Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: webnettr Daha Az
1 Kayıtlı Üye
19.104
Cevap
232
Favori
711.183
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    turk.net bıktırdı beni.

    10/06/2016 - Evraklar gönderildi.
    15/06/2016 - Evraklar ulaştı.
    17/06/2016 - Ankastreye hat çekildi.
    18/06/2016 - Ankastreden eve bağlantı sağlandı. İç tesisat kalite kontrolü yapıldı; sorun yok. Çevir sesi var, DSL ışığı yok. Bununla ilgili mh arandı, 10289597 no'lu arıza kaydı oluşturuldu.
    22/06/2016 - Banka kayıtlarında 26,45 tl'lik ödeme provizyona yansıdı.
    23/06/2016 - "Hizmeti veremeden, parayı nasıl alıyorsunuz; nasıl fatura kesiyorsunuz?" temalı bir mh görüşmesinin ardından, sistemde faturanın gözükmediği; daha faturalandırma gerçekleşmediği söylendi. "Fatura kesmeden nasıl ödeme alıyorsunuz?" sorusuna cevap verilemedi.
    24/06/2016 v.1 - TT saha ekibi binaya gelip hattı kontrol etti ve binada bir sorun olmadığını; santralden çözeceklerini söylediler. Yarım saate internetin geleceğini belirttiler.
    24/06/2016 v.2 - Kısa bir süre içinde DSL ışığı yandı, fakat Internet ışığı hala yanmıyordu. Mh arandı, bununla ilgili olarak 10313677 no'lu arıza kaydı oluşturuldu.
    24/06/2016 v.3 - @doominsert nickli arkadaş ilgilenmek üzere iletişim numaramı gerekli bilgileri vs. aldı. 15:56'da donanımhaber'den ulaşmam üzerine, TurkNet genel merkezinden aradığını söyleyen birisi aradı.
    27/06/2016 - C.tesi Pazar günleri nöbetçi ekiplerin çalıştığı söylenen ama gerçek dışı olan bu iddia nedeniyle iki gün daha beklendi ve Internet ışığı hala gelmedi. 14:16'da mh arandı, Bora beyle görüşüldü. Gayet huzursuz, rahatsız bir durumda olunduğu ve işlemin önceliklendirilmesi değil; bir an önce çözülmesi istendiği belirtildi.
    27/06/2016 - Faturayla ilgili olan rahatsızlık; bankada provizyonda gözüken ödemenin kesinleşmesiyle; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na 383805 no'lu şikayet numarasıyla iletildi.*


    + Bölge: Kapaklı/Tekirdağ
    + Her mh görüşmesinde modem arayüzündeki internet ayarları kontrol edildi.

      Modem: Airties Air5444
      Bağlantı Adı: Internet
      Protokol: PPPoE
      Encapsulation: LLC
      DSL Kullanıcı Adı: "ceptelefonnumarası"adsl@turk.net
      DSL Şifresi: Bu da doğru.
      MTU: 1492 Byte
      İsteğe Bağlı: Tik yok.
      VPI: 8
      VCI: 35
      ATM QoS: UBR
      PCR: 0 cps
      SCR: 0 cps
      MBS: 0 cells


    + turk.net 28/06/2016 Salı günü saat 23:59'a kadar sorunu çözüp, internet hizmetini almamı sağlayamazsa; çarşamba günü tüketici hakem heyetine başvurup o faturayı şikayet edeceğim ve aboneliğimi sonlandıracağım.

    *BTK Şikayet Metni:
    Eve bireysel kullanım amacıyla internet bağlatmak için turk.net'i seçtim. Abonelik başladı, 17 Haziranda ankastreye kadar hat çekildi. 18 Haziranda ilk telefon görüşmesi sağlandı, fakat modemdeki adsl ve internet ışığı yanmıyordu. Yani verilmesi planlanan hizmet eksik verilmekteydi; telefon çalışıyor, internet çalışmıyordu. 23 Haziran'da banka kayıtlarımı kontrol ettim ve otomatik ödeme çekebilmek için kredi kartı bilgilerimi isteyen TurkNet'in 22 Haziran'da 26,45 tl'lik bir ödemesinin provizyondaki işlemlerde yer aldığını gördüm. Fakat 27 Haziran itibariyle de adsl ışığı sorunu çözülmesine rağmen; internet ışığı yanmıyor hizmet alamıyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp hizmet veremeden nasıl oluyor da fatura kesiyorsunuz deyince; "Şu anda adınıza kayıtlı fatura bulunmuyor." cevabı aldım. "Fatura kesmeden nasıl ödeme alıyorsunuz?" sorum yanıtsız kaldığı gibi; şu ana kadar herhangi bir fatura bilgisi tarafıma ulaştırılmamış, ya da bu 26,45 tl'lik "internet + telefon" hizmeti adına kesilen ödemenin tamamı ya da belli bir kısmı iade edilmemiştir. Ayrıca 26,45 tl'lik ödeme an itibariyle banka kayıtlarında provizyondaki işlemlerden çıkmış, kesinleşmiş işlemlerde gözükmektedir.

    26,45 tl olmak üzere kesilen bu ödemenin tekrar hesaplanmasını talep ediyorum; interneti kullanamadığım için parasını ödemek zorunda değilim, telefon kullanımımın da normal tarifeye göre hesaplanmasını ve ödemenin ona göre tekrar şekillendirilmesini istiyorum.

    Hizmet nosu: 282717xxxx
    İletişim no: 5xxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ofmenlik -- 27 Haziran 2016; 16:05:11 >
    |
    |
    Bahsedilenler: doominsert
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ofmenlik

    turk.net bıktırdı beni.

    10/06/2016 - Evraklar gönderildi.
    15/06/2016 - Evraklar ulaştı.
    17/06/2016 - Ankastreye hat çekildi.
    18/06/2016 - Ankastreden eve bağlantı sağlandı. İç tesisat kalite kontrolü yapıldı; sorun yok. Çevir sesi var, DSL ışığı yok. Bununla ilgili mh arandı, 10289597 no'lu arıza kaydı oluşturuldu.
    22/06/2016 - Banka kayıtlarında 26,45 tl'lik ödeme provizyona yansıdı.
    23/06/2016 - "Hizmeti veremeden, parayı nasıl alıyorsunuz; nasıl fatura kesiyorsunuz?" temalı bir mh görüşmesinin ardından, sistemde faturanın gözükmediği; daha faturalandırma gerçekleşmediği söylendi. "Fatura kesmeden nasıl ödeme alıyorsunuz?" sorusuna cevap verilemedi.
    24/06/2016 v.1 - TT saha ekibi binaya gelip hattı kontrol etti ve binada bir sorun olmadığını; santralden çözeceklerini söylediler. Yarım saate internetin geleceğini belirttiler.
    24/06/2016 v.2 - Kısa bir süre içinde DSL ışığı yandı, fakat Internet ışığı hala yanmıyordu. Mh arandı, bununla ilgili olarak 10313677 no'lu arıza kaydı oluşturuldu.
    24/06/2016 v.3 - @doominsert nickli arkadaş ilgilenmek üzere iletişim numaramı gerekli bilgileri vs. aldı. 15:56'da donanımhaber'den ulaşmam üzerine, TurkNet genel merkezinden aradığını söyleyen birisi aradı.
    27/06/2016 - C.tesi Pazar günleri nöbetçi ekiplerin çalıştığı söylenen ama gerçek dışı olan bu iddia nedeniyle iki gün daha beklendi ve Internet ışığı hala gelmedi. 14:16'da mh arandı, Bora beyle görüşüldü. Gayet huzursuz, rahatsız bir durumda olunduğu ve işlemin önceliklendirilmesi değil; bir an önce çözülmesi istendiği belirtildi.
    27/06/2016 - Faturayla ilgili olan rahatsızlık; bankada provizyonda gözüken ödemenin kesinleşmesiyle; Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na 383805 no'lu şikayet numarasıyla iletildi.*


    + Bölge: Kapaklı/Tekirdağ
    + Her mh görüşmesinde modem arayüzündeki internet ayarları kontrol edildi.

      Modem: Airties Air5444
      Bağlantı Adı: Internet
      Protokol: PPPoE
      Encapsulation: LLC
      DSL Kullanıcı Adı: "ceptelefonnumarası"adsl@turk.net
      DSL Şifresi: Bu da doğru.
      MTU: 1492 Byte
      İsteğe Bağlı: Tik yok.
      VPI: 8
      VCI: 35
      ATM QoS: UBR
      PCR: 0 cps
      SCR: 0 cps
      MBS: 0 cells


    + turk.net 28/06/2016 Salı günü saat 23:59'a kadar sorunu çözüp, internet hizmetini almamı sağlayamazsa; çarşamba günü tüketici hakem heyetine başvurup o faturayı şikayet edeceğim ve aboneliğimi sonlandıracağım.

    *BTK Şikayet Metni:
    Eve bireysel kullanım amacıyla internet bağlatmak için turk.net'i seçtim. Abonelik başladı, 17 Haziranda ankastreye kadar hat çekildi. 18 Haziranda ilk telefon görüşmesi sağlandı, fakat modemdeki adsl ve internet ışığı yanmıyordu. Yani verilmesi planlanan hizmet eksik verilmekteydi; telefon çalışıyor, internet çalışmıyordu. 23 Haziran'da banka kayıtlarımı kontrol ettim ve otomatik ödeme çekebilmek için kredi kartı bilgilerimi isteyen TurkNet'in 22 Haziran'da 26,45 tl'lik bir ödemesinin provizyondaki işlemlerde yer aldığını gördüm. Fakat 27 Haziran itibariyle de adsl ışığı sorunu çözülmesine rağmen; internet ışığı yanmıyor hizmet alamıyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp hizmet veremeden nasıl oluyor da fatura kesiyorsunuz deyince; "Şu anda adınıza kayıtlı fatura bulunmuyor." cevabı aldım. "Fatura kesmeden nasıl ödeme alıyorsunuz?" sorum yanıtsız kaldığı gibi; şu ana kadar herhangi bir fatura bilgisi tarafıma ulaştırılmamış, ya da bu 26,45 tl'lik "internet + telefon" hizmeti adına kesilen ödemenin tamamı ya da belli bir kısmı iade edilmemiştir. Ayrıca 26,45 tl'lik ödeme an itibariyle banka kayıtlarında provizyondaki işlemlerden çıkmış, kesinleşmiş işlemlerde gözükmektedir.

    26,45 tl olmak üzere kesilen bu ödemenin tekrar hesaplanmasını talep ediyorum; interneti kullanamadığım için parasını ödemek zorunda değilim, telefon kullanımımın da normal tarifeye göre hesaplanmasını ve ödemenin ona göre tekrar şekillendirilmesini istiyorum.

    Hizmet nosu: 282717xxxx
    İletişim no: 5xxxxxxxxx

    Hocam 1.5 saat önce ekipler müdahele etmiş tekrar hatta, teknik ekiplere bilgi verdim şimdi tekrar müdahele etsinler duruma
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540




  • Yüzbaşı
    356 Mesaj

    modemi hazyrladyk bekliyoruz in?allah bir an önce eski aboneleri de dü?ünürler

    ça?ry merkezinde bilgisiz bi görevli çykty sonra bilgi verecez dedi veremedi de
    |
    |
    doominsert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    imzam çağdışı kalmış sildim :D
  • Yüzbaşı
    793 Mesaj
    Senin yine güzel bir şeyler bağlamaya birileri gelmiş. Ben Haziran 15'inde başvurdum 1 kişi geri dönüp aramadı bile. Hala bekliyoruz. Bu şekilde giderse bende kısa yoldan iptal ettiricem.
    _____________________________
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Ya bugün evrakları falan teslim ettim fakat türknet hesabımda kredi kartsız ödeme falan diyor.
    Bu kampanyanın amacı zaten kredi kartıyla otomatik ödemek değil miydi?
    Ön ödemeli kartımla ödemek istiyordum ben.
    _____________________________
  • Çavuş
    87 Mesaj
    Hocam aynı sıkıntı bendede var ayın 6sında başvurdum ki benim hattım sabit hat 22 sinde cep telime şifre mesajı geldi ama dsl ışığı yanmıyor arıza kaydı oluşturuldu klasik arıza bina iç tesisatınızda sorun var dendi bina içi kabloları değiştirttim ankastre kutusunu kontrol ettirdim ama hala sorunumu çözemediler pek çözülecek gibide değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Abi Konu hakkında bir tane güzel cevapp yok abi ben geçiş yapacam türknete ne kadar guvenılır geçen var mı ? kullananların yorumlarını beklıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    214 Mesaj
    76mbit vdsl bağlatıp, 5-5,5mbit hız alabilen arkadaşlar için yazıyorum.

    Modem ayarlarınızdan MTU değerini 1400 olarak değiştirin,sorununuz çözülecektir.

    5 gündür turk.net teknik servisinin çözemediği sorunu bu şekilde çözdüm,bilginize....
    |
    |
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grey_fox

    Senin yine güzel bir şeyler bağlamaya birileri gelmiş. Ben Haziran 15'inde başvurdum 1 kişi geri dönüp aramadı bile. Hala bekliyoruz. Bu şekilde giderse bende kısa yoldan iptal ettiricem.

    Hocam çm ne diyor bu duruma, dm'den iletirsen müşteri numaranı yardımcı olurum.
    |
    |
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheVictim037

    Ya bugün evrakları falan teslim ettim fakat türknet hesabımda kredi kartsız ödeme falan diyor.
    Bu kampanyanın amacı zaten kredi kartıyla otomatik ödemek değil miydi?
    Ön ödemeli kartımla ödemek istiyordum ben.

    Hocam, amaç ön ödemeli kredi kartı sistemi ancak sonrasında ödeme kurgusu ile alakalı yeni bir çalışma var.
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Onbaşı
    31 Mesaj

    Bu ödemeler ay sonu mu gerçekleşiyor yoksa internet bağlandığı anda 60 tl alınıyor mu?
    Bide ben ön ödemeli kartımla ödeyemez miyim bu faturayı?
    |
    |
    doominsert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheVictim037

    Bu ödemeler ay sonu mu gerçekleşiyor yoksa internet bağlandığı anda 60 tl alınıyor mu?
    Bide ben ön ödemeli kartımla ödeyemez miyim bu faturayı?

    Ay sonunda değil hocam ön ödemeli, kartından vadesi gelince ödemesi yaplıyor otamatik.Otamatik ödeme talimatı verdiğin tüm kartlarda işe yarar
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheVictim037

    Bu ödemeler ay sonu mu gerçekleşiyor yoksa internet bağlandığı anda 60 tl alınıyor mu?
    Bide ben ön ödemeli kartımla ödeyemez miyim bu faturayı?

    Ay sonunda değil hocam ön ödemeli, kartından vadesi gelince ödemesi yaplıyor otamatik.Otamatik ödeme talimatı verdiğin tüm kartlarda işe yarar

    Kart bilgileri nereye yazılıyor sitenin ayarlarında göremedimde
    Edit: Hocam benim ön ödemeli kartım ininalde.
    Önceki postlarınıza baktım hala ininal kabul etmiyor musunuz?
    Etmiyorsanız başka nasıl kredi kartı olmadan ödeme yapılabilir bankadan direkt nakit olarak fatura şeklinde yatırılabilir mi?
    Turknet profilimde Kampanyanız : 50 Mb e Kadar Kotasız 150 GB AKN-Heryöne 1000 Dakika Taahhütsüz Kredi Kartsız Tam İletişim-59,99 TL/Ay yazıyor ayrıca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheVictim037 -- 28 Haziran 2016; 0:23:37 >
    _____________________________




  • Teğmen
    196 Mesaj
    Vdsl modem önerisi olan var mı? Fiyat ve performans olarak iyi olanlardan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1780 Mesaj
    Gecen hafta evrak yolladim bugun aktif oldu vdsl modemim yok 35 megabit paketini aldim

    Şuan hizim 14.90 megabit..download hizim 1.800 kb/s



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2274 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Salı günü evrakları teslim ettim, Cuma günü hattım açıldı. Kurulumu dün yapabildim.

    Telefonda görüştüğüm kişi 51Mbit hız alabileceğimi ifade etmişti. 40-41 arası alabilmekteyim. Telefonla güncelleme yapılmasını denediğimde ise hızımın 51 Mbit olduğu ancak ankastreden daireye kayıpla 41Mbit olarak ulaştığını söyledi. Tekrar bir hız güncellemesi yaptık ancak bir şey değişmedi.

    Sizce ifade edilen şey doğru mu?

    modem hat değerlerini koyarmısın. bakalım

    Hat değeri aşağıdaki gibidir.

    Sizce bahsedilen husus doğru mu? Tekrar görüşmem mi gerekir yoksa..?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roland Deschain -- 27 Haziran 2016; 22:19:55 >
    |
    |
    Bahsedilenler: e_capkan
    _____________________________




  • Binbaşı
    1780 Mesaj

    Bu değerler ile en az 100mb görmeniz gerekli
    |
    |
    Roland Deschain kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    816 Mesaj
    Avantajix iadesini nasıl alacağız acaba? Telefonla alıyorlar bilgileri



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11941 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Roland Deschain

    Salı günü evrakları teslim ettim, Cuma günü hattım açıldı. Kurulumu dün yapabildim.

    Telefonda görüştüğüm kişi 51Mbit hız alabileceğimi ifade etmişti. 40-41 arası alabilmekteyim. Telefonla güncelleme yapılmasını denediğimde ise hızımın 51 Mbit olduğu ancak ankastreden daireye kayıpla 41Mbit olarak ulaştığını söyledi. Tekrar bir hız güncellemesi yaptık ancak bir şey değişmedi.

    Sizce ifade edilen şey doğru mu?

    modem hat değerlerini koyarmısın. bakalım

    Hat değeri aşağıdaki gibidir.

    Sizce bahsedilen husus doğru mu? Tekrar görüşmem mi gerekir yoksa..?



    şuan tam 50mbit hız geliyor modemine
    speedtestte 46-47mbit çıkması lazım. kablolu bağlantı yaparsan daha sağlıklı olur.
    hattın rahat 76mbiti kaldırır.100mbitten emin değilim.
    _____________________________




  • Er
    14 Mesaj
    Galiba sorunsuz kullanmaya başladım (=

    Google dan gelenler için de bilgi ekliyim
    HUAWEI HG655d ttnet modem kullanıyordum
    V100R001C02B050 firmware update yapmistim
    hani su ara yuzu almanca diye gecen ama Felemenkçe dutch olan versiyon
    (vdsl için ptm arayuzunden işlem adsl için atm arayüzünden işlem yapmak gerekli )

    turk.net ile ilk baglandiginda 5.5mbit vermislerdi arza kaydi vermistim
    pazartesi mesai saatinde sabah aradilar
    Santralde sikinti vardi hallettik dediler (hiçbir ayar değiştirmedim )
    su an yurt içi 60mbit leri hiz testinde gorebiliyorum, derdim hız değil 1000dk+ kota idi zati gerçi kotayı nasıl ölçüyorlar bir ara onuda araştırmak lazım sanki kota hızlı doluyor gibi geldi

    karşılaştırma yapmak isteyenler olabilir



    ben yılllar once turk.net ses hizmeti almıştım o yuzden netten başvurlarda hata veriyordu
    avantajix işe yaramadı

    http://www.avantajix.com/kampanya-ve-avantajlar/turk-net-kampanya-ve-avantajlari

    deneyen olursa avantajixten 35 tl de avantaj var .
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Blogio
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.