Şimdi Ara

Türk Telekom binamızın altına mini saha dolabı koydu! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
463
Cevap
3
Favori
36.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grup2008

    Merhaba arkadaşlar ben Denizli - Merkez de oturuyorum bulunduğum bölgede mart ayından önce 1 mbit internet kullanıyordum akşamları sürekli kopuyordu daha fazlasını hatlar kaldırmıyordu mart ayı içinde bulunduğum bölgeye saha dolabı kuruldu evime 100 metre uzaklıkta ince uzun saha dolabından koymuşlar onun 200 metre ilerisinede gordolabı gibi kocaman bir sahadolabı kuruldu. Smileadsl kullanıyordum saha dolabı kurulunnca hızımı 8 mbit yaptılar Merak ettim test için santrali aradım hızımı 16 mbit yaptı görevli 1 saat falan denedim herhangi bir sorun yoktu Smileadsl i aradım 16 mbitlik tarifeye geçmek için eski aboneler bu tarifeye geçemiyor dedi bende kızdım 297 tl ceza ödedim tahaüt için ve 27 mayısta ttnet te geçtim 28 inde bağlantı yaptılar hızım 14 mbit ama ışık sabitlenmiyor ertesi gün eve türk telekomdan ekip geldi telefon kutusundan evin içine kadar sıfır hat çekti yine olmadı ve sonunda hızımı 8 mbit yaptılar güzel çalışıyordu 30 mayısta hızı 4 mbite düşürdüler aradım ttneti hattınız 4 ten fazlasını kaldırmıyor dediler bende yaklaşık 2 ay smileadsl de 8 mbit kullandım sorun yoktu dedim hatta santaralden deneme amaçlı 16 mbit hız verdiler kopma olmadı dedim En sonunda 2 haziranda ttneti iptal ettirip tekrar smileadsl e geçtim ertesi gün adsl bağlandı hızı tam 16 mbit verdiler kopma falan yoktu Yani arkadaşlar ttnette bir sorun var smileadsl in 16 verdiği hatta ancak 4 mbit hız verebildi Üstelik 5 gün için 74 tl fatura gönderdi Şimdi smile kullanıyorum kafam rahat hat değerlerim aşşağıdaki gibi

    http://www.speedtest.net/result/1426810328.png


    http://www.pingtest.net/result/45057122.png




     Türk Telekom binamızın altına mini saha dolabı koydu!



    Ttnet ise hiç şaşırmadım adamların her işi kötü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grup2008

    Merhaba arkadaşlar ben Denizli - Merkez de oturuyorum bulunduğum bölgede mart ayından önce 1 mbit internet kullanıyordum akşamları sürekli kopuyordu daha fazlasını hatlar kaldırmıyordu mart ayı içinde bulunduğum bölgeye saha dolabı kuruldu evime 100 metre uzaklıkta ince uzun saha dolabından koymuşlar onun 200 metre ilerisinede gordolabı gibi kocaman bir sahadolabı kuruldu. Smileadsl kullanıyordum saha dolabı kurulunnca hızımı 8 mbit yaptılar Merak ettim test için santrali aradım hızımı 16 mbit yaptı görevli 1 saat falan denedim herhangi bir sorun yoktu Smileadsl i aradım 16 mbitlik tarifeye geçmek için eski aboneler bu tarifeye geçemiyor dedi bende kızdım 297 tl ceza ödedim tahaüt için ve 27 mayısta ttnet te geçtim 28 inde bağlantı yaptılar hızım 14 mbit ama ışık sabitlenmiyor ertesi gün eve türk telekomdan ekip geldi telefon kutusundan evin içine kadar sıfır hat çekti yine olmadı ve sonunda hızımı 8 mbit yaptılar güzel çalışıyordu 30 mayısta hızı 4 mbite düşürdüler aradım ttneti hattınız 4 ten fazlasını kaldırmıyor dediler bende yaklaşık 2 ay smileadsl de 8 mbit kullandım sorun yoktu dedim hatta santaralden deneme amaçlı 16 mbit hız verdiler kopma olmadı dedim En sonunda 2 haziranda ttneti iptal ettirip tekrar smileadsl e geçtim ertesi gün adsl bağlandı hızı tam 16 mbit verdiler kopma falan yoktu Yani arkadaşlar ttnette bir sorun var smileadsl in 16 verdiği hatta ancak 4 mbit hız verebildi Üstelik 5 gün için 74 tl fatura gönderdi Şimdi smile kullanıyorum kafam rahat hat değerlerim aşşağıdaki gibi

    http://www.speedtest.net/result/1426810328.png


    http://www.pingtest.net/result/45057122.png




     Türk Telekom binamızın altına mini saha dolabı koydu!



    Bir oraya bir buraya derken epeyce fatura ödemişsin be arkadaşım. Neyse yine de geçmiş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.


    Ya siz yanlış biliyorsunuz yada oradaki görevlinin dünyadan haberi yok. Ben direk santrali telefonla arayıp "kardeşim hattımı yükseltin diyorum" hemen yükseltiyorlar. 1 dk bile konuşmuyorum toplamda. Siz bence iyice öğrenin.


    Siz beni yanlış anladınız, ben hız yükseltemezler demedimki, tarife değiştirmiyorlar dedim tarifem 16 mbit olmadan santral kafasına göre 16 mbit hıza yükseltemez. İlk önce ttnetin benim 16 mbit tarifesine geçirmesi lazımki santral hızla oynama yapabilisin.


    16mbit i internet üzerinden değiştirseniz ve daha sonra ölçüm için, santralden gelseler. Ayrıca ben geçen gün santrale uradım hattımın 16mbit destekleyip desteklemediğini sordum, ve desteklediğini söylediler isterseniz hemen geçirelim demişlerdi.


    Online işlem merkezinde 16 mbite geçmek istediğimde hattınızın uygunluğunu kontrol etmek için 444 0 375 i arayın diyor. Artık çok umrumda değil açıkçası uğraşıp daha fazla sinirlerimi yıpratmayacağım 16 mbitleride onların olsun önümüzdeki ayda kapatıyorum.


    m.h. yi arayıp tarife değiştirmek istiyorum diyin .
    anında değişiyor tarife.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123


    quote:

    Orijinalden alıntı: semender86


    quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    1 saat önce son kez santral teknisyeni ile görüştüm adam inatla 16 mbit alabilirsin diyor, adama anlatmaya çalışıyorum ttneti aradım hat sistemde desteklenmiyor görünüyor diyorum adamın dediğine bakın ''o zaman yapacak birşey yok'' evet her 50-60 lira veriyoruz ama ttnet ve türk telekom denilen sözde firmaların dandik, işlevsiz, sorunlu, otomasyondan uzak sistemleri yüzünden hattım desteklemesine rağmen istediğim tarifeye geçemiyorum, ttnet sorun telekomda, türk telekom ise sorun ttnette diyip suçu birbirlerine atıyorlar, bunların ben zaten bu 2 firmanında bir işi tam yaptıklarını görmedim mutlaka bir iş yapıyorlarsa size ilerde kötü bir dönüşü olacaktır, ttnet müşteri hizmetleri birde utanmadan tahahüt teklif ediyor, siz 16 mbiti 12 ay 5 liraya bile verseniz artık sizinle işim olmaz, zaten ttnet müşteri hizmetleride iyice kendini salmış ne müşterinin söylediğini dinliyorlar ne de doğru düzgün bir bilgileri var ezberletilen 3 şeyi tekrarlayıp bol bol gereksiz anket yapıp duruyorlar.

    Verecekleri 16 mbitinde saha dolabıda onların olsun 10 gündür uğraşıyorum 20 liralık telefon görüşmesi yaptım ama maalesef bunlardan bir halt olmaz, önümüzdeki ayda kapattırıyorum, ttnet ve telekom denen çarpık şirketten bir daha hizmet almayacağım.

    Sinirden bu konuyuda sildirecektim ama neyse dedim diğer mağdurlarda bilgilensin 100 metre ötede saha dolabınız olursa hemen sevinmeyin telekom sizin sevincinizi kursağınızda bırakacak.

    Selametle.


    Santraldeki arkadaş hattın bomba gibi diyorsa oradan geçirsin o zaman sizi 16mbit e. ? müşteri hizmetlerini neden arayasın ki?


    Santralin tarife değiştirmeye yetkisi yok, özlük bilgileriyle birlikte sadece ttnet üzerinden değişebiliyor.


    Ya siz yanlış biliyorsunuz yada oradaki görevlinin dünyadan haberi yok. Ben direk santrali telefonla arayıp "kardeşim hattımı yükseltin diyorum" hemen yükseltiyorlar. 1 dk bile konuşmuyorum toplamda. Siz bence iyice öğrenin.


    Siz beni yanlış anladınız, ben hız yükseltemezler demedimki, tarife değiştirmiyorlar dedim tarifem 16 mbit olmadan santral kafasına göre 16 mbit hıza yükseltemez. İlk önce ttnetin benim 16 mbit tarifesine geçirmesi lazımki santral hızla oynama yapabilisin.


    16mbit i internet üzerinden değiştirseniz ve daha sonra ölçüm için, santralden gelseler. Ayrıca ben geçen gün santrale uradım hattımın 16mbit destekleyip desteklemediğini sordum, ve desteklediğini söylediler isterseniz hemen geçirelim demişlerdi.


    Online işlem merkezinde 16 mbite geçmek istediğimde hattınızın uygunluğunu kontrol etmek için 444 0 375 i arayın diyor. Artık çok umrumda değil açıkçası uğraşıp daha fazla sinirlerimi yıpratmayacağım 16 mbitleride onların olsun önümüzdeki ayda kapatıyorum.


    m.h. yi arayıp tarife değiştirmek istiyorum diyin .
    anında değişiyor tarife.



    Maalesef değişmiyor sistem onay vermiyormuş 5 kez aradım, sizin aboneğiniz hiçbir zaman 16 mbit tarifesine geçemez gibi saçma sapan bir cevap bile aldım peki nedeni nedir diyorum onada cevap yok, iyide ben 3-4 ay önce 16 mbit tarifesine geçmiştim sonra tekrar netlimitsize geçtim diyince dumur oldular arıza kaydı oluşturdular 4.kez ne arayan var ne soran kendileride anlamadı ne olduğunu Ağlanacak halimize gülüyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 11 Ağustos 2011; 23:01:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Maalesef değişmiyor sistem onay vermiyormuş 5 kez aradım, sizin aboneğiniz hiçbir zaman 16 mbit tarifesine geçemez gibi saçma sapan bir cevap bile aldım peki nedeni nedir diyorum onada cevap yok, iyide ben 3-4 ay önce 16 mbit tarifesine geçmiştim sonra tekrar netlimitsize geçtim diyince dumur oldular arıza kaydı oluşturdular 4.kez ne arayan var ne soran kendileride anlamadı ne olduğunu Ağlanacak halimize gülüyoruz.


    sanrtaldeki adam ayarlar ama .o da yapmaz.
    superonlina felan geçin belki o zaman olur :)
    quote:

    Ancak üst hıza geçmek için Türk Telekom Ofis'lerine başvurulması gerekmektedir.

    diyor.




  • @donanımcı123
    Sana yapabileceğim iki öneri var. Denemekte yarar olacağını düşünüyorum. O da 1 aylık TivibuEv al. 9 küsür TL bir ücreti var. Talep ettikten sonra hattında ister istemez bir oynama yapacaklar ve hızını yukarı çekecekler. Hat kaliteni düşünecek olursak Hattında yapılacak bu oynamadan sonra en azından 10-12 mbps arasında bir hızla internet kullanımın olur. çünkü hızını HD kanalların da rahatlıkla izlenebileceği bir noktaya çekeceklerdir. Geri kalan kısmını da internet kullanımı için kullanacaksın. Bu şekilde bir süre kullandıktan sonra yeniden talepte bulun. Belki bu değişiklik sistemde görünür. Bundan da çözüm alamazsan başka bir ISS'ye geç.
    İkinci önerim hattının kalitesi göz önüne alındığında VDSL2 paketlerinden birine geçiş yap. Hali hazırda portun sistemde VDSL2 paketinde görünecektir. Bir süre sonra ordaki aboneliği bitirirsin ve yeniden ADSL dönersin ve döndüğünde de 16 mbps paket talebini yaparsın. Hattını güncelleyecekleri için 16 mbps'lik paketi kullanmaya başlayabilirsin. Gerçi VDSL2 den sonra 16 mbps istermisin o da ayrı bir konu ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SNIPER82 -- 11 Ağustos 2011; 23:17:48 >




  • Farklı İSS e telefon açıp hattığımda 16mbit alabilecekmiyim diye sorun bakalım ne diyecekler. :)
  • 3 saattir internetle boğşuyorum adsl portu hata sayfası çıkıp duruyordu.Şifre değişmiş desem biraz farklı bir uyarı gibiydi ama dedim herhalde portla alakalı sorun var birde baktım download hızı 2000 küsürlü birşeye düşmüş normalde 9415/955 di.Çıldırdım iyice internete de giremiyorum ama asıl korkum bunu düzelttirmekle boğuşacağım zamandı :)

    Demin birden internetin geldiğini, girebildiğimi farkettim şaşırıp modem sayfasına bir baktım hat zayıflama değerim 16 dan 2.4 e düşmüş, snr marjinde 20 den 33 e çıkmış :) ben dışarıyı pek takip etmedim ama kutu falan diktiler herhalde 2 lere kadar düştüğüne göre hat zayıflama değerim :) bu konuda tek müzdarip olduğum mevzu 9415/955 alıyordum 8192/799 a geri döndüm :) fazladan verilen hız uçtu gitti yani.Neyse yinede sevindim değerlerimin iyileşmesine artık yolu açık hertürlü hızı alır :)


    Gönderme Alma

    SNR marjin 33.2 16.2 db

    Hat Zayıflaması 2.4 1.5 db

    Veri Oranı 8192 799 kbps

    Benzer durum olduğundan bu konuda paylaştım hocam sizce bu hat zayıflama değerlerine sahipse kutu çok yakın olması lazım değil mi bi bakayım nereye ne koymuşlar :)




  • başka bi konuda da yazmıştım aynı konu bana da oldu evdeki 16 mbit olan internet,m eskiden 16100 civarı alırdı ve stabil deildi dalganırdı downloadda ama şimdi 1.55 mb/s ile download yapabiliyorum 16381/799 olmuş hat zayıflama değerim de düşmiş evdeki diğer 8 mbit olanın hızı da 7999/799 olmuş ama önceden ondaki ulaşılabilir hız 10500 iken şu an 20500 olmuş telekomu tebrik ediyorum bu noktada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: luckyluke

    başka bi konuda da yazmıştım aynı konu bana da oldu evdeki 16 mbit olan internet,m eskiden 16100 civarı alırdı ve stabil deildi dalganırdı downloadda ama şimdi 1.55 mb/s ile download yapabiliyorum 16381/799 olmuş hat zayıflama değerim de düşmiş evdeki diğer 8 mbit olanın hızı da 7999/799 olmuş ama önceden ondaki ulaşılabilir hız 10500 iken şu an 20500 olmuş telekomu tebrik ediyorum bu noktada


    Çok geç başladılar açıkcası bu çalışmalara insanlar netlimitsiz tarifesini kullanıp 2-3 mbiti zor gördü uzun süre, ama yinede geç olsunda güç olmasın diyoruz ancak :)

    Bende evvelden netlimitsizde 9415/955 alıyorum diye devam ediyordum ama şimdi normal 8192/799 veriliyor bari arayayımda 16mbite geçireyim tarifeyi online işlemlerden geçmiyormuş buda ayrı komedi yılbaşında online işlemlerden geçirip 2 ay kullanmıştım halbuki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: luckyluke

    başka bi konuda da yazmıştım aynı konu bana da oldu evdeki 16 mbit olan internet,m eskiden 16100 civarı alırdı ve stabil deildi dalganırdı downloadda ama şimdi 1.55 mb/s ile download yapabiliyorum 16381/799 olmuş hat zayıflama değerim de düşmiş evdeki diğer 8 mbit olanın hızı da 7999/799 olmuş ama önceden ondaki ulaşılabilir hız 10500 iken şu an 20500 olmuş telekomu tebrik ediyorum bu noktada


    Çok geç başladılar açıkcası bu çalışmalara insanlar netlimitsiz tarifesini kullanıp 2-3 mbiti zor gördü uzun süre, ama yinede geç olsunda güç olmasın diyoruz ancak :)

    Bende evvelden netlimitsizde 9415/955 alıyorum diye devam ediyordum ama şimdi normal 8192/799 veriliyor bari arayayımda 16mbite geçireyim tarifeyi online işlemlerden geçmiyormuş buda ayrı komedi yılbaşında online işlemlerden geçirip 2 ay kullanmıştım halbuki.


    insanlar 16yı performanslı alamayınca online işlemlerden kaldırdılar benim evdeki 2 internetten 8 olanın da uploadı yükselmişti 16 olanınkisi aynı kalmıştı ama şimdi bi iyileşme söz konusu oldu en azından 16 olan stabil çalışiyo sanırım bu iyileştirmeleri tivibu ev için yapiyolar yakında türkiye genelince yayılcak gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: luckyluke


    quote:

    Orijinalden alıntı: CeSiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: luckyluke

    başka bi konuda da yazmıştım aynı konu bana da oldu evdeki 16 mbit olan internet,m eskiden 16100 civarı alırdı ve stabil deildi dalganırdı downloadda ama şimdi 1.55 mb/s ile download yapabiliyorum 16381/799 olmuş hat zayıflama değerim de düşmiş evdeki diğer 8 mbit olanın hızı da 7999/799 olmuş ama önceden ondaki ulaşılabilir hız 10500 iken şu an 20500 olmuş telekomu tebrik ediyorum bu noktada


    Çok geç başladılar açıkcası bu çalışmalara insanlar netlimitsiz tarifesini kullanıp 2-3 mbiti zor gördü uzun süre, ama yinede geç olsunda güç olmasın diyoruz ancak :)

    Bende evvelden netlimitsizde 9415/955 alıyorum diye devam ediyordum ama şimdi normal 8192/799 veriliyor bari arayayımda 16mbite geçireyim tarifeyi online işlemlerden geçmiyormuş buda ayrı komedi yılbaşında online işlemlerden geçirip 2 ay kullanmıştım halbuki.


    insanlar 16yı performanslı alamayınca online işlemlerden kaldırdılar benim evdeki 2 internetten 8 olanın da uploadı yükselmişti 16 olanınkisi aynı kalmıştı ama şimdi bi iyileşme söz konusu oldu en azından 16 olan stabil çalışiyo sanırım bu iyileştirmeleri tivibu ev için yapiyolar yakında türkiye genelince yayılcak gibi

    Doğrudur hocam yoksa millete zaten 2 mbite veriyorlardı netlimitsizi :) maksatları ek gelir getirecek tivibu ev hizmeti olabilir.




  • @CeSiN Kardeşim ping değerlerinde bir iyileşme oldumu çok merak ediyorum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcnx

    @CeSiN Kardeşim ping değerlerinde bir iyileşme oldumu çok merak ediyorum ?


    Pingde pek değişiklik olmaz pingi belirleyen olay santralin diğer pop noktalarıyla olan fiber bağlantısının durumudur. Zaten saha dolabı varsa santralle sizin aranızda erişim süresi 2-3 ms dir.

    Hayırlı olsun cesin üstad, 2 ye kadar düştüyse sanırım sizin apartmanada mini saha dolabı takılmıştır.

    Bu arada ben 16 mbit sevdasından vazgeçtim, birazdan bir daha arayayım 444 0 375 i haftada bir arıyorum belki sistemleri düzelir diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 18 Ağustos 2011; 22:29:54 >
  • Hehehe son 15 günde 6 kez arayışım 4 kez arıza kaydı bırakışım inatla geçemessiniz diyorlar
  • @donanımcı123 hocam daha önce de söylemiştim bizim apartmana da kutu koyalı 1 aydan fazla oldu işte fiber kabloları felan da çektiler.zannedersem 2 hafta önce yukarda arkadaşın belirttiği gibi bende de bi port değişim işlemi olmuştu ve internete girmeye çalıştığımda arkadaşınki gibi yanlış şifre uyarısı veriyordu.sonra ttneti aradım arıza kaydı açtılar 5 dk sonra santralden görevli aradı port işleminin türk telekomdan kaynaklandığını söyledi, biraz uğraştıktan sonra sorunu giderdi ama değerlerimde hiçbir değişiklik olmadı.arkadaş benim değerler düzeldi diyince içime kurt düştü.sende de böyle bi port değiştirme işlemi olmuş muydu acaba?
  • arkadaşım telefon numaranı söylersen yardımcı olmaya çalışayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Hehehe son 15 günde 6 kez arayışım 4 kez arıza kaydı bırakışım inatla geçemessiniz diyorlar


    arkadaşım telefon numaranı söylersen yardımcı olmaya çalışayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uralhan

    arkadaşım telefon numaranı söylersen yardımcı olmaya çalışayım.


    pm atayım hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carsi27


    quote:

    Orijinalden alıntı: uralhan

    arkadaşım telefon numaranı söylersen yardımcı olmaya çalışayım.


    pm atayım hocam.


    aslında donanımcı123 e yardımcı olayım demek istemiştim ama sizede yardımcı olmaya çalışırım :)
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.