Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı.. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
101.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Harika bir konu olmuş, tek tek tüm mesajları okudum. Hakkını arayan arkadaşları can-ı gönülden tebrik ediyorum.


    Arkadaşlar benim bir online alışveriş sitesi ile biraz farklı bir sorunum var. Firma ismi vermek istemiyorum çünkü halen görüşüyoruz, salladıkça sallıyorlar ama sabrım henüz taşmadı.

    Bundan 3,5-4 ay kadar önce bir fotoğraf makinesi siparişi verdim kapıda ödeme seçeneği ile ama adamlar elimizde yok diye göndermediler, ben beklerim temin edilmesini sorun değil dediysem de onayım olmadan zorla siparişimi iptal ettiler. Temin edemiyoruz dedikleri ürün halen sitelerinde satışta duruyor. Asıl iptal nedeni fiyatı yanlış girmeleriymiş ya söylemiyor tabi çakallar. Fiyat yanlış olablir ona da eyvallah ama bunlardan birkaç gün önce başka bir firma aynı fiyata kampanyalı bir şekilde aynı ürünü sattı ve müşterilere teslim ettiler. Diğer sitede fırsatı kaçırdığım için üzülürken bu sitenin de kampanya yaptığını farzederek siparişi vermiştim. Bunlar da 3-4 gün o fiyata satış yapıp sipariş topladılar ama kimseye göndermediler tabii. Sonra fiyatı yükselttiler ve halen satıyorlar. Aradığımda "madem elinizde yok neden hızlı gönderi ibaresi altında yüksek fiyattan satıyorsunuz" dediğimde kem küm ettiler.

    Adamlar resmen sipariş toplayıp, milletin parasını işletip keyiflerine göre iade ediyorlar. Hoş, ben kapıda ödeme ile istemiştim ve herhangi birşey ödemedim..

    Neyse, ben bu durumu Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın sitesinden şikayet ettim. Şikayet amacım da ürünü almaya çalışmak değil, sırf bunlara ders olsun diyeydi. Nitekim 2 hafta önce İstanubul Sanayi ve Ticaret Müdürlüğü'nden tarafıma tespit tutanağı geldi. Bu arada ben siparişi de unutmuştum, bunları şikayet ettiğimi de. Tutanakta yazılana göre adamlar bana ürünü indirimli fiyattan göndermeyi "beyan ve taahhüt" etmişler. Aradım adamları dedim bana böyle yazı geldi madem ürünü gönderin ödemesini yapayım. 2 haftadır göndereceğiz diye sallıyorlar, maillerime cevap vermiyor telefonlarıma bakmıyorlar.

    Seçenek de sunuyorum, elinizde bundan yoksa (ilk önce yok demişlerdi çünkü) şu düşük modeli gönderin veya şu yüksek modellerden birini gönderin fiyat farkını vereyim. Yok arkadaş, ses seda çıkmıyor 2 haftadır.

    Sormak istediğim nokta şu, bunlar bana ürünü göndermezlerse benim yapabileceğim birşey var mı?

    Thh'ye mi gitmeli yoksa bakanlığa tekrar bir şikayette mi bulunmalıyım? Ne kadar zaman beklemeliyim?

    Olur da yarın birgün thh'ye gidersem bu belge ile başvurabilir miyim? Belgenin altında firma sahibinin bütün bilgileri, imzası ve firmanın kaşesi de mevcut.

    Olmadı yarın yine firma ile görüşmezsem müdürlüğü arayıp sorayım yapabileceğim birşey var mı diye.

    Gelişmeleri buradan yazacağım.




  • iyaan

    Genelde bu ve benzeri olaylar netten yapılan alışverişlerde olabiliyor. Ben de bir kez cep telefonu istemiştim outlet ürünü (teşhir, bozuk kutu, seri sonu vs...)
    Ama gelen telefon kullanılmış çıktı, içindeki rehber kaydı bile duruyordu. Bu yüzden netten elektronik türü birşey almamaya karar verdim. Biraz fazla veriyorum belki ama görerek, kontrol ederek, anında ürünü alabiliyorum.

    Para kaybın olmadığına göre sana tavsiyem, şikayetle falan hiç uğraşma. Uygun fiyatlı bulduğun herhangi bir mağazadan al ve keyifle kullanmaya başla....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    iyaan

    Genelde bu ve benzeri olaylar netten yapılan alışverişlerde olabiliyor. Ben de bir kez cep telefonu istemiştim outlet ürünü (teşhir, bozuk kutu, seri sonu vs...)
    Ama gelen telefon kullanılmış çıktı, içindeki rehber kaydı bile duruyordu. Bu yüzden netten elektronik türü birşey almamaya karar verdim. Biraz fazla veriyorum belki ama görerek, kontrol ederek, anında ürünü alabiliyorum.

    Para kaybın olmadığına göre sana tavsiyem, şikayetle falan hiç uğraşma. Uygun fiyatlı bulduğun herhangi bir mağazadan al ve keyifle kullanmaya başla....





    Tavsiyen için teşekkür ederim dostum. Yalnız bu adamların benden önce bakanlığa vermiş olduğu bir söz var. Muhtemelen ceza yememek için böyle yaptılar. Varsınlar bana göndermesinler ama ben söz verip de göndermediklerini şikayet ederim. Zaten online olarak form dolduruyoruz sanayi bakanlığına, 5 dk sürmüyor. Ha gönderirlerse tabii ki güzel olur, hem de 1 müşteri kazanmış olurlar geç de olsa.




  • ben de internet sitesinin birinden cep tlfnu aldım. ölü pixel vardı, değişim istedim, istemez olaydım :) Neyse efendim 3gün sonra değişim talebimi kabul ettiler aynı gün kargoya verdim, ertesi gün ürün ellerine ulaştı. Ama 6 gün sonra işleme konuldu. Değişim istememe ragmen ürünü servise yollamışlar. Bunu öğrenince iade taleplerimi telefonda ısrarla belirttim. Ürün gelsin dediler, varsa kusuru değişilir dediler.. Ayları devirdik üründen ses yok, telfonda değişilecek dedi, hayır dedim iade edeceğim dedim. ki ürün öngörülen süre içerisinde onlara ulaşmıştı zaten. Neyse efendim en son ısrarlarıma karşılık tlfndaki bayan, tamam bi görüşeyim diyerek beni beklemeye aldı, bu sırada yanında kim varsa.. "..nyak bu adam" diye söylendi. Tepemin tası attı, zaten atmıştı da tası bulamaz oldum artık. Bankadan paramın iadesini istedim. Üründen ses yok seda yok, nerdedir belli değil, 2 gün sonra ürünü gönderdiler. Değişim yapılmış umuduyla aldım, açtım baktım aynı ölü pixeller aynı sorun yani. Servis de üründe belirtilen problem gözlemlenememiştir diye rapor tutmuş. Haydaaaa... malum site bize tekrar geri gönderin diyor, göndersem aynı süreci bana tekrar yaşatacaklar biliyorum. Hem ben üründen cayma hakkımı kullanmışım, hem de değişim de yapmamışlar. Neyse banka bunlara ulaşmış, ürün sizde mi diye bana geri döndüler (ilk defa) ben de ama sorun şu şu, değişim yapmadınız gönderdiniz dedim. O kadarını bilmiyoruz biz durumunuzu ilgili birime akataracagız onlar dönüş yapar dedi. Dönüş mönüş yok tabi. Banka daha sonra bana ulaştı, ürün size gelmiş, bizim yapabileceğimiz bir şey yok, tüketici haklatıyla işinizi halledin dedi. Dün akşam tekrar aradım bu sitenin müşteri hizmetlerini. İşleyişimiz bu şekilde diyip duruyorlar. Biraz araştırdım ben de , tüketici hekem heyetinin öngördüğü fiyatın üstünde, tüketici mahkemelerinde dava açmam lazım sanırım. Bir de ürünün bedelini istemek için ihtar çekiliyormuş, iadeli taahhütlü ya da noter onaylı. Noter onaylı olanı daha dikkate alırlar diye düşünüyorum lakin anlamadığım bir nokta var önce tüketici hakem heyetini gitmeli miyim? Malum ürün fiyatı yüksek, düşük olsaydı baglayıcı rolu olurlardı biliyorum. Ayrıca çekeceğim ihtarda "hakaret durumuna binaen dava hakkımı da hakkımı saklı tutuyorum" şeklinde yazdım. Noter masrafı ne olur? Onu öğrenemedim. Yarın bir notere gider öğrenirim. Kısacası bu konu hakkında biraz tavsiyelerinize ihtiyacım var? Nereden nasıl başlamalıyım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: logox

    ben de internet sitesinin birinden cep tlfnu aldım. ölü pixel vardı, değişim istedim, istemez olaydım :) Neyse efendim 3gün sonra değişim talebimi kabul ettiler aynı gün kargoya verdim, ertesi gün ürün ellerine ulaştı. Ama 6 gün sonra işleme konuldu. Değişim istememe ragmen ürünü servise yollamışlar. Bunu öğrenince iade taleplerimi telefonda ısrarla belirttim. Ürün gelsin dediler, varsa kusuru değişilir dediler.. Ayları devirdik üründen ses yok, telfonda değişilecek dedi, hayır dedim iade edeceğim dedim. ki ürün öngörülen süre içerisinde onlara ulaşmıştı zaten. Neyse efendim en son ısrarlarıma karşılık tlfndaki bayan, tamam bi görüşeyim diyerek beni beklemeye aldı, bu sırada yanında kim varsa.. "..nyak bu adam" diye söylendi. Tepemin tası attı, zaten atmıştı da tası bulamaz oldum artık. Bankadan paramın iadesini istedim. Üründen ses yok seda yok, nerdedir belli değil, 2 gün sonra ürünü gönderdiler. Değişim yapılmış umuduyla aldım, açtım baktım aynı ölü pixeller aynı sorun yani. Servis de üründe belirtilen problem gözlemlenememiştir diye rapor tutmuş. Haydaaaa... malum site bize tekrar geri gönderin diyor, göndersem aynı süreci bana tekrar yaşatacaklar biliyorum. Hem ben üründen cayma hakkımı kullanmışım, hem de değişim de yapmamışlar. Neyse banka bunlara ulaşmış, ürün sizde mi diye bana geri döndüler (ilk defa) ben de ama sorun şu şu, değişim yapmadınız gönderdiniz dedim. O kadarını bilmiyoruz biz durumunuzu ilgili birime akataracagız onlar dönüş yapar dedi. Dönüş mönüş yok tabi. Banka daha sonra bana ulaştı, ürün size gelmiş, bizim yapabileceğimiz bir şey yok, tüketici haklatıyla işinizi halledin dedi. Dün akşam tekrar aradım bu sitenin müşteri hizmetlerini. İşleyişimiz bu şekilde diyip duruyorlar. Biraz araştırdım ben de , tüketici hekem heyetinin öngördüğü fiyatın üstünde, tüketici mahkemelerinde dava açmam lazım sanırım. Bir de ürünün bedelini istemek için ihtar çekiliyormuş, iadeli taahhütlü ya da noter onaylı. Noter onaylı olanı daha dikkate alırlar diye düşünüyorum lakin anlamadığım bir nokta var önce tüketici hakem heyetini gitmeli miyim? Malum ürün fiyatı yüksek, düşük olsaydı baglayıcı rolu olurlardı biliyorum. Ayrıca çekeceğim ihtarda "hakaret durumuna binaen dava hakkımı da hakkımı saklı tutuyorum" şeklinde yazdım. Noter masrafı ne olur? Onu öğrenemedim. Yarın bir notere gider öğrenirim. Kısacası bu konu hakkında biraz tavsiyelerinize ihtiyacım var? Nereden nasıl başlamalıyım?



    Dostum önce tüketici heyetine git durumu anlat, onlar "fiyat yüksek biz birşey yapamayız" dese bile seni gerekli yerlere yönlendirirler. Muhtemelen tüketici mahkemesine gitmen gerekecek.




  • Slm arkadaşlar.Bu konuda interneti araştırdım fakat tam sonuç alamadım.Bu forumda bu olayı bire bir yaşamış arkadaşlar olduğunu ve bilgilerimizi paylaşabileceğimizi düşündüğüm için buraya yazıyorum

    a)Nokia shoptan(Ekogroup) imeisi 352 ile başlayan n8 gri telefonumu takribi 5 ay önce almıştım.(Teknik servisi de var)

    b)Telefon iki buçuk ay önce kapandı ve açılmadı servise verdim.Nokia shop teknik servisi yapamadı ve teleservice maltepeye gönderdi.15 gün sonra geldi gelen sevk irsaliyesinde yazan tamir açıklamasında onarım yazılım yüklenerek gerçekleştirilmiştir yazıyordu.

    c)İkinci kez telefon yine kapandı ve açılmadı yine aynı arıza ile teleservice maltepeye gönderdiler.Tel tekrar geldi bu sefer sevk irsaliyesinde belirttiğiniz hata gözlemlenmemiştir.yazılım güncellenmiştir yazıyordu.

    d)Teli servisten aldıktan yarım saat sonra yine kapandı ben de servise geri gittim ve tel üç kez aynı arızayı verdi değişim talep ediyorum dedim.,
    Nokia shoptakiler kendilerinde değişim yetkisinin olmadığını bu kararı ancak üst servisin raporu ile verebileceklerini söylediler.Sonuç yine olumsuz olursa hakem heyetine gideceğimi söyledim.Mail olarak firmaya da durumu bildirdim.

    e)Teli tekrar servise verdim onlarda tekrar teleservice maltepeye gönderdiler.Bugün internetten cihazımın durumuna baktığımda bu sefer de belirttiğiniz hata gözlemlenmemiştir.yazılım güncellenmiştir yazıyordu.

    f)1. 2. servis fişleri elimde yok.çünkü servis fişlerini almadan teli vermiyoruz demişlerdi.3. servis fişi elimde ama onda da hiçbir imza yok.

    g)Elimde sadece fatura var.Teli alırken garanti belgesini kaşelemiycekmisiniz dediğimde faturanızla her işinizi hallederiz bir problem olmaz demişlerdi.

    Yani elimde 3. servis fişi ve iki adet teleservice in sevk irsaliyesi var.Üç belgede imzasız.Bir de fatura.

    1-)Bunlarla hakem heyetine gidip bedel iadesi telep edebilir miyim?

    2-)Hakem heyetine gidersem teli servisten almamam mı gerekiyor?




  • İlk olarak servise giden telefonda yazılım yüklemeyi tamirattan saymıoyorlar galiba. İlla parça değişimi olmalı.GALİBA YANİ. BEN ÖYLE BİLİYORUM.

    Diğeri bende servise 2 kere verdim.
    1.de camera flaş değişti yazılım yüklendi dendi.
    2.de anakart lcd ekran değişti dendi.

    3. kez vermedim servise direk hakem heyetine verdim.

    servisten aldığım fişler dandik fotokopi fişleriydi öyle imzalı felan şeyler değildi benim. 3 ay sonra iadem kabul oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egemen_e -- 21 Mart 2011; 16:55:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_e

    İlk olarak servise giden telefonda yazılım yüklemeyi tamirattan saymıoyorlar galiba. İlla parça değişimi olmalı.GALİBA YANİ. BEN ÖYLE BİLİYORUM.

    Diğeri bende servise 2 kere verdim.
    1.de camera flaş değişti yazılım yüklendi dendi.
    2.de anakart lcd ekran değişti dendi.

    3. kez vermedim servise direk hakem heyetine verdim.

    servisten aldığım fişler dandik fotokopi fişleriydi öyle imzalı felan şeyler değildi benim. 3 ay sonra iadem kabul oldu.



    cevap için teşekkürler

    yani bendeki teleservisin 2 sevk irsaliyesi,nokia teknik servisin 3. servis fişi ve telin faturasıyla hakem heyetinden bedel iadesi talebinde bulunabilirim diyorsunuz?




  • Son gunlerde ,servis problemi yasiyan cogaldimi banami oyle geliyor.Nereye baksam servis ile ilgili sikayet topicleri.
    Bu problemleri alip ,kitap yazsan Turkiye deki Teknik servis rezaleti diye bayag bir satis rakamlarina ulasir sanirim.

    Yurt disinda ikahamet ediyorum ve oldukca fazla ,hatta haddin den fazla elektronik cihazlar alip kullanirim ve simdiye kadar iki kere servise cihaz vermem gerekti.

    Her ikisinde de benim hatamdan kaynaklanan ,update sirasinda cihazlar goctu.

    Birinci si SE K550 idi cihazi servise verdim.Cihazim tamir olacak sure zarfinda, kullanmam icin bana yedek telefon verildi.Iki hafta sonra haber geldi,cihazinizi gelip alabilirsiniz diye.Gittim ve bana yeni bir K550 i yi kutusunda verdiler.

    ikincisi ise Nokia N900 idi yine ayni sekilde,cihaz yine sayemde sanirim goctu.Servise verdim ,ayni prosodur,yedek telefon verdiler ve 3 hafta sonra sifirini gidip servisden aldim.

    Simdi ,Turkiye deki servis prosodur lerini az cok biliyorum ama Turkiye deki distirubutor ler dolayisi ile servisler,acaba diyorum her problem li cihaz da olmasada ,benim verdigim ornekler den yola cikarak ,tuketiciyi elindeki sorunlu cihazi allem edip ,kullem edip tamir edip kullanmaya zorlayip,sorgusuz sualsiz degisim hakki olan tuketici ye yeni bir cihaz vermek yerine,bukadar ugrastirip ,nekadar az degisim icin geri donus olursa ,uretici firma nezlinde okadar cok prim yapmaya calisiyor olabilirlermi diye dusunmeden edemiyorum.


    Ayrica olu pixel ile ilgili basimdan gecen bir olayi eklemekte de yarar var diye dusunuyorum.
    Bes ay once HP masa ustu pc aldim.Eve geldim kurdum,Full HD Lcd monitorunde, iki tane olu pixel gordum.Apar topar aldigim yere goturdum,normalde 15 is gunu icinde iade hakkim oldugu icin geri verdim.

    Ancak satici bu sure zarfi dolduktan sonra ,olu pixel leri farketseydiniz veya olu pixel ler bu sureden sonra meydana gelseydi,bir pc monitorunde 6 dan fazla olu pixel olmadigi surece degistiremezdiniz demisti.

    Telefon ekranlarinda da,belli bir standart var .Eger yeni alinan bir cihaz degilse,ekran da var olan veya sonradan olusan olu pixel li cihazin degisimi icin ,2 den fazla olu pixel olmasi gerekiyormus.




  • Telefon elime ulaştığı anda değişim talebinde bulundum, 7 gün dolmadan ellerine ulaştı. Ama onlar ne yaptı? Servise yolladılar, kafadan1 bucuk ay yedim.

    "nekadar az degisim icin geri donus olursa ,uretici firma nezlinde okadar cok prim yapmaya calisiyor olabilirlermi diye dusunmeden edemiyorum. " buna katılıyorum. Yıllardır gözlemlediğim bu çünkü...

    Noter'den de çektim ihtarnameyi. Bakalım ne göreceğiz, tüketici mahkemesine kadar yolum var. Sorun ürün sorunu değil aslında sorun "hizmet anlayışı" sorunu.
  • Merhaba arkadaşlar,

    3 yıldır kullanmış olduğum Nokia N73 markalı cihazım 1 yılın ardından joystic sorunu vermeye başlamıştı.Ve yaklaşık 1,5 sene önce Tüketici Hakem Heyetine başvurdum.Uzun uğraşlar sonucu, en nihayetinde bugün karar açıklandı.Şöyle bir zarf geldi adresime;

    quote:

    Akdeniz Kaymakamlığı
    Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Kararıdır


    ŞİKAYET EDEN: .....

    ŞİKAYET EDİLEN: .....

    ŞİKAYET KONUSU: Tüketicinin Mersin ilinde bulunan yetkili satıcısından 01.07.2008 tarihinde almış olduğu Nokia N73 marka 353************ imei numaralı cep telefonunun bir yıl içersinide ikiden fazla aynı arızadan servise gönderilmesine rağmen arızanın giderilememesi nedeni ile tüketicinin bedel iadesi talebi şikayetin konusunu oluşturmaktadır.


    ŞİKAYET TARİHİ: 28.12.2009

    OLAYIN ÖZETİ: Tüketicinin Mersin ilinde bulunan yetkili satıcısından 01.07.2008 tarihinde almış olduğu Nokia N73 marka 353************ imei numaralı cep telefonunun bir yıl içersinide ikiden fazla aynı arızadan servise gönderilmesine rağmen arızanın giderilememesi nedeni ile tüketicinin bedel iadesi talebi ile başvuruda bulunmuştur.

    ŞİKAYET EDİLENİN SAVUNMASININ ÖZETİ: Satıcı firma konu hakkında vermiş olduğu savunma yazısında; şikayete konu cihazındefalarca servise gittiği halde arızasının giderilemediği tüketici tarafından belirtildiğini,cihazların değiştirilmesinden yetkili servislerin sorumlu olduğunu, garanti kapsamında yapılması gerekenlerin yetkili servis tarafından yapıldığını, yıl içerisinde 4 kez arızalanması durumunda değişim işlemlerinin yetkili servisler tarafından yapıldığı yazılı olarak bildirilmiştir.

    İNCELEME VE GEREKÇE: Yapılan incelemeler sonucu, Söz konusu cep telefonunun bilirkişiye incelettirildiği ve bilirkişi tarafından hazırlanan raporda "tüketicinin kullanım kusurunun bulunmadığı, cep telefonunda imalat hatası bulunduğu, belirtildiği görülmüş olup, bu durumda da tüketicinin talebinin yerinde olduğu anlaşılmıştır.

    HÜKÜM: Yukarıda izah edilen gerekçeler kapsamında;

    1- Tüketicinin talebinin kabulü ile cep telefonu bedeli olan 647,00 TL'nin satıcı firma tarafından tüketiciye iadesine,
    2- Kararın gereğini yerine getirmek üzere ilgililere tebliğine,
    3- 4077 Sayılı Yasa hükümleri uyarınca tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Tüketici Mahkemelerine itiraz yolu açık olmak üzere oybirliği ile karar verildi.


    Karar yukarıdaki gibidir.Şimdi benim yapmam gereken nedir,ne değildir? Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olurlar ise sevinirim.

    Not: Şikayet edilen firma İstanbuldadır.Ben ise Mersinde yaşıyorum.

    Şimdiden teşekkürler.




  • Gözün aydın,
    Ben kendi sonucumu aldığımda, hemen Nokia Müş.Hiz.'ni aramıştım. Onlara kararı söyledim, fakslamamı istediler. Ardından uzunca bir telefon trafiği ve sonrasında da KVK tarafından ödeme yapıldı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Gözün aydın,
    Ben kendi sonucumu aldığımda, hemen Nokia Müş.Hiz.'ni aramıştım. Onlara kararı söyledim, fakslamamı istediler. Ardından uzunca bir telefon trafiği ve sonrasında da KVK tarafından ödeme yapıldı....


    Teşekkür ederim.

    Nokia Müşteri Hizmetlerinin telefonunu öğrenebilir miyim ?

    Gerçeği telefonu dilekçeyle birlikte İstanbula yolladım kargoyla ama.. Firma öder mi ödemez mi bilmiyorum.Sorun çıkarırlarsa icra müdürlüğüne mi gitmem gerekiyor? Veya hangi adımları izlemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim :)
  • Nokia Müşt.Hiz. numarasını şuan bilemiyorum ama internetten bulursun mutlaka.
    Benim cihaz zaten KVK servisteydi, geri almamıştım. Dolayısı ile cihaz ile ilgili bir şey yapmadım ben.
    Sadece para ödeyecekleri zaman, bende olan malzemeleri talep ettiler (kulaklık, şarj, USB kablosu vs...)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Nokia Müşt.Hiz. numarasını şuan bilemiyorum ama internetten bulursun mutlaka.
    Benim cihaz zaten KVK servisteydi, geri almamıştım. Dolayısı ile cihaz ile ilgili bir şey yapmadım ben.
    Sadece para ödeyecekleri zaman, bende olan malzemeleri talep ettiler (kulaklık, şarj, USB kablosu vs...)


    Anladım,teşekkürler.

    İcra müdürlüğüne başvuru hakkında bilgim yok o konuda biraz bilgi edinseydim iyi olurdu :)
  • Rica ederim,
    Bende icralık bir durum olmadı, onun için bu konuda bilgi veremiyeceğim....
  • Peki,umarım bende de icralık bir durum olmaz da alırım paramı :)

    Teşekkürler..
  • Noterden ihtarname çektim ve hemen bana geri dönüş yaptılar, paranızı kaptırmayın. İade gerçekleşti, paramı geri aldım. Bilginize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logox

    Noterden ihtarname çektim ve hemen bana geri dönüş yaptılar, paranızı kaptırmayın. İade gerçekleşti, paramı geri aldım. Bilginize...


    Gözün aydın.Ben de paramı alıyorum en geç 1 hafta içinde :)
  • arkadaşlar benımde hakem heyetı kararım cıktı ancak paramı en kısa hangı sekılde alabılırım ?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.