Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (943. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.021
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 941942943944945
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hattım ADSL aynen. Şuan kayıt açsam mı daha mantıklı yoksa bağlandıktan sonra mı yapmam daha mantıklı? Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ersofis -- 14 Haziran 2018; 13:17:1 >
  • Ersofis kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:24:46 >
  • Tamam öyle yapacağım. Bunu online işlemlerden mi yapayım, telefondan kayıt mı bırakayım? Farkeden bir şey olmaz harelde?
  • Ersofis kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:24:3 >
  • Bu arada 30 yıllık bina, internet kullanmayan var 3 ev var. Yinede ankestreye kadar getiriyorlar mı? Sadece taleple geçilme şansıda var harelde vdsl'e ? Hat çekme olayı yeni binalarda oluyor diye biliyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ersofis -- 15 Haziran 2018; 5:22:6 >
  • Ersofis kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:28:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar başvurumuzu yaptık telefon numarası tahsis edildi, telekomdan görevliler gelip bağlantı yaptı. Bir elektrikçi çağırdık kablolama için ama elektrikçi ankastreden hattımızı kontrol ederecek çevir sesi olmadığını belirtti. Turknete destek kaydı oluşturdum ama telekoma da başvuru yapabilir miyim? Yoksa bizi müşteri olarak muhattap almazlar mı?
  • ALLAH Aşkına bu firmanın müşteri temsilcisine ulaşmanın bir yolu yok mudur.. 3 gündür 40 mb olan netim 2-3lerde sürünüyor sayfa zor açıyorum onlarca arıza kaydı ama ilgilenen sıfır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Byozgatlı B kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 22:26:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Arıza bildirimi bıraktım bakalım. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat değerleri gayet normal gözüküyor modemi 2 kez resetledim ama nafile sonuç yine aynı zaten bi şekilde müşteri hizmetlerine bağlanıyorum yeni abone vs diyerek
    derdimi söylememe izin vermeden beni telesekrete geri gönderiyolar hayatımda daha önce bu kadar sorumsuz bi firma görmedim ...
    Keşke yine 200 gb akn olsada müşteri hizmetlerinde muhattap olacak adam bulabilsek.
  • Türknet serüvenim bugün itibariyle başladı.
    5 gün önce başvuru evraklarım Türknete kargo ile gönderildi.
    4 gün önce evraklarım Türknet'e ulaştı.
    3 gün önce evraklar sisteme girildi
    2 gün önce Türknet'ten teyid ve sözlü onay için arandım, ayni gün Türk Telekom'dan çıkış için başvuru yapılmış.
    Bugün sabah Türk telekom hizmetim kapandı.
    Bugün saat 15:00 gibi TürkNet hizmetim başlatıldı.
    İnternet değerleri ekte. Speedtest değerleri saat 23:00.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ




  • 2 haftadır yaşadığım sorun için destek kaydı oluşturdum. Sorunu çözemediler. 1 haftadır da sorunun ne olduğu ile ilgili hiçbir bilgilendirme yapılmıyor. Destek kaydıma hiçbir şekilde geri dönüş sağlanmıyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Destek sistemi berbat ötesi muhattap bulamıyorsunuz. Yıl 2018 2 hafta önce 11-12 mbit olan internet hattımı 2 haftadır 5mbit kullanıyorum ve resmen DESTEK SİSTEMLERİ böyle kullan sana cevap falan vermeyeceğiz davranışlarında bulunuyor. Rezalet ötesi bir sistemleri var.Diyecek bir şey bulamıyorum daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sacreeeds -- 25 Haziran 2018; 13:48:16 >
  • Eskiden bu kadar degildi simdi satis sonrasi sikayetler baya artmis mesele artmasi degilse sikayetleri pek takmamalari galiba. Turknet iyidir hostur ama sorun cikartana kadar bunu hep soyledik. Gecmek isteyen bunlari goze alsin muhattap bulamazsiniz sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ


    35mbite kadar tarifem durum bu. YAPA bekliyorum...
  • Muhattap bulamama olayına katılmıyorum. Türk.net youtubedaki yetkililerinin röportajlarını dinlerseniz, oimden ve telefondan açtığınız kayıtlar direk muhattaba gidiyor. Diğer isslerde kaydı açıyorsunuz müşteri temsilcisi bunu muhattaba iletiyor. Burda müşteri temsilcisinden kısılmış. Neden kısıldığını biraz düşünürseniz anlarsınız. Bütçeyi hafifletmek. Bekletildiğinizi düşünüyorsanız donanım haber'deki Türknet yetkilisine ve twitter'daki Turknet destek hesabına yazın. Önceliğe alsınlar. Çok fazla ağlıyorsunuz bence insan sesi duysanda aynı sürede çözülecek sorunun. Bazende sorun sizde oluyor. Çok fazla böyle konuyu inceledim. Ya alt yapınız leş yada modemdeki kurmayı bilmiyorsunuz. Ayrıca bağlantınız kesiliyorsa modemde kararlılık ayarınızı değiştirerek çözebilirsiniz. Mevcut hızınızda internet kesiliyorsa hızınızı düşürmeniz yani kararlılık ayarında ince ayar yapmanız gerekiyor.

    Size linkler bırakayım.
    En yeni:https://www.youtube.com/watch?v=E16BwGjIq9c

    Eski:https://www.youtube.com/watch?v=VipX2tLTYHs
    https://www.youtube.com/watch?v=6W5NUNS8v2Q
    https://www.youtube.com/watch?v=zlUl0lY7dy0
    https://www.youtube.com/user/turknet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ersofis -- 29 Haziran 2018; 9:33:56 >




  • Ersofis kullanıcısına yanıt
    Bazen sorun kullanıcıda olabiliyor ancak servis sağlayacısı da bazen sorunu çözmüyor. Örnek;

    75 Mbit hızım var. İnternetimde kopmalar ve 1 Mbit lere kadar hız düşüklüğü meydana geldi. Arıza kaydı açtım. Gerekli düzeltmeleri yaptık deyip kaydı kapattılar. Hızım 16 Mbit'e çıktı ve kopmalar düzeldi. Ancak modem arayüzünden kontrol ettiğimde hızımı 45 Mbit e düşürdüklerini fark ettim. Tekrar kayıt açtım. Kontrol edip sorun yok dediler. Tekrar kayıt açıp aylarca 75 Mbit sorunsuz kullandığımı, hızımın 45 'e düşürülmesini kabul etmediğimi, tekrar 75'e çıkarıp detaylı bi araştırma/kontrol yapmalarını istedim. Ekipleri fiziksel bir sorun tespit ettiklerini (ne hikmekse daha önce olmayan fiziksel sorun üsteleyince ortaya çıktı) ve sorunu çözdüklerini, hızımı da 75 e çıkardıklarını belirtip kaydı kapattılar. Kontrol ettim. Hızım hala 16 Mbit idi. Modem arayüzünü kurcalarken Wireless ağlar için belli IP lere verdiğim 16 Mbit hız sınırını, modem masaüstü PC ye de uyguladığını fark ettim çünkü masaüstünün IP si wireless için ayırdığım IP lerden birine dönüşmüş. IP yi düzeltince hızım eskisi gibi 75 Mbit e çıktı ve şu an hiç bir sorunum yok.

    Özetle; evet bazen sorun bizde olabiliyor gerçekten ancak servis sağlayıcı da gerçek bir kontrol yapmadan geçici çözümlerle sizi tatmin etmenin peşinde. Bu ya teknik ekiplerin kalifiye olmayışından ya da şirketin teknik destek politikasının ekonomik çözümler üretmeye dayalı olmasından kaynaklanıyor.




  • Evimde 2 gündür internet yok. Daha ilk haftam. Müşteri temsilcisine zar zor başka telefondan arayarak ulaştım telefonu yüzüme kapattılar dinlemediler bile. Arıza kaydı bıraktım ne dönen bar ne arayan. İnternetten kendim baktım ttnet kaynaklı sorun yazmışlar ama ne açıklama var ne net bilgi. Turknet denemelik bile geöilmeyecek bir servis benden size söylemesi ben yandım pişmanım oldum siz olmayın. Yarın da halledemezlerse iptal ettireceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 18970958 destek no arkadaşlar ne zaman ilgilenir? @TurkNetDestek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 941942943944945
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.