Şimdi Ara

Turkcell Puan Sorgulamada Hata! Yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yaklasik 1 senedir turkcelliyim..6 ay once 1 cihaz ve 1 aksesuar aldim ve faturalarimi eksiksiz duzenli oduyorum.bu ay ikiside bitti kapattim..KKB Puanim : 1525 ..fakat hangi bayiye gidersem gideyim cihaz puan sorgulamada hata aliyorum..TFŞ hatasi cikiyor.ama.hicbir sekilde bana mesaj gelmiyor..kac yeri aradm musteri hizmetleri vs cozum yok.puan gozukse anlicam 0 da olsa ama sorgulamada hata.KKB dende puanimi almiyor..birine sordum cihaz taksitleri bittikten sonra 3 ay sonra yeni cihaz alirsin dedi boyle birsey varmi

    Turkcell Puan Sorgulamada Hata! Yardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Paycell uygulamasından sorgulamayı denedin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt

    hepsinde denedik..ama mesajla falan bir puanim gelmiyor..tek care hatti tasiyip bir ay kullanip geri gelmek yeni musteri olarak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell bayine git TİM olanlara, ordan sorgulat, hata bile verse onlar hatanın nedenini niçin puan gözükmediğini söyler en azından. Git gel yaparsan faturaya ek, hemen cihaz alamazsın diye biliyorum 3 ay mı 6 ay mı geçmesi gerekiyor.

  • Mixenon kullanıcısına yanıt

    kimse cevaplayamadi..TFŞ aradik bilindik yok odeme performansi notu vsvs alakasi yok..diyoruz ki siz KKB den puanimi almiyorsunuz dedik..bakalim tekrarr aricm


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.