Şimdi Ara

Türk Telekom Sorunu Hakkında Yardıma ihtiyacım var.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, bir sorun yaşıyorum ne yapacağım hakkında fikir sahibi olmak için sizden yardım talep ediyorum.

    23 Haziran 2020’de evde internet taahütümün bitmesiyle iptal başvurusu verdim, ardından müşteri hizmetlerinden 29 Haziran’da aranaraktan 45 TL ücret karşılığından hattımı dondurmak istediklerini teklif ettikler, öğrenci evimdeki internet olduğu için 3 Ay içerisinde döneceğimi düşünmediğim için 6 Ay, aylık 7.5 TL’den dondurmayı kabul ettim. Buraya kadar her şey olduğu gibi sıkıntı aralık ayının faturasını görmemle başladı 59TL müşteri hizmetlerinle konuştuğumda hattımın açıldığı için ücretlendirme başladığını söyledi, bende 6 ay hattımı dondurduğumu aralık ayında açılmasının imkansız olduğu belirtip derhal türk telekom bayisine giderek iptal başvurusunda bulundum. Bayide öğrendiğim kadarıyla dondurma işlemini yapan müşteri temsilcisi 6 Ay yerine 120 gün hattımı dondurmuş birinci facia burdan başlıyor . İkinci facia dondurulmuş hatların açılış sürecinde sms bilgilendirilmesi yapılması gerekiyormuş o yapılmamış kontrol ettirdim bana ulaşan bir sms yok. Bu hatalar üzerinde geçtiğimiz hafta çarşamba günü hem şikayet oluşturup hemde iptal başvurusunda bulundum. Şikayetim sürekli inceleme aşamasındaydı 48 saatte çözülecek denildi üzerinden bir hafta geçti hala dönüş yok, üzerine bu sabah internet hattımın iptal olduğu smsini aldım ve bu durumda hiç bir şekilde müşteri hizmetlerinede bağlanamıyorum çünkü artık kayıtlı bir abone değilim.

    benim ne yapmam gerekli lütfen bilgi sahibi olan arkadaşlar var ise yardımlarını talep ediyorum.

    uzun bir yazı oldu çok teşekkürler herkes


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.