Şimdi Ara

Türk Telekom ADSL'den VDSL'e geçiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ,

    Bu ayın 11.de Müşteri Hizmetlerini arayıp 2 kez altyapımın 59Mbit'e kadar VDSL desteklediğini teyit ettikten sonra 35Mbit'e kadar olan pakete geçiş istedim.
    7-15 gün internetin kesileceğini ilettiler kabul ettim mecburen. İlk 5 gün internetim kesilmedi sonrasında dsl ışığım söndü ve hala sönük.
    Bugün yani ayın 22'sinde Türk Telekom Santral'e gittim. Benim ile ilgilenen arkadaş işlem yapacak arkadaşların dışarda olduğunu , beklememe gerek olmadığını ve 15 dakika içerisinde sms ile olumlu yada olumsuz cevap geleceğini söyledi.
    DSL ışığım için ise ADSL portundan sökülmüştür VDSL portu yoksa sökülüp kalmıştır dedi.

    Velhasıl eve geldim ve bekledim , hala dsl ışığım yanmıyor. Online işlemlere baktığımda ise hala talebimin hala beklemede olduğunu görüyorum. Yakın olsa müdürlüğe gideceğim fakat Sultanbeyli'de oturuyorum Müdürlük Pendik'te.
    Yakın zamanda bu şekilde bir değişiklik yapan arkadaş var mıdır ? Hala işlem iptal edilmediğine göre ümitlenmeli miyim ?


    Türk Telekom ADSL'den VDSL'e geçiş







  • Şimdi, modem VDSL destekli mi? Sorgu yaptığınızda port görünüyor mu? https://www.extranet.com.tr/altyapi

    Port yoksa bir süre beklemeniz gerekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Asus Dsl-N16 VDSL destekli modemim var.
    Attığınız site sorunlu sanırım hiçbir bilgi gelmiyor. Turknet , Millenicom gibi sitelerden baktığımda altyapınız yok şeklinde görünüyor. Türk Telekom Kapsama Haritası üzerinde ise ADSL alabileceğim görünüyor. MH 'de VDSL 59Mbit'e kadar altyapınız var diyor. Hangisi doğru şimdi :) Yasal süresi 15 gün daha fazla uzayabilir yazıyor forumdaki diğer konularda da.
    Yaklaşık 1 haftadır internetim kesik , süreç daha fazla uzarsa faturada indirim talep edilebiliyor mu ?

    Türk Telekom ADSL'den VDSL'e geçiş




  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Edilebiliyordu eskiden, şimdi bilmiyorum. Sanırım VDSL port bekliyorsunuz. Keşke müdürlüğe sık gidip biraz sıkıştırabilseniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Santral yakın da müdürlük için ilçe değiştirmem gerekiyor, bide hafta içi gitmek gerekiyor galiba.
    Pazartesi günü tekrar santrale giderim. 15 gün dolunca da hala internetsiz kalırsam (11.de başvurdum 26.sında doluyor galiba) Müdürlük yolu gözükecek. İzin alıp gitmeye çalışırım. Pandemi muhabbetinden Home Office çalışmaya geçtik yoksa 1 hafta internetsiz kalmak yormazdı bu kadar.
  • Güncel durum: Bugün Santral'e gittim. MH aracılığı ile paket değişikliği talep ettiğim için işlem yapamadıklarını söylediler.
    Gün içerisinde geçiş talebimin iptal edildiğine dair sms geldi ve hala dsl ışığım yanmıyordu.
    Pendik Bölge Müdürlüğüne gittiğimde altyapımın VDSL desteklediğini fakat hat yoğunluğu olduğu için iptal edilmiş olabileceği söylendi.
    Ne yapmam gerekiyor deyince VDSL alamazsınız dedi. Planlama ekibine yönlendirdi, üst kata çıkıp birisini bulup derdimi anlattım.
    Saha ekibi sorumlusunu aradı izah etti durumu telefon numaramı verdi.
    Aradılar dsl ışığım hala yanmayınca bir arkadaşı yönlendiriyorum dedi.
    Saha ekibinden gelen eleman saha dolabından kablomun söküldüğünü söyledi , bili bili diye cihaz var onunla kablomu tespit etti saha dolabından.
    VDSL olayını sorduğumda ise şimdi başvurma saha dolabına Ayedaş Elektrik Sayaç'ı takacak sonra saha dolabı aktif olacak dedi.
    6 aydır aktif olacak ama pandemi olduğu için uzadı bu kadar dedi. Bende gelen arkadaşın telefon numarasını aldım ve saha dolabının yerini öğrendim. 2-3 Hafta sonra tekrar arayıp bu arkadaştan bilgi aldıktan sonra başvuracağım , hatta destekliyorsa 2-15 gün beklemeden geçirmesini isteyeceğim.
    1 hafta boşu boşuna internetsiz kaldım.

    Bu şekilde Paket Değişikliği isteyen arkadaşlar var ise , tavsiyem imkanları dahilinde Türk Telekom Bölge Müdürlüğünü öğrenip oradan altyapıyı kontrol ettirip talep etsin. Öbür türlü bu olayın başınıza gelme durumu var. En doğru bilgiyi Bölge Müdürlüğü verebiliyor.




  • Bugün itibariyle Tip-7 saha dolabındaki çalışmayı bitirdiler.
    Hat değerlerim bu şekilde oldu , yarın vdsl için başvuracağım.Türk Telekom ADSL'den VDSL'e geçiş
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Merhaba öncelikle hayırlı olsun. Konuda derdinizi ne güzel anlatmışsınız.
    VDSL2 pakete geçiş yaparken bütçeniz doğrultusunda hareket edin elbette. Ancak eğer aylık tüketiminiz 300gb ı aşmıyor ise 300gb paketi satın alabilirsiniz. Fiyatı çok uygun olacaktır. Böylece daha yüksek hızlara geçebilirsiniz.
    Bu arada, VDSL aktif oldu ise, çağrı merkezini şu an arayarak istediğiniz pakete geçebilirsiniz, anında onaylanacaktır eğer vdsl aktif oldu ise.
    https://www.extranet.com.tr/altyapi/

    Burada çıkıyor mu şu an alabileceğiniz hız?
  • Teşekkür ederim cevabınız için , sorguladım 75Mbit'e kadar VDSL2 destekliyor görünüyor. Şimdi arıyorum Çağrı merkezini.
    PS4 sahibiyim oyunların boyutları malum ve evde 4-5 kişiyiz. 35Mbit'e kadar sınırsız 100₺ fiyat vermişlerdi.
    Mevcut tarifem 16Mbit'e kadar sınırsız 90₺
    10₺ ile 35Mbit'e çıkabilirsem süper olacak.
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Yapmışken 50 seçin hocam, kendinizi ve evdekileri iyice şımartın.

    Rica ederim.
  • yaklaşık 1 yıldır VDSL için bekliyordum 50Mbit teklif ettiler ama 24'e ancak sistem onay vermiş. Haftaya 35 yada 50 için tekrar ararsınız dediler.Türk Telekom ADSL'den VDSL'e geçiş
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende 2 gün önce ADSL'den hattımın 54 mbit desteklediğini öğrendim. Direk aradım modemi kapatıp açtım hızlar yerine geldi

    Şuanda 24 mbitin 22-23'unu alıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 3 Eylül 2020; 9:52:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ADSL modda mısınız VDSL mi?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Adsl idi VDSL'e geçiş yaptım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayırlı olsun :)
  • Port varsa çok güzel oluyor. Port yada altyapı yoksa benim gibi 1 sene falan bekliyorsunuz :)
  • korsanfatal K kullanıcısına yanıt
    Daha yüksek hızlara da geçiş yapın hocam bütçeniz uygun ise.
  • 35Mbit'e kadar geçmek için aradım , 26Mbit'e bantgenişliği sınırı koymuşlar dedi Müşteri Temsilcisi.
    Yeni aktif oldu saha dolabı o yüzden böyle bir sınır var diye düşünüyorum. İlerleyen zamanda 35Mbit ve 50 Mbit için tekrar arayacağım umarım yükseltirler bantgenişliğini yada sınırı kaldırırlar.
  • Hız testinde tam 24Mbit'i görmeyebilir ama Youtube'u açıp Görev Yöneticisinden baktığımda 24'ü görüyor video izlerken.
    Hız testinden ziyade modem arayüzünden bakmak gerekiyor fikrimce :)
    24500 küsür bende.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.