Şimdi Ara

Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
265
Cevap
4
Favori
14.439
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Trump

    Muğla'da var da biz mi binmiyoruz?

    Türkiye Cumhuriyet Devlet Demir Yolları tarafından yurt içi ve yurt dışı güzergahlarda hizmet veren 20 farklı ana hat treni bulunmaktadır. Bunlar 17 Eylül Ekspresi, 6 Eylül Ekspresi, Anadolu Ekspresi, Ankara Ekspresi, Başkent Ekspresi, Boğaziçi Ekspresi, Bosfor Ekspresi, Cumhuriyet Ekspresi, Doğu Ekspresi, Ege Ekspresi, Erciyes Ekspresi, Eskişehir Ekspresi, Fatih Ekspresi, Güney Kurtalan Ekspresi, Karaelmas Ekspresi, Karesi Ekspresi, Meram Ekspresi, Optima Ekspresi, Sakarya Ekspresi ve Vangölü Ekspresi’dir.

    Ama bunlar hep boş... Devlet yeni hat açmıyor çünkü zarar ediyor, kimse tercih etmiyor bu kadar sefer olmasına rağmen....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbul yönüne pendikten sonra yok, olsa çok iyi olurdu,

    hızlı tren yokken istanbul - ankara yapardım sürekli,

    gece bileti alır, trende uykumu halleder, gittiğim yerde güne başlardım direkt,

    otobüsle dinlenmiş bir şekilde seyahat mümkün değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT


    istanbul yönüne pendikten sonra yok, olsa çok iyi olurdu,

    hızlı tren yokken istanbul - ankara yapardım sürekli,

    gece bileti alır, trende uykumu halleder, gittiğim yerde güne başlardım direkt,

    otobüsle dinlenmiş bir şekilde seyahat mümkün değil

    İstanbul resmen rezalet ettiler, normal tren yok, hızlı tren kullanmak istemiyorum, hızlı belki ama etrafın tadını çıkaramıyorsun...

    İsteseler yaparlar ama işlerine gelmiyor demek ki...

    Avrupa'da her hatta hem hızlı hem normal trenler var ama ülkemizde her şey rant üzerine maalesef.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tr de trenler temiz değil yanlışın var ayrıca hızlı tren bile yavaş, uzak mesafe için parası olan uçağı tercih eder, parası olmayan otobüsü. Tren heryerde durmaz ayrıca belli noktaları var otobüs gibi servisi de yok. Otobüslerin beleş servisi olabiliyor, yol üstünde indiriyor, ikramı oluyor, enayi olmak lazım tren için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucuzdan sonrasını okumadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Düzeltme yapalım, Ankara - Adana hattı çalışmalar sebebiyle aktif değil. O nedenle şu şekilde gitmesi gerekir. Adana - Konya orada inip Konya - İstanbul vs.



    Ayrıca trenler hiç boş gitmiyor, bilet almaya kalktığınızda çoğu seferin dolu veya business bölümünün kaldığını görürsünüz.



    Ayrıca tren uzak mesafelerde hiç avantajlı değil. Şöyle ki İstanbul'dan mersine gitmek istersek, İstanbul- Konya (85 TL) , oradan Konya - Adana (20 TL) , oradan Adana - Mersin fiyat bilmiyorum. Ayrıca saatleri çok alakasız örneğin İstanbul - Konya 07:30 da biniliyor , saat 11:35 gibi Konya'da oluyor. (4 saat) Konya - Adana ise 16:40 da 5 saat beklenecek ve 5,5 saat Konya - Adana sürüyor, 22.44 de Adana da olunuyor. Adana - Mersin e hiç bakmaya bile gerek yok.



    Diyelim ki seferleri yoğunlaştırdılar, yani konya da 5 saat beklenmeden direkt gidilirse, bu sefer de otobüs ile zaman​ olarak aynı fakat fiyat olarak neredeyse 2 katı oluyor. Kampanya ile 65 TL otobüs bileti alınabilir ve fakat sadece İstanbul - konya 85 TL hem de o kadar ondan in , buna bin çocuklu aileler için zulümdür.



    Siz olsanız trene biner misiniz bu şartlar da, kaldı ki cogu hatları tadilatta olan bir demiryolu.



    Bu sefer ki gündem konunuz için, bence yeteri kadar çalışmadan ve üstünde düşünmeden konu açmış gibi görünüyor. O sebeple elle tutulur bir yanı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata1606

    Tr de trenler temiz değil yanlışın var ayrıca hızlı tren bile yavaş, uzak mesafe için parası olan uçağı tercih eder, parası olmayan otobüsü. Tren heryerde durmaz ayrıca belli noktaları var otobüs gibi servisi de yok. Otobüslerin beleş servisi olabiliyor, yol üstünde indiriyor, ikramı oluyor, enayi olmak lazım tren için.

    TR'de trenler çok temiz sürekli kullanıyorum... poşetinde veriyorlar çarşafı, yastığı ve nevresimi... Ana duraklarda temizlikçiler tuvaletleri sürekli temizlerler... Dakika şaşmaz...

    Trenlere yatırım yapılsa yeni makineler alınır ve hızı 180 Km hıza çıkar normal trenler...

    Trenin istasyonları var, dolmuş değil her yerde dursun ayrıca tren istasyonları şehirlerin göbeğindedir... İstasyon meydanları, caddeleri denir... Bakınız Ankara, İzmir, İstanbul, Kayseri, Sivas, Diyarbakır vs. vs.

    Trenlerin servisleri yok ama otobüslerin de yok otogarlar dışında...

    Yol üstünde indirince diğer 59 yolcunun hakkı ne olacak? Niye beklesin in kalk? 1 Kişi için mi? Hani düzen?

    Trenlerin de ikramı var, hiç kullanmadığın için bilmiyorsun...

    Buz dolaplarında yiyecek ve içecek her zaman bulunur...

    Bence Avrupa-Rusya-Çin-Kore-Japonya'ya baksan kimin enayi olduğunu çok iyi anlarsın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonuna kadar haklısın ama ben 3 bavulla gardan eve nasıl gidim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc

    Yakında Türklerin tuvalet alışkanlıklarıyla ilgili de kötülemeye çalışacaksın sanırım konuların ona doğru gidiyor :)

    Bırak bu işleri bu kadar Türk düşmanlığı başa bela...

    Ülkemizin eksiklerini herkesin uygulayabileceği çözümlerle burada yazıyorum ama...

    Tren, bisiklet, spor, kitap gibi hayatımızın içinde olan kusurlarımızı paylaşıyoruz istatistiklerle...

    Türk düşmanlığı yapsam fayda amaçlı konu açmam, hakaret eder geçerdim, çözümleri konuşmazdık.

    Hala çözüm vb sunduğun yok maalesef, bende problemleri dile getirmek istesem 40 tane yazarım buraya ama boş olur.

    Çözüm olarak insanlara tam hat listesini gönder şehir şehir misal önce istanbul-izmir-ankara şehrinde yaşayanlar şuraya gidecekler bu trenin şu tarifesini kullansın şu kadar para hem rahat hem güzel vs deki otobüslerle karşılaştırsın millet.

    Otobüsle 60 tlye 5 saatte gidiyorsun
    trenle 20 tlye 8 saatte gidiyorsun de mesela.

    Konuların hep varsayım üzerine o yüzden biri kapanıyor birini açıyorsun. Millet bir yerde sıkılıyor hep aynı şeyler üzerinden konuşmaktan. Konu ilk sayfanı baştan sona okudum bilmediğim şeyler değil ve maalesef bir şey katmadı.

    Konu başlıkların hep "Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı" vb vb..
    onun yerine "Türkler olarak tren kullanmıyoruz, kullanmalıyız!!" yazsan daha hoş olmaz mı ?

    Konularının hepsinin başlıklarındaki vurgular hep Türk halk'ını yada Türk Gençlerini aşağılama amaçlı.


    Yahu elinde internet var, hangi tren ne zaman nereye gidiyor bakabilirsin değil mi?

    Ben getirip kişiye özel tur mu listeleyeyim?

    Hayret verici bir eleştiri anlayışın var.

    Sorun trene binmemek, çözüm trene binmek. Sorun bisiklete binmemek çözüm bisiklete binmek, sorun kitap okumamak, çözüm kitap okumak, sorun çok TV izlemek çözüm az TV izlemek, sorun çok oyun, çözüm az oyun...

    Ayrıca üslup tepki çekme amaçlı...

    Yoksa kimsenin umurunda olmaz bu konu.

    Konular da varsayım değil, İSTATİSTİK! yani bilimsel.

    Aynı şeyleri konuşmuyoruz ayrıca... Bu konu 3 sene önce konuşuldu ama sorun artarak devam ediyor.



    Birader bak ne kadar boş yaptığını sana anlatayım. Bir şey araştırmadan bilmeden sallamak kolay.

    O zaman al sana kanıt al istatistik...

    Otogar ve Tren garını arayarak güncel fiyatları aldım biraz önce.

    İzmir --> Kütahya-Tavşanlıya gideceğim zaman

    Otobüs ile 5 saat 35 TL.

    Tren ile 10 saat 33 TL.

    E hani tren daha hoş güzeldi ?

    SİL ŞU BOŞ BELEŞ KONULARINI DA MİLLETİN KAFASINI KARIŞTIRMA BARİ..

    O sonuç senin gibiler yüzünden.

    Trene yatırım yapılsaydı hızı artar, yolu düzelir sefer aralığı artardı!

    Boşuna uğraşma bence!

    Otobüs Trenden iyi olsaydı Avrupa Rusya Çin Kore ve Japınyada kullanım oranı Tren %90 Otobüs %10 olmazdı

    Millet senin dediğin gibi "Avrupa Rusya Çin Kore ve Japınyada" yaşasaydı bu konuyu açmakta haklı olurdun belki ama burası Türkiye burada tren sistemi berbat ? ?

    Ve yatırım konusuna gelince boşuna uğraşma buralarda bence, git o zaman BİMER'e yaz vatana millete bir faydan dokunsun.

    Ben yazınca verecekleri cevap belli ve haklılar, olanı bile kullanmıyorlar ki neden yatırım yapalım?

    Sorun daha çok millette... Ne kadar talep o kadar arz, duble yol neden tuttu sence?

    O yollarında canını seveyim , yap işlet devret kadar saçmalık saçması bir sistem görmedim ömrü hayatımda.

    Neyse konudan sapmayalım ... Yatırım mı ? Arkadaşım fiyatları indirseler millet kullanır. Ama tren fiyatları otobüs fiyatlarıyla eşit ve 2 kat süre de gidiyor tren daha ne yapmalıyım bir şeyleri anlaman için ?

    Türkiye de çoğu yerde tren kullanılmaz. Kullananda saçmalar. önceki mesajımda yazdığımı tekrar yazayım anlaşılmadı sanırım ;

    "Otogar ve Tren garını arayarak güncel fiyatları aldım biraz önce.

    İzmir --> Kütahya-Tavşanlıya gideceğim zaman

    Otobüs ile 5 saat 35 TL.

    Tren ile 10 saat 33 TL.

    E hani tren daha hoş güzeldi ? "

    Yahu tren diyince aklına sadece Tavşanlı İzmir mi geliyor?

    Ankara Van arası otobüs 100 Lira

    Ankara Van arası Tren 37 Lira

    Senin gideceğin istikamette tren ve otobüs aynı yolu kullanmıyor

    Anla artık gelişmiş ülkeler tren kullanır

    Geri ülkeler otobüs

    Gelişmiş ülkelerde tren kullanıldığı için yatırım oraya yapılır

    Geri ülkelerde yatırım yollara yapılır bizdeki gibi

    Uzatma artık dünya çapında örneği var

    Amerika yüzölçümü büyük o yüzden uçak kullanılır

    Sana demek istediğim bunları söyle
    "Ankara Van arası otobüs 100 Lira
    Ankara Van arası Tren 37 Lira " vb gibi,

    Yok araştır yok bilmem ne, o zaman böyle konu açmanın manası yok.

    Açtığın konunun "Günde 2 damla elma sirkesi zayıflatıyor"'dan farkı kalmıyor.

    Hadi bakalım araştırın zayıflatıyor mu zayıflatmıyor mu ?

    Ayrıca Bence senin istatistik vb diye açtığın konuların %100ünde sadece türk halkına düşmanlık var. Konu başlıklarından belli oluyor gizlemene gerek yok.


    Onu zaten söyledim defalarca, daha ilk sayfada bile var daha ucuz diye.

    Açtığım konuların faydası yok mu?

    Bak bu konudan sonra gelen özel mesajların birkaçının Ss'ini atıyorum.

    Bir kaç kişi bile bu tür şeylerin faydasını görüp ileride bir yere gelip bir şeyleri değiştirmeye çalışırsa geleceğimiz değişir.

     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı
     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı
     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı
     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı


    [simage][/simage]

    Maalesef yine sonuç yok. Neyse herkes trene binsin 10 numara 5 yıldız.

    Sadece konu başlıklarını iyi seçmeni öneririm.




  • İzmirde izban var belediye ve tcddnin ortaklaşa yaptığı bir proje demiryolu ve sinyalizasyon tcddye istasyonlar ve vagonlar ise belediyenin sorumluluğunda selçuk ve aliağaya daha sonra bergamaya kadar uzanan uzun bir demiryolu hattı diğer şehirlerdede bu tarz sistem uygulansa tren kullanımı artacaktır 2.60 liraya izmirin bir ucundan öteki ucuna gidebiliyorsunuz.
  • ankara erzurum otobüsle 10 saat trenle 20-24 saat
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    yht lerde ikramlar ücretli ve bayağı pahalı
    bilecik-istanbul arası yht kullanıyorum bilet 35 tl + olarak 3 kere minibüs kullanıyorum 5.5 tl de minibüslere veriyorum
    aynı yol otobüsle 30 tl , hiç minibüslerde aktarma derdi yok servise bin otogara götürsün ve ücretsiz ikramlarda cabası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: ata1606

    Tr de trenler temiz değil yanlışın var ayrıca hızlı tren bile yavaş, uzak mesafe için parası olan uçağı tercih eder, parası olmayan otobüsü. Tren heryerde durmaz ayrıca belli noktaları var otobüs gibi servisi de yok. Otobüslerin beleş servisi olabiliyor, yol üstünde indiriyor, ikramı oluyor, enayi olmak lazım tren için.

    TR'de trenler çok temiz sürekli kullanıyorum... poşetinde veriyorlar çarşafı, yastığı ve nevresimi... Ana duraklarda temizlikçiler tuvaletleri sürekli temizlerler... Dakika şaşmaz...

    Trenlere yatırım yapılsa yeni makineler alınır ve hızı 180 Km hıza çıkar normal trenler...

    Trenin istasyonları var, dolmuş değil her yerde dursun ayrıca tren istasyonları şehirlerin göbeğindedir... İstasyon meydanları, caddeleri denir... Bakınız Ankara, İzmir, İstanbul, Kayseri, Sivas, Diyarbakır vs. vs.

    Trenlerin servisleri yok ama otobüslerin de yok otogarlar dışında...

    Yol üstünde indirince diğer 59 yolcunun hakkı ne olacak? Niye beklesin in kalk? 1 Kişi için mi? Hani düzen?

    Trenlerin de ikramı var, hiç kullanmadığın için bilmiyorsun...

    Buz dolaplarında yiyecek ve içecek her zaman bulunur...

    Bence Avrupa-Rusya-Çin-Kore-Japonya'ya baksan kimin enayi olduğunu çok iyi anlarsın.

    Aralık ayında izmit ankara, hızlı tren hattını kullandım, tuvalet aşırı küçük ve pisti. Hiçbir ikram yapılmadı. Yolculuk 4 saat sürdü. 65tl para verdim.

    Dönüş efeturla yaptım2+1 koltuk duzeninde tekli deri koltukta oturdum, yanimda telefonum icin priz vardi, usb giris de vardi, eglence icin ekran da vardi, 3 defa ikram yaptilar, toplam 3.5 saat yolculuk surdu, otogardan sonra evime servisle biraktilar, 45 tl bilet fiyati.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rLzApex

    Düzeltme yapalım, Ankara - Adana hattı çalışmalar sebebiyle aktif değil. O nedenle şu şekilde gitmesi gerekir. Adana - Konya orada inip Konya - İstanbul vs.



    Ayrıca trenler hiç boş gitmiyor, bilet almaya kalktığınızda çoğu seferin dolu veya business bölümünün kaldığını görürsünüz.



    Ayrıca tren uzak mesafelerde hiç avantajlı değil. Şöyle ki İstanbul'dan mersine gitmek istersek, İstanbul- Konya (85 TL) , oradan Konya - Adana (20 TL) , oradan Adana - Mersin fiyat bilmiyorum. Ayrıca saatleri çok alakasız örneğin İstanbul - Konya 07:30 da biniliyor , saat 11:35 gibi Konya'da oluyor. (4 saat) Konya - Adana ise 16:40 da 5 saat beklenecek ve 5,5 saat Konya - Adana sürüyor, 22.44 de Adana da olunuyor. Adana - Mersin e hiç bakmaya bile gerek yok.



    Diyelim ki seferleri yoğunlaştırdılar, yani konya da 5 saat beklenmeden direkt gidilirse, bu sefer de otobüs ile zaman​ olarak aynı fakat fiyat olarak neredeyse 2 katı oluyor. Kampanya ile 65 TL otobüs bileti alınabilir ve fakat sadece İstanbul - konya 85 TL hem de o kadar ondan in , buna bin çocuklu aileler için zulümdür.



    Siz olsanız trene biner misiniz bu şartlar da, kaldı ki cogu hatları tadilatta olan bir demiryolu.



    Bu sefer ki gündem konunuz için, bence yeteri kadar çalışmadan ve üstünde düşünmeden konu açmış gibi görünüyor. O sebeple elle tutulur bir yanı yok.

    Türkiye'deki tren sistemi mükemmel demedi ki kimse? Bence siz konuyu okumadan bu yorumu yapmamalıydınız.

    Trenler kullanılmadığı için yatırım yapılmıyor dedim ve ispatlarını da attım...

    Mesela sizin güzergaha bakalım... Örnek verdiğinize.


    Adana Konya Tren seferi

     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı
     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı

    Peki Adana Konya Otobüs seferi?

     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı
     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı

    Eğer kullanılmış olsaydı şimdiye kadar binlerce km daha fazla yol yapılmıştı...

    Bakınız Cumhuriyet dönemi yapılan tren yolları ve diğer yıllarda yapılanların karşılaştırması...

     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı


    Yıllara göre nasıl gerilemişiz?

     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı

     Türkler Tren Kullanımında En Geri Halk çıktı[simage][/simage][simage][/simage]

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • İstanbul ----> Ankara için

    Otobüs: 6-8 saat 40 - 70tl (Bilindik doğru düzgün firmalar 60 tl den başlıyor)

    Tren: 4 saat 70tl

    Uçak: 1 saat 60- 65 tl (THY veya Pegasus)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 10 Nisan 2017; 16:21:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stormed

    yht lerde ikramlar ücretli ve bayağı pahalı
    bilecik-istanbul arası yht kullanıyorum bilet 35 tl + olarak 3 kere minibüs kullanıyorum 5.5 tl de minibüslere veriyorum
    aynı yol otobüsle 30 tl , hiç minibüslerde aktarma derdi yok servise bin otogara götürsün ve ücretsiz ikramlarda cabası

    YHT diyen olmadı YHT LÜKS'tür yeri geliyor uçaktan pahalı... Konu genel trenler hızlı trenler değil.

    Genel trenler otobüslerden hızlı yatırım yapılırsa, otobüsten konforlu, ucuz ve güvenli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ata1606


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: ata1606

    Tr de trenler temiz değil yanlışın var ayrıca hızlı tren bile yavaş, uzak mesafe için parası olan uçağı tercih eder, parası olmayan otobüsü. Tren heryerde durmaz ayrıca belli noktaları var otobüs gibi servisi de yok. Otobüslerin beleş servisi olabiliyor, yol üstünde indiriyor, ikramı oluyor, enayi olmak lazım tren için.

    TR'de trenler çok temiz sürekli kullanıyorum... poşetinde veriyorlar çarşafı, yastığı ve nevresimi... Ana duraklarda temizlikçiler tuvaletleri sürekli temizlerler... Dakika şaşmaz...

    Trenlere yatırım yapılsa yeni makineler alınır ve hızı 180 Km hıza çıkar normal trenler...

    Trenin istasyonları var, dolmuş değil her yerde dursun ayrıca tren istasyonları şehirlerin göbeğindedir... İstasyon meydanları, caddeleri denir... Bakınız Ankara, İzmir, İstanbul, Kayseri, Sivas, Diyarbakır vs. vs.

    Trenlerin servisleri yok ama otobüslerin de yok otogarlar dışında...

    Yol üstünde indirince diğer 59 yolcunun hakkı ne olacak? Niye beklesin in kalk? 1 Kişi için mi? Hani düzen?

    Trenlerin de ikramı var, hiç kullanmadığın için bilmiyorsun...

    Buz dolaplarında yiyecek ve içecek her zaman bulunur...

    Bence Avrupa-Rusya-Çin-Kore-Japonya'ya baksan kimin enayi olduğunu çok iyi anlarsın.

    Aralık ayında izmit ankara, hızlı tren hattını kullandım, tuvalet aşırı küçük ve pisti. Hiçbir ikram yapılmadı. Yolculuk 4 saat sürdü. 65tl para verdim.

    Dönüş efeturla yaptım2+1 koltuk duzeninde tekli deri koltukta oturdum, yanimda telefonum icin priz vardi, usb giris de vardi, eglence icin ekran da vardi, 3 defa ikram yaptilar, toplam 3.5 saat yolculuk surdu, otogardan sonra evime servisle biraktilar, 45 tl bilet fiyati.

    Konu YHT değil normal trenler...

    Normal tren kullanımı artarsa hızı artar... Konfor zaten çok iyi... Restoranı var ve ucuz, yatağı var, buz dolabı var, prizi var, kliması var kendine ayarlayabildiğin, kapısı var, çalışma masası var, istediğinde tuvaleti kullanabiliyorsun, odanın içinde lavabosu var vs. vs. vs. Otobüste hangisi var?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • aga ankaradan istanbula giden tren yok. pendikte inince yol yeni baslamis oluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ata1606 kullanıcısına yanıt
    En son 20 yıl önce bindiniz heralde trene geniş koltuklar filan var





    Ayrıca ben başlığa katılmıyorum trenlerin hindistandaki gibi gitmesi mı kastınız dolulukta İzmir uşak treni vardı günde 2 taneye düştü düşünün yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hesher

    aga ankaradan istanbula giden tren yok. pendikte inince yol yeni baslamis oluyor

    Yatırım yok, Türkiye geriye gidiyor... Hem halkın bilinci olarak hem devletin yatırımı olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 10 Nisan 2017; 16:26:19 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.