Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (910. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.014
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 908909910911912
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Richard Parker kullanıcısına yanıt
    SNR değeri modemle yükseltilebiliyor mu,ayarlanabiliyor mu?
  • Turknet müşteri hizmetlerini arıyorum. İnternetim gitti. Karşıma hep telesekreter çıkıyor. Şuysa şunu bas, şuysa buna bas deyip duruyor.

    Ben derdimi olmayan bi kişiyemi anlatıyorum. İşyerinde mal gibi internetsiz kaldık.

    Bu hizmeti beğenmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kısa ve net türknet pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    Turknet müşteri hizmetlerini arıyorum. İnternetim gitti. Karşıma hep telesekreter çıkıyor. Şuysa şunu bas, şuysa buna bas deyip duruyor.

    Ben derdimi olmayan bi kişiyemi anlatıyorum. İşyerinde mal gibi internetsiz kaldık.

    Bu hizmeti beğenmedim.

    Hocam teknik desteğe mesaj atın online işlemlerden cevap veriyorlar. Ben 6-7 aydır kullanıyorum memnunum. İş yeri değişikliğim nedeniyle az önce dondurdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun yaşayan çok kişi var ben telefonla beraber taşıyorum normalde telefon faturası 50 tl geliyor turk.net e geçince 1000 dk veriyor heryöne internetle beraber 59.99 a gelicek.şikayetlerden dolayı tedirgin oldum sorun yaşarsak muhattap bulamıyoruz o kesinde risk alsam mı almasam mı karar veremedim

    Bu fiyatlara başka önerebilceğiniz bişey var mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ttnetten turknete İlk geçtiğimde, oyunlarda ciddi ping problemi yaşadım.Müşteri hiz. 1 ayda çözdü.Yerel santral, kendi yani ttnet müş için en iyi dslam kullanıyor kötüleri diğer fir. müş. iteliyormuş.Çoğu yerde yenilendi bu sistemler.Eskisi gibi ping şikayeti duymadım kimseden.
  • tugberk16 kullanıcısına yanıt
    BU fiyatlar bu şartlar başka bir ISS de yok .

    Taahüt te yok. En fazla 1.5 ay fatura ödeyip bırakırsınız .

    Öyle ttnet in ki gibi çok yüksek taahüt bozma bedeli ödemezsiniz.

    Arkadaşını getir kampanyasındaki 1 aylık ücretsiz kullanım bu ay sonu bitiyor .
  • Turknet'te eve CAT5 kablo çektirmek mümkün mü? Bakır telefon kablolarıyla uğraşmak istemiyorum
  • Turknet kayıt sırasında vermiş olduğum otomatik ödeme talimatı nasıl iptal edebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pcbuilder kullanıcısına yanıt
    bulundugum yerde telekomun saha gorevlileri bizzat utanmadan ve cekinmeden itiraf ediyorlar bunu. hatlarin sahibi biziz, sorun yasayabilirsiniz diger firmalar ile diyorlar pis pis siritarak



    ve bugun baska bir firmaya basvuracagi icin ttnete yeni yaptigi basvuruyu iptal etmek isteyen bir yakinima "bizden baska kimse size port veremez, iptal ederseniz internet kullanamazsiniz" demisler ankaranin gobeginde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tugberk16

    Vdsl için bende modem önerisi alabilirim

    3 mesaj yukaridaki comtrend (exper) iyidir, kullaniyorum memnunum. Kablosuz baglantida tek anten olmasi dezavantaj ama lazim degil bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    bulundugum yerde telekomun saha gorevlileri bizzat utanmadan ve cekinmeden itiraf ediyorlar bunu. hatlarin sahibi biziz, sorun yasayabilirsiniz diger firmalar ile diyorlar pis pis siritarak



    ve bugun baska bir firmaya basvuracagi icin ttnete yeni yaptigi basvuruyu iptal etmek isteyen bir yakinima "bizden baska kimse size port veremez, iptal ederseniz internet kullanamazsiniz" demisler ankaranin gobeginde.

    Burada konusurum ama banlarlar, 16 mbit 75 gb interneti tahahhut ile 74 liraya satan bir firma ttnet



    Musteriyim kardesim ben, istedigim yerden iletisim almam anayasal bir hak. Az kaldi ama, ben 2018 sonunda gorecegim bunlari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • robotica R kullanıcısına yanıt
    bence kullanicinin hayrina olmayacak bu duzenleme. akn den yaka silkerken kotaya razi olmak zorunda kalacagiz. kotasiz paketler iyice el yakacak fiyatlara gelecek diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    bence kullanicinin hayrina olmayacak bu duzenleme. akn den yaka silkerken kotaya razi olmak zorunda kalacagiz. kotasiz paketler iyice el yakacak fiyatlara gelecek diye tahmin ediyorum.

    Umarim kotasiz paket getirirler. Opetatorler arasi rekabete yarayacaktir bu gelisme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbs02


    quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    Turknet müşteri hizmetlerini arıyorum. İnternetim gitti. Karşıma hep telesekreter çıkıyor. Şuysa şunu bas, şuysa buna bas deyip duruyor.

    Ben derdimi olmayan bi kişiyemi anlatıyorum. İşyerinde mal gibi internetsiz kaldık.

    Bu hizmeti beğenmedim.

    Hocam teknik desteğe mesaj atın online işlemlerden cevap veriyorlar. Ben 6-7 aydır kullanıyorum memnunum. İş yeri değişikliğim nedeniyle az önce dondurdum

    mesaj atmayı da denedim. "zaten destek kaydınız var kontrol ediliyoru" diye uyarı verdi atamadım. lan arkadaş böle müşteri hizmetimi olur. burası gevur memleketimi. biz karşımızda dert anlatıcak adam ararız. bin tane problem çıkar internet ile ilgili. robot çağınamı geldik.
    kimin gazıyla böle işler yapıyorlar. 1 -2 gün daha bekleyip başka sağlayıcıya geçicem. gevurlarda değil bir iki gün 1 dk internet kopmama garantisi verirler. ben işimden geri kaldım internet olmayınca . zararımı kim karşılıcak. mahkemeye gitsem hakim götüyle güler.
    60 lira olacağına 65 lira yapsınlar bunu değiştirsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 24 Ocak 2018; 10:51:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii


    quote:

    Orijinalden alıntı: mbs02


    quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    Turknet müşteri hizmetlerini arıyorum. İnternetim gitti. Karşıma hep telesekreter çıkıyor. Şuysa şunu bas, şuysa buna bas deyip duruyor.

    Ben derdimi olmayan bi kişiyemi anlatıyorum. İşyerinde mal gibi internetsiz kaldık.

    Bu hizmeti beğenmedim.

    Hocam teknik desteğe mesaj atın online işlemlerden cevap veriyorlar. Ben 6-7 aydır kullanıyorum memnunum. İş yeri değişikliğim nedeniyle az önce dondurdum

    mesaj atmayı da denedim. "zaten destek kaydınız var kontrol ediliyoru" diye uyarı verdi atamadım. lan arkadaş böle müşteri hizmetimi olur. burası gevur memleketimi. biz karşımızda dert anlatıcak adam ararız. bin tane problem çıkar internet ile ilgili. robot çağınamı geldik.
    kimin gazıyla böle işler yapıyorlar. 1 -2 gün daha bekleyip başka sağlayıcıya geçicem. gevurlarda değil bir iki gün 1 dk internet kopmama garantisi verirler. ben işimden geri kaldım internet olmayınca . zararımı kim karşılıcak. mahkemeye gitsem hakim götüyle güler.

    Hocam o zaman iptal başvurusu yapın. Sizi üzdük herhalde diyip gün içinde arıyorlar.

    Artık ondan sonrası size kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mbs02 kullanıcısına yanıt
    bunu iyi hatırlattın dostum.
    lakin iptal başvurusnunuda bunlar yazıyla alıyorlardır çünkü canlı MH yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 24 Ocak 2018; 11:8:16 >
  • lan arkadaş memleket kokmuş yahu. gidip bu müşteri hizmetleri durumunu BTK ya şikayet ediyim dedim.
    şifreniz yanlış tekrar girin dedi
    şifremi unuttum deyip mailimi yazdım.
    böyle bir mail kayıtlı değil dedi.
    gidip kayıt olayım dedim.
    bu maille zaten kayıt vardır kayıt olamazsınız dedi.
    yapacağınız işe sıçayım ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    bunu iyi hatırlattın dostum.
    lakin iptal başvurusnunuda bunlar yazıyla alıyorlardır çünkü canlı MH yok.

    Sesli yanıtta iptale gideceksiniz ondan sonra sizi arayacaklar. Sakin ol dostum. Hatta bir duş mu alsan acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. hafta da 2. kez sık kopma sorunu yaşadım. 1. de turknet sorununuz düzelti dedi. 1 hafta sonra tekrar başladı . arıza kaydı oluşturdum. 1. gün sonra düzeldi gibi oldu .ben evde yokken telekomdan gelip bakmışlar. turknet aradı bina içi tesisatınızda sorun varmış kontrol ettirin diyor. sizce ne yapmalıyım ankastreden yeni kablo çektireyim mi?
  • 
Sayfa: önceki 908909910911912
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.