 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, VDSL geçişi içinhttps://turk.net/online-islemler/login üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Boş VDSL portu varsa geçişinizi yaparak ilgili ekibimiz bilgi verir.
    |
    |
    Mctalebee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    174 Mesaj

    😂



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Nomansy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    18909 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, kontrol ettiğimde hizmetiniz 28/10/2020 tarihinde iptal edilmiş.
    |
    |
    kakolukia kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, aktivasyon süreci 3 ila 6 iş günü sürmektedir. Ancak sürecin uzaması üzerine önceliğini ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım önceliğini sağlayarak size bilgi verecektir.

    İlginiz için teşekkürler.

    Ama ben iş gereği aktif İnterneti kullanan biri olarak daha önce kaç defa sorduğumda 48 saat içinde TürkTelekom dan geçiş tamamlanacak sadece 5 dklık bir modem resetleme durumu olacak ve 5 dk İnternetsiz kalacaksınız denildi.Bu hem sözlü hem online da yazılı olarak duruyor.

    Perşembe den bu yana İnternetim yok ve büyük ihtimal pazar günü diye bugün de olmayacak. Artık pazartesi nasıl bir teknik sorun var ise çözülüp gelsin lütfen. Yoksa tekrar Türk Telekom yolu gözüküyor bana.

    İlk destek numaram: 37204554




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgijani -- 1 Kasım 2020; 12:13:4 >




  • Er
    3 Mesaj

    Destek no: 37495028

    Devre Numarası: 10006605437495028


    s.a geçen haftada buradan mesaj yazmıştım son bir haftadır çekmediğim çile 

    kalmadı diye geçen perşembe turknet in kendi elemanı geldi ve bizzat kontrol 

    edip sorunun santraldeki porttan kaynaklandığını portun değişmesi için mail 

    gönderdiğini 38 saat içerisinde değişim yapılacağını söyledi 4 gün geçmesine 

    rağmen ne bir port değişimi oldu nede benim internetimde ve telefon hattımda 

    düzelme oldu neredeyse 3 haftadır ne interneti nede telefonu kullanamıyorum 

    hız testi sayfasını bile zar zor açtım ordada 0.7 megabits çıktı turknetin 

    kendi sitesinden yazdığım şikayet mesajlarınada artık cevap verilmiyor 5 

    senedir turknet müştterisiyim böyle vurdum duymazlık böyle umursamazlık görmedim 

    kullanamadığım internetin ve telefonun faturasını ödemek istemiyorum.

  • Binbaşı
    1547 Mesaj

    Ayın 27 sinde e-devletten iptal için başvuru yaptım. Yarın 7 günlük süre doluyor. E-devlet iptal başvuru numarası : 37804026 Lütfen iptali sağlar mısınız? @TurkNetDestek

  • Yüzbaşı
    632 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arkadaşlarım gelen yanıta olumsuz teyit vererek tekrar saha ekiplerine iletmiştir. Saha ekipleri tekrar gerekli çalışmaları yaparak bilgi verecektir. Ben de önceliğini ayrıca ilettim.

    "1872379" abone numaralı hizmetime de bakabilir misiniz rica etsem? YAPA altyapısındayım, hizmetimi de aktif ettiler ama 3 gündür IP alamıyorum. Eskiden OIM'de teknik bilgiler kısmı vardı, o da yok artık. Hizmet dondurma kısmı da yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ted Mosby -- 1 Kasım 2020; 16:15:6 >
  • Yüzbaşı
    305 Mesaj

    İyi günler, müşreti hizmelerini aradım fakat herhangi bir temsilciye bağlanamadığımdan dolayı buraya yazıyorum.


    Farklı bir adresene taşınmamız gerekmekte ben de memnum olduğum için internet ve telekon hattımı yeni adrese taşımak istiyorum. Yani nakil işlemi gerçekleşecek. Ancak kafamda birkaç tane soru var yanıtlarsanız sevinirim.


    1-Nakil işleminin ortalama 7 iş günü sürdüğü yazıyor. Ben online işlemler üzerinden işlemi başlattığım an mevcut hattımda internet kesilmesi yaşayacak mıyım? Bu durum çok önemli çünkü evde iki adet öğrenci bulunmakta ve derslere online olarak katılım sağlamaktayız.Bir hafta içerisinde taşınma sürecemiz tamamlanacağından dolayı şu anki konumda internet kesilip diğer evde de olmazsa bizim açımızdan hiç iyi bir durum olmaz.

    2-Sitenizdeki ne hız alırım kısmında sogrulama yaptığımda sitenin ismi yanlış yazılmış. Diğer bütün ısslerden kontor ettiğim zaman doğru ancak sizin sorgulama sisteminizde bir hata bulunuyor. Bu başımıza ne tür dertler açabilir.

    3-Yeni taşındağımız apartmanda fttp/vdsl tipi fiber bulunmakta(turk telekom adına tip11), ancak şu anki evimde düz vdsl var aktarma konusunda bana zorluk çıkarır mı?


    Şimdiden yanıtlarınız için teşekkür ediyorum. İstemeniz halimde abonelik bilgilerimi ve yeni taşınacağım sitenin adresini pm üzerinden sizlere iletebilirim. Sağlıcakla kalın.





  • Yüzbaşı
    256 Mesaj

    Kardes bize zaten port bos gecer, gecmez isleminiz baslar demislerdi, aklimizla alay mi ediyorsunuz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    256 Mesaj

    Birader yakinda static ip icin arayip aylik 12 lira isterler :) ayni sorunu yasadim sonucu buna gidecek bak da gor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ted Mosby kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2257 Mesaj


    Hat değerleri bu şekilde 58mbps destekliyor 51mbps atadık deyip duruyorlar. Fastpath aktif edin diyorum vae olanlar zaten fastpath deyip geçiyorlar. Şu mesajlarımızı gerçekten okuyan biri var mı bot mu cevap veriyor arıza kaydı açtığımızda?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    632 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mctalebee

    Birader yakinda static ip icin arayip aylik 12 lira isterler :) ayni sorunu yasadim sonucu buna gidecek bak da gor.

    Çözülecekse 1 ay vermeye razıyım 12 lira.  


    Edit; Yav o da 2-3 günde aktif oluyormuş...  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ted Mosby -- 1 Kasım 2020; 15:33:19 >
    |
    |
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Cancer Clinical Trials
Ekonomi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,438
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.