Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı.. (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
101.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cevap için te?ekkürler,

    Yalnyzca arkasynda biraz çizikler var onun dy?ynda a?yry bir ezilme çizik yok aslynda bir de e-devlette ba?vuru ile ilgili bir kysym var sanyrym oradan da tüketici heyetine ba?vurabilirim.
  • Cevap için te?ekkürler,

    Yalnyz arkadasynda çizikler var onun dy?ynda ezilme yamulma vs yok birde e-devlet üzerinden hakem heyetine ba?vuruluyor sanyrym emin olamadym
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saltukk

    Cevap için te?ekkürler,

    Yalnyz arkadasynda çizikler var onun dy?ynda ezilme yamulma vs yok birde e-devlet üzerinden hakem heyetine ba?vuruluyor sanyrym emin olamadym

    eimza yoksa elınızde ısla ımzasız gecersızdır yanı ordanda basvuruyu yapabılır ama atadıgınız heyete gıdıp ıslak ımzasını vermenız gerekır. e ımza varsa onlıne yapılabılır.
    cızıkler cok sorun olmasada ezık egılme darbe vb sorun cıkarıyor.
  • istanbul il hakem heyetine gitmiştim. arkadaşlar 6 ay bitti 7. aya girdik hala elimde sonuç yok. 2 hafta önce bilirkişi geldi ürünümü inceledi ve benim lehime karar yazacağını söyledi. 2 haftadır ne bana tebligat geldi ne bir şey. bilirkişi geldikten sonra süreç daha ne kadar sürer bilgisi olan var mı. valla şu dosyamı incelemeleri 5 dk sürmez. ama 7 aydır boş boş bekliyorum ne biçim iştir bu ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakteristik61

    Merhabalar,

    2013 Aralık ayında almış olduğum GM discovery son iki ayda 2 defa ekran bulutlanma ve ölü piksel nedei ile servise gitti ve garanti dahilinde ekran değişti. Fakat takılan ekranlar kalitesiz olduğu için ekran yine aynı hatayı verdi ve ayrıca kameranın da netleme özelliğinin bozuulduğunu gördüm. Bu yüzden servise verdim. Hatta benim gibi bu sorunu yaşayanlar da gidip telpa ya cihalarını götürmüşler ve telpa ya ekranlarının hatalı olduğunu kabul ettirip cihazlarını değişim yaptırmışlar. Bu yüzden bende arıza tutanağına değişim istiyorum diye yazdım ve cihazı kargoya verdim 6 gün önce. Sabah GM bana mesaj göndermiş ve telefonun dokunmatiği darbeli ve 200 TL ücret ödenmesi gerekiyor yazmış Ben de telpa yı aradım ve cihazın dokunmatiğinde hiçbir sorun olmadığını , hatta benim gönderme sebeimin daha önceki gibi taktıkları ekranlardan dolayı cihazda ölü piksel ve bulutlanma olduğunu söyledim fakat aynı şeyi tekrarladılar. Ücret ödenmez ise telefoonun tamir edilmeden geri döneceğini söylediler. Resmen beni caydırmak için bir de kendilerinin 2 defa değiştirdikleri dandik ekranın suçunu benim telefonun dokunmatik bölümüne darbe ile zarar verdiğimi iddia ederek beni susturmayı tercih ettiler.

    Bilgisi olan ve tecrübeli arkadaşlara sorum;

    Acaba hakem heyetine gidip dilekçemede yukarıdakileri aynen yazsam , hatta beni caydırmak için olmayan ve yapmadığım bir şey ile beni caydırmak istediklerini ve böylece sanki ekranlarının hatalı olduğunu bir kez daha kanıtlamamı akıllarınca engelleyebeliceklerini ifade etsem ve bu nedenle direkt olarak cihazın bedel iadesini istesem sonuç ne olur. Böyle bir dilekçe verebilirmiyim hakem heyetine ?

    Tekrar merhabalar,

    Bugün eve hakem heyetinin kararını göndermişler. Hakem heyeti hiç telefonu filan incelemeye filan çağırmadı beni ve diret dosyaya bakarak kararını vermiş...
     Tüketici Hakem Heyeti Kararı..

    Yani buradan şu anlam çıkıyor. Servis sizin cihazınızı yapamayacağını anlayınca istediği gibi keyfi olarak garanti dışı bırakabilir. Sizde isterseniz her seferinde gözünüz yerse haklıyım deyip gider hakem heyetine şikayette bulunursunuz ve benim gibi en az 6 ay beklersiniz. Fakat firma bu keyfi işlemi istediği gibi her zaman yapar , çünkü hakem heyeti süreci alayına uzun. Hele birde benim gibi telefonun garantisinin bitmesine 3-5 aya kala böyle bir olay ile karşılaşır ise daha rahat bu cüreti gösterir. Zaten firma kendisinin hatalı olduğunu bildiği ve benim de bu konuda pes etmeyip değişim yapılana kadar yani 3-4 defa daha servise göndereceğimi bildiği için kısa yoldan hem cihazı garanti kapsamı dışına itip bir dahaki servis yolunu dolayısı ile tehditi ortadan kaldırmak hemde sürecin uzunluğundan yararlanıp garanti bitiş tarihini bu şekilde harcamak. Yoksa bizde biliyoruz değişim için normal şartlarda 1 sene de 4 iki sene de 6 defa tamir gerektiğini fakat Türkiye de bazı firmaların kanunların açıklarını bulmakta lider olduğunu da unutmamak gerek.

    Daha fazla söze gerek yok. İşin özü benim durumumda olanlar veya ileride bu durumu yaşayabilecekler en azından boşuboşuna benim yaptığım gibi ümitlenip dilekçe, hakem heyeti, 6 ay ile filan uğraşmasınlar...


     Tüketici Hakem Heyeti Kararı..




  • benim de bir sorum olacak.

    telefonumun ekranı bozuldu ve ekran değişimi yapıldı.
    daha sonra ön kamera tozdan dolayı kullanılmaz hale geldi servise yolladım. mekanik bakım yapıldı
    daha sonra yine toz aldı ve yine kullanılamaz hale geldi. yine servise yolladım, yine mekanik bakım yapıldı.
    şimdi kamera yine toz almış durumda ve neredeyse beyaz çekiyor. hatta kameraya karşıdan bakılınca içindeki tozlar görülebiliyor.

    sorum şu olacak? telefonu eğer servise yollarsam totalde 4. ama ön kameranın tozlanması yüzünden 3. kez servise gitmiş olacak. sizce servise mi yollamalıyım? yoksa ilk başta tüketici hakem heyetine mi başvuru yapmalıyım? teüketici hakem heyetine başvurursam, telefona el mi koyacaklar, yoksa servise onlar mı gönderecek yoksa ben kullanmaya devam mı edeceğim? prosedür nedir?

    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusesss

    istanbul il hakem heyetine gitmiştim. arkadaşlar 6 ay bitti 7. aya girdik hala elimde sonuç yok. 2 hafta önce bilirkişi geldi ürünümü inceledi ve benim lehime karar yazacağını söyledi. 2 haftadır ne bana tebligat geldi ne bir şey. bilirkişi geldikten sonra süreç daha ne kadar sürer bilgisi olan var mı. valla şu dosyamı incelemeleri 5 dk sürmez. ama 7 aydır boş boş bekliyorum ne biçim iştir bu ya

    bılırkısı raporu heyete ulastıracak elden veya postayla bundan sonrakı ılk heyetde genelde ısleme alıyorlar ama zaten ayda ıkı kez heyet toplanır ordan kararın ımzaya cıkması heyetın toplanması yenıden teblıgatların sıze ulasması en azından 1 ay cıvarında vakıt alır nadıren cok yakın tarıhlerde ıslem gerceklesırse heyete yakın ancak oyle cabuk cıkar dosya bır ay cıvarında beklemenızı onerırım.




  • sameakan S kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam.
  • 6502 sayılı kanunun 10.maddesi gereği ilk altı ayda çıkan ayıplarda seçimlik haklarınız bulunuyor.Bunlar 11. maddede var.Değişim,para iadesi,ücretsiz onarım gibi haklar.Eskiden ilk bir aydı şimdi çoğu kişi bunu bilmiyor ve servislerin 4 defa aynı arıza olacak ki değişsin blörfüne kapılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcis

    6502 sayılı kanunun 10.maddesi gereği ilk altı ayda çıkan ayıplarda seçimlik haklarınız bulunuyor.Bunlar 11. maddede var.Değişim,para iadesi,ücretsiz onarım gibi haklar.Eskiden ilk bir aydı şimdi çoğu kişi bunu bilmiyor ve servislerin 4 defa aynı arıza olacak ki değişsin blörfüne kapılıyor.

    satın alındıgı tarıhte hangı kanun gecerlıyse o sekılde ıslem gorur yanı 4077 zamanı alındıysa yıne aynı servıs surecı aranacaktır lakın 6502 donemınde alındıysa ılk 6 ayda kullanıcı hatasından kaynaklanmayan bır sorun cıkardıysa secımlık hakları kullanılabılır.
  • MzLgNy kullanıcısına yanıt
    selamın aleykum hocam,
    sizin teknosa ile ilgili tüketici hakem heyeti kararı konunuzu okudum, ben de sizin gibi şikayette bulundum. eve heyet kararı geldi. sonuç benim lehime telefonun iadesi şeklinde sonuçlandı. peki bundan sonra ne yapmalıyım ? bilgilendirirseniz sevinirim. teşekkurler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusesss

    istanbul il hakem heyetine gitmiştim. arkadaşlar 6 ay bitti 7. aya girdik hala elimde sonuç yok. 2 hafta önce bilirkişi geldi ürünümü inceledi ve benim lehime karar yazacağını söyledi. 2 haftadır ne bana tebligat geldi ne bir şey. bilirkişi geldikten sonra süreç daha ne kadar sürer bilgisi olan var mı. valla şu dosyamı incelemeleri 5 dk sürmez. ama 7 aydır boş boş bekliyorum ne biçim iştir bu ya

    15 gün önce hakem heyetinden lehime karar çıktı. 15 günlük itiraz süresini bekledikten sonra satın aldığım adamı aradım. paramı göndermesini aksi halde icra işlemlerini başlatacağımı söyledim. aldığım ürün motordu. evimle aldığım dükkan arasında 50 km mesafe var. motor arızalı olduğu için araç yollayıp motoru almasını ve parayı vermesini talep ettim. bi araç tutup motoru dükkana benim getirmemi ve "kameralar önünde imza attıktan sonra" motoru teslim alıp paramı iade edeceğini terbiyesiz bir üslupla söyledi.
    valla ne boktan bir ülkede yaşıyorsak insan hakkını arıyor diye sanki kabahat işlemiş muamelesi görüyorum. ucunda paramı almayacak olsam bende çirkinleşecegim. neyse bir sıkıntı olmazsa perşembe alıyorum paramı inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan bağdemir

    selamın aleykum hocam,
    sizin teknosa ile ilgili tüketici hakem heyeti kararı konunuzu okudum, ben de sizin gibi şikayette bulundum. eve heyet kararı geldi. sonuç benim lehime telefonun iadesi şeklinde sonuçlandı. peki bundan sonra ne yapmalıyım ? bilgilendirirseniz sevinirim. teşekkurler...

    15 gün süre ile karşı tarafın itiraz süresi var. ama itiraz ederlerse avukat mahkeme vs parası vermek durumundalar bundan dolayı genelde pek bu topa girmiyorlar. 16. gün ara karar lehime çıktı 15 gün itiraz süreniz geçti. iadeyi yapın yoksa icra işlemlerini başlatacağım de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusesss

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusesss

    istanbul il hakem heyetine gitmiştim. arkadaşlar 6 ay bitti 7. aya girdik hala elimde sonuç yok. 2 hafta önce bilirkişi geldi ürünümü inceledi ve benim lehime karar yazacağını söyledi. 2 haftadır ne bana tebligat geldi ne bir şey. bilirkişi geldikten sonra süreç daha ne kadar sürer bilgisi olan var mı. valla şu dosyamı incelemeleri 5 dk sürmez. ama 7 aydır boş boş bekliyorum ne biçim iştir bu ya

    15 gün önce hakem heyetinden lehime karar çıktı. 15 günlük itiraz süresini bekledikten sonra satın aldığım adamı aradım. paramı göndermesini aksi halde icra işlemlerini başlatacağımı söyledim. aldığım ürün motordu. evimle aldığım dükkan arasında 50 km mesafe var. motor arızalı olduğu için araç yollayıp motoru almasını ve parayı vermesini talep ettim. bi araç tutup motoru dükkana benim getirmemi ve "kameralar önünde imza attıktan sonra" motoru teslim alıp paramı iade edeceğini terbiyesiz bir üslupla söyledi.
    valla ne boktan bir ülkede yaşıyorsak insan hakkını arıyor diye sanki kabahat işlemiş muamelesi görüyorum. ucunda paramı almayacak olsam bende çirkinleşecegim. neyse bir sıkıntı olmazsa perşembe alıyorum paramı inşallah.

    7 ay sonra sonunda paramı geri aldım. yanlız adamın fena içine oturdu. telefonda dava açıcam paranı misliyle alıcam bu işi burada bırakmam benzeri binbir laf etti.
    tüketici hakem heyeti bilirkişi raporuna göre karar vermiş, kararın üzerinden neredeyse 1 ay, alışverişin üzerinden 7 ay geçmiş. bu saatten sonra bu adam tekrar dava açabilir mi?




  • LUMİA 930 telefonu garantiye gönderdiğimde bana telefonun değişeceği bildirildi. Fakat yaklaşık 18 iş günü sonunda telefonun LUMİA 830 telefonun bana gönderileceği gelen bu telefonun olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım.

    gönderdiğim telefon (1500 tl) hem fiyat olarak yüksek hemde gelen telefon fiyat (1150 tl) olarak çok düşük , hemde ram hafıza batarya gibi özellikleri açısından da farklılıklarda içermektedir.

    sizce ne gibi bir yol incelemeliyim arkadaşlar????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunciftci1990 -- 14 Mart 2016; 23:13:56 >
  • Arkadaşlar ben teknosadan telefon aldım donma vs sorunu ile servise gittim ilkinde format atıldı sonra tekrar sıkıntı yaşayınca tekrar gittim sorun yok beklentiniz yüksek dediler. Bende il hakem heyetine başvurdum sonuç benim lehime çıktı sonra 15 günlük itiraz süreleri içinde karşı dava açmışlar. Sizce bu dava sonucu ne olur bilen var mı veya başına gelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi akşamlar herkese, ben de bi konu hakkında size danışmak istiyorum şöyle anlatayım:

    Aralık 2014'te Acer marka bi laptop almıştım hiç bir sıkıntısı olmadan Eylül 2015'e kadar kullandım sonra bilgisayar durduk yere her şeye hata vermeye başladı sadece oyun oynarken falan değil yani internetteyken bile hata veriyordu, fanı çok şiddetli çalışıyordu ve bilgisayarda oyun oynamıyorken bile bariz bir yavaşlama vardı bende bunlardan dolayı Ekim 2015'te servise verdim.Bilgisayar geldiğinde format atılmış olmasına rağmen servise vermeden önceki halinden daha beterdi, hiç bir şey yapılmıyordu zar zor açılıyordu, fanı yine baya sesli çalışıyordu, Windows 10'a yükselttim tekrar, updateleri yaptım (bu arada servise vermeden önce windows 10 du, serviste 8.1 yüklemişler tekrar) bundan sonra da bilgisayar olur olmadık her şeye hata, mavi ekran vermeye başladı, oyunlardan falan bahsetmiyorum hiç bir şey yapmıyorken mavi ekran veriyordu sonra tekrar servise vermek zorunda kaldım, tabi bunlar olurken Acer'ın müşteri hizmetlerini sayısız kere aramışımdır destek almak ve şikayetleri bildirmek için ama hiç bir şekilde yardımcı olamadılar bildikleri tek laf var o da "servise verin".Neyse, 2. kere servise Aralık'ın sonlarına doğru verdim, taa aralığı neden bekledin derseniz de, zaten kasımın sonunda ulaşmıştı bilgisayar bana, ben de hem evde uğraşırım biraz düzeltirim belki diye hem de o zaman vizelere denk gelince uğraşamadım.Ocak'ın 1. veya 2. haftası almıştım bilgisayarı yine 8.1 yüklüydü ama iyi düzelmiş gibi gözüküyordu, bütün güncellemeri yaptım, windows 10'a yükselttim tekrar bi sorun yok gibi gözüküyordu.Şubat'ın başlarında yine böyle fanı çok sesli çalışmaya, acayip derecede kasmaya başladı bilgisayar.Yeni gelen güncelleme yüklemiştim ondandır diye müşeri hizmetlerini aramıştım, bana Acer'ın sitesinden driver indirmem önerildi nvidia'nın falan kendi sitesinden değilmiş (mantığa bak, önerdikleri driver nvidia'nın sitesinin arşivinde bile gözükmüyor o derece eski) neyse indirdim kurdum, düzeldi gibi oldu ama bilgisayarı kapatıp ertesi gün açtığımda eski haline döndü tekrar.Yine sil-yükle yaptım, böyle böyle yaparak 10 güne yakın zaman geçirdim her gün yaptım bunları.Bundan sonra bu yaptığım da işe yaramamaya başladı ben de tekrar müşteri hizmetlerini aradım bana hala yok bunu yapıncyo şunu yapın diyolar, ben mi anlatamıyorum onlar mı anlamamak için ısrar ediyor siz ne diyorsanız yapıyorum olmuyor diyorum o zaman servise verin diyorlar.Böyle böyle ben bunları bir kaç kere aradım biraz tartıştım falan sonra yine servise verdim.Bunların servisinden biri beni 29 Şubat'ta aradı işte servise 3. gelişiymiş falan filan, ve aynen şunları söyledi:"biz bilgisayara format attık, gayet düzgün çalışıyor, ben evimden GTA 5 getirdim kurdum bilgisayara saatlerdir açık hiç bir fps düşmesi performans bozukluğu gözükmüyor" dedi.Konuşmaya devam ettik işte diyorum bakın 3 kere servise aynı sebepten giden bi bilgisayarın sizce donanımsal olarak bi sıkıntısı yok mudur diyorum, bana sürekli sanki bi kayıt cihazından verir gibi "bilgisayar tüm donanım testlerinden geçmiş" diyorlar, ben değişim talep ediyorum dediğimde de "bunu Acer'la görüşmeniz lazım ben sizin için randevu alıyım sizi yarın arasınlar" dedi kapattı.Ertesi gün aramadılar beni (konuştuğumuz gün pazartesiydi), ben perşembe günü Acer'ı arayıp durumu anlattığımda "öyle bir şey olamaz size yanlış bilgi vermişler" dendi, cuma günü de bilgisayar geldi ve açarken daha bilgisayarın yapılmamış olduğunu anladım çünkü yine baya yavaş ve fanı çok sesli bir şekilde açıldı, masaüstüne geldiğinde ekran hiç bir şey yapmadan direk o sorunsuz çalışan GTA 5'e girdim ve oyun açılmıyordu bile baya bi sinirlendim o gün, geç de olduğu için Acer'ı arayamadım pazartesiye kaldı.Pazartesi aradığımda bilgisayarın yapılmamış olduğunu, bana servistekilerin yalan söylediğini ilettim bana yine "tekrar servise verin" dediklerinde çıldırdım, ulan daha geçen hafta servisteydi bozuk geldi diyorum anlamıyor musunuz dediğimde yine "servise verin" gibi bi şeyler dediler sinirli olduğum için tam hatırlamıyorum, bundan sonra biraz kaba ve bağırarak konuştum konuştum, biraz bi şeyler dedim sonra kapattım.Bi 30 dakika sonra sakinleşince tekrar aradım, sakin sakin konuştum anlattım olanları, sizi 48 saat içinde bizim şikayet hattımızdan arayacaklar dediler, "hadi bakalım" dedim kapattım.Çarşamba günü oldu bunlar beni arayacak diye bekliyorum aramadılar, bende dersten çıkınca aradım bunları dedim hani nooldu arayacaktınız falan, "sizi 1 saat önce aramışısız ama ulaşılamamışsınız" dediler yine sinirlendim dedim "neden 1 saat önce, neden dün veya 2-3 saat önce" dedim, bir şey diyemedi, beni hiç aramadıklarını anlatmaya çalıştım biraz, en sonunda "sizi 48 saat içinde tekrar bu numaradan (telefon numaramı olduğu gibi okudu) arayalım dediler tamam dedim bende.Cuma oldu yine aramıyorlar, ben aradım yine, bana "sizi 1 saat önce aramışısız" dediler, yine bi çıldırdım, "ulan 2 kere arıyorsunuz da 2 kere de ben sizi aramadan 1 saat önce arayıp bana ulaşamıyosunuz bana burdaki mantığı anlatın" dediğimde de bi şey diyemiyorlar tabi, yine bağırarak konuştum biraz ama kötü bi şey söylemedim kapattım sonra da.Pazartesi yine sakinleşince aradım bunları, direk beni şilayet hattına bağladılar.Adamla abartısız 26 dakika konuştum, burada yazdığım-yazmadığım her şeyi anlattım teker teker servise gönderin dediler.Bende geçen hafta çarşamba günü kargoyla gönderdim servise (böyle tam tarih belirtmeden söylüyorum günleri ama bunlar hep arka arkaya olan şeyler).Bu salı günü dersten çıkınca bana yalan söyleyen servis elemanı beni aradı, diyor "direk konuya giricem bu bilgisayar sağlam, geldiğinden beri çalışıyor hiç bir sıkıntısı yok, bi oyun yüklüydü o açık şu anda karşımda hiç fps düşmesi falan yok isterseniz size whatsapp'ten video çekip atıyım" sonrası aynen şöyle:
    +Bu bilgisayar düzgün çalışıyorda ben bi yerlerimden mi uydurup aylardır servise göndericem?Sizinle uğraşmaktan keyif aldığımdan falan mı yapıcam?
    -Ben size bi şey ima etmeye çalışmıyorum ama bilgisayar sağlam, geldiğinden beri çalışıyor hiç bi sıkıntı gözükmüyor, siz şarjada mı oynuyorsunuz prizle mi?Sesiniz kısık geliyor tam anlaşılmıyor dediğiniz.
    +Dersimden çıktım araba sürüyorum hoparlör açık ondandır.Orda düzgün çalışan bilgisayar benim evimde mi düzgün çalışmıyor, evin havası falan ayrı mı bizim yada gelen elektriği, ben oyundan bahsetmiyorum bilgisayar şarjda da olsa, prizde de olsa genel bi kasma sorunu var.
    -Siz bi oyunla göndermişsiniz bilgisayarı sitem sötüm gibi bi şey var onun içinde (steam) bi oyun var böyle küçük robotlar var biz bi kişiyi yönetiyoruz (dota 2) o açık şu anda karşımda çok özellik istemeyen bi oyun şu anda 85-90 fps arası çalışıyor, şimdi tek oyuna bakarak bi şey diyemeyiz bi kaç oyun daha yükleyip gönderseydiniz.
    +Bilgisayarın düzelmeyeceğini ve tekrar servise yollayacağımı bildiğim için yükleme ihtiyacı duymadım, siz evinizden GTA 5 falan getirip yükleyin isterseniz, hem asıl hesabıma erişme izni vermiştim ordan istediğiniz oyunu indirip denemenizi yapabilirsiniz.(Sadece internet kafelerde kullandığım dota 2 hesabım var onu açık bi şekilde göndermiştim, asıl çok oyunlu hesabıma da erişim izni vererek göndermiştim yani ordan istedikleri oyunu indirip deneyebilirler)
    -Şimdi benim önümdeki oyun de-o-ta 2 ondan bahsediyoruz değil mi o şu an gayet stabil çalışıyor.Burda oyunun kaç saat oynandığı da gözüküyor sizde de gözükür mü o isterseniz kontrol edebilirsiniz yani en az 20 saattir açık bu oyun hiç bir sorunu yok.
    +Evet o sizin 85 fps dediğiniz oyun ayrıca normalde 65 fps yi bile geçemez, bana yalan söylemeyin daha önce de söylediniz, masaüstünde önerdiğiniz driverlar da mevcut bana tekrar driver'ı bizim siteden indirin diye de bilgisayarı göndermeyin yapamıyorsanız yapamıyoruz, testlerden geçmiyorsa geçmiyor deyin.
    -Sesiniz kısık cızırtılı geliyor siz nerdesiniz, ne yapıyorsunuz hangi şehir o
    +Ankara'nın göbeğindeyim ve araba sürüyorum hoparlörden konuşuyorum
    -Tamam böyle çok iyi konuşamıyoruz, ben sizi bi yarım saat sonra arayım o zamana evde olur musunuz video da çekip gönderiyim
    +30 dakikaya evde olurum o zaman arayın, video da gönderin bekliyorum.

    Eve geldim zaman geçiyor ama arayan yok, video da gelmiyor.Ben aradım bi saat sonra falan açmadılar da.Sonra bakıyım cidden girmişler mi hesabıma diye, en son 25 mart'ta oynanmış oyun ve ben zaten en az 100 saat oynamıştım oyunu o zaman da 103 saat falan gösteriyordu baktığımda.Bu konuşma için de Acer'ı yarın arayacağım.

    Baya uzun bir yazı yazdım umarım yardımcı olursunuz sorunum bellidir.Ben yine yapılmadan gelceğime adım gibi eminim, tüketici hakem heyetine başvursam sizce nasıl sonuçlanır bunlara göre donanımsal bi arıza olmadığı ve parça değişimi olmadığı sürece değişim yapmıyorlarmış.Bi spor salonu mevzusu yüzünden de geçen yıl temmuz ayında başvurmuştum tüketice hakem heyetine ama onun sonucu 1.5 yıla çıkar demişlerdi ondan da hala haber yok, bilgisayarın garantisi de bu yıl aralıkta biticek yani o zamana kadar sürermi ki eğer başvursam, artık beklemekte istemiyorum çok fazla zaten aylardır bununla uğraşıyorum sinirlerim gerildi iyice.

    İsterseniz detaylı şikayetlerimi şu sayfadan da okuyabilirsiniz, oranın son sayfası genelde bana ve şikayetlerime ait zaten, özellikle son 2 mesajımı okumanızı tavsiye ederim, burayı daha fazla meşgul etmeyim, baya uzun yazdım zaten kusuruma bakmayın yardımcı olursanız, bi tavsiye de bulunursanız sevinirim.
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=99521426&p=8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SultanAhmet96 -- 31 Mart 2016; 23:26:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • lg telefonumda ana kart olarak kronik sorun varmış.bozuldu servise gitti 3 haftada parça tedarik edilemedi değişime yönlendirildi..şikayet sitesinden çok şikayet var değişimde de telefon tedarik edemiyorlarmış ellerinde yokmuş.. benim de öyle olucak muhtemelen ..

    heyete nasıl başvuru yapabilirim para iadesi için.. şehir bursa
  • Arkadaslar hakem heyetine verdikten sonra (20 gunu gectigi icin) telefon kargoyla gonderilse bu telefonu teslim almamizda bir sakinca olur mu? Karar cikinca firmaya verip para iadesi alabilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakurek

    Arkadaslar hakem heyetine verdikten sonra (20 gunu gectigi icin) telefon kargoyla gonderilse bu telefonu teslim almamizda bir sakinca olur mu? Karar cikinca firmaya verip para iadesi alabilir miyiz?

    Hocam benim bildiğim kadarı ile telefonu almamak lazım.Kararın değişme olasılığı varmış diyorlar ne kadar doğrudur bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.