Şimdi Ara

Turkcell Müşteri Memnuniyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 17
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 4 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • nightsoldier (3 mesaj) MavericKFive (2 mesaj) Xnet (2 mesaj) qqqqqq1 (2 mesaj) ZombieK (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (12 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Reklam amaçlı yazmadım yanlış anlaşılma olmasın. Ama şu bi gerçek ki Turkcell müşteri memnuniyeti açısından diğer operatörlerden baya önde. Ne zaman istesem anında müşteri temsilcisi ile görüşebiliyorsun. Şikayet kaydı bıraktığımda o gün ya da en geç ertesi gün mutlaka geri dönüş yapıyorlar. Haklı haksız genelde müşteri yararına karar verdiklerine şahit oldum. Diğer operatörlere göre fiyatı biraz daha pahalı ama bence değiyor.

    Gençturkcell üyeliğm var. 500+1GB kontratım bitmişti. 39 TL lik 500+3 GB+1000 mesaj tarifesine geçiş yaptım. Akıllı fatura özelliğim vardı, tarife değişince iptal edilmiş. Geçen gün bununla ilgili hemen şikayet yazdım. Dün de dönüş yaptılar. Tarife değişikliğinde bu özelliğin iptal edildiğini söylediler. Ama müşteri memnuniyeti kapsamında tekrardan tanımlayacaklarını ilettiler. Normalde aylık 3 TL ücreti. Ben ücretsiz kullanıyordum daha önce abone olduğum için. 12 aylık toplam 36 TL ilk faturamdan düşecekler. Ve her ay 3 TL yansıyacak faturama. Bi nevi bu şekilde yine ücretsiz devam etmiş gibi oluyorum.

    Bu yaklaşımları ve çözümleri hoşuma gittiği için anlatmak istedim. Yoksa hangi operatör işime gelirse ona geçiyorum. Ama benden bu ve benzeri tavırlarıyla artı puan aldılar.



    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Dün turkcelle işim düştü hemen çözdüler helal olsun ödediğim paralar.
    |
    |
  • Teğmen
    191 Mesaj
    Katılıyorum +1
    Bu müşteri memnuniyetiyle birlikte ücretlerde az da olsa indirime gitseler süper olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13048 Mesaj
    Turkcell den ben de çok memnunum. Vodafone'dan turkcell e geçtiğim zaman taahüdüm bitmesine rağmen, 78 lira ceza bedeli yansıttılar.

    Turkcell de ise telefon taahüdüm olmasına rağmen sürpriz fatura hiç yaşamadım. Geçen yıl 60 gelen faturam, halen 60 lira geliyor. Bunu ilk söylediklerinde inanmamıştım, yılbaşında hiç değilse 10 lira eklerler diye düşünmüştüm.
    Sürpriz fatura yok. İnternet bitince duruyor, konuşma bitince de öyle. İstersen ek ücretle yeniden tanımlıyorsun.

    Çekim kalitesi ve internet hızı çok iyi. Çift hatlı tel kullanıyorum, diğer hattım avea, o ankara Bahçelievler de 3g limit ile bağlanırken, turkcell, h+ ile bağlanıyor. Zaten çekim konusunda avea iyi değil, Turkcell sorunsuz.

    Umarım yeni ceo, eskisi gibi başarılı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightsoldier -- 12 Mart 2015; 15:22:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    667 Mesaj
    Turkcell'in tartışmasız 1 numara olduğu konu. Hizmeti de kalite, çekim gücü de. Fiyatları biraz tuzlu olabilir. Ancak günümüze uygun tarifeler de bulmak mümkün..
    |
    |
  • Çavuş
    96 Mesaj
    Kesinlikle hizmet kalitesi yönünden söylediklerinize katılıyorum. Sadece çağrı merkezi değil sosyal medyası olsun yazılı şikayet kanalı vs. olsun çok iyi bir işleyişleri var. Ve kesinlikle katakulli yok neyse o! Bir de müşteri temsilcileri her zaman çok kibar :) bu sene webrazzi en iyi sosyal medya kullanan firma ola olarak Turkcell'i seçti.
    Pahalı konusuna gelince Turkcell'in bu hususta yapabileceği pek bir şey yok çünkü Rekabet Kurumu verilen hizmet kalitesine göre belirli fiyatların dışına çıkılmasına kesinlikle izin vermiyor. Hem kaliteli hizmet verip hem en ucuz olursa sizce diğer operatörleri kim tercih eder? Bu nednele bir denge olması gerekiyor geriside kişilerin tercihine kalmış bir şey. Ben ucuz olsun alo diyim yeter diyorsanız 3. opt. parası mühim değil kaliteli olsun diyorsanız tabi ki Turkcell
    |
    |




  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    Birde şu numaralarınızı digiturk e vermese illallah ettim digiturk msjlarindan hadi msj lari engelliyoruz fln bu seferde aramaya başladılar sırf bu yüzden turkcell kullanmicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Afyonteam

    Birde şu numaralarınızı digiturk e vermese illallah ettim digiturk msjlarindan hadi msj lari engelliyoruz fln bu seferde aramaya başladılar sırf bu yüzden turkcell kullanmicam

    Hocam en güzeli engelleyin numarayı. Digiturk' ün numarası belli zaten.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    Bende 3 operatörü kullanmış biri olarak katılıyorum gerçekten her konuda kaliteli. Tmsf'nin eline geçti bozmaz inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1366 Mesaj
    avea'dan iyi olduğunu biliyorum . ama daha önce vodafone kullanmadığım için bilemiyorum.
  • Yarbay
    2167 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Bende 3 operatörü kullanmış biri olarak katılıyorum gerçekten her konuda kaliteli. Tmsf'nin eline geçti bozmaz inşallah.

    Turkcell TMSF nin elinde değil sahiplerinin elinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Vodafoneyi 2ye katlar turkcell.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Loser. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1629 Mesaj
    Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım. Adamlar pahalı mahalı amma hakikaten kaliteli hizmet veriyorlar. Daha önce kısa bir dönem kullanmıştım abartmıyorum mail yoluyla iletişim kurmuştum yarım saat içerisinde dönüş yapmışlardı. Ellerinden geldiğince sorunu müşteri odaklı çözmeye çalışıyorlar. Umarım ileride bu hizmet anlayışından vazgeçmezler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5450 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 5000

    Vodafoneyi 2ye katlar turkcell.

    10'a katlar hatta Vodafone temsilcilerinin seviyesiz tavırlarını farkedenler 100 e katlar diyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    13048 Mesaj
    Turkcell numaralari dagitiyor. Mahalledeki saglik, spor kompleksi beni aradi. Kapisindan gecmisligim yok ama numarami bulmuslar.
    Aveadada kullanimis hatlari tekrar dagitiyor. Dun ttnetten su kisi diye arandim, surekli okan diye eni ariyorlar, avea ise musteri hizmetleri ile gorusun diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    96 Mesaj

    Selam,

    İzinli pazarla artık çalıştığımız tüm firmalarda olan bir şey maalesef. Numaralarımız farklı firmalara sadece kullandığımız operatör değil örnek veriyorum; çalıştığımız banka, üyelik yaptığımız bir mağaza, market vs. herhangi bir firmadan bile dağıtılabiliyor.
    Turkcell de bunu kapatmanız için IPTAL FIRSAT yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.
    https://forum.turkcell.com.tr/t5/diger-turkcell-servisleri-ve/telefonumuza-gelen-reklam-sms-leri-hakkindaki-dusunceleriniz/td-p/10881/page/4

    Avea dahil diğer operatörler de önceden kullanılan hatları tekrar satışa çıkartır. Bu çok normal bir durum. Belirli bir süre hat kapalı kalır sonrasında satışa çıkartırlar. Yoksa nereye kadar numara üretecekler eskileri de değerlendirmek lazım :D
    |
    |
    nightsoldier kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    13048 Mesaj

    Cevabınız için teşekkür ederim. Dediğiniz mesajı yazıp yolladım. Umarım bir işe yarar.
    |
    |
    ZombieK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    23516 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Turkcell den ben de çok memnunum. Vodafone'dan turkcell e geçtiğim zaman taahüdüm bitmesine rağmen, 78 lira ceza bedeli yansıttılar.

    Turkcell de ise telefon taahüdüm olmasına rağmen sürpriz fatura hiç yaşamadım. Geçen yıl 60 gelen faturam, halen 60 lira geliyor. Bunu ilk söylediklerinde inanmamıştım, yılbaşında hiç değilse 10 lira eklerler diye düşünmüştüm.
    Sürpriz fatura yok. İnternet bitince duruyor, konuşma bitince de öyle. İstersen ek ücretle yeniden tanımlıyorsun.

    Çekim kalitesi ve internet hızı çok iyi. Çift hatlı tel kullanıyorum, diğer hattım avea, o ankara Bahçelievler de 3g limit ile bağlanırken, turkcell, h+ ile bağlanıyor. Zaten çekim konusunda avea iyi değil, Turkcell sorunsuz.

    Umarım yeni ceo, eskisi gibi başarılı olur.

    Gecen yil 60 gelen faturan bu yilda 60 gelmez vergi artisi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    172 Mesaj

    Yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eurosim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    720 Mesaj

    Mesela ne gibi farklar var . Hizmet ayni kalitr ayni. Umarim bozulmazda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eurosim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
triple negative breast cancer
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.