Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (835. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.986
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 833834835836837
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aklı olan geçmesin 2. gün yine aynı 35mb net son durum :D Bunun haricinde 2 tane daha adsl hattım var 16 ve 18 onlar son hızda sıkıntısız.. Turnet pişmanlıktır
  • xymox kullanıcısına yanıt


    Bölgesel sıkıntı vardır. Birde wifi bu kabloda 95 çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThesadisT -- 25 Ekim 2017; 20:44:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LorduSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThesadisT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LorduSs

    Arkadaşlar siteden VDSL geçiş talebi naısl oluşturacağım? Bilen var ise yardımcı olabilir mi?

    Online işlem merkezinde size özel sekmesi içinde tekliflerim var oradan yapılıyor müsait ise tabiki.


    Yükselt yapmıştım.

    İnternet Paketi: 35 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Tam İletişim - 59,99 TL/Ay

    Yazıyor , ayın 1. gününü mü beklemek lazım?

    Online işlemlerden yaptıysan ayın 1inde geçerli oluyor, müşteri hizmetlerinden yaparsan anlık değişiyor... Ben online işlemlerden yaptım sonra müşteri hizmetlerini aradım eski talebi iptal etti kendi değiştirdi anında değişti... Tabi bu kısımda paketin değişiyor, sonrasında port değişim süreci var bu da 3 gündü ama benim tam 1 hafta sürdü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • parametremre P kullanıcısına yanıt
    Aynısını ben de yaşadım.

    modemi fabrika ayarlarına dönderin.

    Ağ hesapları bölümünde 4 tane farklı hesap çıkacak.

    xdsl
    iptv vs

    onlardan vdsl olanı seçecek düzenleyecek ve sonrasında diğerlerini sileceksiniz.


    hayırlı olsun
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Şimdi arkadas sen anlasilan bu forumun turknet temsilcisisin. Sen eksik bir sekilde 70 liranin sebebini aciklamaya calismissin. Kafa yormasak detaya bile deginmeden ustun koru yazip anlamamizi bekliyorsun.



    Peki iki defa benden tahsil edilmesine ne diyeceksin? Benim hic bir sekilde firmaniza ulasamama dair ne diyeceksin? Calisma arkadaslarina soyle lutfen bir alo desinler. Ve ulassinlar. Mumkunmudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GladeOtomatik G kullanıcısına yanıt
    tamam çok teşekkür ederim.
  • Bunlarda müşteri temsilcisi yok mu ya konuşabileceğimiz adamlara ulaşamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: LorduSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThesadisT


    quote:

    Orijinalden alıntı: LorduSs

    Arkadaşlar siteden VDSL geçiş talebi naısl oluşturacağım? Bilen var ise yardımcı olabilir mi?

    Online işlem merkezinde size özel sekmesi içinde tekliflerim var oradan yapılıyor müsait ise tabiki.


    Yükselt yapmıştım.

    İnternet Paketi: 35 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Tam İletişim - 59,99 TL/Ay

    Yazıyor , ayın 1. gününü mü beklemek lazım?

    Online işlemlerden yaptıysan ayın 1inde geçerli oluyor, müşteri hizmetlerinden yaparsan anlık değişiyor... Ben online işlemlerden yaptım sonra müşteri hizmetlerini aradım eski talebi iptal etti kendi değiştirdi anında değişti... Tabi bu kısımda paketin değişiyor, sonrasında port değişim süreci var bu da 3 gündü ama benim tam 1 hafta sürdü...

    Anladım sağolasın.
    Fakat müşteri hizmetlerini kapatmışlar sanırım, ulaşılamıyor.




  • Arkadaşlar sabit telefonumdan çevir sesi alamıyordum.Defalarca turknetten arıza kaydı bırakmıştım.Bugün baktım binanın içindeki kutuya türktelekom kablo çekmiş daire numaramı kağıda yazıp kablonun ucuna takıp öylece bağlantı yapmadan çekmiş gitmiş

    Ben bunu kendim bağlayabilirmiyim.Kutunun içine bir kağıda detaylı her dairenin seri numaraları daha önce yazılmış kutunun içindeki şeylerin hangi daireye ait olduğu bilinsin dlye.

    Nasıl yapılacağını bilmiyorum yanlış bişey yapıp çok memnun olduğum internet bağlantımıda bozmak istemiyorum.Bu telekomada yazıklar olsun onu oraya bağlamak çok zor sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba var mı upload konusunda bir gelişme bir açıklama ?
  • Allah turk.net'e uzun ömürler versin. Sayesinde 500kb'dan kurtuldum 2.5 mb eriştim. 18 yıldır evimde böyle hız ne yaşadım ne gördüm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:6:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Arkadaşlar sabit telefonumdan çevir sesi alamıyordum.Defalarca turknetten arıza kaydı bırakmıştım.Bugün baktım binanın içindeki kutuya türktelekom kablo çekmiş daire numaramı kağıda yazıp kablonun ucuna takıp öylece bağlantı yapmadan çekmiş gitmiş

    Ben bunu kendim bağlayabilirmiyim.Kutunun içine bir kağıda detaylı her dairenin seri numaraları daha önce yazılmış kutunun içindeki şeylerin hangi daireye ait olduğu bilinsin dlye.

    Nasıl yapılacağını bilmiyorum yanlış bişey yapıp çok memnun olduğum internet bağlantımıda bozmak istemiyorum.Bu telekomada yazıklar olsun onu oraya bağlamak çok zor sanki.

    Hocam senin telefonla interneti ayrı hatlardan çekmişler... Yalın neti Turk net e taşıdın galiba... Turk net e online işlemlerden durumu anlat normalde interneti telefonun üzerine bağlıyorlar(hem fiziksel olarak hem sistemsel olarak)... ikisi ayrı olursa arıza durumunda sıkıntı yaşarsın... Benim aynı kablo üzerindeydi ama sistemde ikisi farklı görünüyormuş bu yüzden tam 16 gün internetsiz kaldım... İkisini bir araya getirmem 16 gün sürdü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2Nokta..

    Şimdi arkadas sen anlasilan bu forumun turknet temsilcisisin. Sen eksik bir sekilde 70 liranin sebebini aciklamaya calismissin. Kafa yormasak detaya bile deginmeden ustun koru yazip anlamamizi bekliyorsun.



    Peki iki defa benden tahsil edilmesine ne diyeceksin? Benim hic bir sekilde firmaniza ulasamama dair ne diyeceksin? Calisma arkadaslarina soyle lutfen bir alo desinler. Ve ulassinlar. Mumkunmudur?

    Ben yalnızca kullanıcıyım hocam. 2 fatura ile ilgili çok kez soru soruldu bu şekil yardımcı olmaya çalışıyoruz. 2 kere abonelik olayı benim başıma da gelmişti. Ancak biri iptal oldu onunla ilgili işlem olmadı hiç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet pişmanlıktır; 7. Gün oldu dondurdukları interneti açamadılar!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix52

    Klasik TT çalışanı davranışları. Haber vermeden geldiler heralde ? dr boone adlı arkadaşın bir konusu vardı bununla ilgili. Onu bulayım tabloya bakarak tornavida ile yaparsın.

    Edit:https://forum.donanimhaber.com/elektrikci-cagirmadan-ankastre-baglantisi-nasil-yapilir-resimli-anlatim--128138201

    eğer anlamadıysan ankastre kutusunu ve tablonun resmini gönder o nereye takacağını söyler.

    Evet dostum maalesef haber vermeden gelmişler.Teşekkürler link için bir inceleyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Arkadaşlar sabit telefonumdan çevir sesi alamıyordum.Defalarca turknetten arıza kaydı bırakmıştım.Bugün baktım binanın içindeki kutuya türktelekom kablo çekmiş daire numaramı kağıda yazıp kablonun ucuna takıp öylece bağlantı yapmadan çekmiş gitmiş

    Ben bunu kendim bağlayabilirmiyim.Kutunun içine bir kağıda detaylı her dairenin seri numaraları daha önce yazılmış kutunun içindeki şeylerin hangi daireye ait olduğu bilinsin dlye.

    Nasıl yapılacağını bilmiyorum yanlış bişey yapıp çok memnun olduğum internet bağlantımıda bozmak istemiyorum.Bu telekomada yazıklar olsun onu oraya bağlamak çok zor sanki.

    Hocam senin telefonla interneti ayrı hatlardan çekmişler... Yalın neti Turk net e taşıdın galiba... Turk net e online işlemlerden durumu anlat normalde interneti telefonun üzerine bağlıyorlar(hem fiziksel olarak hem sistemsel olarak)... ikisi ayrı olursa arıza durumunda sıkıntı yaşarsın... Benim aynı kablo üzerindeydi ama sistemde ikisi farklı görünüyormuş bu yüzden tam 16 gün internetsiz kaldım... İkisini bir araya getirmem 16 gün sürdü...

    Evet dostum aynen dediğin gibi yalın interneti turknete taşımıştım.Bu gidişle sabit telefon olayından vazgeçecem.Düzgün çalışan internetin başına bişey gelsin istemiyorum.

    Yalnız ikisi ayrı olursa arıza durumunda sıkıntı yaşarsın demişsin bu şekilde telefon hattımı kutuya çaktırmazsam sadece interneti kullanmaya devam edersem yine de arıza durumunda sorun yaşarmıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni bir apartmana tasiniyorum. Turk.netin sitesim girdigimde daire numarasina kadar giriyorum ama santral bilgisi bulunamadi diye hata veriyor. Musteri hizmetlerini aradim. Santralinizde bos port yok diyor. Turk telekomdan port talep edin diyorlar. Boyle bir sey soylemeleri sacma degilmi. Ben senden hizmet almak icin turk telekoma gidip port istiyecegim. Aboneligim yok bir seyim yok. Telekomun sitesinden girince 24 mbit internet alabiliyor gozukuyorum. Ben cozemedim durumu. Benzer tecrube yasayan varmi? 2 yil taahut vermek istemiyorum telekoma tekrar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LorduSs L kullanıcısına yanıt
    çözebildiniz mi?
  • Beyler gunduz 40mbit,aksam 3 mbit. Sorun yok diye donus yapiyorlar. Varmi yardimci olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 833834835836837
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.