Şimdi Ara

Tuketici Haklari (karar lehime)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, lafi uzatip vaktinizi calmak istemiyorum. Kisaca Hepsiburada.com dan televizyon aldim TV geldi olu pikselliydi degisim istedim deismediler bende tuketici haklarina basvurdum. Lehime sonuc cikti . Simdi 2 sorum var dostlar 1. elime gecen bu THH kagidiyla hepsibuaradayami basvurcam Yoksa samsungami 2. 15 gun bekleyin diyor kagitta itiraz suresi olarak beklemem gerekiyor mu ? Tesekkurler simdiden

    Altta merak edenler için başımdan geçen olayıda yazdım.








    UZUNCA OKUMAK İSTİYENLER İÇİN BAŞIMDAN GEÇEN OLAY


    --------------------------

    Başımdan geçen olayı yazcam ama şunu baştan söyliyeyim kolay kolay hiçbi markayı kötülemem ilk olmayı başaran firma samsung oldu ( evdeki herşeyim samsung )

    Bügüne kadar hiç servis cagırma gereğim olmamıstı ta ki yeni aldığım televizyon ölü pikselli gelene kadar !

    İlk olarak servisi aradım adam çok iyi niyetli biriydi ismini vermicem. Dediki: usta eskiden değişim günü 30 gündü artık o 6 aya çıktı, telefonla samsungu aradığında değişim süresini geçtiniz, değişim yapamayız derlerse diceksinki '' ben cahil değilim değişim süresinin 30 günden 6 aya çıktıgını biliyorum kimi kandırıyosunuz '' baktın gine olmuyo değişimi kabul etmiyolar gidiceksin tüketici hakem heyetine anlatcaksın durumu ordan lehine karar çıkar icraya veirirsin alırsın paranı dedi. (Samsungda bu kadar dürüst bir çalışan oldugu için gerçekten şaşırdım, adam olmasa ciddi ciddi değişim süresini hala 30 gün biliyordum kısacası çok baba biri çıktı tekrardan kendisine teşekkür ediyorum.)


    Aradım samsungu söyledim yukarda yazdıgımı, kadın bana dediki, servisin kararını değişemeyiz size iade çıkmamış, parça değişimi çıkmış ( 24 günlük televizyona parça değişmi yapcaklar? 24 günde ben bu tv yi aldım ölü piksel oluşturdum yani tv de bunu diyolar. ) dedim kapatın telefonu mahkemeye vercem sizi.

    Bunun üstüne gittim tüketici hakem heyetine bana dedilerki işlem başlatmamız için 2 tane servis raporu gerekiyo yani 2 kez servisin evinize gelmesi gerekiyor ( bu bilgi tamamen yanlış kadın çalışmaya yeni başlamış orda müdür yapmışlar thh' de beni tamamen yanlış yönlendirdi. 1 tane olması yeterliymiş. )

    bunun üstüne gittim servisi bu sefer televizyon kendi kendine kapanıyo diye çağırdım 2. raporu almak için

    ertesi gün gelcek adam beni aradı ( kendi cep telefonundan, konuşma kayıt altına alınmasın diye) daha selam bile vermeden telefonu açar açmaz,

    Aynen şunu dedi bana : Evine gelirim ama rapor yazmam.

    Şimdi soruyorum size bunlar nasıl insan? ben televizyon almışım 1700 tl ye, bana ölü pikselli televizyon vermışsınız sattığınız malın arkasında durmuyosunuz bide üstüne hakaret yiyorum aşşağılanıyorum. burda haklı olan benim size ne oluyor yani?

    adama dedimki: ***** yiyosa gelirsin bu eve bekliyorum. sonra kapadım telefonu. ( gelmedi )

    Sonra samsungu aradım beni kandırmaya çalışan kadını ve servis elemanını şikayet ettim sonra gittim thh ye samsungu şikayet ettim.

    Elemanları için geri dönüş yaptılar bana, incelememiz sonucu teknik elemanın konuşma kayıtları elimizde bulunmadığı için hakkında işlem yapamayız dediler ( neden kendi cep telefonundan aradığı belli oldu burda. )

    beni değişim süresi 30 gün diyip kandırmaya calısan kadın içinde. İşe yeni başladı oda bilmiyormuş ayağına geçiştirdiler.



    6 ay sonra thh den karar çıktı. samsungu felan aramadan gittim avukata icra takibi başlattım. bügün aradılar telefonu açmadım. FAİZİYLE BİRLİKTE ALICAM.

    Avukatlada anlaştım olabildiğince dosya masrafı çıkarıp samsunga ödettircem herşeyi ( mahkemeyi kaybeden taraf masrafları öder )



    Kısacası hakkınızı arayın bu kurtların önüne yem atmayın. Hukuk her zaman doğru yoldur hakkınızı söke söke alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flakel -- 9 Mart 2017; 23:7:28 >







  • hepsiburadayi aradim samsungu arayin dediler. Samsungda faxlayin dedi faxladim THH nin sonucunu. Diyolarki hepsiburada.com u sikayet etmissiniz parayi ordan alin. benim anlamadigim bu televizyonu eve gelip kim alcak ? Hepsiburadami samsungmu. Beni kandirmak icim birbirleriyle paslasiyolar sanki.
  • Kanun kısmına göre muhatabınız satıcı taraftır. Ancak iç anlaşmalar gereği dolaylı muhatabınız da SAMSUNG dur.
    Siz elbette satcı taraftan şikayetçi olacaksınız, aralarındaki anlaşmaya göre de dolaylı yoldan bu konu SAMSUNG markasına sirayet eder, yani ortada bir zarar var ve bu zararı siz HB ye onlarda SAMSUNG markasına yansıtır.

    TV yi evden gelip alacak olan Teknik Servistir HB buna karışmaz.
  • Merhaba ne kadar sürede sonuçlandı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Kanun kısmına göre muhatabınız satıcı taraftır. Ancak iç anlaşmalar gereği dolaylı muhatabınız da SAMSUNG dur.
    Siz elbette satcı taraftan şikayetçi olacaksınız, aralarındaki anlaşmaya göre de dolaylı yoldan bu konu SAMSUNG markasına sirayet eder, yani ortada bir zarar var ve bu zararı siz HB ye onlarda SAMSUNG markasına yansıtır.

    TV yi evden gelip alacak olan Teknik Servistir HB buna karışmaz.

    Merhaba, öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Malesef mesajını sonradan gördüm; bügün icra takibi başlattım 90 tl ücret vererek, anlaştığım avukat benden ücret talep etmedi karşı taraftan ücretini zaten alacağını söyledi. fakat bundan sonra sabah hepsiburada.com bana mail atmış.

    NOT: uzlaşmaya gitmeden sinirlerime hakim olamamamın sebebi samsung yetkili servisin bana önceden ''bu sizin probleminiz ölü piksele iade felan yapmıyoruz, tüketici haklarına gidiceğini biliyorum o yüzden evinize gelsem bile servis raporu yazmıcam'' demesi ve bunu sesinin dinlenmemesi için aramayı kendi cep telefonundan yapması.

    ---------------------------------------------------------------------------------------
    59751270 numaralı siparişinizde yer alan "Samsung 40J5570 40" 102 Ekran Full HD Uydu Alıcılı Smart [Tizen] 4 Çekirdekli LED TV" ürününe istinaden oluşan Tüketici Hakem Heyeti raporunuzu incelememiz açısından "islem@hepsiburada.com" mail adresimize fotoğraf* olarak göndermenizi rica ederiz.

    İletinizin konu başlığına "Hakem Heyeti / 59751270" yazarak gönderebilirseniz işleminizi daha hızlı takip edebiliriz.

    İlgili rapor tarafımıza ulaştıktan sonra iade süreci hakkında bilgi vermek için sizinle irtibata geçeceğiz.

    * Raporunuzun fotoğrafını yüksek megapikselli bir cihaz ile net ve dik açılı olarak (4 köşeyi kadraja alacak şekilde) çekmenizi rica ederiz. Dilerseniz tarayıcı kullanarak Adobe Reader (.pdf) formatında da iletebilirsiniz. Detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz;
    --------------------------------------------------------------------------------------

    icrayi durdurursam 90 tl boşa gidicek avukata vekalet için verdiğim. Tavsiyeniz nedir acaba öğrenebilirmiyim lütfen? hepsiburadayla uzlaşmayamı gideyim, icra takibi devammı etsin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flakel -- 9 Mart 2017; 21:19:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meekmentos

    Merhaba ne kadar sürede sonuçlandı..

    6 ay 14 gün.
  • Flakel kullanıcısına yanıt
    Degerli hocam, uzlaşma elbette insan olmamizin temelinde yatar lakin firma veya firmalara ne kadar guvendigimiz veya guvenmek istedigimiz ile ilgilidir bu durum. HUKUK devreye girmeden harekete geçmeyen firmalar nedeniyle guven ortami cok zedelenmiş durumda.



    Bu paralelde tavsiyem, hukuk kanalindan devam etmeniz yondedir zira, az yesin de servislerine edep ogretsinler. Bize İNSAN gibi davranmayi bilmeyen servislerin EMPATİ egitiminden gecmesi şarttir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Degerli hocam, uzlaşma elbette insan olmamizin temelinde yatar lakin firma veya firmalara ne kadar guvendigimiz veya guvenmek istedigimiz ile ilgilidir bu durum. HUKUK devreye girmeden harekete geçmeyen firmalar nedeniyle guven ortami cok zedelenmiş durumda.



    Bu paralelde tavsiyem, hukuk kanalindan devam etmeniz yondedir zira, az yesin de servislerine edep ogretsinler. Bize İNSAN gibi davranmayi bilmeyen servislerin EMPATİ egitiminden gecmesi şarttir.

    Kesinlikle katılıyorum, dediğiniz gibi icrayı durdurmuyorum o zaman. Tekrardan teşekkürler. iyi günler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.