Şimdi Ara

Türk Telekom arıza kaydına ekip yollamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TT altyapısını kullanan bir firmaya geçiş yaptım. Geçiş yaptıktan 1 gün sonra DSL bağlantısı kesildi. Firma TTKOM'a arıza kaydı açtırdı. 7 günü geçti ekipler gelmiyor.

    Türk Telekom'dayken arıza kaydı açtırdığımda 1 gün içinde geliyorlardı. TT'yi aradığımda hiçbir şekilde bilgi vermiyorlar aboneleri olmadığım için. Aynı şeyleri TT'ye söyledim temsilci diyor ki işte TTKOM farkı bu bizde olsaydınız hemen gelirdik. O zaman kiralamasınlar bu firmalara sonrasında ekip yollamayacaklarsa. Kasıtlı yapılan bir şey bu galiba.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Firmanız ile Telekom arasında bir konu bu tamamen. Firmanız üzerinden bilgi edinmeniz lazım ekiplerin neden arızaya gelmediği yönünde. TT size bilgi vermez müşterisi olmadığınız için.


    Alternatif firma çok var Telekom arızaları ayırt etmiyor hepsine gidiyor anlaşmalar dahilinde ise.


    Firmanıza kayıt açın dilerseniz Telekom neden gelmiyor diye onlar bilgi alıp size iletirler.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Sözde o şekilde ancak ekipler TT müşterilerine öncelik veriyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam firma 2 kere iletti. Aciliyette belirtti. Ne yapmam gerekiyor bu durumda? 8 gün oldu. Normalde 1 günde geliyorlardı köyde olmamıza rağmen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Sizin hizmet aldığınız firmayı sıkıştırmaktan başka yapacak bir şeyiniz yok maalesef.

  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Firmanızdan arıza kaydı için referans numarası isteyin bakalım, şu linkten kontrol edersiniz. Arızanın nedeni neymiş.


    kurumsalohm.turktelekom.com.tr
    Türk Telekom Online Hizmet Merkezi - İşlemler
    https://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom arızaların hepsine gider ama taşeron firma müşterilerinin arızalarını, kendi müşterilerine göre biraz ağırdan alıyor.


    Sonuçta genellikle Telekom'dan hizmet alan müşteri daha fazla para ödediği için , hizmete dahil olarak premium servis de sunuyorlar.


    Her zaman altyapı sahibinin sözü geçiyor ne de olsa.

  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    İki firma arasında imzalanan anlaşmayı bilmediğimiz için ne desek havada kalır ama bu hususta şunu belirtmekte fayda var. X firmasıyım atıyorum Telekom ile altyapı kullanımı ve teknik ekibini kullanmak üzere anlaşma imzalamışım. Müşterim günlerce internete giremiyorsa veya arızası çözülmüyorsa bununla ilgili iletişim kurmaya gayret ederim eğer iletişim kuramıyorsam yada sıkıntı çözülmüyorsa yasal yollara başvururum eğer sözleşmeden doğan haklarım var ise.


    Zira müşteriye "senin sorunun bizlik değil Telekom ile ilgili" demek kolay. Bu cevabın verilmesini de doğru bulmuyorum. Gerekirse ilgili x firma Telekom yetkilileri ile irtibata geçer ve durumun detayını öğrenip müşteriye aktarır.


    Benim geçmiş yıllardan beri forumda gördüğüm kadarıyla 20-30 gün arızası giderilmeyenler var ama ilgili x firma ısrarla "senin sorunun bizlik değil" deyip geçiştiriyor. Problem senlik veya değil, bu müşteri senin müşterin ve onun sıkıntısını gidermek de senin görevin çünkü senden hizmet alıyor.


    Gerekirse Telekom yetkililerini ararsın, sözleşmeden doğan hakların varsa yasal süreçlere girersin. X firma adına söylüyorum bunları yani.


    Yani özetle söylemek istediğim, müşteriye "senin sorunun bizlik değil" demek nasıl bir cevaptır ben bunu halen anlamış değilim.


    Not: X firma derken belli bir firmayı kastetmiyorum tamamen örnek veriyorum.





  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Senin yapacağın bir şey yok hocam senin firman ile Telekom arasında bir konu bu.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam sağ ol cevap için.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm sürecinde olarak gözüküyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt

    Beklemekten başka çare yok gibi; en kısa sürede sorununuzun çözümünü temenni ederim.

  • Aranızın iyi olduğu komşuya rica etin modemin fişini çekip sinyal yok diye kayıt bıraksın paşa paşa kapınıza gelecekler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _A_N_I_L_ -- 26 Temmuz 2024; 22:4:17 >
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Hocam köydeyiz. Bi aşağıdaki komşuda var ev interneti onlarla aramız bozuk. Firma ıslah çalışması vardır olarak gözüküyor dedi şimdi. Bilmiyorum doğru mudur artık. Buraya geçince olması tuhaf.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk dan şikayet kaydı aç. İpe İpe gelecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma açmış gözüküyor BTK'de. Bir de ben açarsam TT diyor müşterimiz olmadığınız için destek veremiyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cracker1718 kullanıcısına yanıt
    Islah çalışması var dedilerse bu genelde kablo kopukluğu yüzünden oluyor. Sizin binanızın dışında bilmediğiniz bir kablo arızası olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Büyük ihtimalle geçiş yapmadınız, yeni abonelik aldınız ve kurulum ekibi kolaya kaçıp doğru bağlantıyı yapmadığı için eski operatörünüzün hattı kapanınca internetiniz kesildi. Kullandığınız operatör için Telekom'un binanıza etiket bırakmış olması gerekiyor, bağlantıyı oradan sağlarsanız interneti kullanmaya devam edebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drahmizm -- 28 Temmuz 2024; 11:47:54 >
  • Drahmizm kullanıcısına yanıt

    Geçiş yaptım Türk Telekom'dan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim edindiğim bilgiye göre (VDSL konusunda) servis elemanı/ekibi saha dolabına gittiğinde "arızalı" demn portun TTNet müşterisinw ait olduğunu ya da bir alternatif ISS' kiralanmış mı olduğunu göremiyor. Ancak onu merkezinden yönlendirenler biliyor. Ya kasten gerektiği anda teknik elemanı yönlendirmiyorlar ya da ağırdan almasını söylüyorlar.


    Ama kendi abonelerine çok daha hızlı hizmet veriliyor.


    Bir diğer konu da ADSL+VDSL // FTTH konusu. FTTH altyapının girdiği bölgelerde TTNet (T.Telekom üzerinden) VDSL arızalarına da ağır aksak müdahale ediyor. Bunu bizzat sahadaki elemanın ağzından duydum. En azından büyük şehirlerde ve FTTH'ın yaygın hale geldiği bölgelerde durum böyleye benziyor ve gittikçe daha da artacak. Özetle Telekom VDSL'den kendini kurtarmaya çalışıyor. Bize hizmet veren kocaman Tip-5 saha dolabı var. Konuştuğum eleman "bunun içindeki VDSL portların yarısı boşaldı! Çoğu lkişi FTTH'a geçti!..." diye ifade etti.





  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.