Yaklışlık olarak son 1,5 yıldır turkcell sürekli hattını faturalıya taşıyalım seklinde arıyolar, farklı bi uslupla kibarça rettetim küfrettim ricada bulundum umursamadam kapattım
her aradıklarında yok dediğimde kullandıgım paket tekrar alamıcagım sekilde hattımı blok kondu. yok herhalde bana öyle geliyodur kuruntu falan yapıyorum diye düşünürdüm pek umursamazdımda
bu kacıncı lan bugun paket süresi doldu bende herhalde yeterlı tl yok hatta diye tl yükledim otomatik yenilenmedi, siteye girdim "BU KAMPANYA HATTINIZ İÇİN UYGUN DEĞİLDİR. YARDIM ALMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYIN."
Allah razı olsun.
Bu kriterlere bakıyorlar ben de kullanamıyorum.
Kitle 1: 3 aydan fazla süredir Turkcell abonesi olan, son ay önceki 3 ay ortalamasına göre ses harcamasını % 11 ve üzeri artıran, son 3 ayda en sık yüklediği kart tipi 20 TL ve üzeri olan, kayıt sırasında en az 25 TL bakiyesi olan müşteriler.
Kitle 2: 3 aydan fazla süredir Turkcell abonesi olan, son aydaki TL yükleme frekansı önceki 2 ay ortalamasına göre %7 artan, son 3 ayda müşteri hizmetlerini şikâyet sebebiyle aramış veya müşteri hizmetleri tarafından aranmış, diğer operatör konuşma süresi önceki aya kıyasla en az %10 artmış müşteriler.
Kitle 3: 3 aydan fazla süredir Turkcell abonesi olan, son ay Turkcell yönünden gelen arama süresi önceki aya kıyasla %12 azalan, paket dışı ses harcaması 8 TL ve üzeri olan müşteriler.
Kitle 4: 3 aydan fazla süredir Turkcell abonesi olan, son 3 aydır data kullanımı 100 MB üzerinde olan veya paket dışı data harcaması 9 TL ve üzeri olan müşteriler.
Size önerim başka hatta geçin. Geri türkcelle dönün tabi bazı kampanyalar için 90 gün sonra dönmeniz gerekliydi sanırım.
Turkcell'i uygun fiyatlı kullanmak istiyorsanız yılda bir kez başka operatöre git gel yapmanız gerekiyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme