Şimdi Ara

Türk Telekom'dan Uzak Durun!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen haftasonu numaram bunlara taşındı. Türk Telekom online işlemlere girmek istediğimde Türk Telekomlu değilsiniz hatasını aldım 1 hafta boyunca. Bu süre içinde yılmadım. 5-6 kez müşteri hizmetlerini aradım. Bana verdikleri yanıt
    -Ara sıra denemeye devam edin.
    -Telefonu kapatıp açın
    -Uygulamayı silip yükleyin
    -Webden giriş yapmaya çalışın gibisinden saçma sapan öneriler.
    En sonunda pes edip ofislerine gittim. Neyse ki biraz bilgili bir çalışan sorunun kaynağını tespit edip çözdü. (Sorun tamamen kendileriyle alakalı. Benlik bir şey yok)

    Giriş yaptıktan sonra uygulamadan numara değişeyim dedim. Lira yükleyin dedi uygulama. Lira yükledim. Bu sefer yeni müşteriler 6 ay numara değişemez hatası aldım. Yüklediğim lirayı nasıl harcayayım diye düşünürken Tivibu Go Super Paket aldım 23 liraya +6,5₺ TT mobil ödeme hizmet ücreti... Sonra bir ton Tivibu Go'da da rezillik yaşadım. Sorunumu 4-5 müşteri temsilcisi ile çözmeye çalıştım. Tam çözüldü diye sevinirken Tivibu Go'ya giriş yaptırmaz oldu. Aradım kayıt açtılar. Sorunu çözmek yerine 23 lirayı hattıma iade ettiler. Yapabildikleri en iyi çözüm buydu.

    Sonra Play Store'ye kayıt edeyim TT mobil ödemeyi. Siz Türk Telekomlu değilsiniz diye hata almaya başladım Play Store'de. Bu yüzden kayıt edemedim. Orda da ilerleyemedim.

    Bunların mobil ödemesi olan Pokus'ta geçmişte çok sıkıntılı süreçler yaşadım. Çözülmesi günleri buldu. 4-5 günde ancak halledildi.

    Bu numara değişikliği 6 ay mevzusu sitelerinde veya uygulamalarında yazmıyor. Görünmez kural resmen. Demem o ki. Bunların her şeyi tepeden tırnağa rezillik. Numara değişikliği niyetiyle geldim. Tuhaf tuhaf sorunlar yaşamaya başladım. Hiç mi yazılımcıları, iş bilen çalışanları, temiz hizmet sunan sistemi yok. Adamların neyine el atsam sıkıntı stres yaşıyorum. Allah'tan ev internetim Superonline. Yoksa orda da başım ağrırdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antinatalizm -- 21 Mayıs 2022; 13:32:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Yeter ki siz isteyin.

    Faturalı hattan faturasız ttmobil e geçtiyseniz.
    Bu kadar sorun yaşamışken hattınızı tekrar taşıyıp yüklediğiniz parayı geri albilirdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok sukur ne mobilde ne ev internetinde hic bir urununu kullanmiyorum. Umarim kullanmak zorunda kalmam ☺️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik Telekom... Sistem hatası çok bunlarda.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ürünlerinde kullanayım. Deneyimleyeyim dedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hatasız kul olmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 20 yıldır sabit ev internetini kullanıyorum.Sorun yaşamadım mobilde de 10 yıldan fazla süre kullandım.Telekom vodafone göre kat ve kat iyi ama turkcelle göre kötü olabilir.
    Vodafone veya turkcellde de bu tarz problemler sıkça yaşanıyor dört dörtlük operatör varsa söyleyin kullanalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Sabit : Turk Telekom - Turknet

    Mobil : Turkcell - Turk Telekom

    Bu kadar net. 15 ay falan oldu türk telekom ev internetini kullanıyorum. Sorun olduğu zaman kayıt açıyorum ve saha ekipleri 2 saate kapımda oluyorlar. Sabitte türk telekom'dan şaşmam. Mobil için tcell ve türk telekom çift sim var, daha ne isteyim. Birinden biri illa çeker, ikiside faturalı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Simkartı başka cihaza takıp denediniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt


    Çok rahat, çok profesyonel. Çok ince

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 4 sene tt kullanmış birisi olarak söyleyeceğim paran yoksa katlanılır yoksa çekilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dijital Operatörden şak diye anında faturalıya geçebiliyorum. Ama bu Türk Telekom'da uygulamadan faturalıya geçirmiyor. Bayiye gideceksin diyor. Faturalıya geçip kendime eziyet etme gibi bir amacım yok zaten. Bunların hizmet kalitesini gösteriyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gören bunları yeni kurulmuş bir operatör sanar. Aktif Türk Telekom hattımı edevlette pasif hatlar arasında gözüküyor. Trajikomik. Vodafone en kötüsüdür bu ülkede. Bunlar da Vodafone ayarına yakın. Hemen Btk'ya şikayet ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antinatalizm -- 23 Haziran 2022; 13:52:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.