Şimdi Ara

Türk Telekom Çağrı Merkezi ve Operatörler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
7.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bazı arkadaslar cook guzel acıklama yapmıslar sagolsunlar yazdıklarımın en azından devamını yazmıslar ve getırmısler bundan dolayı kendını bırsey bılıyorum dıyen adamıda goruyoruz bılmeyen adamıda goruyoruz ben bılgısayarcıyım dıyor modem ayarı ıcın cagrı merkezını arayıp aklı sıra musterı yanında bırsey yapıyorum dıye konusuyor ama ne yapması adam ezberlemıs 2marka modem dıger modem kurulumu oldugunda 444 0375 ararım nede olsa oradakıler bılıyor yaptırırlar sonra musterıden para alırlar bız yaptık dıye halbukı musterı bılmezkı onun bırsey bılmedıgını!adama modemı kapat ac dıyorsun bana yaptırma dıyor nıye dıyon elektrık muhendısıyım:)eueheh sankı elektrık muhendısı olmusda ne olmus neyse yınede burda gereken acıklamayı yapan arkadaslar tsk ederım!
  • sert-kaya icin bir kac sey söylemek istiyorum bende sorun yasabilirsin sorunun kendin de santralden oldugunu anlamis oldugunu aciklamissin zaten cagri merkezinde bir sefer yada kendin dogru sekilde ayarlama yapip bir ariza kayiti biraktiysan , daha sonra sana sorun ile ilgili dönüs /onarim gec yapildiysa yada yapilmadiysa suc senin santralindeki ekiptedir, eger o kadar modem vs vs kullanma kurulum bilgin varsa onu aradigin anda numaranin sonunda direk gösteren bir teknoloji suan mevcut degil eger sen internete giremiyorsan bunda 100 den fazla sebep olabilir belki modem ayari bundan sadece biridir ama onuda her aradiginda kontrol etme ve yaptirmak onun görevidir sen zaten dersen ben modemi daha önce burdan ve kendim defalarca kurdum ayarlari beraber yaptik diye söylediysen zaten ordakiler zevk almiyor bunu tekrar tekrar yaptirmaya.Sen zaten kayidi biraktiktan sonra santral ile görüstügünde normalde isini yapmasi yerin gecikmesinden dolayi madur olmusssun ama sucu cagri merkezine atmissin.

    Cihan icinde : müh. vs vs kim olursa olsun modem ayari yaptirmayi yada adsl nin bir takim kurallarini bilmeye mecbur degildir o öyle söylebilir tabi sonucta bir cok dal müh. var orman mühendisidir belki :P

    ben acikcasi 3 aydir cagri merkezinde calisiyorum bazen normal kurallari da yok sayarak bilgime güvenerek yol ve cözüm gösteriyorum ama yeter ki karsi taraftaki bunu hak etsin yoksa ben normal prosedürü uyguladigimda sorun cözüm olasiligi herkezin sikayet ettigi gibi cok düsük cünkü telefondan yapabilcegin de sınırlıdır her durumda.




  • Apexi , bilgilendirmelerden ve bu konuya yaklaşımlarından dolayı sagol.Başka bir çalışan olsa senin kadar sakin ve itinali bu konuya yaklaşmazdı belkide.Biraz sonra yazacaklarımı lutfen ustune alınma ve çalıştıgın şirkete bir saygısızlık olarak nitelendirme.
  • Throll , şimdi soyliyeceklerimi buraya daha once yazmak istemedim.Çünkü buradaki arkadasların sorunlarının buyuk bir kısmı dogru ve gerçektende yaşanıyor.Birinci olarak merak ettigim nokta sen operatorlerin girişlerinde eş dost olayının sokmedigini nerden biliyorsun?ikinci olarak ben 27 yasındayım T.Telekomun iştiraki olan Aycell'in 2 yıl Bolge sorumlulugunu yaptım ve amcam TurkTelekom GenelMudur yardımcısıydı.Bizim de callcenterımızda çalışan operator,teknik destek ve aktivasyon personelini (şirket adını sildim o yuzden msj.ı degiştirdim)bir taşeron firma işe alıyordu ve onun bunyesinde bizim şirketimizde çalışıyorlardı.Sana su an T.T. personelinin hangi şirketle baglantısı var veya hangi taşeron şirketi kullandıklarına kadar tum bilgileri verebilirim.Ben buraya bir şey yazarken 2 defa düşünüyorum.Bu Forumda onemli olan şey bazı şeyleri bilmeden degil dogru olarak insanlara aktarabilmek.Şimdi merak ettigim nokta ben o zamanlarda taşeron firmaya telefon açsam şu kişiyi işe alacaksın desem sence almazlarmıydı ? Ben hiç sanmıyorum almıyacaklarını.Kaldıki su zamanda da aynı buraya giren herkes torpille girmiyor ama girende çok insan var ozellikle eski çalışanlar.Yani sana demek istedigim su ben neyin ne oldugunu bilmeden buraya bir şey yazmadım bunları duymadım bizzat gordum ve halen dahada gormekdeyim.TURKTelekomun geçmişde yaptıgı hataları duzeltebilmek için şu an çok çaba harcagı dogru ama halen daha içerde eski zihniyet var ve bu temizlenene kadarda azalarak devam edecek.
    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tekos

    Aynen oyle kardeşim dışarda bu işlerden anlayan universite,meslek lisesi çıkışlı veya kendini bu konuda geliştirmiş o kadar çok işsiz insan var onları almıyorlar.Gidiyorlar bilgisayarın "b" sinden anlamayan insanları operator yapıyorlar.Yazık yazık valla....Bu siteye giren ve bu konularda bilgisi az olan insanlar bile onlardan daha iyi biliyordur neyin nasıl yapılacagını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.




    tt ye başka bir şirket destek veriyor call center için dolayısıyla eş dost olayı orda sökmez

    girenler de bu konularda uzun süre teknik eğitim alıyorlar

    yani bilgisayarın b sinden anlıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekos -- 8 Şubat 2008; 2:24:12 >




  • tabiki telekomda bir cok eksik var onu görmek anlamak icin abone olman yeterli öncelikle birinci sorun alt yapi eksikligi halan adsl2 seviyesinde yüzde 1 bile hazir durumda calisir halde degil, belki bundan bir sene önceye nazaran daha iyiye gidiyor ama teknolojiye odakli baktigimizda telekom neredeyse 3-4 sene geride,tabi bunda suc telekomun degil daha öncede kamusal alanda calisirken yapilmasi gerekenlerin özellestirmeden sonra birden beklenmesidir.
    Tabi elestirilcek bir noktada santraldeki görevlilerin yetersizligi hepsi icin demiyorum ama sen modemin kurulumunu vs vs islemlerini yapip kayiti santrale gönderdiginde o kayit modem ayarlari yapilmamis , bilgisayar vürüs (aynen yaziyorum), modem bozuk , sprintir (sprinter ) arizali diye kapatilmis görüp seni arayan aboneye ne söyleyebilirsin?

    belki bu eksiklik suan icin cagri merkezinden baslanarak giderilmis gözüküyor ama sonucta gene arizaya direk müdale eden ekiplerin ilgi bilgi veya her nedense bir sebepten dolayi bu sorun dönüp dolasip gene basa yani 4440375 dönüyor.Orda calisanlarda inanin sizden kaynaklanan sir sorun örnegin modemi hayatinda ilk defa görmüs bi kisiye bile kendimden biliyorum yarim saat bikmadan yardimci olmaya calisiyorum.Sonucta ben üstüme düseni yaptiktan sonra ikii sonuc var düzelir veya düzelmez direk santralden kontrol edilir .

    Ama üst tarafta cihan'inda dedigi gibi günde azimsalmicak sayidia adsl kurulumu icin gidip de modemi kabloyu veya burda en basitindan kullanici adini elinde kagittan önündeki ekrana düzgün giremicek kadar yeteneksiz teknik servislere imkan veriliyorsa bu konuda elestirilcek en son nokta cagri merkezi olmalidir.Sonucta ben gene isimi yapiyorum ama o kisiler bu sefer sizden haksiz yere kazanc saglamis oluyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Apexi

    tabiki telekomda bir cok eksik var onu görmek anlamak icin abone olman yeterli öncelikle birinci sorun alt yapi eksikligi halan adsl2 seviyesinde yüzde 1 bile hazir durumda calisir halde degil, belki bundan bir sene önceye nazaran daha iyiye gidiyor ama teknolojiye odakli baktigimizda telekom neredeyse 3-4 sene geride,tabi bunda suc telekomun degil daha öncede kamusal alanda calisirken yapilmasi gerekenlerin özellestirmeden sonra birden beklenmesidir.
    Tabi elestirilcek bir noktada santraldeki görevlilerin yetersizligi hepsi icin demiyorum ama sen modemin kurulumunu vs vs islemlerini yapip kayiti santrale gönderdiginde o kayit modem ayarlari yapilmamis , bilgisayar vürüs (aynen yaziyorum), modem bozuk , sprintir (sprinter ) arizali diye kapatilmis görüp seni arayan aboneye ne söyleyebilirsin?

    belki bu eksiklik suan icin cagri merkezinden baslanarak giderilmis gözüküyor ama sonucta gene arizaya direk müdale eden ekiplerin ilgi bilgi veya her nedense bir sebepten dolayi bu sorun dönüp dolasip gene basa yani 4440375 dönüyor.Orda calisanlarda inanin sizden kaynaklanan sir sorun örnegin modemi hayatinda ilk defa görmüs bi kisiye bile kendimden biliyorum yarim saat bikmadan yardimci olmaya calisiyorum.Sonucta ben üstüme düseni yaptiktan sonra ikii sonuc var düzelir veya düzelmez direk santralden kontrol edilir .

    Ama üst tarafta cihan'inda dedigi gibi günde azimsalmicak sayidia adsl kurulumu icin gidip de modemi kabloyu veya burda en basitindan kullanici adini elinde kagittan önündeki ekrana düzgün giremicek kadar yeteneksiz teknik servislere imkan veriliyorsa bu konuda elestirilcek en son nokta cagri merkezi olmalidir.Sonucta ben gene isimi yapiyorum ama o kisiler bu sefer sizden haksiz yere kazanc saglamis oluyor.




    Kardeşim kutlarım seni keşke herkes senin kadar işini yapsa , doğru söylüyosun bende agent lık yaptım bilirim ama benim yazımda kaçırdığın bir nokta var galiba , ben en son ana kadar hep yardımcı oldum taaaa ki benim en sonunda soruduğum şu soruya "lütfen eğer sizde modem ayarlarında sorun olduğunu söylüyosanız bir teknik servis elemanını buraya gönderin benden kaynaklı bir sorunsa ben bir daha sizi rahatsız etmiycem neti kullanmadan aboneliğimi devam ettireceğim buna söz veriyorum " , şöyle cevap vermesiydi " Bu konuda yardımcı olamıycam eğer kullanamıyorsanız aboneliğinizi iptal edin " .
    Sen olsan ne yapardın söyle ve en çok koyanda bu 5 ci veya 6 cı kayıttı bizde sorun yok diye kapatılan , benim patlamamdan sonra kadının gülmesiydi yaaaa hala sinirleniyorum .
    Eğer ki santralda bir sorun varsa portlarla ilgili kayıt nasıl kapatılır.O yeni abone olan ve portları tanımlanmayan 25-30 kişilik gruptan benimle birlikte callcenterı arayan bir çok kişi olmuştur . Callcenter olarak bunu ciddiye alın adını bile söyleyemeyen veya söylemek istemeyen agentlara sahipsiniz ama her şey yöneticilerde biter , o çok maaş alan ve hiç bi iş yapmayan sırtını sağlama almış kemikleşmiş yönetici adı altında ki insanlar türk telekom veya ttnet bünyesinden uzaklaştırılmadıkça biz aboneler olarak daha çok çekeriz.

    Şunu da ekleyeyim internette bi forumda kendi çalıştığım şirketin callcenterı için bi şikayet görmüştüm ve inanmayıp "bizde öle şey olmaz deyip cevap yazmıştım". Ama sonra gördüm ki yapan insanlar varmış bizim şirketin bünyesinde de . Sizin şirketten farkıysa burda yapan insanlar 2. uyarıda işten atılıyordu.

    Sen işini gönül rahatlığıyla ve aldığın paranın hakkını verdiğini düşünerek yapıyorsan işini yapmaya devam et bizim şikayet ettiğimiz işini yapmayanlar .




  • SertKaya , Kardeşim çok iyi anlatmışsın soylemek istedigimizi Teşekkurler Sana Yorumların çok iyi .
  • 1024 bağlantıda 2048 bağlantıya geçilmiştir.Entresan bir şekilde bağlantı daha kötü bir hal alır.america's army oyunu uğruna yapılan bu hareketten sonra oyundak ping değerleri 120/130 arasındayken artık 200 küsürlerde uçmaktadır.Akıllıca !!! bir iş yapılarak tt müsşteri hizmetleri aranır.malum kök salma sürec,ndan sonra aşağıdaki konuşma geçer.

    tt:buyrun ben bla bla bla
    ben:bakın ben 1024 bağlantıdan 2048 e geçtim hattım daha kötü bir hale geldi.bunu sebebi ne olabilir.
    tt:download hızınız kaç?
    ben:download umurumda değil.ama benim anlamadığım online oyun oynarken ki pinglerimin çok yüksek olması.
    tt:bakın nereye ping atıyosunuz(iç ses ne ping atması olum ,lafı neresindan anlıyon????)
    ben:bakıın benim bi yere ping attığım falan yok online oyunumda gördüğüm pinglerim neden bu kadar kontrolden çıktı onu soruyorum.
    tt:bakın ping dediğimiz olay sizin makinenizden bla bla bal bla(iç ses hala anlamadı yaaaaa.acaba ilkokulu kaç senede bitirdi?)
    ben:tamam baştan alalım ben baştan anlatayım bakın oyun online uplod bla bla bla
    tt:ama pinginizin yükselmesi normal(iç ses OHAAAAAA)
    BEN :NİYE Kİ?
    TT:e hızınız iki katına çıkmış
    ben :ee?
    tt:o zaman pinginizde iki katına çıkar.
    ben :he ondan demekki.bende dedim ni ye bu kadar yükseliyo .sağolun allah razı olsun.allah sizi başımızdan eksik etmesin.


    şimdi siz inanmayacaksınız bu konuşmanın olduğuna ama.hem vallahi hemide billahi bu konuşmada geçen kişi kurum ve kuruluşlar doğrudur.




  • zaten o noktada haklisin sertkaya seninde bildigin gibi aboneye iptal ettirme diye bir secenek sunulmuyor.Ben sadece bir kisiye onu söyledim onada 10+ kayittan sonra santralinden söylenmis o bilgi kayitta 5 km uzak oldugu icin adsl verilemez diye.Tabi onunda cözümü olmali ama bu kayitlara bakan kisiler
    ne oyundaki ping'i biliyor nede hizin yükseldiginde ping oraninin hizla orantili yariya düscegini ondan hiz ile ilgili problem yasadiginiz dire telekomun hiz testi sayfasinda sonuc ile arayabilirsen ordaki degerler referans alinarak sonuca bakiliyor.

    tabi qpower senin sorunun telekomdan da olabilir karsi sunucudan da ama direk hiz testinde de sonucun az ciktiysa kayit birakirdin ama sorun cözülürmüydü santralinde onu bilemiyorum.

    tekos sizdeki sistem bizde de bulunuyor 2 uyaridan sonra iliskiyi kesme ama bildigin gibi ttnet cok eksigi var bunlari halen gidermeye calisiyor ben 2004 cagri merkezini aradiginda 2 saat bekledigimi aradiktan sonra genel ariza oldugunu ögrendigimde olmustu ama simdi bunu otomatik cevap secenegine cevirmeleri bile iyi birsey yapmaya calistiklarinin örnegi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tekos

    Throll , şimdi soyliyeceklerimi buraya daha once yazmak istemedim.Çünkü buradaki arkadasların sorunlarının buyuk bir kısmı dogru ve gerçektende yaşanıyor.Birinci olarak merak ettigim nokta sen operatorlerin girişlerinde eş dost olayının sokmedigini nerden biliyorsun?ikinci olarak ben 27 yasındayım T.Telekomun iştiraki olan Aycell'in 2 yıl Bolge sorumlulugunu yaptım ve amcam TurkTelekom GenelMudur yardımcısıydı.Bizim de callcenterımızda çalışan operator,teknik destek ve aktivasyon personelini (şirket adını sildim o yuzden msj.ı degiştirdim)bir taşeron firma işe alıyordu ve onun bunyesinde bizim şirketimizde çalışıyorlardı.Sana su an T.T. personelinin hangi şirketle baglantısı var veya hangi taşeron şirketi kullandıklarına kadar tum bilgileri verebilirim.Ben buraya bir şey yazarken 2 defa düşünüyorum.Bu Forumda onemli olan şey bazı şeyleri bilmeden degil dogru olarak insanlara aktarabilmek.Şimdi merak ettigim nokta ben o zamanlarda taşeron firmaya telefon açsam şu kişiyi işe alacaksın desem sence almazlarmıydı ? Ben hiç sanmıyorum almıyacaklarını.Kaldıki su zamanda da aynı buraya giren herkes torpille girmiyor ama girende çok insan var ozellikle eski çalışanlar.Yani sana demek istedigim su ben neyin ne oldugunu bilmeden buraya bir şey yazmadım bunları duymadım bizzat gordum ve halen dahada gormekdeyim.TURKTelekomun geçmişde yaptıgı hataları duzeltebilmek için şu an çok çaba harcagı dogru ama halen daha içerde eski zihniyet var ve bu temizlenene kadarda azalarak devam edecek.
    quote:

    Orjinalden alıntı: throlll


    quote:

    Orjinalden alıntı: Tekos

    Aynen oyle kardeşim dışarda bu işlerden anlayan universite,meslek lisesi çıkışlı veya kendini bu konuda geliştirmiş o kadar çok işsiz insan var onları almıyorlar.Gidiyorlar bilgisayarın "b" sinden anlamayan insanları operator yapıyorlar.Yazık yazık valla....Bu siteye giren ve bu konularda bilgisi az olan insanlar bile onlardan daha iyi biliyordur neyin nasıl yapılacagını.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Nodex

    Eşi, dostu, yiğeni, kuzeni, komşuyu ve benzerlerini iş başına getirirlerse daha çok çekeriz.




    tt ye başka bir şirket destek veriyor call center için dolayısıyla eş dost olayı orda sökmez

    girenler de bu konularda uzun süre teknik eğitim alıyorlar

    yani bilgisayarın b sinden anlıyorlar



    "Bu Forumda onemli olan şey bazı şeyleri bilmeden degil dogru olarak insanlara aktarabilmek" demişsin

    nerden mi biliyorum 2 hafta önce hizmetin verildiği salonu inceledim ve şirketin yapısı ilgili bir sunum verildi bize buradan biliyorum

    senin dediğin kadar eş dost olayı Türkiye'de hangi şirkette olmuyor




  • sen ne sormuştun merak ettim ben şimdi evet ttnet beyinlerinin üst köşesinde bir yeri satın almış ve oraya hard disk koymuş sen ne kadar konuşursan konuş sen dinlemiyor öylemi :D
    harddiskten konuşuyorlar :D
    gülünecek haline aglayayımmı bilmiyorum
    sen ne sordugunu biliyonmu :D
    sen kendini ifade edebiliyonmu :D
  • Ping, ağ üzerinde bulunan bilgisayarların ulaşılabilirliğini test etmek için ICMP (Internet Control Message Protocol) protokolünü kullanan bir uygulamadır. İki bilgisayar arası ulaşılabilirlik şu şekilde tanımlanabilir. Eğer A bilgisayarından gönderilen paketler B bilgisayarı tarafından alınıp işlenebiliyor ise; B bilgisayarı, A bilgisayarından ulaşılabiliyor demektir.

    Ping uygulaması ICMP mesajını içeren IP paketlerini ağ üzerinden gönderir. Ping uygulamasının kullandığı iki tür ICMP paketi vardır. Bunlar,

    1. ICMP echo request paketi

    2. ICMP echo reply paketidir.

    Ping uygulaması test işlemi i çin ICMP echo request paketini içeren bir IP paketini gönderir. Paketin daha kolay takip edilebilmesi için tüm veri satır ve sütunlar sayesinde erişilebilecek şekilde belirtilmiştir. Her hücre 8 bitlik veriyi temsil etmektedir.

    ping sorunu yaşıyorsun ttneti aradın ne yapacak sana ttnetmi pingi yolluyor modemine
    online oyunlarda oyun serverleri domain uzantısından IP sine kullanıcılar katılıyor ve baglanıyor oyunun serverinde kapasite yok oyunda donma ve hatta oyundan seni atıyor cözüm bilgisayarında öncelikle sanal bellegini remini temizlemen gerekiyor sanal bellek doluysa ping sorunu yaşarsın ayrıca bilgisayarda DNS ve IP ayarların otomatik olucak otomatik olmazsa sayfa acamazsın ve budrumdanda kaynaklı oyunuda etkiler bunlar baktın saglam oyunu oynayan diger arkadaşlarına problem yaşamıyor daha sonrasında ararsın ttneti müşteri temsilcisine dersin online oyun oynarken ping sorunu yaşıyorum arıza kaydı oluştur bana diye problem böyle giderilir ben yaptım biliyorum arkadşım operatör bu şekilde karalamaları eleştiriyorum...

    bilgisayarın bsinden anlamayan adamlarda yok orda hersey piskolojide bitiyor anlatıyor bana günde kac kişi ile görüştügünü ve hepsinin problemlerini nasıl giderdigini ne tip insanlar aradıgını burda anlatılan olaylar yalan resmen karalamak icin ttneti ttnetin düşmanlarıda buraya yazabilir ttnetin alt yapısını kullanan arkasından tozundan gelmeye calışan firmalar var türkiye de interneti ttnetten kullanan kac bin milyon kişi var ve bunların durmadan sürekli araması ve operatörün piskolojisinin bozulması bi önceki müşteriyle kavga etmesi bi sonraki müşteriye güler yüzle yaklaşması pekte kolay degil herşey dışarıdan göründügü gibi kolay degil iceriye giripte kulaklıgı takıp kulagına gelecek olan adamın tepkilerini önceden anlamak hicde koay degil bilgisayarın b sini bilmeyen adamıda getirip koymazlar oraya bilgisayarın b sini bilen arkadaşlarda cok gördük adam arıyor bilgisayar teknisyeniyim aynen böyle splitter ndir bilmiyor modem nedir bilmeyen adamlar gördük... gülmekmi istiyorsunuz ben anlatımda gülün yurdum insanı arıyor kardeşim dogudan bizim internet cekmiyor pc modem acıkmı acık modem ve bilgisayar başındamınız bilgisayar başındayım ama modem catıda antenin yanına baglamış daha iyi ceksin diye
    ...bi başka biri modem ve bilgisayar başındamısınız bilgisayar başındayım modemi tavana monteledim adam merdivenle cıkıyor o hani link ışıgı nedir bilmeyen arkadaşlar icin söylüyorum adsl ışına bakmak icin merdivenle tavana cıkıyor ordan bakıp ışıkları kontrol ediyor....bi ablamda arıyor ben internete giremiyorum facebook acık ee ben ali diye bi arkadaşımı silmiştim ve daha sonradan tekrardan eklemek istiyorum eklemeye calışıyorum üstünde uyarı ve carpı işareti cıkıyor nasıl ekleyecem bi yardım .... bi amca arıyor bizim internet calışmıyor internet sayfası ac diyon nerden acacam nasıl yapacam tarif edermisin bi yardımcı ol bilgisayardan anlayan bilen bi kişiyle ara diyorsun bu seferde hic yardımcı olamadınız aldıgınız para heram olsun diyor senin maaşını ben veriyorum diyor adamın verdigi ücret aylık 29 tl calışanın maaşı bu kadarmı şimdi ? .... son ablam arıyor hotmaile giriş yapamıyor hotmail sayfasını actırıyon yardımcı oluyorsun bu bazı ardaşlar harddiskten konuşuyorlar hep aynı şeyleri söylüyorlar diyenler vardıya bu sefer harddiski bırakıyorsun illa ablayı hotmaile sokacan kafaya koymuşsun abla ugraşıyor gizli soru falan filan ablanın msn hacklenmiş ugraşlar boşa gidiyor görüşme dinlense calışanın puanı direk 0 harddiskten hizmeti vermedi diye bilgisayarı bilmeyen adam burda işi olmaz 1 gün 2 gün yada 1 hafta internete giremezsen aramayacagımda desende ararsın bilgisayarın b sini biliyorsunuzya basit bir işlem sonucu girecen belki cok ufakbi ayrıntıyı kacırdın yada bilmiyorsun o yüzden operatör olmazsa sen böyle kalırsın git türk telekoma türk telekom ne yapacak arıza kaydımı acacak sana yada tutup seni internetemi sokacak hayır ara diyecek onun icin arkadaşlar eleştirmeyeleim eleştiriyor sanız aradıgınızda ben burayı eleştirmiştim bak işim düştü demeyecekmisiniz




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.