Şimdi Ara

Türk Telekom binamızın altına mini saha dolabı koydu! (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
463
Cevap
3
Favori
36.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam ne uğraşıyon ya fiber gelmiş zaten fibere geçsene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsi27

    hocam ne uğraşıyon ya fiber gelmiş zaten fibere geçsene


    Evet süperonline geldi ancak sitede talep yok bi ara kafaya koyup bağlatayım dedim ama tek kişi için uğraşmayız dediler en az 4-5 abone bulursanız olur dediler
  • 1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Yapacağın şey çok basit. Modem değerlerinin ekran görüntülerinin çıktıları ile olayı detaylı bir şekilde anlatarak bağlı bulunduğun Türk Telekom Müdürlüğüne dilekçe yaz. Kayıt numarası al ve bu konuda bana dönüş yapılmasını istiyorum de. Sana ulaşım imkanı sağlayacak şekilde bütün telefon numaralarını yaz ver. Dilekçe doğrultusunda onlar mutlaka TTNET ile iletişime geçeceklerdir. Sadece santral görevlilerinin olduğu noktaya gidip ya da telefonla sorunu anlatmak bazen yetmiyor. Bürokrasiyi araya sokmak gerekiyor kimi zaman. Dilekçe üzerine mutlaka sana dönüş yapacaklardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Yapacağın şey çok basit. Modem değerlerinin ekran görüntülerinin çıktıları ile olayı detaylı bir şekilde anlatarak bağlı bulunduğun Türk Telekom Müdürlüğüne dilekçe yaz. Kayıt numarası al ve bu konuda bana dönüş yapılmasını istiyorum de. Sana ulaşım imkanı sağlayacak şekilde bütün telefon numaralarını yaz ver. Dilekçe doğrultusunda onlar mutlaka TTNET ile iletişime geçeceklerdir. Sadece santral görevlilerinin olduğu noktaya gidip ya da telefonla sorunu anlatmak bazen yetmiyor. Bürokrasiyi araya sokmak gerekiyor kimi zaman. Dilekçe üzerine mutlaka sana dönüş yapacaklardır.


    Dilekçe yazdım üstad, sorunun ttnet kaynaklı olduğu cevabını aldım. Bölge müdürlüğüne kadar ulaştım denenebilecek herşeyi denedim artık uğraşmayacağım sıkıldım. 16 mbitte onların olsun inşallah saha dolaplarıda patlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 9 Ağustos 2011; 13:23:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Yapacağın şey çok basit. Modem değerlerinin ekran görüntülerinin çıktıları ile olayı detaylı bir şekilde anlatarak bağlı bulunduğun Türk Telekom Müdürlüğüne dilekçe yaz. Kayıt numarası al ve bu konuda bana dönüş yapılmasını istiyorum de. Sana ulaşım imkanı sağlayacak şekilde bütün telefon numaralarını yaz ver. Dilekçe doğrultusunda onlar mutlaka TTNET ile iletişime geçeceklerdir. Sadece santral görevlilerinin olduğu noktaya gidip ya da telefonla sorunu anlatmak bazen yetmiyor. Bürokrasiyi araya sokmak gerekiyor kimi zaman. Dilekçe üzerine mutlaka sana dönüş yapacaklardır.


    Dilekçe yazdım üstad, sorunun ttnet kaynaklı olduğu cevabını aldım. Bölge müdürlüğüne kadar ulaştım denenebilecek herşeyi denedim artık uğraşmayacağım sıkıldım. 16 mbitte onların olsun inşallah saha dolaplarıda patlar.


    hocam anlamadığım şey şu sen belki adil kullanım miktarı yüzüne o tarifeye geçmek istiyorsun engel olmaya hakkı yok ki? Seni o tariye almadı mı hiç ? online işlemlerde olsaydı böyle mevzu mu olacaktı direk geçicektin saçmalığa bak.Ayrıca dediğim gibi varsayalım adil kullanım miktarı uygulanıyor sana 25 gb yetmez ama 50 gb yeter varsayalım ben sırf bu yüzden bile o tarifeye geçebilirim varsın hızım 8 mbitte kalsın yine mi engel olcaklar saçmalık bence.Siz geçirin tarifemi ben o tarifede olmak istiyorum diyin yine birşey değişmiyor mu ? sistem mi engelliyormuş? yoksa sadece ön bilgi olarak hattınız desteklemez ayağımı yapıyorlar.Hani tarifeyi bi değiştirebilseniz gerisini santralle halledebilirsiniz.




  • ben geçmek isteyecem geçirmiyecekler... büyük çapta bi olay çıkardı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Yapacağın şey çok basit. Modem değerlerinin ekran görüntülerinin çıktıları ile olayı detaylı bir şekilde anlatarak bağlı bulunduğun Türk Telekom Müdürlüğüne dilekçe yaz. Kayıt numarası al ve bu konuda bana dönüş yapılmasını istiyorum de. Sana ulaşım imkanı sağlayacak şekilde bütün telefon numaralarını yaz ver. Dilekçe doğrultusunda onlar mutlaka TTNET ile iletişime geçeceklerdir. Sadece santral görevlilerinin olduğu noktaya gidip ya da telefonla sorunu anlatmak bazen yetmiyor. Bürokrasiyi araya sokmak gerekiyor kimi zaman. Dilekçe üzerine mutlaka sana dönüş yapacaklardır.


    Dilekçe yazdım üstad, sorunun ttnet kaynaklı olduğu cevabını aldım. Bölge müdürlüğüne kadar ulaştım denenebilecek herşeyi denedim artık uğraşmayacağım sıkıldım. 16 mbitte onların olsun inşallah saha dolaplarıda patlar.


    hocam anlamadığım şey şu sen belki adil kullanım miktarı yüzüne o tarifeye geçmek istiyorsun engel olmaya hakkı yok ki? Seni o tariye almadı mı hiç ? online işlemlerde olsaydı böyle mevzu mu olacaktı direk geçicektin saçmalığa bak.Ayrıca dediğim gibi varsayalım adil kullanım miktarı uygulanıyor sana 25 gb yetmez ama 50 gb yeter varsayalım ben sırf bu yüzden bile o tarifeye geçebilirim varsın hızım 8 mbitte kalsın yine mi engel olcaklar saçmalık bence.Siz geçirin tarifemi ben o tarifede olmak istiyorum diyin yine birşey değişmiyor mu ? sistem mi engelliyormuş? yoksa sadece ön bilgi olarak hattınız desteklemez ayağımı yapıyorlar.Hani tarifeyi bi değiştirebilseniz gerisini santralle halledebilirsiniz.


    Zaten çok download canavarı bir kullanıcı değilim interneti iş amaçlı kullanıyorum aylık kota harcamam 30-35 gb taş patlasa 50 gb oluyor. Maalesef sistem izin vermiyormuş 16 mbit hıza diğer tüm tarifelere geçebiliyorum sadece 16 mbit tarifelerinden biri seçildiğinde sistem hattın desteklemediği hatasını veriyormuş, muhtemelen daha önce hattı 8 mbite sabitlediler, sabitledikleri içinde daha yüksek bir tarifeye geçemiyorum sistemsel bir sorun yüzündende sabitleme işlemi görünmüyor sanırım böyle karman çorman bir iş artık umrumda değil bu olayın canımı sıktığı yeter ne halleri varsa görsünler, bu arada bu sikayetvar.com sitelerinde her şikayete cevap geldiği her şikayetin çözüldüğü falan koca bir yalandır 10 şikayetten belki 1 tanesi çözülüyor, formalite icabı arıyorlar 3 tane ezberlettikleri şey var müşteri hizmetleride onları tekrarlıyor sonra sorunu çözdük ayağına oraya yazıyorlar, dışardan gören biride oooo ttnet ve türk telekom ne kadar müşterisini düşünen firma böyle adamlar her şikayeti çözmüş diyorlar, yazık.




  • Bizde hemen yanımızdaki beyaz saha dolabına aktarıldıl. Aşağıdaki değerlere göre yorumlayabilirmisiniz.

    DSL Upstream Rate: 1022 kbps
    DSL Downstream Rate: 4091 kbps

    Down up
    DSL Noise Margin: 146 dB 307 dB
    DSL Attenuation: 146 dB 0 dB
    DSL Transmit Power: -410 dBm -625 dBm

    Yorum alabilirmiyim arkadaşlar şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.




  • İzmir Konak'ta ki müdürlüğe gittiğimde, her işlemi yapıyorlardı. Bütün müdürlükler ya da adı her ne ise -ben merkez demeyi tercih ediyorum- hepside tam yetkili kişiler. Ben orada ki yetkili tarafından hızımı 8'e aldırmaya çalıştım en fazla 6 oldu. Kendi gözlerim ile ekranı gördüm. Her bir geçmişim yazıyordu. Kaç gün kaç saat bağlı olduğumu, ne kadar indirdiğimi herşeyi gördüm. Açık olan ekranda hız seçenekleri vardı, ilk 8'e bastı uyguladı, ekranda modeme sinyal gitmediği yazdı. Sonra artık gözümle gördüğüm için 6 oldu hızım. Kablo değiştir, yetkili kişi eve gelip ölçüm yapsın derken full sekiz oldum. On gün önce bende aradım TTnet'i, hızımı onlineden 16 yaptım, sizin onayınız olması gerekiyormuş geçiş yapmam için dedim temsilciye, tamam dedi. Ben vaz geçtim. Çok çok eminim ki ben geçiş yapsaydım sesim ile onay verdikten sonra ve hattım kopsaydı, en fazla iki gün bekleyecektim. Sonra en kötü ihtimal ya 9 alırdım ya da 10 Mbps alırdım. Toplam geçmişte dört kere aradım TTnet'i 16 ya geçiş için, iki tanesi sesimle onay verseydim anında geçirecekti, diğer ikiside müdürlüğe gidin ve hattınızın durumuna baksınlar, desteklemez ise internetsiz kalırsınız bir süre dedi. Tamam dedim.

    Son kez arasa ve bir başkası telefonda donanımcının yerine konuşsa, sesi farklı olduğu için hatırlamazlar ve ceb telefonundan ararlarsa yine bilemezler bu arkadaşın olduğunu, biliyorum ki telefon numarasından isim çıkıyor ama ezbere konuşmazlar telefonda, o zaman bir ihtimal online işlemden sonra aradığında hızı 16 ya geçecek ve kopma olursa iki gün sonra bir alt hızda sabitlenip mutlu mutlu internette gezecek. AHMET ERGÜL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmir85 -- 9 Ağustos 2011; 18:03:39 >




  • Benim değerlerim ne diyor arkadaşlar, ben kaç alabilirim?

    noise margin upstream: 13 db
    output power downstream: 18 db
    attenuation upstream: 30 db
    tone 0- 31: 00 00 00 05 78 89 9a aa aa aa aa aa 99 98 88 75
    tone 32- 63: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 64- 95: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 96-127: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 128-159: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 160-191: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 192-223: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 224-255: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 256-287: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 288-319: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 320-351: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    noise margin downstream: 12 db
    output power upstream: 11 db
    attenuation downstream: 0 db
    tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 32- 63: 03 34 44 66 77 77 78 88 89 aa aa aa a9 99 99 9a
    tone 64- 95: aa aa aa a9 88 99 99 99 99 90 98 87 77 77 77 77
    tone 96-127: 88 88 87 76 66 66 66 76 76 66 26 65 66 65 55 54
    tone 128-159: 14 32 44 44 43 30 33 11 30 22 33 22 22 00 00 00
    tone 160-191: 00 01 11 22 21 01 11 02 22 12 21 11 00 00 00 00
    tone 192-223: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 224-255: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 256-287: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 288-319: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 320-351: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 352-383: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
    tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.


    Ya siz yanlış biliyorsunuz yada oradaki görevlinin dünyadan haberi yok. Ben direk santrali telefonla arayıp "kardeşim hattımı yükseltin diyorum" hemen yükseltiyorlar. 1 dk bile konuşmuyorum toplamda. Siz bence iyice öğrenin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.


    Ya siz yanlış biliyorsunuz yada oradaki görevlinin dünyadan haberi yok. Ben direk santrali telefonla arayıp "kardeşim hattımı yükseltin diyorum" hemen yükseltiyorlar. 1 dk bile konuşmuyorum toplamda. Siz bence iyice öğrenin.


    Siz beni yanlış anladınız, ben hız yükseltemezler demedimki, tarife değiştirmiyorlar dedim tarifem 16 mbit olmadan santral kafasına göre 16 mbit hıza yükseltemez. İlk önce ttnetin benim 16 mbit tarifesine geçirmesi lazımki santral hızla oynama yapabilisin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.


    Ya siz yanlış biliyorsunuz yada oradaki görevlinin dünyadan haberi yok. Ben direk santrali telefonla arayıp "kardeşim hattımı yükseltin diyorum" hemen yükseltiyorlar. 1 dk bile konuşmuyorum toplamda. Siz bence iyice öğrenin.


    Siz beni yanlış anladınız, ben hız yükseltemezler demedimki, tarife değiştirmiyorlar dedim tarifem 16 mbit olmadan santral kafasına göre 16 mbit hıza yükseltemez. İlk önce ttnetin benim 16 mbit tarifesine geçirmesi lazımki santral hızla oynama yapabilisin.


    16mbit i internet üzerinden değiştirseniz ve daha sonra ölçüm için, santralden gelseler. Ayrıca ben geçen gün santrale uradım hattımın 16mbit destekleyip desteklemediğini sordum, ve desteklediğini söylediler isterseniz hemen geçirelim demişlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.


    Ya siz yanlış biliyorsunuz yada oradaki görevlinin dünyadan haberi yok. Ben direk santrali telefonla arayıp "kardeşim hattımı yükseltin diyorum" hemen yükseltiyorlar. 1 dk bile konuşmuyorum toplamda. Siz bence iyice öğrenin.


    Siz beni yanlış anladınız, ben hız yükseltemezler demedimki, tarife değiştirmiyorlar dedim tarifem 16 mbit olmadan santral kafasına göre 16 mbit hıza yükseltemez. İlk önce ttnetin benim 16 mbit tarifesine geçirmesi lazımki santral hızla oynama yapabilisin.


    16mbit i internet üzerinden değiştirseniz ve daha sonra ölçüm için, santralden gelseler. Ayrıca ben geçen gün santrale uradım hattımın 16mbit destekleyip desteklemediğini sordum, ve desteklediğini söylediler isterseniz hemen geçirelim demişlerdi.


    Online işlem merkezinde 16 mbite geçmek istediğimde hattınızın uygunluğunu kontrol etmek için 444 0 375 i arayın diyor. Artık çok umrumda değil açıkçası uğraşıp daha fazla sinirlerimi yıpratmayacağım 16 mbitleride onların olsun önümüzdeki ayda kapatıyorum.




  • Bugun TTnet'den ekipler geldi. Şu an apartmanın girişine doğru kazı yapıyorlar. Sanırım fiber kablo döşeyecekler. Saha dolabını apartmanın içine yerleştirecekler. Gelişmeleri yazarım
  • Nerede oturuyosunuz? Ne şans ama...
  • Merhaba arkadaşlar ben Denizli - Merkez de oturuyorum bulunduğum bölgede mart ayından önce 1 mbit internet kullanıyordum akşamları sürekli kopuyordu daha fazlasını hatlar kaldırmıyordu mart ayı içinde bulunduğum bölgeye saha dolabı kuruldu evime 100 metre uzaklıkta ince uzun saha dolabından koymuşlar onun 200 metre ilerisinede gordolabı gibi kocaman bir sahadolabı kuruldu. Smileadsl kullanıyordum saha dolabı kurulunnca hızımı 8 mbit yaptılar Merak ettim test için santrali aradım hızımı 16 mbit yaptı görevli 1 saat falan denedim herhangi bir sorun yoktu Smileadsl i aradım 16 mbitlik tarifeye geçmek için eski aboneler bu tarifeye geçemiyor dedi bende kızdım 297 tl ceza ödedim tahaüt için ve 27 mayısta ttnet te geçtim 28 inde bağlantı yaptılar hızım 14 mbit ama ışık sabitlenmiyor ertesi gün eve türk telekomdan ekip geldi telefon kutusundan evin içine kadar sıfır hat çekti yine olmadı ve sonunda hızımı 8 mbit yaptılar güzel çalışıyordu 30 mayısta hızı 4 mbite düşürdüler aradım ttneti hattınız 4 ten fazlasını kaldırmıyor dediler bende yaklaşık 2 ay smileadsl de 8 mbit kullandım sorun yoktu dedim hatta santaralden deneme amaçlı 16 mbit hız verdiler kopma olmadı dedim En sonunda 2 haziranda ttneti iptal ettirip tekrar smileadsl e geçtim ertesi gün adsl bağlandı hızı tam 16 mbit verdiler kopma falan yoktu Yani arkadaşlar ttnette bir sorun var smileadsl in 16 verdiği hatta ancak 4 mbit hız verebildi Üstelik 5 gün için 74 tl fatura gönderdi Şimdi smile kullanıyorum kafam rahat hat değerlerim aşşağıdaki gibi

    http://www.speedtest.net/result/1426810328.png


    http://www.pingtest.net/result/45057122.png




     Türk Telekom binamızın altına mini saha dolabı koydu!




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.