Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1284. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.458
Cevap
310
Favori
880.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
106 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12821283128412851286
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 16 ekimden beri DSL ışığı yanmıyor halen daha halledemediler. Temmuz ayından beri hız düşümü mevcut halen daha halledemediler. Söyleyeceklerim bu kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ilettiğiniz numaradan aboneliğe ulaşamadım. Şikayet kaydı oluşturur musunuz? İlgili ekibimiz kontrol ederek dönüş sağlar.

    Destek Kaydı oluşturmadığımı mı zannediyorsunuz ? 4 gündür dönüş yok.


    Hızımın düzeltilmesini, 85 lira ödediğim tarifeye geçmeyi talep ediyorum . Gerçekten yoruldum artık türknet ile uğraşmaktan, işi gücü olan insanlarız insanların hayatını bu kadar zorlaştırmak neden ?


    Müşteri no : 825541

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Sizi etiketlemem ile Turknet yetkilisinin beni arayıp, TT hattınızı/bağlantınızı fiziksel olarak inceledi, sorun iç tesisat kaynaklı demesi arasında geçen süre 1 saat.

    1 saatte siz sorunu ilgili ekibe aktardınız, onlar TT a aktardı, TT saha ekibi geldi ve sorunu inceledi, hatta sorun görmedi, iç tesisat teşhisinde bulundu. Üsteşik 5 gündür hiçbir gelişme sağlanamılşken, bir anda attığınız bu depar gözlerimi yaşarttı.

    Bende buna inanayım mı ? Üstüne üstlük, daha dün TT Saha ekiplerinden ancak 23'üne randevu alabildiğinizi iletmiş olmanıza rağmen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnterStyle kullanıcısına yanıt

    Ne diyosun Başkan sen ciddi misin ?

  • Turknet şaka gibi bir firma gerçekten. 3 yıldır kullanıyorum fakat 25.09.2020 tarihinden beri internet sağlayamıyor. Bunun yanında karşınızda herhangi bir muhattap bulamıyorsunuz. 36797368 numaralı destek kaydımda sayfalarca "son durum nedir, neden bilgi vermiyorsunuz?" sorusu ve Turknet in "sorun iç tesisatınızda TT ekipleri kontrol edecek" gibi otomotik cevapları bulunuyor sadece. Çözüme yönelik hiçbir çaba ve bilgi bulunmuyor!


    Sorun iç tesisatta dediklerinde kendi teknik ekiplerini çağırdım, kontrol ettiler. Hiçbir sorun olmadığını, Türk Telekom ekiplerinin geldim diye mesaj atıp gelmediklerini realde hiç gelip kontrol etmediklerini belirttiler. TT ekiplerinin gelip sinyali kontrol etmelerinin ve tamiratını yapmalarının gerektiğini belirttiler. Kendileri de Turknet' bu durumu kayıt olarak ilettiler. Bu durumu Turknet' e bildirmemin üzerinden 15 gün geçmesine rağmen Turknet çözüm için hiçbir şey yapmadı, otomatik mesajlar iletmeyi sürdürüyor sadece. Tek yaptığı iş bu! Bizi oyalıyorlar sadece. Şaka gibi. Turknet inanın pişmanlıktır, sinirlerinizi zorlar, yıpratır.


    @TurkNetDestek Neden 1 aydır çözüm alamıyorum. Sinyal kontrolüve tamiratı nasıl bukadar zor olabiliyor? Otomatik mesajlarınız ile müşterileri sadece oyalıyorsunuz. Üzerine 1 aydır internet sağlamamanıza rağmen fatura kesmeye ödeme almaya devam ediyorsunuz! Bu nasıl bir iss anlayamıyoruz. Bukadar sorunumu yazdım ama nasıl olsa sizden de otomatik cevap alacağız değil mi@TurkNetDestek . Boşuna.






  • Merhabalar 37645841 destek numarası ile yapadan vaeye geçiş işin kaydımı açtım bugün yaptığım adres sorgulaması üzerinden 82 mbit alabileceğim gözüküyor daha önce sesli olarak görüşmede geçişin mümkün olmayacağı söylenmişti ancak burda yaklaşık yuzde 50 üzeri bjr hız kaybı var müşteri memnuniyeti adına bu geçişin yapılmasını ayrıca önemle rica ediyorum. Ayrıca dogru talep kaydımı açtım bilmiyorum. Saygılarımla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Replikplanet R kullanıcısına yanıt

    Bu kadar öfkeli insanların içerisinde bu reklamı yapmak cesaret verici. Takdir ettim :)

  • Hattım hala güncellenmedi hala 50 mbps kullanıyorum. 3 iş günü oldu. Az önce mail geldi ‘ Merhaba Faruk K Ben. Destek kaydınıza istinaden,hizmetinizi kont ettiğimde alt yapınız 67mb desteklemektedir.100mb geçiş işlemleriniz bu yönde ilerleyecektir.Uygun port bulunduğunda iş emriniz aktif olacaktır.’ Şeklinde fakat madem hattım desteklemiyor neden geçişinizi yaptık vs diyorsunuz? Ben şimdi 100 mb kullanmak için başka porta geçirilmemi mi bekleyeceğim hiç bir şey anlamadım?



    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysn61 -- 22 Ekim 2020; 13:46:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Popülerde görünce yazayım dedim. Bu beladan geçen sene kurtulmuştum. Müşteri hizmetleri otomatik cevaptan ibaret telefonla kimseye ulaşamıyordum zamanında. Hala da aynı gördüğüm kadarıyla. Burdaki arkadaş sorunumu çözmüştü. Müşteri hizmetleri departmanı tek kişi sadece bu arkadaş sanıyorum TurkNet Destek Burada Yine de elinden geleni yapıyor kızmayın ona TurkNet Destek Burada 

  • 3 aydır yalın internet geçiş talebim askıda bekliyor.

    Bu işin sonu muhakkak ki adli mercilere yansıyacak!

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    O numara dünkü arıza kaydıma ait. Bana herhangi bir kullanıcı adı ve şifre bilgisi göndermediniz. Göndermiş olsanız ilk işim onu denemek olurdu ki modem kurulumunda girdiğim kullanıcı adı ve şifrenin yanlış olduğunu sanmıyorum. Eğer bugün mesai saatleriniz içerisinde bağlantım düzelmezse daha fazla uğraşmayıp çözümü çözüm sunabilecek yerlerde arayacağım. TurkNet Destek Burada 


    Güncel destek numarası: 37636630

  • iau İ kullanıcısına yanıt
    Yalın internete geçiş yapamıyorlar şu an ama faturaya yalın internet bedeli yansıtıyorlar. Kontrol edin isterseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    copy paste hep aynı cevaplar.

  • Sorun 1

    Sık sık İnternet hızım düşüyor veya Ethernet ışığı yanmıyor destek kaydı açıyorum 2 gün sonra cevap geliyor ve bir sıkıntı olmadığı söyleniyor , ertesi gün tekrardan aynı sorunu yaşıyorum tekrar yazıyorum ama siz cevap verene kadar bu düzelmiş oluyor , mesela dün internetim yoktu açılmış destek kaydım vardı oradan yazdım ama hala dönüş alamadım şimdi yarın yazacaklar İnternet'iniz var bir sorun gözükmüyor diye şimdi ben napabilirim buna söylermisiniz. 1 yıldır her ay destek kaydı açıyorum bir ilgilenin artık yok muhtarlığa gidin yok ay sonuna kadar bekleyin bıktım artık.



    Sorun 2

    mahallemize fiber alt yapı geldi bina içlerine kadar fiber/gpon çekildi ama bizim binaya getirip bıraktılar herhangi bir bağlantı veya daire içine kadar herhangi bir işlem yapılmadı, etrafımdakilere bakıyorum(yanımdaki , önümdeki bina) bütün işlemler bitmiş fiber'e geçenler bile var, bunun için siz tt ekiplerini çağırsanız müşterimiz böle böle bağlantıları vs hiçbir şey yapılamamış splitter ve daire içine kadar kablo çekilmesini bekliyor deseniz olmaz mı ?





  • SerkanAykut85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, mevcut abonelerimiz şu an fiber hizmetine geçiş yapamıyor. Ancak bu konuda çalışmalarımız devam ediyor. Fiber başvurusu yaptığınızda aldığınız hatayı görüntüleyebilmem için GSM numaranızı ya da müşteri numaranızı benimle paylaşabilir misiniz? Fiber altyapı işlemleri tamamlanmadıysa yerleşik operatör ile görüşmeniz gerekiyor.
  • Merhabalar.

    İkamet etmekte olduğum bölgede TTNet altyapısı (VAE) kullanmaktayım. Altyapı şartları kötü olduğundan dolayı yeterli hizmet ve kaliteli internet kullanamamaktayım. İkametim bulunan bölgede varsa YAPA hizmeti almak istiyorum yoksa gerekli incelemeler yapılarak altyapı çalışması yapılmasını arz ederim.

    Abone no:1750884



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BurakDRHN -- 22 Ekim 2020; 15:14:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Neyse başkan senin kafan karışmış 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BauschLomb B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda benim şahsi fikrim beklemeniz yönündedir. Türk telekom fiber altyapısı varsa yeni abonelik durumunda hizmetinizi kullanabileceksiniz.
  • Shadow34- kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözümlendiğine sevindim. Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Merhaba, yaşadığınız sorunun önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi aldığında sizinle iletişime geçecektir.
  • 
Sayfa: önceki 12821283128412851286
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.