Şimdi Ara

Türk Telekom Artık Bıktık Senden

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Arkadaşlar bakın 04.09.2019. Tarihin de Saat 21:00 da 1845222726 numaralı Müşteri numarası ile Türk Telekom Müşteri hizmetlerine İnternetimin Aşırı derece hız düşüklüğü ile ilgili arıza kaydı bildirdim. 07.09.2019 Tarihi olmasına Rağmen ikinci kez uyarmama rağmen arızam giderilmedi İnternet Bağlantım kademedli olarak 5 dakika da bir sürekli Aşırı derece de düşmektedir bunu daha önceki paylaşımlarım da da forumda belirttim. önceki hız değerleri de aynı bakın son haftalarda internet hattım da ciddi bir sıkıntı var internet hızım ikide bir 5 dakika da bir sürekli aşırı derece de düşüyor maksimum kendi alt yapım çerçevesinde aldığım hız 1.80 ve bazen çok iyi durumlarda 2.00 mbps oluyordu tabi köyde yaşadığım için alt yapımda yetersiz olduğu için bu bazen 1 mbps nin altına düşüyordu her sorunlar çözüme kavuşturulduğunda bir iki hafta sonra hızım desteklenmediği için 0.512 kbps ye düşürülmek zorunda kalınıyordu şimdi son zamanlarda çok ciddi hız düşüklüğü sorunu yaşıyorum mecbur bazen forum da paylaşım yapmak için turkcell internetimi kullanmak zorunda kalıyorum bugün ise kimse türk telekomdan sorunun çözüme ulaşıp ulaşmadığı ile ilgili arayan olmadı mağdur ettiler adeta burdan arkadaşlara sesleniyorum Türk Telekom Türkiye nin En Kalitesiz Başarısız bir şirketidir. artık Aşırı Şikayetlerden dolayı ilgilenmiyorlar. Sırf Köyde olduğum için hız sorunum çözüme kavuşturulamıyor. Görseli Paylaştım işte Aldığım değerler Aşağıda MevcutturTürk Telekom Artık Bıktık Senden







  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hemen aktarıyorum bugün için ölçümler birkaç saat ve bir gün içinde ölçümlerim ayrıca 04.09.2019 tarihinden beri türk telekom yetkililerine ilettiğim arıza kaydı ile ilgilenilmedi bağlantım kademeli olarak aşırı derece de düşüyor bugün yine aradım şikayet ettim inanır mısınız 3 defa müşteri hizmetlerine iletiyorum şikayeti bölge müdürlüğü ne ilgileniyor nede sms bilgilendirmesi yapıyor. inat ediyorlar sanki bir de ilçe merkezine 8 KM uzak bir köyde yaşıyorum köylerle ilgilenilmiyor uzak kalıyor kendileri de bir keresinde çok iyi hatırlıyorum abi 3 yıl önce alt yapı sorunlarımız vardı teknik ekipden bir kişi köyüm de bize internet verilmesinin oldukça saçma olduğunu söylediler internet kullanmamız türk telekom tarafından alt yapı sorunu yüzünden sağlıklı olmayacak dedi işte aslında o diyen de o zamanları çok haklı söylemiş adam 25-30 yıldır bu işi yapıyor alt yapı yok Değerleri veriyorum buyur abi Türk Telekom Artık Bıktık Senden




  • Hat değerleri dediğimiz ekranı nasıl alacağını gösteren konuyu link attım yukarıda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.