Şimdi Ara

Tüketici Haklarına Başvuru Hakkında Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Telefonum c601.Bundan 6 ay önce telefonumu garantiye gönderdim.telefonun usb yeri bozuktu.tamiri yapıldı fakat telefonun sim kartındaki pinlerden biri kırıktı.tekrar gonderdim garantinin bozuldugunu soylediler 25 tl ücret edeyerek aldım.fakat telefon hala bozuk.microfondan ses gitmiyor üstüne de telefon sürekli kilitleniyor.HERHANGİ BİR YERDE TELEFONU ACTIRMADIM.

    simdi ne yapsam bilmiyorum.telefonumun resmi garanti süresi bitmedi bu durum da içime kurt düşürdü.elimde ilk gönderdiğim belge sonra geldiği gün geri gönderdiğim form ve garanti kapsamı oluncaya gelen form ve yatırdıgım ücreti gösteren belgeler mevcut.

    istediğim para iadesi ve telefonumun tekrar garanti kapsamında sayılıp bu arızalarının giderilmesi

    Tüketici haklarına basvurabilir miyim? basvursam nasıl sonuclanır? Ne zaman sonuca ulasır bilgelere ihtiyacım var







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vekalet hakkında yardım
    8 yıl önce açıldı
    İhbar Süresi Hakkında Yardım
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.