Şimdi Ara

Turk.net Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 23 Ekimde internet başvurusu yaptık, 25 ekimde kurulum tamamlandı diye talebi kapattılar fakat kurulum için gelen ekip arıza var diye bağlantı yapamadı. Ayın 25'inden beri modemde sinyal olduğu halde, modem IP alamıyor ve arıza kaydında TT ekibi sorun bizden kaynaklı değil diye kaydı kapatıyor. Defalarca bildirmemize rağmen hala çözüm sağlanmış değil.


    forum içerisindeki konuların biraz abartıldığını düşünüyordum fakat maalesef öyle değilmiş gerçekten bu işi batıran heralde tek firma Turk.net




  • Merhaba, hattınızda atlak bağlantı sorunu var ve teknik ekibimizin çalışmaları devam ediyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • @TurkNetDestek diğer üyelerinize yaptığınız gibi 50-60 gün ben adsl gelsin diye beklemem. Bu iş yarın çözülmez ise hattı direk iptal edin siz etmezseniz ben iptal edeceğim.

  • @KoRoNiDeS inan kimse abartmıyor dostum, insanın başına gelince anlarsın demişsin ya tam da işte öyle. Ayladır leş gibi internet kullanıyorum ve 4 yıldır türknetliyim. Yaşadığım sorunların haddi hesabı yok. En son bölgeme fiber gelecek diye 3 aydır dişimi sıkıyordum, bil bakalım ne oldu ? Şuan sokağımda 100 mbit hız var, vaeye geçiş için talep oluşturdum. adamlar bana 2068 metredeki yapa santralinden 12 mbit hız veriyor ve o da leş gibi. Neyse yeni saha dolabı da evime 10 metre mesafede, arıza kaydına adamlar bana yeni saha dolabından hız vermiyor hattın 15 mbit destekliyor diyor ama karşı komşumun vaye geçişini onaylıyor...Böyle rezil, böyle birbirinden habersiz çalışanı olan ve müşterisini çaresiz bırakan başka bir firma daha yoktur...


    En son cuma günü ev telefonumu kurtarmak için türk telekom müdürlüğe gittim, o işlem bittikten sonra iptali basacağım...





  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    en az 2 hafta oyalarlar. Sen kendin Telekom müdürlüğüne git rica et. turknet in yaptırım gücü de yok yapacak teknik elemanı da yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patriot.izmir

    en az 2 hafta oyalarlar. Sen kendin Telekom müdürlüğüne git rica et. turknet in yaptırım gücü de yok yapacak teknik elemanı da yok.

    TT'ye gidipte bunların çözmediği işi kovalayamam, eğer yarın çözülmüyorsa işlem basit e-devletten iptal talebi direk sonra da BTK'ya şikayet.

  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    bunlar iş emri açtık yok 36 saat yok 48 saat diyerek zaman geçirir. sonra evinize ücretli teknik servis yönlendirme yapacağız diye 2 gün oyalar. teknik servis gelir atlak bağlantı var der. 1 günde çözerim der, çözemez. Beni 1 ay oyaladılar. Ben gidip TT ye rica ettim. durumuma acıdılar yardım edip düzelttiler. turknet de Kendileri düzeltti diye mesaj atıyorlardı. Boşuna bekleme senin iptal etmen umurlarında olmaz. Ben de netspeed e geçmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sizin teknik ekibiniz yok ki. teknik ekip diye biri geliyor modem den hat değerlerine bakıyor resim çekip 1 günde sizin arızanızla özel ilgileneceğim diyerek gidiyor. ve asla çözemiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Normalde süperonline dan geçecektim işlemleri yaptım. Seni ve senin gibileri görünce 50 daha fazla verem diyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız için bugün kesin çözümlenir bilgisini veremiyorum ama kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini teknik arkadaşıma ilettim. Kontrol ederek size bilgi verecek.
  • @TurkNetDestek bağlantı sürecini iptal eder misiniz

  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal süreçleriyle ilgilihttps://turk.net/iptal üzerinden bilgi alabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bağlamadığınız hattın iptali ile ilgili neden ben uğraşayım.

  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    Aktivasyon işlemleri tamamlanmış ancak hattınızda yaşanan sorun için teknik ekibimizin çalışmaları devam ediyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    sağlam teslim edilmeyen hattın aktivasyonu tamamlanmış mı oluyor?

  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    Hatta yaşanan sorunla ilgili çalışmalar devam ediyor ve gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Gelişmeleri kaçıncı günde paylaşırsınız hayır söyleyin bize de ona göre kendimizi ayarlayalım. 1 ay mı 3 ay mı 1 sene mi?


    yıl olmuş 2020 10 gündür internet bağlanmıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: qAddAr

    @KoRoNiDeS inan kimse abartmıyor dostum, insanın başına gelince anlarsın demişsin ya tam da işte öyle. Ayladır leş gibi internet kullanıyorum ve 4 yıldır türknetliyim. Yaşadığım sorunların haddi hesabı yok. En son bölgeme fiber gelecek diye 3 aydır dişimi sıkıyordum, bil bakalım ne oldu ? Şuan sokağımda 100 mbit hız var, vaeye geçiş için talep oluşturdum. adamlar bana 2068 metredeki yapa santralinden 12 mbit hız veriyor ve o da leş gibi. Neyse yeni saha dolabı da evime 10 metre mesafede, arıza kaydına adamlar bana yeni saha dolabından hız vermiyor hattın 15 mbit destekliyor diyor ama karşı komşumun vaye geçişini onaylıyor...Böyle rezil, böyle birbirinden habersiz çalışanı olan ve müşterisini çaresiz bırakan başka bir firma daha yoktur...


    En son cuma günü ev telefonumu kurtarmak için türk telekom müdürlüğe gittim, o işlem bittikten sonra iptali basacağım...

    Turknet bana ADSL hizmeti sunabileceğimi söylemişti, VDSL port yok demişti. Turk Telekoma başvurduğum da VDSL 100mbps port var demişti, trajkomik. TurkNet suçu yok, Turk Telekom sorunu olabiliyor, Müşteri kaçırmamak için bazıları Turk Telekom tarafından port yok muş gibi TurkNet'e gösteriyor olabilir.


    Sırf 100mbps hız alabilmem için ilk önce Türk Telekoma başvurdum, taahhüt ile geçiş sağladım. 6 ay sonra Turknet'e geçtim. Kafam rahat :D Cayma bedeli TurkNet karşıladı.


    Maalesef, Turk Telekom bazen sıkıntı çıkarabiliyor , TurkNeti suçu yok.



    Dipnot: Turk Telekomdan TurkNet'e geçmek istiyorsanız en az 2 gün beklemeniz gerekiyor.


    8 Yıllık Turk Telekom kullanıcısı olarak yazıyorum, Bu yıl itibariyle TurkNet geçtim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myömer -- 3 Kasım 2020; 21:12:58 >




  • KoRoNiDeS kullanıcısına yanıt
    Kaydınız üzerinden teknik ekibimize bilgi verdim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    iptal başvurusundada bulunduk bakalım.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.