Şimdi Ara

Turbo Duster Full Paket 78.900 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Duster'la birlikte sunulan 1.2 TCE Turbo benzinli 125 hp Pirestij versiyon fiyatı 78.900 TL

    Piyasada bu fiyata herhangi bir rakibi olmayan otomobildeki standart donanımlar şöyle;

    LED dış aydınlatmalar
    ESC + HSA, ABS + AFU
    6 adet hava yastığı (ön, yan, perde)
    hız ayar ve sınırlayıcı
    otomatik yanan ön farlar
    ön sis farları
    elektrikli camlar
    elektrik takviyeli direksiyon
    stop&start sistemi
    elektrikli yan aynalar
    arka park sensörleri
    sürücü tarafı kol dayama
    deri direksiyon
    sürücü bel destek ayarı
    yüksekliği ve derinliği ayarlanabilir direksiyon
    16 inç alaşımlı jantlar
    Turbo Duster Full Paket 78.900 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Gözüme sokup durmayın şu fiyatı, gidip sardırcam bi tane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    bizimkilerde bu rakamı görürse ciddi ciddi girebilirler,akşam bi gösterim bakim :D
    yalnız euroncap'de değişen bişey yok,fena eziliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B4ris -- 12 Şubat 2018; 17:1:26 >
  • B4ris B kullanıcısına yanıt
    Alabilen alsın, araç yok satınca hem bulunmaz bayilerde hem de fiyatı artar. Ben 3 ay önce aldım aracımı, yoksa bugün siparişi vermiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 12 Şubat 2018; 17:2:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B4ris


    bizimkilerde bu rakamı görürse ciddi ciddi girebilirler,akşam bi gösterim bakim :D
    yalnız euroncap'de değişen bişey yok,fena eziliyor...

    Euroncap testinin rapor bolumunu okuyun. Ciddi bir sorun gozukmuyor. Gözünuzü kapatıp alin

    Halihazırda bu motorun 4x4ü gelmis olsaydi; 83900 TL
    EDCsi gelmis olsaydı da 85.900 TL olacaktı.

    Şaka gibi resmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 12 Şubat 2018; 17:10:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam adamlar 78 bine turbo motorlu, yeteri kadar donanımlı, yeni kasa c suv veriyor. Kendi ailesinden örnek verecek olursak, kadjar 1.2 tce touch 112 bin.



    Arada 34 bin lira fark var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakin kullanımda şehiriçi, şehirdışı kaç lt yakar bu motor?

    fiyat-yakıt bakımından bunu mu almak mantıklı, 1,5 dci 90 hp yi mi? performans,ses... önemli değil
  • bericdondarrion kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle 1.2 alınır, 17.500 lira fark var, üstüne vergi avantajı var. Motor tüpe uyumlu, LPG ile hemen hemen dizel ayarında yakar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat uygun şu anki piyasa için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön sis farları
    elektrikli camlar
    elektrikli yan aynalar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bellup

    ön sis farları
    elektrikli camlar
    elektrikli yan aynalar



    78900e ne vericekti?

    Adaptif hiz sabitleme mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizeli yakıtta inanılmaz azdı-

    bu 1,2 turbo da rakiplerine göre az ise çok çok güzeldir -

    dağa taşa çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    Bu araç alınmaz arkadaşım. İstediği kadar SUV olsun. Bunun yerine Egea her türlü alınır, eğer illa sıfır alınacak ise. Her bakımdan bu aracı katlar, içinden geçer. ölçülerine baktığımda ise C SUV yerine B-C arası bir şey gibi duruyor. Genişlik olarak 1804mm olmasına rağmen yukarı doğru aşırı bir daralma mevcut. İçine bindiğimde kendimi çok baskılanmış hissettiğim bir SUV, rakibi Kadjar değil de Captur gibi.

    Dediğim gibi bu aracı sırf SUV diye almak zarar, ziyan. Egea her bakımdan, gerek konfor, gerek tasarım, gerek donanım, gerek malzeme kalitesi, gerek işçilik, gerek güvenlik buna on basar. Net söyleyeyim bu aracın ederi en fazla 58b. üstü "SUV" geçirmesi.

    edit: Yeni kasa demişsin de bu kasa yeni değil. Şöyle söyleyeyim bugün C segnemti istediğin aracı al. Makyajlısı ile makyajsızı arasında mekanik, elektronik, donanım, tasarım aklına ne gelirse gelsin yapılan iyileştirmeler bununla eski kasa arasında yok. yani "dandik bir facelift" çalışmasından öte bir şey değil. yani yeni kasa değil. "ulan bu millete ne kakalasak alıyorlar, far değiştir, ızgara değiştir, fiyata da bir 10b koy, yağla gitsin" kasası bu.

    en büyük avantajı kaldırıma taşa eşşeğe indir çıkar durumuna uygun olduğu için seviliyor sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bellup

    ön sis farları
    elektrikli camlar
    elektrikli yan aynalar



    78900e ne vericekti?

    Adaptif hiz sabitleme mi

    Dacia isen vermen gerek. Elektrikli cam, sis farı, kol dayama, elektrikli yan aynalar. Bunlar donanım değil sabit ekipmanlar. Ha tabi konu dacia olunca



    O zamanda fiyat avantajı olacak.



    Dacia alan adam için edc+dci kombinesi mantıklı. Ancak fiyatı hiç mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    Bu araç alınmaz arkadaşım. İstediği kadar SUV olsun. Bunun yerine Egea her türlü alınır, eğer illa sıfır alınacak ise. Her bakımdan bu aracı katlar, içinden geçer. ölçülerine baktığımda ise C SUV yerine B-C arası bir şey gibi duruyor. Genişlik olarak 1804mm olmasına rağmen yukarı doğru aşırı bir daralma mevcut. İçine bindiğimde kendimi çok baskılanmış hissettiğim bir SUV, rakibi Kadjar değil de Captur gibi.

    Dediğim gibi bu aracı sırf SUV diye almak zarar, ziyan. Egea her bakımdan, gerek konfor, gerek tasarım, gerek donanım, gerek malzeme kalitesi, gerek işçilik, gerek güvenlik buna on basar. Net söyleyeyim bu aracın ederi en fazla 58b. üstü "SUV" geçirmesi.

    edit: Yeni kasa demişsin de bu kasa yeni değil. Şöyle söyleyeyim bugün C segnemti istediğin aracı al. Makyajlısı ile makyajsızı arasında mekanik, elektronik, donanım, tasarım aklına ne gelirse gelsin yapılan iyileştirmeler bununla eski kasa arasında yok. yani "dandik bir facelift" çalışmasından öte bir şey değil. yani yeni kasa değil. "ulan bu millete ne kakalasak alıyorlar, far değiştir, ızgara değiştir, fiyata da bir 10b koy, yağla gitsin" kasası bu.

    Turkiye Duster mi aliyor saniyorsun.

    Dunyada 2 milyon adet satildi. Turkiye ilk 5 te bile degil Duster satisinda.

    He bi bu millet aptal, sen akillisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bellup

    ön sis farları
    elektrikli camlar
    elektrikli yan aynalar



    78900e ne vericekti?

    Adaptif hiz sabitleme mi

    Dacia isen vermen gerek. Elektrikli cam, sis farı, kol dayama, elektrikli yan aynalar. Bunlar donanım değil sabit ekipmanlar. Ha tabi konu dacia olunca



    O zamanda fiyat avantajı olacak.



    Dacia alan adam için edc+dci kombinesi mantıklı. Ancak fiyatı hiç mantıklı değil.

    Valla fiyati yine de pahali diyenler.

    Bu araba alinmaz diyenler.



    Sabredip gorsun sadece.

    2018 Yili C-SUV satis lideridir kendileri.

    Ben simdiden ilan ettim.

    ODD de yil sonunda ilan eder ogrenirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    verdiğin önerme için çok fazla ispatım var ama burada olmaz şimdi üstüne alınır millet.

    plastik kalitesi konusu hani burada millet egea'yı ezdi geçti. bu aracın plastik kalitesi ise plastik sektöründe çalışıyorum, bundan daha kötüsünü görmedim. yani şunu söyleyeyim egea'da orta konsolda kullanılan plastiğin kg fiyatını al, 3'e böl işte bu plastiğin kg fiyatına erişirsin.

    tasarım desen, tasarım mı var arkadaşım. al eline bir kutu iki folyo bundan daha kötüsünü yapabilir misin acaba.

    donanım desen, git Allah aşkına ne donanımı. yalıtım desen dedemin kömür sobasında bundan daha fazla yalıtım var. konfor desen, çivili bir yatak al daha rahat edersin.

    ne var bunda, bir motor, 4 teker bir de "SUV" adı.

    adı batsın. buna geçtim SUV demeyi, araba demek için bin şahit ister. motorlu götürgeç ne fazlası ne eksiği.

    ha satar mı? satar. neden satar, eşek niyetine al kullan.

    Arabayi daha test etmedin, gormedin bile. Neyin cikarimini yapiyosun?

    Arac bi gelsin sur dene incele.

    Sonra de bu araba alinmaz diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyileştirme var mı? Var.

    Donanım iyi mi? İyi.

    Motor iyi mi? İyi.

    Fiyat iyi mi? İyi.



    Isteyen alır. İstemeyen almaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alsam mı acaba harbiden ucuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daerohn

    bir önceki kasadan ne farkı var? tasarım aynı, içi aynı, motor aynı...

    bilmek için incelemeye gerek yok. VW sevmem ama adamların bir standardı var. Octavia olsun Seat olsun o standardı görürsün.

    Dacia'da ise Renault standartları var. yani standart yok. diyeceksiniz ki söyle iyi marka böyle iyi marka. arkadaşım burada çok şey anlatırım da boşver iş farklı yerlere gider. Tek söyleyebileceğim Alman, Japon, Güney Kore vs otomotiv sanayileri ile kıyaslandığında özellikle standartlar konusunda yemeleri gereken tonla ekmek var.

    Sen her model yenilendiginde motor mu yenilenir sanarsın? Ayrica içi ayni diyosan, göz doktoruna lütfen.

    Aracin zaafiyetleri ; yalitim ve konforla ilgiliydi.

    Mekaniginde vs bir sorun yoktu.

    Az maliyetle gelistirilebilecek seyler gelistirilmis.

    Yani Dacia iatiyor da yapamiyor luks otomobil, sen boyle mi saniyorsun cidden?



    Adi ustunde ekonomi odakli otomobil bu.

    Az maliyetle uretilen gelistirilen otomobil.



    Hem kimse kimseye zorla satmiyor zaten.

    Kafasina yatan alir olur biter.



    70 kusure 2 airbagli 1.2 84 hp i20 de var.

    Isteyen onu da alabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 12 Şubat 2018; 22:34:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.