Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (803. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
779.238
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 801802803804805
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aramızda güven problemi olmasın. Kampanya detayında size belirtiliyor. Kasım ayında hiç bir sorun yaşamadan adınıza fatura -59,99 TL olarak gelecek ve ücretsiz bir ay internet hizmetimizden yararlanacaksınız. İyi kullanımlar dileriz.
  • Basvuru yapacagim zaman müşteri temsilcilerine 2 dakikada ulaşmıştım şimdi geç ulaşmayı bırakın ulaşamıyorum bile banta 2 seçenek koymuşlar onlar dönüyor sadece 3. bir seçenek beklerken eksik ya da hatalı tuşlama yaptınız diyip başa dönüyor. Sanırım hayatımın en büyük hatalarından birini TurkNet bağlatarak yaptım daha ortada bişey yokken ulaşamadığım müşteri hizmetlerine yarın sorunum olursa nasıl ulaşacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Öyle yapıyım hocam sağolun şimdi aradım ses kaydı bölgenizde genel arıza var dedi müşteri temsicisine bağlıyorum dedi ama kapandı

    Bendede ip almıyordu. Modeme kullanıcı adını yanlış girmişim.

    Onu çok iyi kontrol et. Mesela ben kullanıcı adı içerisinde geçen adsl yerine adls yazmışım o yüzden ip alamıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9090XWB -- 10 Ekim 2017; 10:25:25 >
  • mamilim90 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu durum bağlı olduğunuz santral dolabınızdaki portlara bağlıdır. Eğer boş VDSL portu yoksa sistem sizi otomatik olarak ADSL portuna yönlendiriyor ve 16 Mbps'e kadar hizmet alabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V2


    quote:

    Orijinalden alıntı: kacanga

    Öyle yapıyım hocam sağolun şimdi aradım ses kaydı bölgenizde genel arıza var dedi müşteri temsicisine bağlıyorum dedi ama kapandı

    Bendede ip almıyordu. Modeme kullanıcı adını yanlış girmişim.

    Onu çok iyi kontrol et. Mesela ben kullanıcı adı içerisinde geçen adsl yerine adls yazmışım o yüzden ip alamıyordu.

    aylardır sorunsuz kullanıyordum modemde bir değişiklik yapmadım durup dururken oldu. modemi aç aç kapa aç kapa 1 saat sonra düzeldi
  • dgkn.95 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorununuz nedeni ile üzgünüz. Hizmetinizi detaylı olarak inceletip size bilgi verebilmem için GSM numaranıza ihtiyacım var. PM üzerinden sorununuz devam ediyorsa iletir misiniz?
  • codred kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı güncellemeleri yapıldığı için hız kayıpları yaşadınız sanırım. Şuan için çalışmalar bitti. İyi kullanımlar dilerim.
  • foyuk F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim GSM numarası iletir misiniz?
  • Ek olarak belgeleriniz elimize ulasmadi deniyor ama dun kargodan mesaj geldi Sibel ... Isimli biri teslim almis. Oysa ki ben sadece musteri temsilcisinin bahsettigi gibi ekip kuruluma geldi mi diye soracaktim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lordrexx04 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu isterseniz beraber çözelim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ön ödemeli fatura sistemini kullandığımız için ilk faturanız ay sonuna kadar kullanmış olduğunuz hizmet bedelinizdir. Diğer faturanız ise kullanacağınız ayın hizmet faturasıdır. ARkadaşını getir kampanyasının indiriminde ise bir sonraki ay yararlanacaksınız. Bu faturalarınızı ödedikten sonra sistem otomatik olarak size arkadaşını getir kampanyasından -59,99 TL'lik hizmet hediyesi tanımlıyor. İyi kullanımlar.
  • LorduSs L kullanıcısına yanıt
    N11 den tenda v300 vdsl 2 destekli modem alabilirsiniz.

    fiyat performans bakımından tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batmanzek B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik destek ekibime sorununuzu ilettim. Hizmetinizi detaylı bir şekilde incelesinler. Size bilgi vereceklerdir. İyi günler.
  • Sevgili Türknet;
    müşteri numaram: 2583770933
    hattımı bağlamaya gelen telekom yetkilileri 16mpbs hızda kesinti yaşayacağımı bu yüzden hızımı 12 mbps de sabitlediler ve 12 mbps de kusursuz kullanıyordum.
    son 3 gündür hızımın 6 mbps düşürüldüğünü gördüm. 2 defa arıza kaydı bıraktım, sonuç alamadım, Sanırım sınırsız muhabbetinde sıkıntı var eğer sorun çözülmeyecekse maalesef üzülerek belirtiyorum üyeliğimi iptal edeceğim.
    sorunun çözümünü beklemekteyim. Teşekkürler
  • Bu evde 4 tane İss kullanıldı ilk günden problem sadece turk nette yaşandı ya portta ya başka bir yerde hata yaptılar.

    Telefon çalıyor dsl sinyal yok bu nasıl saçmalık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kacanga kullanıcısına yanıt
    Çok uzun süre ipi alamadığın durumlarda modemi resetleyerek yeniden kurulum yapın daha çabuk sonuca ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jAkz

    Ek olarak belgeleriniz elimize ulasmadi deniyor ama dun kargodan mesaj geldi Sibel ... Isimli biri teslim almis. Oysa ki ben sadece musteri temsilcisinin bahsettigi gibi ekip kuruluma geldi mi diye soracaktim.

    Başka operatörden geçiş mi yapıyorsunuz yoksa sıfırdan abonelik mi? Eğer geçiş ise kurulum için kimse gelmeyecek yalnızca sinyal değişikliği olacak modeme turknet kullanıcı adı ve parolanızı girerek hizmeti kullanmaya başlayacaksınız. Yok yeni abonelik ise kurukum değil sadece binanizdaki telefon ankastresine sizin adınıza kablo bırakılacak o kabloyu daireye çektirme işi size ait. Başvuru yapalı 2 günü geçmiş ise kablo bırakılmıştır. Kontrol etmeniz de fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sifir baglanti olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans


    quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Aynı durım benin de başıma geldi. Aynen sizin gibi bana da vdsl geçişiniz tamamlanmıştır gibi mesajlar gönderiyorlardı. Sonrasında eve geldiğimde İnternet komple gitmiş oluyordu. Yok bizde herşey normal görünüyor , yok modeminiz vdsl2 destekli değil, yok modeminiz kaldırmıyor arızalı. En sonunda tt ekibi geldi ve apartman girişindeki panodan gözümün önünde bağladılar ve vdsl e kavuşmuş oldum. Tabi bunların hepsinde Türknet suçlu diyemem, çünkü ekipler tt nin olduğu için tt bazen hallettim diyip sallıyor olabilir. Şu an Türknet ten memnun sayılırım. İnşallsh sizin problem de bir an evvel hallolur.

    Daha önce internet kullanıyormuydunuz peki? Yani türknete geçmeden önce hangi tip internet ve iss vardı?

    Daha önce millenicom ( doping ) adsl kullanıyordum. Adsl max 16 megabit e kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, aramızda güven problemi olmasın. Kampanya detayında size belirtiliyor. Kasım ayında hiç bir sorun yaşamadan adınıza fatura -59,99 TL olarak gelecek ve ücretsiz bir ay internet hizmetimizden yararlanacaksınız. İyi kullanımlar dileriz.

    İnşallah o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 801802803804805
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.