Merhabalar, 2019 Temmuz başından beri TTnet AirTies 5650 V2 modemle TurkNet kullanıcısıyım. İki hafta öncesine kadar İnternet de bir problem yoktu. İki hafta önce aniden internetim gitti. TurkNet önce Turk Telekom e bina dışı hattı kontrol ettirdi. Hat da problem olmadığı çıktı.Sonra TurkNet den teknik personel geldi ve yanında getirdiği modemi denedi ve internet bağlantısı sağlandı. Teknik personel, modemin bozuk olabileceğini veya modemimin eski olduğunu, VDSL altyapısı için yetersiz olduğu için bağlantının olmayabileceğini söyledi. Modemi adsl altyapısı olan bir yerde denedim modem çalışıyor, modemde bir problem yok. Sonra modemin arka yüzünde ADSL/VDSL Router yazıyor. Bu durumda Modem VDSL i de destekliyor. Problem ne olabilir ben anlamadım! Sizin bir fikriniz var mı, sorun sizce modemden mi?
Merhaba, modemi test ettiğinizi belirterek www.turk.net/oim sayfamızdan tekrar destek kaydı oluşturabilir misiniz? Arkadaşlarım tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
Olusturdum hocam 24 Mart dan beri olusturuyorum zaten. Bana tikir tikir calisan internetin bir anda kesilip modemime sinyal gelmemesini aciklayamiyorsunuz. Gonderdiginiz personel modem eski diyor ama modem baska yerde calisiyor ve 9 aydir bu modemi kullaniyordum VDSL internetle zaten. TurkNet de ariza oncesi VDSL interneti hizmeti aldigimi soyledi. Sorun nereden kaynakli buna kafa yoran. Gonderilen personelinde oyle bir derdi yok!
TurkNet den baska bir ISS na geciyorum zaten. Bekleyecek daha fazla durumum kaladi. Ben burada arkadaslarla tartisip belki sorunun ne oldugunu kanaat getirebiliriz diye konuyu actim.