Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (114. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.017
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam genelde herkesin sorunu aynı açıldı mesajı geliyor telefon çalışıyor adsl ışığı yanmıyor arıza kaydı oluşturuluyor 48 saat deniyor benim 10 gün oldu gelen giden yok aramadığım yer kalmadı inşallah senin en kısa zamanda çözülür ama pek umutlanma derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıldı denilip adsl ışığı yanmıyor diye arıza kaydı oluşturan ve 48 saat içerisinde geri dönüş yapılacak denilen arkadaşlar, bende de aynısı oldu 1 günde çözdüler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blackkan kullanıcısına yanıt
  • Blackkan kullanıcısına yanıt
    Hocam siz şanslı olan küçük bir azınlık içindesiniz demekki forumda abonelik yada arıza için bekleyenlere ilgili bir anket yapalım bakın sonuç nasıl çıkacak benim 3 gün sonra tam bir ay olacak ayıptır günahtır birde tam bayram üzeri hiç birşeyde yapamıyoruz öylece kalakaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arbede59

    Hocam siz şanslı olan küçük bir azınlık içindesiniz demekki forumda abonelik yada arıza için bekleyenlere ilgili bir anket yapalım bakın sonuç nasıl çıkacak benim 3 gün sonra tam bir ay olacak ayıptır günahtır birde tam bayram üzeri hiç birşeyde yapamıyoruz öylece kalakaldım

    Arıza kaydı alındıktan sonra aradım ben biraz sert konuştum. Bayrama kadar istiyorum interneti, hattı 10 günde çektiniz bari bunu yapın dedim. Belki bir işe yaramıştır ama sanmıyorum dediğin gibi şans eseri eriştim internete.
  • Hocam hakaret etmeden saygı çerçevesinde inanın söylenebilecek herşeyi söyledim şunu dahi teklif ettim TT ekip göndermiyor eyvallah siz ekip gönderin ücretini ben vereyim onuda yapamıyoruz diyorlar daha ne diyeyim çattık bir belaya yarın ilk işim iptal ettirmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacım yapılan en önemli şey olmamış. Telekom ekibi "Telefonun hattını açtık" dediler. Elektrikçi tesisatı vs. hepsini yaptı en sonunda telefonu bağlayıp deneyelim dedik çevir sesi falan hiçbir ses gelmiyordu telefondan.
    Saçma saçma işler.
  • TheVictim037 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba Hocam, abonelik bilgilerini gönderebilirsen işlemleri kontrol edelim.
  • Hocam ben 28 gün bekledim bir türlü hizmet veremediler bugün iptal ettirdim taahhüt ettikleri şeyler çok iyi ama hizmet veremedikten sonra bedava verseler ne işe yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sen bilirsin ben bizzat yaşadım 28 gün az buz değil eminimki daha beklesem yinede olmayacaktı yinede sen bilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim sorunum çözülmedi iç tesisata kusur buldular suçu bize attılar, sanki 24mbit fiberi ben başka altyapıda kullandım. Modemin kablolarını söküp takmadım bile. İptal işlemini başlattım. Bu arada iptal için benden 58lira para keseceklerini söylediler. Güler misin ağlar mısın ? Nerde kaldı cezai şart ödemeksizin ücretsiz olarak 14 gün içerisindeki yasal cayma hakkı ?

    Edit: Biraz önce bankayı aradım ödeme talimatını iptal etmek için ama parayı dün çekmişler zaten. Ay sonuna kadar kullanıcaz artık ama arkadaşlara şunu söylim bulaşılmaması gereken bir firma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batu25 -- 4 Temmuz 2016; 16:28:59 >
  • Arkadaşlar süper hizmet süper enayi yerine koyma kaçırmayın...Küfürden beter...TURKNET PİŞMANLIKTIR....SAKIN BULAŞMAYIN...

    Üyelik evraklarım istendiğinde +10 tl ye 50 gb ek kota veriyormuşsunuz doğrumu dedim.Evet ama önce aboneliğinizin başlaması lazım dediler.Ondan sonra kota arttırımı yapabiliriz dediler.Abone olundu sorunsuz kullanıyorum şu anda.2 gün önce Kotamı yükseltmek için aradım malesef yükseltemezsiniz dediler.Elimde ses kaydınız var deyince hemen laf değiştirdiler bizim sistemde gözükmüyor öyleyse arkadaşlar verir zaten dediler Şikayet kaydı aldılar...

    Ve bugün arandım.Sıkı durun kemerlerinizi bağlayın.Üye olurken 200gb kota lıya geçseydiniz olurdu artık 150 den 200 e geçemezsiniz dediler.İyide ben üye olurken 200gb seçenek yoktuki şimdide yok.O zaman iptal edeyim tekrar başvurunca 200 gb alabilirmiyim dedim evet dediler.İşte böyle enayi yerine koyalar adamı.İşte böyle küfürden beter ederler.İşte müşteri anlayışı işte müşteri hizmetleri kalitesi.

    Abone olurken allı pullu tabi efendim önce abone olun vs.Abone olduktan sonra geçti borun pazarı sür eşşeğini niğdeye...TURKNET PİŞMANLIKTIR....SAKIN BULAŞMAYIN....

    Konuşma Kaydı Birebir

    20 HAZİRAN Saat 10.50

    -Adsl bağlantım sağlandıktan sonra vdsl e geçmek istersem geçebilirmiyim
    -Tabi sorunsuz geçebilirsiniz
    -Birde akk yi yükseltmek için extradan para ödediğimiz bir şeyiniz varmı +10tlye 200gb gibi birşey duydum
    -Bundan sonraki süreçlerde yapabiliyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garcy -- 4 Temmuz 2016; 16:53:28 >




  • Arkadaşlar benim evimde sabit telefon yok. Taahhutsuz olmasindan dolayi TurkNet düşünüyorum. Şimdi bana istediğim zaman taahhüt olmadığı için ceza ödemeden kapattırabileceğim söylendi. Aklimda şu sorular var.
    Bana ev telefonu baglayacaklar mi?
    Neti kapattirdigim zaman ev telefonu bağlanacaksa şayet o kalacak mi kapanacak mi?
    Arkadaşlar ona göre bir an önce bağlatmayı düşünüyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ağustos ayında kotaların 2 katına çıakcağı ve kota aşım sonrası minumum hızın 5mbit yükseltileceği konuşuluyor(hatta btk çalışmasını paylaşmışlardı)
    bu durumda bizim kota 300 gb mı olacak yoksa 150 gb sabit mi kalacak?
  • Ev telefonu bağlanacak. Hatta 1000 dk her yöne veriyor. İptal ettireceğiniz zaman ikisini de iptal ettirirsiniz. Paket fiyatına dahil telefon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 27 sinden beri internet yok. 2 arıza kaydının sonunda aradım ama, 48 saat çokta önemli değil deler geçeriz dedi müş. hizm. Gelecek beyfendi bakın sizin önceliğinizi üst sıralara aldık diyo gönderiyo. Ne gelen var ne giden. ucuzluğuna ucuzdu ama çalışmadıktan sonra ne işe yarayacak.Bayram sonrasına kadar dayanıp başka iss arayacaz artık.Ucuz etin yahnisi.. Halada gelecek diye arada modemin ışığına bakıyorum gayri ihtiyari ya yuh kendime.
  • Merhaba 6 haziran 2016 tarihinde sabit hattım ile Türknete abone oldum daha doğrusu olmaya çalıştım 16 günlük port tahsis beklemesinden sonra ayın 22 sinde şifrem gönderildi.Fakat adsl sinyali gelmediği için aynı gün arıza kaydı oluşturuldu.24 ünde bina iç tesisat sorununuz var denildi.Elektrikçi vasıtasıyla bina iç tesisat kablosu değiştirildi ve ankastre kutusu kontrol edildi ve bunları aynı gün Türknete bildirdim.Ve o günden bugüne kadar günde 3-4 defa müşteri hizmetlerini ve teknik servisi aradım herkese söylenen sözler sizin arızanız aciliyet bakımından en üst düzeyde benim öyle ise diğer sorun yaşayanların Allah yardımcısı olsun.İnanın ben artık mh aramaya utanıyordum.Bugün tekrar aradım yine aynı sözler üstünede tekrar arıza kaydı açalım demezlermi dedimki dalgamı geçiyorsunuz bugün 28 gün oldu bana hala arıza kaydından bahsediyorlar.Bana bu şekilde taahütsüz değil 150 gb 300gb bedava verseniz ne olur Kullanamadıktan sonra.Uzun lafın kısası 18 yıllık internet kullanıcısıyım 3 farklı ISS den hizmet aldım böylesini ilk defa gördüm.ilgilenen arkadaşlar iyi düşünsünler benim gibi pişmanlık duymasınlar.Bu gün itibarı ile iptal işlemlerini başlattım ve her ortamda Türknetin bana bu yaşattıklarını başkalarına yaşatmaması adına insanları uyarmaya devam edeceğim.Herkese iyi bayramlar diliyorum.Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arbede59 -- 5 Temmuz 2016; 0:54:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • garcy kullanıcısına yanıt
    Banada canlı iletişimde geçebilirsiniz diyorlar telefonla arıyorum geçemezsiniz diyorlar. Hesapta benim binada vdsl de varmış şimdi arayıp sorsam evet var 32 mbps alabilirsin diyecek gidip modem alacağım hazırlık yapacağım arayıp ne zaman hız yükseltilir diye soracağım hattınız desteklemiyor diyecekler. Türknet de MH'ne güvenmek zor iş. Yapacak birşey yok daha iyisini bulunduğu anda ona geçilecek.
  • 20.gün bitti ve hattım hala açılmadı. Türk.net müşteri hizmetleride bana tarih plarak 19 temmuz diyor. Yani bir 15 gün daha beklememi:)))) çok komik firma şu türk.net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 seneyi aşkın TTnet kullanmış birisi olarak. TurkNete geçtiğimizden beri günde en az 2 kez internet kesiliyor ve gelmesi yarım saati buluyor. Ve binanın tesisatına sorunlu diyorlar.. Yıllardır kullanıyordum birden bire TurkNete gecince binanin tesisatı eskidi tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.