Şimdi Ara

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli) (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
526
Cevap
0
Favori
152.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


(En Son Oy Tarihi: 2.10.2021)
Giriş
Mesaj
  • Ben cady'yi almadan evvel Opel Combo düşünüyordum. Özellikle City Plus modelini çok beğeniyordum. Hem içte hemde dış da işçilik kalitesi doblodan ve Ford'dan daha iyi. Motoru 1.3 75hp ve 1.7 100hp.zaten 1.3 75hp lik motor doblo ile aynı motor zira fiat multijet i general motor ile birlikte geliştirmiştir
    1.7 100hp modeli de yakıt tüketiminde nerdeyse 1.3 75hp ile aynı performansı sergiliyor. 1.7 100hp lik seçeneği daha uygun gibi geliyor. Zira Doblo da olduğu gibi combo da da kasa ağırlığı yakıt tüketimini 1.7 100hp civarlarına getiriyor.

    Sürüş pozisyonunun bir taksi gibi olması onun corsa dan alınıp yüksek tavanlı bir model haline getirilmesindendir. Evet belki corsadan alınma bir model ama bence başarılı bir tasarıma ve işçiliğe sahip. Bence de bu sınıfta cady den sonra 2. araç Opel Combo dur. Eğer Opel diğer modellerde özellikle corsa da yaptığı başarılı değişimi comboya uyarlar ve biraz daha yüksek sürüş pozisyonu sağlarsa daha iyi olur. Tabii parça fiyatlarının cady gibi pahalı olması alıcıları doblo connect yada kangoo ya yönlendiriyor.
    Fakat bu arada değinmeden geçemeyeceğim peugeot un partner modeli de baaşrılı ve istikrarlı bir satış grafiği yakalamış durumda. Sanırım onunda yakınlarda yenilenen kasasını görmeye başlarız.

    Fakat Cady de Combo da daha çok aile içi kullanımı için daha uygun. Öyle yük vurup dağ bayır tüm türkiyeyi dolaşacağım servisi de parçaları da ucuz olacak diyorasanız doblo veya connect alın derim.

    Renault kangoo nun sadee yakıt avantajı var. Burda Fiat ı bir zamanlar kuş serisi tenekeden bozma araçları sattığı için eleştriyorsak renault u da kangoo gibi yarı teneke yarı bakalitten bozma bir aracı türk tüketicine sattığı için daha çok eleştirmemiz lazım diye düşünüyorum. Arkadaşın da dediği gibi kangoo da ABS dahi yok. Güvenlik yok. Ticari bir sınıfta da olsa rakiplerinin çok çok gerisinde. Almayı düşünenler varsa bir kez daha düşünsün derim.

    Bence sıralama şu şekilde olmalı

    Cady
    Combo
    Connect
    Doblo
    Partner
    Kangoo




  • komşumun var kangoo su ön taraf komple plastik varmı böyle bir araba? neymiş çürüme yapmazmış :) yaw araba 120 den sonra vaaan vuunn diye sesler çıkarıyor.. kangoo yu kötülemiyorum tamam adamlar düşünmüş yapmış ama sadece yakıt tasarrufu olarak en ön sırada okadar.

    Kangoo mu combo mu dersen? combo önde gelir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    bu forumda doblo kullanısı çok fazla değil biraz da vw kalitesi olduğu için o önde şu an


    selam zaten iş orda bitiyor vw olması birazdan öte..
  • doblo turkıyede daha tutulan bır arac bu sabıt cedı suana kadar cıkan arabalardan bırazdaha pahalı nedenı kalıtesı tercıhı herkez once doblodan yapar fıyat avantajı sayesınde tıcarı dede cok basarılı bı arac
  • quote:

    Orjinalden alıntı: azaz06

    kardeşim vaneo çok şahane araçmı dedim ben senin çok konforlu dediğin caddy den güvenli ve konforlu diyorum evet tutulmadı ama caddyden çok daha güvenli vede konforlu. 2001 yılında üretilen vaneonun donanımını sayayım istersen 4 hava yastığı,asr,bas,asr,abs,sunroof,deri döşeme,otomatikvites,elektrik hafızalı koltuklar,dijital klima,hız sabitleyici,ısıtmalı koltuklar,ahşap ön konsol,elektrikli aynalar vede çift sürgülü kapı(caddy de hala opsiyon olan) evet caddy tutulmuştur fakat asla vaneodan kaliteli,konforlu,güvenli değildir.vw kendine güvenseydi kangoonun,berlingonun,doblonun,vaneonun katıldığı euroncap e katılırdı.hemen touran altyapısı var demeyin teste girsin görelim sonucu...
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ya Allah aşkına azaz abi Vaneo süper araç olsaydı Mercedes üretimden kaldırmazdı diyorum sana başka birşey demek istemiyorum..

    Vito iyi bir ticari, Viano da çok konforlu araç, onlara laf eden yok zaten.. Hürriyet'in jürisi onları Caddy'le aynı kefeye koymuş, ben napiyim..?

    edit:esp yi unutmuşum



    oyüzden tutulmadı dimi
    azaz06 iyi diyosun hoş diyosun ama niye tutulmadı onu yaz
    bana göre tipi kayıktı önüne bak ekmek bıçağıyla kesmiş gibi yamukk




  • quote:

    Orjinalden alıntı: herdoks

     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)



    bu ne önüne tümsek çıksa geçemez be bu bencede hiç hoş değil zaten çirkindi daha beter olmuş
  • Öncelikle ikinci el araç alınacaksa bu iş tam bir kısmet işi.1.9 Jtd doblo kullanmış ve hayran kalmıştım.Kangoo'nun sınıfındaki en kötü araç olduğunu düşünüyordum.Ancak karşıma 2001 model 45.000 km.de Kangoo çıktı.Kapalı garaj arabası çift kapı orjinal koltuklu klimalı çift airbag ABS gıcır gıcır bir otomobil.Fiyatı da uygun.Üstelik ben dizel düşünürken 1.4 benzinli.Bir an bile düşünmedim aldım.Çok param olsaydı daha yenilerine ulaşabilseydim ya da sıfır olsaydı tercihimi doblodan yana kullanırdım.Ankette de dobloya oy verdim.Ancaaaak kangoo öyle kütük gibi bir araba falan değil.Kullanımı dobloya göre biraz daha hantal olabilir ama bir kere doblodan çok daha sağlam olduğunu hissettiriyor.Öyle tıngır tıngır boş bir araba değil.Yol tutuşundan hiç şikayetçi değilim.Amortisörleri kasisleri ve hafif darbeleri hissettirmeyecek kadar yumuşak fakat uzun yolda ve virajda güven verecek kadar sert.Yol tutuşunun bir binek araba kadar iyi olmasını kimse bekleyemez zaten.Yol tutuşu binek kadar iyi olsun derseniz paraya kıyıp Caddy alacaksınız.Caddy'i bu sınıfın dışında ayrı bir kategori olarak değerlendiriyorum ben.Bundan önceki arabam Hyundai accent idi.Accent iyi otomobiller sınıfında olmasa da sonuçta bir binek otomobildi ve ben kangooyu uzun yolda ve virajlarda accent rahatlığıyla kullanabiliyorum.Lastiklerim de eski olmasına rağmen hiç tedirgin etmiyor. Aynı kullanım koşullarda doblo özellikle de yüklü değilse rahatsızlık verecek ölçüde zıplatıyor.Ufacık bir kasiste bagajdan gelen tangır tungur sesler de cabası.Amortisörler sert ama yol tutuşu daha iyidir diyeceksiniz ama doblo virajlarda çok daha fazla yan yatıyor tedirgin ediyor.Kangoonun frenleri de yeterince hassas ve çabuk tepki veriyor.(bunda benim aracımın ABS li olması etkili olabilir)Kullanımı dobloya göre biraz daha hantal olmasına rağmen boyutları gözönüne alındığında şehir içinde doblodan daha kıvrak olabiliyor.
    Yazının başında da söylemiştim.Dobloları beğeniyorum.Kullanımı çok zevkli ve eğlenceli.Daha büyük.Dizaynı daha yenilikçi.Daha güçlü.Ama kangoo da öyle yabana atılacak bir araba değil.Kütük gibi falan denildiğini görünce yazma ihtiyacı hissettim.Aynı km.deki doblo ve kangooları kıyasladığınızda kangoonun sağlamlığı açıkça görülüyor.Bu iş biraz Şahin ve Broadway kıyaslamasına benziyor.İkisininde sıfır kilometre olanını gözönüne alın(20 li yaşlarda olanlar bunu pek yapamayacak galiba)Başta şahin daha büyük daha konforlu rahat ve yol tutuşu daha iyi gibi görünecektir.Aynı araçları bir de üzerinden 10 yıl geçtikten sonra kullanın ne demek istediğimi anlayacaksınız.
    Şahsi görüşümdür.Sıralama yapacak olursak:
    1.Caddy(Bindim)
    2.Transit yada Turneo Connect(Kullandım)
    3.Doblo(kullandım)
    4.Kangoo(halen kullanmakta olduğum)
    5.Partner(Bindim)

    Vaneo ve Combo hakkında ise hiçbir tecrübem yoktur.Mercedes elbette güzel birşey yapmıştır ama üretimden kalkmış olması bir dezavantaj.Opele gelince o da bir alman ve üstün yönleri mutlaka vardır.Ancak bu sınıf bir araç için altı çok alçakmış gibi görünüyor.Sanki bir SW araçmış da sağından solundan zorla çekilip genişletilmiş gibi.Altının yere yakın olması bir yol tutuş için avantajdır ama yük taşımayacaksam ya da özel kullanımda yeri geldiğinde 7-8 arkadaşımı doldurup gidemeyeceksem kafama esen herşeyi bagaja doldurmayacaksam neden bu sınıf bir araç alayım ki?Yol tutuş istiyorsamalçak bir coupe alırımdeğil mi ama?
    Sevgiler-saygılar...
    4.




  • doblo premioyu tek gecerım hem az yakıyor hem kullanması zevkli vala pederin toyotasını tokatlıo :) rahatlık ve şekliyle
  • Caddy bencede
  • VW CADDY
  • VW CADDY İÇLERİNDE EN İYİSİ,

    ONDAN SONRADA FORD TRANSİT CONNECT
  • tutturmuşsunuz bir caddy gidiyosunuz. bu aracın ne özelliği var ya? benim gözümde opel combo varya ondan çok çok üstün bir araçtır. caddy den fazlası var eksiği yok. bunu kabullenin KAPORTA olarakta caddy i 2 kere katlar unutmayın bunu
  • Caddy diyor herkes...Ben de aynen katılıyorum...tek sevmediğim yanı koltukları...tabi ticari araç klasmanında olduğu için çok süper koltuklar koymuyorlar...ama gaza bastnmı seni o beğenmediğin koltuğa yapıştırıyor...zaten 260 ibre var ilk gördüğümde baya bi şaşırmıştım...Birde kaporta olarak çok sağlam araç caddy...bence listenin 1.sırasını hakediyor.

    Combo olayına gelince...onuda kullandım...zaten corsayı almışlar arkasına bölme yapmışlar tamam...yani alıp normal araba niyetine kulanabilirsin...gidişi yol tutuşu çok iyi...ama yüklü iken performansını bilmiyorum...ama oda harika araç...

    Kangoo ların motorunu hiç beğenmiyorum...Dizel olanlarında sorun çıkıyor genellikle, komşumun kullandığı Kangoo dizel baya bi masraflı idi...2500YTL verip motor bloğunu değiştirmişlerdi..tabi tam emin değilim nesi değişmişti? ama şu kadarını söyliyim..o kadar masraf yapıp bakımı yapılan sıfır motordan bile traktör gibi fazla ses çıkıyordu...ayrıca içinede çok ses alıyordu...bu nedenle hiç sevemedim kangoo yu...

    saygılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dinar1

    tutturmuşsunuz bir caddy gidiyosunuz. bu aracın ne özelliği var ya? benim gözümde opel combo varya ondan çok çok üstün bir araçtır. caddy den fazlası var eksiği yok. bunu kabullenin KAPORTA olarakta caddy i 2 kere katlar unutmayın bunu


    sen gel ben sana gösterim caddy'nin ne özellikler varmış..istersen bi de COMBO al gel yanında
    hafif ticari araç dedigin COMBOda hala tepesinde çubuk anten varken..CADDY ön cama entegre çift alıcı anten koyuyo beaa..elektroservo direksyon koyuyo...radyo frekanslı gaz pedalları koyuyo...hala bu caddye'de ne var diyosun beaaa..müzik sistemi yeter beaaaa..benim arabamdaki orjinal müzik sistemi hiçbir hafif ticari araçta yok..
    ayrıca sen 3.viteste 120 km hıza ulaşan bi hafif ticari araç bul getir..
    rahat rahat 160 km hıza ulaşan bi ticari araç getir.
    sorna konus caddyle yan yana koyalım heryerine bakalım..COMBO'YU
    ben COMBOYU sevrim gayet güzel araba almadan önce combo alcaktık zaten ama..TERCİHİM VW oldu.
    aracımdan memnunum cillop gibi performansını hiç bişye deişmem hele teneke parçası var bitane abowww..


    al işte senin combo ve BENİM CADDY..anten ney görüyonmu sen..işte VW teknolojisi orda konusur..

     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)




  • caddyde 4 teker disk fren ABS:ASR:EPS:BAS tüm özellikler mevcut
    dobloda arkalar kampana fren önler disk.arkaadaki kampna frenler bi süre sonra şişecek buda fren pedalını pompalaya zorlayacak ama caddye öle biş yok bastıgın anda tak duruyosun. ayrıca doblodaki yıgılma yok caddyde...BAS sayesinde 4 tekerdeki disklere de aynı ölçüde basınç sağlanarak araba yıgılmadan ani frenleme yapılabiliyo..daha ne olsun yukardaki arkadas diyodu ne var bu caddyde'NE YOK BU CADDY' dese daha iyi olurdu...


    ayrıca caddyni koltuguna ALLAH aşkına bi oturun hiç ticari araç kullanıyo hissi verekcmi..merak etmeyin ben dobloyoda...comboyada bindim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 16 Haziran 2007; 10:10:40 >
  •  TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


  • Volkswagen caddy

    gerçektenn çokk süper hem dışı hem içi
  • caddy bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esculantum

    caddy bence


    Caddy iyi bencede ama fiyatı yüksek bulanlar Skoda Roamster alabilir hem daha uygun fiyatlıdır hem de tasarımı gerçekten şık zaten Skodayı Volkswagen aldı onun için kalite anlamında Skodaya çağ atlattılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkangunes

     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


    bu arabanın jantları photoshop gibi
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.