Şimdi Ara

Türk Telekom Yeni Paket Ekledi (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
3
Favori
14.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
65 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemalSanane

    Merhaba fiber alt yapıyı kimden kullanıyorsunuz binamızda süperonline var
    merhaba hem Telekom hem de Superonline ile anlaşmamız var. ayrıntılı bilgi için

    WhatsApp Destek Hattı
    0539 333 0 333
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhanbay

    6 mbps deyip geçmeyin üstelik türk telekom güvencesiyle alıyorsunuz yarın birgün 6 diyipte 3-4 mbps gelme şansı yok

    Üstelik türk telekom şikayet yazın google a hiç yok olanlarda aslında manipülasyon yoksa tt nin hiç sıkıntısı yok gerek teknik servis gerek modem gerek söz verdikleri hızı alabilmen

    O değilde acaba başvuran varmı maks 10 kişi çıkar heralde
    üstad bana sözde 16 mbs veriyorlar ama 12 mbs'den yukarı çıktığını hiç görmedim. genelde 8-9 mbs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junis

    Taahhüt bitsin ben yapacağımı biliyorum. Her ay bir arıza, her ay bir sorun, her ay kopmalar, aradığın zaman da yok alt yapı çalışması var, yok arıza var falan filan salllayıp duruyorlar. Bitmedi gitti bu altyapı çalışmaları, güya İstanbul'da oturuyoruz birde.


    Geçen ayın bitmesiyle de baktım internetim çok yavaş, düzelir herhalde diye hiç kontrol etmedim, Aralık ayının ilk haftası böyle geçti, sonra bi internet hızımı kontrol edim dedim bakalım kaç mbps veriyor diye, baktım ki 5mbps, yeni aya girmişiz ama bir haftadır AKN devam ediyor, hemen müşteri hizmetlerini aradım, dedim internetim yavaş,yeni aya geçiş yaptığımız halde bir haftadır hala AKN uygulaması devam ediyor diye, hemen baktı oradan arıza kaydınız oluşturuldu, aradığınız numaraya da bir hafta ücretsiz kullanacağınız 2GB internet hediye gönderildi dedi, tamam dedim teşekkür ettik, aradan bir gün geçti müşteri hizmetlerinin bant kaydı arıyor, arızanız düzeltildi mi diye, baktım internet hızına 10mbps veriyor, uğraşmak istemedim düzeltildi diye geçiştirdim yoksa arıza falan hikayesine ekip gönderip sürekli faturaya 30TL bindirme yapıyorlar.

    Ulan siz bilmiyor musunuz 16mbps internet vereceğinizi, verdiğiniz internet 10mbps biz enayi miyiz keriz miyiz, 10mbps'e sabitleyip 16mbps veriyoruz diye yedirmeye çalışıyorsunuz, 75GB AKN'yi düzgün kullandırtmıyorlar.

    Şimdide utanmadan limitsiz internet veriyoruz diye uçuk fiyatlı paketler hazırlamışlar.
    ah şu e ibaresi varya her şeyi berbat ediyor istersen paketin 25 mgbit desteklesin aldığın pakette ve sözleşmede e kadar ifadesi yüzünden müşteri bu konuda çok mağdur bırakılıyor bende bizzat bunu tt de yaşamıştım eski evimde paketim 16 mgbit 75 gb di o zamanlar 65 tl ödüyordum yıl 2016 dan bahsediyorum bu arada o zaman akn aşınca herkes 3 mgbite düşüyordu

    neyse bende tt ile yaşadığım sorunu ve daha sonra neden tt de durmayıp türknete geçtiğimi anlatayım bende paketim 16 olmasına rağmen 10 mgbiti geçmiyordu sorun bu değildi asıl sorun birden bire hızım 1 mgbite düşmüştü yaklaşık 2 hafta boyunca arıza kaydı tt ofisi git gel uğraşmıştım ofisdeki eleman çok itici biriydi ilgilenmiyordu hemen suçu müşteriye atıyordu işte bizde sıkıntı yok binanızda iç tesisat kablolarında sıkıntı olabilir diyor peki ne yapabilirim diye sorduğumda bana elektrikçi çağırın diyor bunun yüzünden elektrikçilere sordum biz binadaki iç telefon kablolarına bakmıyoruz dedi şansa sabit hatla uğraşan birini buldum ev telefonu işiyle uğraşan bana dedi

    binanda iç kabloda sıkıntı yok sorun tt den kaynaklıyor dedi bulunduğun mahallede internet sıkıntı yaşayan başka insanlarda varmış ondan öğrendim neyse sorunun tt den olduğu anlaşıldı gene gittim tt ofisine ve aynı elemana anlattım durumu sonra pcde baktı işte bölgenin hızına ve bana pişkin pişkin şunu dedi binana şu anda 4 mgbit hız geldiğini görüntülüyorum ve bur da bir sorun gözükmüyor dedi

    nasıl oluyor dedim geçen ay 10 mgbit geliyordu diye söyledim verdiği cevab şu 16 mgbite e kadar yani hızın 1 mgbit altında olursa o zaman sorun oluyormuş bana 4 mgbit bırak 1 mgbit zor geliyordu o zamanda bu eleman dediğin zıt yönündeydi btk ya şikayet edeceğim dediğimde hiç bir şey olmaz et istediğin yere diyordu zaten biliyorlar bunlar yasa bunlara çalıştığını

    müşteri hep 2:0 geride başlıyor böyle büyük şirketlerin karşısında o zaman şu açıdan şanslıydım tahahütümün bitmesine 2 ay vardı cayma bedeli sordum bakayım ne diyor diye 200 tl demişti o zaman birde ısrar ediyordu başlatayım mı iptal işlemini dedi bende yok kalsın dedin zaten 2 ay kalsam 130 tl ediyor neden fazladan 70 tl vereyim ki diye düşündüm vaz geçtim cayma bedeli az çıkar diye düşünmüştüm nerede sistemi kendilerine göre kurmuşlar resmen artık işin ofis le değil telefonla halletmeye karar verdim telefondaki mh ye ofisdeki elemanınız sorun çözme yerine daha çok oyalama peşinde

    demiştim ve ben sizin kaç yıldır abonenizim başıma ilk kez bu kadar berbat bir hizmet geldi internet deneyimi ve personelinizin sorunu çözme yerine oyalamasını ötürü 2 ay sonra türknete geçiş yapacağımı sayenizde iyiki tahahütüm erken bitiyor diye dile getirdim ondan hatta bana 2 de bir çözüm masası ekibimize gittiniz mi diye sorduklarında bende onlara oyalama masasını mı diyorsunuz çözüm yerine daha çok oyalama masası gibi de demiştim sonra 3 -4 gün sonra internet düzeldi tekrar 10 mgbit seviyesin geldi tabi

    bu durum yaklaşık 2 hafta sürdü 2 ay sonrada tahahütüm bittiği için hemen aramaya başladılar telefonda 8 mgbit diyorlar direk bende sordum e kadar ibaresini neden unutunuz sonra altyapı hızı az gelince e ibaresini hatırlatıyorsunuz da dedim hemen düzelti kendini sonra dediğini bu seferde 8 mgbite e kadar demeye başladı ben buna 2 ay önce yaşadığım sıkıntıyı ve türknetin avantajlarını anlattım bana ilkten 8 mgbiti 50 gb kotayı 60 tl sunmayı çalıştı

    dedim ben size 16 mgbit 150 gb kota diyorum siz bana 8 mgbit diyorsunuz sonra 16 mgbit 75 gb tahahütsüz sundu 80 tl ye dedim yok gene türknet avantajlı idi o zaman 16 mgbit 150 gb tahahütsüz 1000 dk her yöne sabit hat 60 tl ye satıyordu türknet sonra son 1 ay içersin de 3.4 kere aradılar yani tahahütünüz bitince o zaman müşteri olduğunuzu hatırlıyorlar ama internette bir sorun yaşadınız mı uyku modunda takılıyorlar

    daha sonra eski tt aboneliğim üzerinde türknete geçiş işlemlerini başlattım yaklaşık 1 hafta sürdü tüm işlemler birde bakın ben yaklaşık türknete geçmeden tt nin 5 yıldır abonesi idim türknetti 2 yıl kullandım ve bu 2 yılda hızım en düşük 13 mgbit idi bazen 15 mgbit oluyordu tahahütsüz ve akn siz internetin farkını tatmış oldum

    yani 5 yıldır tt de hiç bir gelişme yaşanmadı türknet sektörün ufak tedarikçilerin den olmasına rağmen o 2 yılda türlü türlü gelişmelerle çalıştı tt hep olduğu yerinde saydı ve gene yanıltmadılar hepimizi fiyatlar çok uçuk ve btk 2 yıl süre verdi bunlara 2 yılda bu akn konusunda hiç bir gelişme ve güncelleme yapmadılar hatta müşterileri ayın 1 ocak saat 00:00 bu yeni sisteme geçirecekler türk telekom pişmanlıktır kurtulun özgürlüğünüzü yaşayın

    sonuç gene hüsran bu arada eski yerimden taşındım geçtiğim yeni yerde altyapı yok yani nakil işlemlerini başlatmadan mecbur türknet aboneliğimi iptal ettirmek zorunda kaldım türknette tahahüt olmadığı için dilekçe yazıp faksla numaralarına gönderiyorsunuz yaklaşık 1 hafta içersin de abonelik iptal oluyor benim dilekçeyi gönderdikten

    4 gün sonra aradılar ve bende mecbur iptal ettim yeni taşındığım yerde alt yapı olmadığı için internetide mobil den faydalanıyorum şu anda yani gene türk telekomun eline kaldık malum altyapı sunan tek şirket bir şirket her şeyde tekel olunca her sorunda onla uğraşıyorsunuz bina 8 aydır kullanımda ben taşınalı 2 ay oldu hala altyapı gelecek tabi gelirse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 17 Aralık 2018; 17:29:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harce74

    benim bildiğim kadarıyla tt nin fiber altyapısını netspeedle millenicom kullanabiliyormuş

    https://www.milleni.com.tr/eviniz-icin/basvuru/internet/prestij-kampanyasi/668768a0-27a4-43a3-9789-d7f25721c5fe?selectedCampaignId=668768a0-27a4-43a3-9789-d7f25721c5fe&SelectedInternetOfferId=1cf86534-98f7-4ac4-be9f-aa49818bc950

    https://www.netspeed.com.tr/fiber-tarifeler/

    bu 2 firmada türk telekomun fiber altyapısından hizmet verebiliyormuş benim ne yazık ki böyle şansım yok çünkü binada altyapı yok şu anda mobilden yaralanıyorum bakalım ne zaman altyapı gelecek telekomda binaya taşınalı 2 ay oldu hala gelmedi binanın yapılışı da 8 ay önce bitmişti zaten neredeyse bina 8 aydır internetsiz o yüzden bu paketleri kullanamıyorum net bilgiyi forumda kullanıcıların yorumlarından yada firmaları arayarak öğrenebilirsiniz

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler hocam paketler çok uygun ama mecbur mayıs'a kadar bekleyeceğim. O zaman da bu iki sağlayıcının fiyatları mutlaka daha avantajlı olur




  • harce74 kullanıcısına yanıt
    Bende kaç yıllık ttnet abonesiyim, sorun 10 mbp'se kadar desteklemesi değil, daha önceden sorunsuz 15 mbps'e kadar kullanıyordum kafalarına göre hızı düşürüp yükseltiyorlar, kafalarına göre ayar çekip yalandan arıza çıkartıyorlar.

    Sorunsuz kullandığım internet nedense kendi kendine iç tesisatta arıza çıkarıp kopmalara neden oluyor, sonra arıyorsun müşteri hizmetlerini arıza kaydı oluşturup ekip gönderiyorlar, gelip yalandan kablolara bakıyor, evin içine girip ölçüm falan yapıyor düzeltildi diye gidiyor, sonra bakmışsın fatura 30TL bindirme yapmışlar, sanki bir şeyi tamir etmişler gibi, bir kaç saat düzgün kullandığını sanıyorsun tekrar kopmalar oluyor, halbuki hiç bir arıza falan yok, sonra da ne hikmetse bütün kopmalar vs falan kendi kendine düzeliveriyor, hani iç tesisatta sorun vardı, hepsi yalan.

    Bunun gibi daha bir çok örnek var, hatta direkt müdahale edip arıza bilmem neyi kendileri çıkartıyor.




  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Karşıda muhattap bulamayınca insanlar risk almak istemiyor bu yüzden olabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKarlion

    Karşıda muhattap bulamayınca insanlar risk almak istemiyor bu yüzden olabilir mi ?
    neyin riski ? koskoca firma , internet üzerinden destek talebi bırakabiliyorsun.

    tamam , her yeni şey risklidir ama zamanla birileri kullandıkça ve yorumlar geldikçe , ona göre hesabını yapıp sen de girersin.

    türknet ve millenicom gibi firmalarla en fazla ne zararın olabilir, taahhüt yok zaten , 1 aylık faturaları 65 tl , o kadar zararın olacak. ki öyle bir durum da yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 17 Aralık 2018; 20:21:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: junis

    Bende kaç yıllık ttnet abonesiyim, sorun 10 mbp'se kadar desteklemesi değil, daha önceden sorunsuz 15 mbps'e kadar kullanıyordum kafalarına göre hızı düşürüp yükseltiyorlar, kafalarına göre ayar çekip yalandan arıza çıkartıyorlar.

    Sorunsuz kullandığım internet nedense kendi kendine iç tesisatta arıza çıkarıp kopmalara neden oluyor, sonra arıyorsun müşteri hizmetlerini arıza kaydı oluşturup ekip gönderiyorlar, gelip yalandan kablolara bakıyor, evin içine girip ölçüm falan yapıyor düzeltildi diye gidiyor, sonra bakmışsın fatura 30TL bindirme yapmışlar, sanki bir şeyi tamir etmişler gibi, bir kaç saat düzgün kullandığını sanıyorsun tekrar kopmalar oluyor, halbuki hiç bir arıza falan yok, sonra da ne hikmetse bütün kopmalar vs falan kendi kendine düzeliveriyor, hani iç tesisatta sorun vardı, hepsi yalan.

    Bunun gibi daha bir çok örnek var, hatta direkt müdahale edip arıza bilmem neyi kendileri çıkartıyor.
    ben arıza kaydı açtığımda hiç evime ekip gönderilmedi artık bulunduğum bölgede saha ekibi var sadece herhalde çünkü o zaman tt nin ofisine de gitmiştim sorunu anlatmıştım hemen iç tesisatta problem vardır kontrol ettirin dedi sizin ekibiniz yok mu sormuştum bunların santral ekibi varmış sadece dışardaki problemle ilgileniyoruz demişti işin garibi ne biliyor musun türknetde iken bazen bölgede türk telekomdan ötürü kopmalar yaşanıyordu

    bende arıza kaydı açıyordum açtıktan sonra 2 günde ilgili sorunu çözüyorlardı ve bildiğiniz gibi türknete kendi ekibi yok türk telekomun ekibini kullanıyorlardı yani tt de iken sorunumu çözeceklerine oyalamaya çalışıyorlar dı ama türknette herhangi bir sorunla karşılaştığımda 2 gün içersin de çözülüyordu hatta eğer sorun türkneten kaynaklı ise tt nin saha ekibi beni telefondan arıyorlardı ama ne hikmetse bu ilgiyi tt de iken hiç görmedim bu kadar garip bir firma sadece tr de olur diye düşünüyorum kendi müşterisine zulüm çektiriyor x firma müşterisine yalaka oluyorlar gerçekten garip bir firma hatta arayan ekip bazen türkneti kötülüyor bende takmıyor idim

    hatta bir kere belediye kaldırım çalışması vardı belediyenin beceriksiz ekibi yanlışlıkla mı yoksa deneyimsizlikten midir kepçe ile yerdeki kumları kaldırırken dışarıdaki internet kablosunu kopardılar türknete arıza kaydı açtım 2-4 gün arasında bana hiç bir şey demeden hallettiler tt gerçekten garip bir firma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 17 Aralık 2018; 22:46:22 >




  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Sorunsuz kullanıyor olabilirsin ama internetten araştırırsan sorun yaşan bir çok insan var karşılarında ne muhattap var ne bir şey ilgilenen yok. Ben o firmalar kötü falan da demiyorum yanlış anlaşılmasın. Sadece söylemek istediğim şey kanımca insanların geçmeme sebeplerini söylemekti.
  • Petegrus kullanıcısına yanıt
    Baz istasyonu dışında kaldığın anlarda acil aramaları vahiy yoluyla veya büyüylemi yapıyor telefon? Koca haberleşme uyduları gps uyduları uzayda öyle yaylaya yayılmış inek gibi boşa durmuyor yani. Belli bir ana ağ üzerinden uydu aracılığı ile bilgiler baz istasyonlarına gönderilip işlenip senin telefonuna gönderilir. Evet baz istasyonu da internet hızında önemli etken ama sonuçta uyduyu boşversen. 3 5 km yakınındaki baz istasyonundan kablosuz 25 mbps hız alırken 2 km uzağımdaki dağıtıcı santral nasıl 4 mbps destekler anlayamam bunu. 🤔😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.