Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (897. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.296
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 895896897898899
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dgkn.95 kullanıcısına yanıt
    Daha önceki forumdaşın belirttiği gibi snr değeriniz çok düşük. Kopma sorunu yaşamanız normal. Bu değeri sinyal içerisindeki gürültü /parazit olarak düşünebilirsiniz.

    Çoğunlukla bina girişinizden modeme gelen kablodan kaynaklanır. Kablonuz eski/çok sayıda kopuk vb. ise değiştirmenizi öneririm.
  • yaky kullanıcısına yanıt
    cat6 kablo mu kullanmalıyım ?
  • dgkn.95 kullanıcısına yanıt
    Cat6 kullanmak zorunda değilsiniz. Telefon kablosu ile arasında çok fazla fark yok ise cat6 kullanabilirsiniz.
    Cat6 nün ömrü daha uzun olur.

    Kablo kalitesi kablo çapı ile telin malzemesine bağlıdır.
  • Son gunlerde turknete gecipte sorun yasamayan varmidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapı yok diyir turknet sitesinde, ben zaten adreste internet kullanıyorum. Nasıl iş anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 lira bağlantı ücreti ödedik ama tt ekibi geldi. Eski kablo çekiliydi zaten hiçbir şey yapmadılar. Yani 30 lira kazık yedik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul

    Altyapı yok diyir turknet sitesinde, ben zaten adreste internet kullanıyorum. Nasıl iş anlamadım.

    başvuru formunu doldururken sorun oluyor mu ? sabit telefonum var seçeneğin seçince
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRUEHAUF

    30 lira bağlantı ücreti ödedik ama tt ekibi geldi. Eski kablo çekiliydi zaten hiçbir şey yapmadılar. Yani 30 lira kazık yedik.

    Hattı boydan boya test ettirdiniz mi ?Zayıf bağlantı falan var mı ? Bunun için bile 30 Tl verilir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul

    Altyapı yok diyir turknet sitesinde, ben zaten adreste internet kullanıyorum. Nasıl iş anlamadım.

    başvuru formunu doldururken sorun oluyor mu ? sabit telefonum var seçeneğin seçince

    Yalın internet seçiyorum hizmet numaramı giriyorum. Alt yapı yok diyerek devam etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Limanyakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: FRUEHAUF

    30 lira bağlantı ücreti ödedik ama tt ekibi geldi. Eski kablo çekiliydi zaten hiçbir şey yapmadılar. Yani 30 lira kazık yedik.

    Hattı boydan boya test ettirdiniz mi ?Zayıf bağlantı falan var mı ? Bunun için bile 30 Tl verilir .

    Müstakil ev olduğu için direkten 10 metrelik kablo geliyor sadece

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul

    Altyapı yok diyir turknet sitesinde, ben zaten adreste internet kullanıyorum. Nasıl iş anlamadım.

    başvuru formunu doldururken sorun oluyor mu ? sabit telefonum var seçeneğin seçince

    Yalın internet seçiyorum hizmet numaramı giriyorum. Alt yapı yok diyerek devam etmiyor.

    88 ile başlayan numara değil mi ?
    çok ilginç.
    turkneti arayıp sorun bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRUEHAUF


    quote:

    Orijinalden alıntı: Limanyakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: FRUEHAUF

    30 lira bağlantı ücreti ödedik ama tt ekibi geldi. Eski kablo çekiliydi zaten hiçbir şey yapmadılar. Yani 30 lira kazık yedik.

    Hattı boydan boya test ettirdiniz mi ?Zayıf bağlantı falan var mı ? Bunun için bile 30 Tl verilir .

    Müstakil ev olduğu için direkten 10 metrelik kablo geliyor sadece

    Bu önemli değil . O 10 metrelik mesafede de sinyal kaybı olabilir . Ya da santrale uygun sinyal gelmiyor olabilir .

    Saha elemanları evinize geldiğinde her şekilde sistemi test ettirmelisiniz . Bir sorun varsa saha elemanları sorunu kaynağında
    çözebilirler .




  • ozgurbozkurt O kullanıcısına yanıt
    Dün akşam vdsl sinyali geldi. Hız iyi, 20-30 mbit arasında değişiyor. Evet stabil değil oda kanımca ölçüm yaparken ki bağlandığı server. Mesela antalya vodafone a bağlandığında 30 mbit ölçerken denizli turkcell 16-20 ölçüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aman müşteri hizmetlerine işiniz düşmesin. Bağlanmanın imkanı yok. 2 gündür üyeliğimi iptal ettirmeye çalışıyorum 2-3 ay sonra vdsl modem alınca geçecektim üyeliği iptal edemiyoruz iyi mi.
  • bu kadar rezil bi şirket hayatımda görmedim ben, yeni abonelik başlattım aktivasyon oldu diyo ama bana tesis ettikleri numarayı arıyom böyle bi numara yok diyo. müşteri hiz. ulaşmanın imkanı yok. destek kaydı oluşturdum üst üste ne arayan var ne soran.. sakın bulaşmayın, çıldırırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaky kullanıcısına yanıt
    Modemin ilk sayfasındaki hız değeri çok fark etmiyor. Bağlantı Vdsl olarak yapıldıysa adsl modem ile bağlantı yapılamıyor diye biliyorum.
  • Türk.net e başvurdum geçenlerde. Başvuruda ADSL 16 ve VDSL 24'e kadar seçeneklerinden VDSL'i seçtim. Bugün geldiler bağladılar. 8Mbit hız alabildim ve gelen yetkili hattın ADSL olduğunu söyledi. Önceki TTNET aboneliğimi iptal ettirmemiştim. Sonra önceki TTNET hattına geri dönderttim öyle gönderdim. Şu an tekrar 16Mbit alıyorum. İlk başta deneme amacım AKK olmamasıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omeroksuzler -- 13 Ocak 2018; 17:31:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul

    Altyapı yok diyir turknet sitesinde, ben zaten adreste internet kullanıyorum. Nasıl iş anlamadım.

    başvuru formunu doldururken sorun oluyor mu ? sabit telefonum var seçeneğin seçince

    Yalın internet seçiyorum hizmet numaramı giriyorum. Alt yapı yok diyerek devam etmiyor.

    88 ile başlayan numara değil mi ?
    çok ilginç.
    turkneti arayıp sorun bence.

    Aradım sordum. Türk Telekom o bölgede çalışma yapıyordur yakında güncellenir fiber gelecektir dediler. 1 ay zamanım var daha bekleyip görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okisht

    Aman müşteri hizmetlerine işiniz düşmesin. Bağlanmanın imkanı yok. 2 gündür üyeliğimi iptal ettirmeye çalışıyorum 2-3 ay sonra vdsl modem alınca geçecektim üyeliği iptal edemiyoruz iyi mi.

    Müşteri Hizmetleri servisini kaldıralı baya oldu. Destek açtıktan sonra dilekçe doldurup faks yollamanız gerekiyor. Sizi arayıp onay alacaklar, sonra iptal edilecek.
  • Kabiz Civciv kullanıcısına yanıt
    Destek de açamıyorum malesef. Belgeleriniz henüz ulaşmamıştır şurdan belgelernizi indirip şuraya yollayın diyip kapatıyor. İlla aktifleştirdikten sonra iptal edecekler yani. Ben de 350 lira taahhütten cayma bedelini ödemiş olacağım.. ondan sonra iptal olsa ne olur...
  • 
Sayfa: önceki 895896897898899
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.