Şimdi Ara

Türk Telekom Geçiş Problemi Uyarısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar

    Pananet kullanıcısı iken dün türk telekom internet sitesinden başvuru yaptım elemanlar da geldi sokaktaki kutuda oynama yaptı, modem için de kullanıcı adı ve şifremi verip gittiler.

    Meğer geçiş değil yeni hat işlemi yapmışlar. Bunu da pananet internet sayfasına girip çıkan fatura var mı diye kontrol edince fark ettim.

    Dün gelen türk telekom çalışanlarına sormama, söylememe rağmen geçiş değil yeni hat açıp gitmişler.

    Bugün türk telekom müşteri hizmetlerini aradığımda online işlemlerden yeni hat açabilirsiniz geçiş yapamazsınız dediler ve ilgilenmediler.

    Hani bilginiz olsun dikkat edin diye de bu başlığı açtım. Türk telekom ilk günden golünü atıyor.

    Bu arada tekrar online başvuru sayfalarına girip baktım geçiş diye bir bölüm yok. Kimlik bilgilerinizi ve adresinizi giriyorsunuz sadece ve hopp aynı eve aynı kabloya 3-5tane internet açabiliyorlar.








  • churn yok zaten ttde. ttden geçersin fakat ttye geçemezsin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • trolldetector kullanıcısına yanıt
    Churn yok diyorsunuz ama geçiş ile alakalı paketi var tt'nin. Adı da Transfer paketi kampanyası.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom Geçiş Problemi Uyarısı
  • trolldetector kullanıcısına yanıt

    Bir daha da geçmem zaten ttye demek isterdim ama bölgede alt yapı itibari ile zaten diğer iss'ye geçince de ttnet ile bağım devam edecek

  • ferber F kullanıcısına yanıt
    olabilir, yeni cikarmislardir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.