Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı.. (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
101.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lisanssizbuyucu L kullanıcısına yanıt

    mağduriyet cihazın garanti süresi içerisinde gerçekleştiği için hak kaybı yaşamazsınız .Ancak süreç 6 ay kadar bazen daha da uzun sürebileceği için , cihazın serviste bekletilmesi şayet elinize ulaşırsa teslim almama yada alırsanız kullanmayıp muhafaza etme sizin sorumluluğunuzda. Yani cihazda başka sorun oluşursa hak kazanamazsınız.

  • meeb kullanıcısına yanıt

    ben onları aramadım ama cumartesi günü beni aradılar . Serviste olan cihazımın ekran değişimi için parça tedarik edemediklerini(xiaomi mi note 10 lite 6gb/128 gb) bu yuzden misli olarak gösterilen poco x4 pro 5g 8gb/256 gb ile değişimi kabul edip etmeyeceğimi sordular. bende artık okulum açılacağı için daha fazla mağdur olmamak adına (s3 mini kullanan bu dünyada bir tek ben kaldım.) kabul ettim. ellerinde ürün yokmuş gelince sms ile haber alırsınız denildi. bakalım bekliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lisanssizbuyucu -- 5 Eylül 2022; 13:20:41 >
  • Lisanssizbuyucu L kullanıcısına yanıt

    gerçekten güzel cihaz bende olsam kabul ederdim. iyi günlerde kullanın.geçmiş olsun.

  • Arkadaşlar Migros Sanal market sipariş teslim sonrası artık elden fatura vermediğini belirtiyor. Belirttikleri migros sitesinde de 7 gün içinde e-fatura oluşmaktadır diye belirtiyor. Bana fatura hemen lazım fakat 5 gün olduğu halde halen faturama belirtilen internet

    adresinden hazırlanmadığı için ulaşamamaktayım?


    Şimdi bunların kanuni dayanağı var mıdır?

  • Arkadaşlar merhaba , lenovo bilgisayarimda isinma sorunu sebebiyle thhye basvurdum karar olumlu çıktı misliyle degisim yaziyor. Mediamarkta gittifimde once servise gondereceklerini ondan sonra teklifte bulunabileceklerini soylediler. Acikcasi hic guven vermiyor servis cihaza baska islem yapip ustume atarlar diye korkmuyor degilim, sorum su yeni cihaz mediamarkt subesine gelmeden veya urun teklifi yapilmadan cihazi gondermek zorundamiyim? Gondermemek gibi bir hakkim var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.