Şimdi Ara

Türk Telekom'u Şikayet Ettim. CİMER'den Cevap Geldi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
4.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru incelenmiştir.

    Türk Telekomünikasyon AŞ tarafından İnternet Servis Sağlayıcılara (İSS) toptan seviyede sunulmakta olan DSL hizmeti tarifeleri Kurumumuzca onaylanmaktadır. Ancak İSS'lerin son kullanıcılara perakende seviyede uyguladığı DSL internet tarifeleri Kurumumuz onayına tabi olmayıp, söz konusu tarifeler İSS'ler tarafından serbestçe belirlenmektedir.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu'nun 27.12.2016 tarihli ve 2016/DK-THD/518 sayılı Kurul Kararı'nın 11 inci maddesine göre 31.12.2018 tarihi itibarıyla AKN uygulamasına son verilecektir. Bununla birlikte sunulan elektronik haberleşme hizmetlerine ilişkin kampanyalar kapsamında, işletmecilerce taahhüt edilen edimlerde abone aleyhine değişiklik yapılamayacağı ilgili mevzuatta ifade edilmiştir.

    Bahsi geçen Kurul Kararı'nın 11 inci maddesi gereği “31.12.2018 tarihinden sonra internet hizmetinin sunumunda AKN uygulamasına son verilmesi ve tüketicilere sunulan tarife veya paketlerin AKN uygulamasını içermeyecek şekilde düzenlenmesi gerekmektedir. Bu kapsamda, tarife veya paketlerin taahhütlü şekilde abonelere sunulması durumunda AKN uygulamasına 31.12.2018 tarihine kadar yer verilebileceği, ancak bu tarihten sonra tarife veya paketlerde AKN uygulamasına yer verilmemesi gerektiği değerlendirilmektedir.” şeklindedir.

    Bilgilerinizi rica ederiz.
    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü




    Hiçbir şey anlamadım.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom'u CİMER'e Şikayet Ettin ve Cevap Aldın

    Türk Telekom ile ilgili bir şikayette bulunduysan ve CİMER'den yanıt aldıysan, aşağıdaki bilgiler işine yarayabilir:

    • CİMER'e Türk Telekom Şikayeti Nasıl Yapılır?

    CİMER'e Türk Telekom ile ilgili bir şikayet yapmak istersen, CİMER'in internet sitesi üzerinden veya CİMER mobil uygulaması aracılığıyla şikayetini iletebilirsin.

    • CİMER'de Türk Telekom Şikayeti Hangi Bakanlığa Yapılır?

    Türk Telekom ile ilgili şikayetler, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na yapılır.

    • CİMER Türk Telekom Şikayet Süreci

    CİMER'e şikayetini ilettikten sonra, şikayetini inceleyen ilgili birimler tarafından şikayetine dair bir cevap verilir. Cevap süresi şikayetin içeriğine göre değişebilir.

    • CİMER Türk Telekom Şikayet Örneği

    CİMER'e Türk Telekom ile ilgili şikayet edebileceğin konular şu şekilde sıralanabilir:

    * Fatura sorunları
    * İnternet bağlantı sorunları
    * Telefon bağlantı sorunları
    * Müşteri hizmetleri sorunları
    

    CİMER'e şikayetini iletirken şikayetini açıkça ve anlaşılır bir şekilde ifade etmen, şikayetinin daha hızlı sonuçlanmasına yardımcı olacaktır. Ayrıca şikayetinle ilgili belgeler varsa bunları da ekleyebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Henüz kurallara aykırı bir şey yapmıyorlar demek istiyorlar anladığım kadarıyla.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.