Şimdi Ara

Turkcell Cayma Bedeli Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 15
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 6 saat 23 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • CodyTravers (15 mesaj) Desident (9 mesaj) suayipsafaak_0 (4 mesaj) muratoto (2 mesaj) krkmz1666 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (5 mesaj) Mini (1 mesaj) (14 mesaj) (14 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Turkcell den TurkTelekom a geçtim.
    Turkcell taahhüdümün bitmesine 1 gün kala hattım TurkTelekom a geçti.
    Bunun üzerine Turkcell son faturama 100₺ cayma bedeli yansıtmış.
    Buna hakları var mı? Yani ben zaten normal de 30 gün önce de caysam, bana sadece son faturamı ceza bedeli olarak yansıtabilir. Ben zaten son faturamı ödüyorum, üstüne 100₺ daha itelemişler.
    Eğer bunu yapmaya hakları yoksa tüketici hakem heyetine başvuru da bulunucam. Konu ile ilgili ss leri ekte bulabilirsiniz.
    Tecrübeli ve bilgili kişiler cevaplarsa sevinirim teşekkürler

    Turkcell Cayma Bedeli Hk.

    Turkcell Cayma Bedeli Hk.

    Turkcell Cayma Bedeli Hk.





    Edit :

    '' Sayın Mert Suat Korkmaz, BTK tarafından Şirketimize iletilen başvurunuzda ücretlendirmeye ilişkin şikayetiniz ulaşmıştır. Yapılan incelemede hattınızla 14.11.2020 tarihinde yıllık katlama kampanyasına katıldığınız, kampanyanın bitiş tarihinin 24.08.2021 olduğu tespit edilmiştir. Hattınızı 23.08.2021 tarihinde diğer operatöre taşıdığınızı belirtmek isteriz. Son fatura kesim tarihinden numara taşıma işlemi yapılan tarihe kadar olan dönemdeki kullanımlar için fatura kesilmektedir. Kesilen faturaya tarifenin aktif olduğu gün sayısına veya kullanım miktarına göre paket ücreti yansır. Ek olarak kullanılan servis ücretleri, varsa erken iptal bedeli ve vergi ücretleri yansır. Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği’nin 16. maddesine göre, taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı olacak şekilde; ancak, tüketiciden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutar esas alınacak şekilde hesaplanmaktadır. Bu kapsamda Ağustos 2021 dönemi faturanıza 107,09 TL erken iptal bedeli yansımasında hata bulunmadığını bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ ''



    BTK üzerinden açtığım talebe verilen cevap bu.

    Sizce haklılar mı, yoksa kıvırıyorlar mı? Konumu inceleyen ve ilgili maddeler hakkında bilgi olan kişiler yardımcı olursa sevinirim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodyTravers -- 31 Ağustos 2021; 21:23:14 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



    |
    |




  • 1 gün daha sıksaydın dişini be kardeşim. şimdi bi sürü uğraşcan hakem heyetine başvur pandemi dalgasına 8 -10 ayda falan karar çıkarırlar belki

  • crow in cornfield c kullanıcısına yanıt
    Hocam 2-4 iş günü içinde yeni hat aktif olacağı için tam kestiremedim taahhüt bitişini. Haliyle paketsiz de kalmak istemedim 1 günde olsa sonuçta aktif olarak kullanıyorum.
    Ben uğraşmasına uğraşırım yeter ki kim haklı onu bileyim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yakın tarihte mi yaptınız bu işlemi? Herhangi bir cayma bedeli faturanıza yansımadı mı eminmisiniz?
    Henüz Turkcell i aramadım önden bi bilgi edinip ona göre ararım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Taahhüdünüz Haziran ayında bitiyordu o halde doğru mu anlıyorum? Aksi halde siz taahhüd bitiminden sonra geçiş yapmış oluyorsunuz zaten?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Detay için teşekkürler 1 ay varmış sizin daha ve ceza ödemedim diyorsunuz.
    Benim 1 güne 100₺ itelemişler :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt

    Ekstradan aldığınız internet paketi mi vardı senelik onun cezası gibi duruyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaliteyi kullanmanın bir bedeli olmalı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Detaylar burada. Sizin bahsettiğiniz şey sanırım benim yıllık taahhüt paketimin indirimsiz hali.

    Turkcell Cayma Bedeli Hk.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Kalitesine lafım yok ama hakkımı hep sonuna kadar aradım hocam devletin ilgili makamları da sonuçta bu işler için varlar :)
    Haklı çıkabilme ihtimalim var mı onu merak ediyorum sadece :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt

    Benim bahsettiğim 15 gb harici ek paket aldınız mı demek istemiştim.

    Aşımda kendi tanımlananlar harici


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt

    Taahüt son ayı ceza çıkmaması gerek lakin o 100 tl farklı bir durumdur.Müşteri hizmetlerini arayın bir derim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son ay Turkcell'de de cayma bedeli çıkmıyor. 2 ay önce Bol 6 paketi kullanan hattı 15 gün kala taşıma talebinde bulundum ve herhangi bir cayma ücreti çıkmadı.

    Bu başka bir paketten kaynaklanıyor. Arayıp ne değildir sorun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Desident -- 28 Ağustos 2021; 15:40:2 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Müşteri hizmetleri ile görüştüm. Başka herhangi bir taahhüdüm olmadığını teyit etti, ancak geçerli olan 24.08.2021 tarihli taahhüdüm den 1 gün önce Turktelekoma geçtiğim için faturama erken iptal bedeli yansıdığını ve bu bedelin ödenmesi gerektiğini yasal olduğunu belirtti ama kim ipler müşteri hizmetlerini..
    Siz ne düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CodyTravers kullanıcısına yanıt
    Hocam paketinizden internet, dakika, sms herhangi birini bitirdiniz mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnternet paketim bittiği için ek paket tanımlanıyordu otomatik olarak. Fatura da mevcut bu detaylar. Onların ücretini zaten ödüyorum ve onların herhangi bir taahhüdü bulunmuyor ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.