|
Arkadaşlar iyi akşamlar, Bugün akşam üstünden beri olan bir sorun hakkında varsa bilen arkadaşlardan yardım istiyorum. Bu akşam üstüne kadar herhangi bir sıkıntı olmadan telefonumla her türlü konuşma yapabiliyordum(arayabiliyorum,aranabiliyordum) ama bu akşam üstünden bu yana şöyle ilginç bir sorunum oluştu; sadece oturduğum dairede kimseyi aramıyorum kimse tarafından aranamıyorum(Mobil veriden internet kullanımında veya sms göndermede herhangi bir sorun yaşamıyorum.). Evden çıktığımda sorunsuz bir şekilde arama yapabiliyorum gelen aramaları da cevaplayabiliyorum ama birisi ile telefonda konuşarak oturduğum daireye doğru geldiğimde telefondan parazit varmış gibi hışırtılar geliyor ve ne ben karşı tarafı duyabiliyorum ne de karşı taraf beni duyabiliyor. Bu konu hakkında sizlerin fikirlerini duymak istıyorum,ilgilenenlere şimdiden teşekkürler :) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logoglu01 -- 21 Haziran 2021; 22:14:5 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






