Şimdi Ara

Türkiye'nin hiç bir şehri tamamiyle modern değildir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Türkiye'nin büyüklü küçüklü hiç bir şehri tamamen modern değildir.
    İşte gerçek bu.Saçma sapan kapışmalarla güzel konuların önünü kapatmayın.

    Rahatlayın artık.

    +ek olarak istanbul'un bir çok yeri dökülüyor.Kasmayın fazla.



    |
    |
  • oldumu şimdi bu laf oldumu yani hocam .
  • Ankara,İzmir,Antalya için katılıyorum İstanbulu görmedik daha
  • Göç denen bir şey var. Bizde aşırısı var. İstense de olamazdı zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xenom

    Göç denen bir şey var. Bizde aşırısı var. İstense de olamazdı zaten.

    yakında tr in yarısı istanbula tasınacak..
  • ankara = başköy


    ///////////////
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.