Şimdi Ara

Bimcell numara taşıma çilesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar forumda bolca bimcell'e geç tavsiyesi var, bende baktım uygun paketler var mantıklı geldi geçeyim dedim, hemen kimlik fotokopisini alıp bime gittim, ilk gittiğim Bim şubesi yeni açılmış, beni 7 8 dakika beklettikten sonra henüz numara taşıma yapmadıklarını söyledi, işe başlayan personele yeterli bilgi verilmiş olsa 7 8 dakika boş yere beklemezdim ama yine de anlayışla karşıladım olabilir dedim çıktım, ikinci gittiğim Bim şubesi benden kimlik fotokopisi ve anne kızlık soyadı bilgilerimi aldı tamam gidebilirsiniz dedi, bu bilgilerin verilmemesi gerektiğini belirttim, sözleşmeyi birlikte doldurmak istediğimi söyledim mağazada form kalmadığını söyledi, halbuki arkadaşıyla konuşurken ben aşağıda doldururum demişti, bilgilerimi vermek istemedim ve mağazadan ayrıldım, 3. gittiğim bim şubesi ise eski kimlikle işlem yapılmadığını belirtti halbuki web sitesinde bunu belirten herhangi bir bilgi yok, böylece hattımı taşımadan 3. mağazadan da ayrıldım, ayrıca 3. mağazada bir tane adam hattım 1 haftadır açılmadı diye kavga ediyordu, müşteri hizmetlerini arayayım dedim güya eski kimlikle işlem yapmayan şubeyi şikayet edeceğim, 15 dakika bant kaydı dinledim müşteri hizmetlerine ulaşamadım, bende başka operatöre geçiş yaptım, boş yere 3 mağaza gezip 1 saat vaktimi boşa harcamış oldum, benim yaşadıklarımı herkes yaşayacak diye bir şey yok ama kalitesizlik daha başlamadan kendini belli etti, bimcelle geçmek isteyenler bir daha düşünsün derim.








  • ben bi ara hattimi tasimistim bimcell normal yasalar geregi 4 gunde acilmisti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tabletten taşıma yapıyorlardı. Sağlık olsun
    Sizin gibi birini kaybetmişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de taşımaya çalışmıştım ama bir türlü olmadı. Hem kullandığım hat kapandı sanki numaram taşınmış gibi hem de yeni verilen sim kart aktif olmadı. Numarasız kaldım öyle ortada. Türk Telekom a gittim parayla yeni sim kart satın alıp TT ye geçiş yaptım.

    Bimcell ucuz ama başınıza bir olumsuzluk gelirse çok uğraşırsınız. Bu sorunlar genellikle iş bilmeyen personelden kaynaklanıyor ama ne olursa olsun uğraşan biz oluyoruz.

    Şu da var : Öğrencilik zamanımda bimcell ve fenercell kullanmıştım hiç problem yaşamadım çünkü bir aksilik olmadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Form kalmamıştır, senin bilgilerini alıyor daha sonra form gelince dolduruyorlar onu senin bilgilerine göre. Faturalı bir opsiyonu olmadığı için bir sorun oluşacak bir durum değil kanaatimce. Yapılan işlem etik demiyorum yanlış anlaşılmasın. İşin çözülmüş oluyor işte bir nevi. Etik mi? Elbette değil.


    Eski kimlik demişken, ehliyetiniz var ise onu da verebilirdiniz esasen.

  • Numara taşıma işlemleri e-devlet'e taşınmalı. E-devlet'ten numara taşımaya başvuracaksın, sim kart kargo ile adrese de gelebilir veya SMS ile iletilecek bir güvenlik kodu ile bayiden de teslim edilebilir. Kimlik bilgilerimi çalışanlarla paylaşmak istemediğim için hat taşıma işlemi yapmıyorum. Çok sakat işler dönüyor çünkü.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam normal şartlarda evraklara imza attırıyorlar imza olayını nasıl çözüyorlar peki  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt

    Kendisi atıyor sizin yerinize. Üstte de dediğim gibi kesinlikle etik değil ancak iş görme maksatlı yapılan şeyler. Yasal da değil zaten. O an için işiniz çözülmüş oluyor hepsi bu.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.