Şimdi Ara

Türk Telekom Kurnazlığı İllallah!.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba herkese iyi forumlar.. 16 Mbps olan internetim 4-4,5 Mbsp arasında hız almaktadır bende bundan dolayı arıza kaydı için türk telekomu aradım.ki; Daha öncesinde de 10-11 Mbps hızı görüyorduk. Ve bunun düzeltilmesi için arıza kaydı açtırıp, bizden kaynaklanmadığını kabloda problem olduğunu ve eve ekip gelmesini istedim. Ama benimle resmen dalga geçiyorlar. Çünkü eve ekip gelmesi ve arıza tespiti için ücret istiyorlar!. Ayrca daha önce böyle bir şey yoktu.. Bir çok kere arıza kaydı açtırıp, ücretsiz problem giderildi. Ve bu ücretler de düşük değil. Sanki cep telefonu tamir ediyorlar da kullanıcı hatası der gibi. Hem problem kendilerinden kaynaklanıyor.. hemde bana böylesine laubali konuşuyorlar. Hata yaptım antlaşmam bitsin hemen değiştireceğim ama;bu ücret nedir arkadaşlar? Zaten 90-100 TL arası ücret ödediğim iğrenç bir internet için, yine kendilerinden kaynaklı bir problemden dolayı neden tekrar, tekrar ücret vereceğim ki? Bu nedir yani.. Soyulmaktan sıkıldım. Bu yetmezmiş gibi.. hizmet alamamaktan ve soruna çözüm bulunamamasından gına geldi. Ben bu uygulamayı kabul etmiyorum. Kimse de etmesin. Bu konu ile ilgili nereye şikayette bulunabilirim?.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApsinteX -- 26 Ekim 2017; 13:38:30 >







  • Durup dururken hat değerleriniz kötüleştiyse portunuza kapasite üzeri müşteri bağlamışlardır, tt bunu çok sık yapıyor.
  • Ahahaha kardeş benle aynı sorunu yaşıyorsun 16 Mbps pakette 3 gündür 1 mbps geliyor. Bana da dedikleri altyapı vs. Hiçbir alakası yok defalarca arıza kaydı oluşturdum. Ama mecbur kalığ ücretli ekip talep ettim. Allah tan gelmediler randevuya bir daha arayıp şikayeti yeniledim. Az önce aradılar MH dan yetkili birisi. Hat değerleri minimumdaymış güncelleme yaptı şuan 7 Mbps alıyorum. Demek ki neymiş sorun altyapı ile alakalı değilmiş. Ahahaaha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Durup dururken hat değerleriniz kötüleştiyse portunuza kapasite üzeri müşteri bağlamışlardır, tt bunu çok sık yapıyor.

    Aslında geçmişte de.. bu tarz hat değerlerinde sorun yaşamıştık ama; Gelip düzeltmişlerdi. Şimdi ise durum bu. Ayrıca bulunduğum yer mahalle ve çok fazla internet kullanan yok. Açıkçası 30 haneli bir mahallede 3 yada 5 kişi belki vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Ahahaha kardeş benle aynı sorunu yaşıyorsun 16 Mbps pakette 3 gündür 1 mbps geliyor. Bana da dedikleri altyapı vs. Hiçbir alakası yok defalarca arıza kaydı oluşturdum. Ama mecbur kalığ ücretli ekip talep ettim. Allah tan gelmediler randevuya bir daha arayıp şikayeti yeniledim. Az önce aradılar MH dan yetkili birisi. Hat değerleri minimumdaymış güncelleme yaptı şuan 7 Mbps alıyorum. Demek ki neymiş sorun altyapı ile alakalı değilmiş. Ahahaaha

    Kesinlikle bende bu altyapı masalına artık inanmıyorum. Ve antlaşmanın bitmesini bekliyorum. Her defasında aynı şey 90 TL öde aldığın şeye bak. Resmen salak yerine konuluyoruz. Bu kadar da insanı aptal göstermenin bir anlamı yok...Ayrıca ekip geliyorda ne oluyor sanki? Hep aynı muhabbet bildiğin dejavu..
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Sanırım siz Türk-Net kullanıyorsunuz?. Peki Türk-Net de durum nedir. Bağlantı ve diğer sorunlar açısından? Bilgilendirirseniz çok makbule geçer.
  • Benimki ttnet. btk da şikayet açmıştım, sanırsam onun üzerinde yetkili birisi arayıp hat değerlerini normale çekti.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.