Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (174. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.957
Cevap
114
Favori
330.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
46. Sırada  bugün en iyi #26
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Öncelikle cevaplarınız ve bu güzel konu için size teşekkür ederim. Şu anki ev sahibim kendisi geçeceği için kaldığım yerden çıkmak zorunda kaldım ama zaten çıkacaktım 4 sokak ileride kendi evimizin yapımı bitmişti. Hali hazırda yeni bina olduğu için internet altyapısının olmadığını söylediler :( Ama aynı sokakta kimi binalarda fiber bile var benim çıktığım yerde de fiber altyapı mevcut idi. Eve taşındım ama orada yerleşmeye başlamam 15 günü bulacak. Maalesef internet aktarımı son güne kaldı. Müşteri hizmetleri ile konuştuğumda ilgili müdürlüğe modem ile gidip, su abonelik sözleşmesi(orada oturduğuma dair kanıt sanırım) bir de tarihçeli yerleşim yeri belgesi ile altyapı başvurusunda bulunmamı istediler. Ben ilk mesajlardaki gibi fiber dilekçesi mi yoksa altyapı dilekçesi mi vermeliyim nasıl bir yol izlemeleyim sürecin beni en az yıpratan ve en hızlı ilerlemesi için yardımcı olur musunuz teşekkür ederim :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam :)

  • Sansa Magna kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne müracaat ederseniz, planlama birimine dilekçe vereceksiniz. Binanızın adresini yazıp binada altyapı olmadığını belirteceksiniz.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan da adresinizi yazıp altyapı olmadığını belirtin. Size buradan da dönüş gelecektir.



    Bahsettiğiniz su faturası, tarihçeli yerleşim yeri belgesi mevzusunu bilmiyorum maalesef. Bu konuyu açtığımız tarihten beri böyle bir şey hiç duymadım ama yeni bir uygulama da olabilir tabi.


    Bence anlamanın en iyi yolu, üstte verdiğim linkten kayıt oluşturun. Gelecek olan yanıtta eğer bu bilgiler lazım ise zaten size bilgisi verilir.





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam türk telekom bilgilendirme servisinden mail gelmiş inceleme yapılmıştır. Gerekli adres bilgilerini detaylı yazarsanız yardımcı oluruz diye ben bunu mesajı yanıtlayarak mı yapmalıyım yoksa yine buraya mı yazmalıyım?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sansa Magna kullanıcısına yanıt

    Yeni başvuru oluşturun. Başvuru metni içerisine sadece adresinizi ve talebinizi yazın. Yani maksimum iki cümle hocam. Gelecek olan yanıtı burada paylaşırsanız daha detaylı konuşma imkanı doğar. Rica ederim hocam ne demek. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler öyle yaptım. Aslında ilk metne de yazmıştım adresi falan. Başı okuyup sonra bıraktılar sanırım xd

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sansa Magna kullanıcısına yanıt

    Hocam metin içerisinde sadece adres olsun ve ftth talep ediyorum yazın. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam interneti kısa sürede gelip bağladılar sorun çıkmadı internete girebiliyorum ama bu seferde hız çok yavaş aşağıda görebilirsin bana ulaşan 48 yazıyor ama hız testinde 9u geçmiyor. Millenicoma söylüyorum iç tesisat kaynaklı olabilir türk telekom ekipleri gelip bakabilir çözerlerse 400tl ücreti var diyor ama ben dediğim gibi 1 ay önce adresimde superonline kullanıyordum 24mbps paketin tamamını alabiliyordum iç tesisatımda sorun yok yani anladım. Ekipleri çağırıcaz hızımı düzeltcekler 400tl yok yere vereceğim gibi sanırım Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • YigitShady kullanıcısına yanıt

    Selam hocam. Çağrı merkezini ara hattını 40 megabite sabitlet. 48 tanımlanmış ama SNR çok düşük. 40 tanımlarlarsa düzelir. Baktın düzelmedi 35 dene hocam. Sorunsuz çalışır eğer hatta dalgalanma yok ise.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam. Aynı şekilde yazdım. Arkadaşa gelen şu cevap geldi.

    Tarafımıza ilettiğiniz konu hakkında Kontrol ettiğimde ilettiğiniz adreste internet altyapı çalışmalarımızın devam ettiği gözükmektedir. Adresinizde altyapı çalışmalarımız devam ederken sizin talebinizi önceliklendirebilmek adına dilerseniz ön başvurunuzu oluşturabilir, böylelikle, talebinizin alındığı andan itibaren yapılan çalışmaları her gün takip ederek çalışmalar tamamlandığında kurulumunuzu gerçekleştirmek üzere sizinle yeniden iletişime geçilebilir. Takip sürecimiz altyapınız çalışması tamamlanıncaya kadar devam edecek ve bu süre zarfında tarafınıza hiçbir ücret yansıtılmayacaktır. Takip süreci maksimum 24 ay sürmektedir. Bu şekilde bir takip yapabilmemiz için ön başvurunuzu oluşturulabilir."

    Ben türk telekom müdürlüğüne gitmiştim ama planlama birimi ile görüşmedim. Sadece nakil başvurusu için görüştüm altyapı olmadığı için nakli oradan yapabiliyormuşum sadece. Bu mesaja ek bir şey yapayım mı? Önümüzdeki hafta gidip planlama birimine de tekrar gitmek istiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sansa Magna kullanıcısına yanıt

    Hocam selam rica ederim öncelikle. Bu mesajda olumsuz bir durum yok, sadece çalışmalar devam ediyor denmiş. Planlama birimine sorarsanız net bilgi verecektir hocam bu çalışmalarla ilgili.

  • YigitShady kullanıcısına yanıt

    Bağlantı yapıldı derken yeni abonelik mi? Modeme kadar hız normal geliyorsa; iç tesisatta sorun olabilir. Belirli bir kullanım sonrası modemde ki değerler düşüyor mu? Snr değeri sınırda çünkü. Hat kaldırmıyor olabilir; hız profilini.


    https://gigaspeed.com.tr/altyapi-sorgulama?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


    Burada kaç çıkıyor?

  • Hocam merhaba tekrar ben btk dilekçe oluşturdum geçenki mesajın aynısını attılar. Ondan sonra türk telekomdan arandım yine aynı konuşmalar.Daha sonra Twitter üzerinden Ümit Önala yazdım beni tekrar aradılar papağan gibi yine aynı şeyi söylediler.Üst sokakta vdsl internet kullanıyorlar ben kullanamıyorum sinir krizi geçiricem artık.Ne yapmamı önerirsin?

  • Hocam hemen karşımdaki 3 lü binalarda ve bizim yan komşunun binasında vdsl altyapı olduğunu öğrendim ama boş port yok.(yardımı olur diye yazdım)



    mavi çöp kovasının olduğu bina bizim bina(kırmızı işaretlediklerim komşuların binaları) bu durumda port için başvuru mu yapmalıyım(olumlu sonuçlanır mı).Yardım edersen sevinirim.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri




  • Arkadaşlar bende hiç altyapı yok. Öğrenci evindeyim. Üniversiteye yakın binalar yapılmış kiracılar da yavaş yavaş geliyor. Dağ başı bir yer de değil yani altyapı dilekçesini tek ben imzalayıp versem hiç altyapı imkanı yok mu? Büyük ihtiyaç çünkü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Son_Troll_Bükücü -- 31 Ağustos 2024; 0:56:31 >
  • satend kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba. Öncelikle Btk kaydına gelen yanıtta, üstteki "itirazda bulun" tuşuna basar mısın? Devamını tekrar konuşuruz. İtirazın sonrası yeni yanıt gelecek. Yine benzer bir yanıt gelir ise tekrar o itiraz tuşuna bas lütfen. Bu kez yanıt Btk dan gelecek.

  • Son_Troll_Bükücü kullanıcısına yanıt

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Merhaba buradan kayıt açıp gelen cevabı ekler misiniz? Adresi yazın ve abonelik yapmak istediğinizi ancak altyapı olmadığını yazın.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Doldurdum teşekkür ederim gelen cevabı paylaşacağım.

  • Son_Troll_Bükücü kullanıcısına yanıt

    Rica ederim gelecek yanıta göre detaylıca konuşuruz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma hocam geç oldu biraz ama ben evde değilim babamda anlamıyor bir arkadaşın eve gitmesini bekledim, bugun arkadasla baktık , ondan önce millemicom ile konuştum 1 kere hat değerleriniz güncelliyom modem açılıp kapancak gibi şeyler demişti düzelmemişti sonra size anlattığım türk telekom gelebiliri demişti, dünde konuştum millenicom ile yine hat değerlerinizi güncelledik kontrol edin demişti , edemedim evde olmadığından, bugun arkadaşla baktık hız testi şuan 45 çıkıyor, normalde dediğinizi yapıcaktım arkadaşın eve gitmesini bekledim ama bugun hız düzgün çıkınca birşey yapmadım. Şu anlık bir sorun yok gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YigitShady -- 31 Ağustos 2024; 14:41:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.