Yalın internet taahhütüm geçen ay bitmiş ama türk telekom bunu faturaların gecikme ve kampanya msjlarının geldiği benim telefonum yerine eşimin telefonuna msj olarak bildirmiş.eşimin telefonunu neden kaydettirmişim onu bile hatırlamıyorum büyük ihtimal yedek numara olarak kaydolurken vermişimdir. Sonuç olarak şubat ayı faturam normal faturanın 3 katı fiyatta geldi ve müşteri hizmetlerine ne kadar itiraz etsem de geri adım atmıyorlar.sizce burda suçlu kim tüketici hakem heyetine başvursam birşey çıkar mı sizce. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türk telekom taahhüt tuzağı






-
-
Çıkacağını zannetmiyorum sizin verdiğiniz irtibat telefonuna bildirilmiş zaten size sundukları normal fiyatları taahhüt olayında indirimli fiyat falan diyorlar. Memnunsanız bunu düşürün taahhüt yenileyelim falan diyebilirsiniz.
-
Mart ayı faturası da şişkin gelmesin diye mecbur yeni bir taahhütlü pakete geçtim ama aboneliğimin iptali için kayıt oluşturdum 1 hafta içinde bayiye gidip imza atmam gerektiğini söylediler belki bu bir haftalık süreçte hatalarını kabul edip dönerler yoksa gerçektende iptal edeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: oblomov844Mart ayı faturası da şişkin gelmesin diye mecbur yeni bir taahhütlü pakete geçtim ama aboneliğimin iptali için kayıt oluşturdum 1 hafta içinde bayiye gidip imza atmam gerektiğini söylediler belki bu bir haftalık süreçte hatalarını kabul edip dönerler yoksa gerçektende iptal edeceğim.
Mart ayı faturası şişkin gelmesin diye taahhütlü internete imza attığına göre iptal ettirirsen taahhütü bozduğun için cayma bedeli ödersin. Öyleyse taahhüte imza atman bir işe yaramamış olur.
Türk Telekom'un klasik numarasıdır: İnternet ücretini aşırı pahalı yapar. 24 ay taahhüt verirsen bak sana indirim yapıyorum der ve seni başka yere gitme diye bağlar.
Taahhütlü abonelik kullanıyorsan taahhüt bitiş tarihini bileceksin.
-
Aynen bir senelik indirimi tek faturayla aldılar zaten bir de pişkin pişkin asıl numaram yerine yedek numaraya mjs göndererek bilgi verdik diyorlar.şimdi olmasa bile taahhüt bitiminde başka internet sağlayıcısına geçeceğim telekom benim için bitmiştir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
başka alternatiflere yönelseydiniz keşke geçmiş olsun
-
Hocam selamlar. Bu nasıl bir başlık, bu nasıl bir içerik ben anlamadım.
1.Taahhüt müşterinin talebi ve rızası ile yapılır, bu sebepten dolayı "tuzak" olarak nitelendirmek yanlış bir kelime seçimi.
2.Sisteme kayıt edilen telefon numaralarından herhangi birine bilgilendirme yapılmış, bu durumda işletmeci üzerindeki hukuki sorumluluğu yerine getirmiş demektir.
3.Eşiniz size "bak böyle böyle mesajlar geldi" demedi mi? Ev içerisinde diyalog vardır elbette ama bu tarz konularda bilgilendirme yapmak daha iyi olur açıkcası.
Kesinlikle yanlış anlaşılmak istemem ama mesela ailemin telefonuna bir sms gelince ekran görüntüsü alıp bana gönderirler eğer anlamadıkları bir şey ise. Siz ve eşiniz bu durumda da değilsinizdir tahminlerime göre. Yani sizin ihmarkarlığınız sonucu oluşmuş bir durum için ne mahkemeler bu yönde karar verir ne de işletmeci geri adım atar.
Online işlem uygulamasından taahhüt sorgulanabiliyor, sms gönderilmiş. İşletmeci "bildirme yükümlülüğü" görevini yerine getirmiş. Buyrun kanunu atıyorum.
https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2017/10/20171028-11.htm
@Ö1f1
Geçmiş olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Mart 2021; 16:2:4 >
-
Evet, burada işletmeci yükümlülüklerini yerine getirmiş. Benim de taahhütüm doldu dolacaktı, aradılar açmadım derken bir baktım süre dolmuş. Haliyle şubat için 50-60 lira civarı daha fazka ödemek zorunda kaldım. Taahhüt veriyorsanız takip etmek, tarihleri bilmek gerekiyor. Taahhüt sürenizin bitiminden dolayı çıkan indirimsiz bedeli iptal edeceklerini zannetmiyorum ancak yine de iletisim@turktelekom.com.tr'ye durumu ifade ederseniz belki indirimsiz kısmını sonraki faturalarınızdan düşebilirler.
-
Hocam cevabınız için teşekkürler, size de geçmiş olsun hocam tekrar.
-
Sağolun hocam, maalesef kendi düşen ağlamaz. Neyse Allahtan bir aqy değil de iki hafta aşılmış bitiş süresi.
-
Anladım hocam, estağfurullah.
-
Taahhüt bittikten sonra Türk Telekom un seni bilgilendirme zorunluluğu yok. Sms atmasa da hiç bir hak iddia edemezsin.
Taahhütü imzalarken zaten sana şirket diyor. Bunun tarife fiyatı 200 lira sana 24 ay taahhüt karşılığında 80 liraya veriyorum 24 ay sonra tarife fiyatı tekrar 200 lira olacak diye. O hiç okumadığımiz sözleşmelerde hepsi yazıyor. Tavsiyem taahhütsuz paket veren sağlayıcılar geçmen. Netspeed, turknet gibi -
Tuzak dememin sebebi yerli yersiz arayıp faturaları gönderdikleri numaram yerine yedek numara olarak verdiğimi bile hatırlamadığım eşimin numarasına bilgi msjı atmış olmaları.
Kadın milleti iste msjı dikkate bile almamış kaldı ki benzer operatör internet sitesi msjlarını açıp okumaz bile
Taahhüt bitimini tabiki bildirmek zorundalar 2 yıllık bi sözleşmenin bitiş tarihini takip etmemizi kimse bekleyemez internette bununla ilgili emsal kararlar var en azından taahhüt bitiminde en alt sınırdan bi pakete yönlendirebilirlerdi.
Şimdilik 2 sene sonrasına alarm kurdum bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben arkadaşa katılıyorum. Tamamen tuzak ve ticaret ahlakıyla bağdaşmıyor. Ama yıllardır bunu millete yediriyorlar.
Nasıl düzeltilir? Satış fiyatı üzerinden indirime bir sınır koyarsın hallolur.
Ürün satış mağazalarında da aynı saçmalık var. Mağazanın biri %55 indirim yazmış ürüne bakıyorsun diğer satıcıda indirimsiz aynı fiyat.
Satan firma zeki, müşteri mal.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam size ilgili kanunu gönderdim üst mesajımda. Oradan okuyabilirsiniz. Sizin durumunuzda işletmeci "bildirme zorunluluğu" görevini yerine getirmiş. Eşinize gelen mesajları sizinle paylaşmasını rica edin derim internet ile ilgili vb.
-
Hocam kime katılıyorsunuz tam anlamadım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X